القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جحيم_رحيم. #بقلم_ميرا_ابوالخير. البارت #السابع والثامن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#جحيم_رحيم. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#السابع

علي بخبث:  وفديو مراتك وهي معا*نا هيتنشر دلوقتي والكل هيشوفها وهي في حض'ننا لاننا بسهولة صورنها وهي معا"نا. 

رحيم بغضب:  ياولاد الك"لب ونزل ضر*ب فيهم ورعد بعده بالعافيه. 

رحيم طلع مسد*سه:  هقت*لكم يا ولاد*****. 

علي بتعب:  لو مو*تنا الفديو دا هيتنشر في البلد كلها و شر*فك هيبقا في الارض هههه فضيحه را"جل الاعمال المشهور رحيم بيه وهتبقا في الارض. 

رحيم بغضب:  ابعدددد يارعددد. 

رعد بيحاول يمسكه بالعافيه:  اهدا مش كده لازم نفكر الاول. 

رحيم بيحاول يسمك اعصابه:  اعرف لي منهم الزفت دا فين انت فاهم. 

رعد:  تمم روح انت اهدا دلوقتي. 

رحيم مشي وعلي وشه الغضب. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~. 

في الفيلة بنت بتداخل. 

ريناد بتسغرب:  حضرتك مين. 

.......:  انا ابقا اميرة مرات رحيم بيه. 

حمزة الفون وقع منه:  ا اميرة.. 

ريناد بصدمه:  م مراته ازاي. 

اميرة ببرود:  مراته يا شاطرة ستك وام ابنه كمان. 

حمزة بزعيق: جاتي تاني لي. 

معتز جاه من خلفها:  اهدا يا حمزة مش كده. 

حمزة بغضب:  الز*بالة دي بتعمل هنا ايه. 

معتز بهدؤء:  المحكمه حكمت حضانة سيف ليها. 

رحيم بغضب اعمى وهو داخل:  ابني هيتربي في حضني مش في حضن واحدة و*** زي دي. 

اميرة بخوف قليل و دلع:  فين ابني بقا. 

ريناد وقفه مصدومه ازاي دي يلي ما"تت وفي حاجات كتير مش فاهمها. 

رحيم بغضب طخخخخخ:  برااااااا. 

اميرة بغضب:  انت اتج"ننت هدفعك تمنه اوي. 

معتز بزعيق:  ايههه مفيش احترام لوجودي. 

رحيم ببرود:  وانت يلي جيبها بقا. 

معتز بغضب: اخررررس انا ابوك انت فاهم 

رحيم قعد وحط رجل علي رجل وحمزة و ريناد ومعتز و اميرة قعدت ببرود. 

معتز بجمود:  اميرة هتفضل هنا لحد لما سيف يتم 18 سنه. 

رحيم ببرود: خلصت لا. 

معتز ضر"ب الارض بعجزه:  كلامي هيتنفذ علي الكل. 

ريناد قامت جريت علي اوضتها رحيم للحظه اضايق وشال الفكرة دي. 

حمزة بلا مبالاة:  انا خارج سلام. 

رحيم ببرود قام دون كلام وطلع ورا ريناد. 

اميرة بخبث:  شكرا يا عمي ا..... 

معتز بغضب:  انتي هنا عشان حفيدي زيك زي الجز*مه انتي فاهمه ابعدي عن رحيم ومراته انا فاهم انتي رجعه لي مش كفايه يلي حصل بسببك لحد دلوقتي اشكال و***. 

سابها وهي غضبت وطلعت اوضة ابنها. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~. 

في اوضه رحيم. 

ريناد قاعدة بهدؤء و هو متعصب وفي كيس ملامكه بيضر*ب فيه بغضب. 

ريناد قطعت الصمت:  بتحبها. 

وقف عن الضر*ب:  وانتي مالك متنسيش نفسك. 

ريناد بزعيق:  انا حقي افهم ايه يلي بيحصل هنا ازاي كنت مشلول وازاي مشيت وليه كنتوا بتقولوا انها ما*تت واي الاوضه يلي مقفوله تحت وسيف مش بينطق لي رددد. 

قرب منها ولاز*قها في الحايطه ونفسهم اختلطت  . 

بصوت كفحيح الافعى:  ميخصكيش اي حاجه انتي فاهمه زيك زي الخدم هنا ولا نسيتي نفسك انتي وا*حدة مغتصبه ور*خيصه تلات شبا*ب كلوا من لح*مك وصوروكي عا*رينه كمان. 

ريناد بصدمه: ا ايهه. 

غمض عينه بغضب انه قالها:  يلي سمعتيه. 

ريناد رجلها مش شيلها سندت عليه وبقوا قر*يبين اوي بص علي شفايفها و قب"لها ق"بلة طويله وبعد لما حس انها عايزة نفس ز*قته وجريت علي الحمام. 

غضب عشان ضعف قدمها: اي بيحصلي مش هغلط مرتين. 

قاعدة في الحمام بتعيط بكل حر*قه وتكتم عياطها وشغلت المياه الس*خنه ونزلت تحتها البخار طالع علي اخره رحيم بزعيق:  افتحي يا ريناددد افتحي لك*سر الباب افتحييي. 

مش سامع اي صوت قلق ك"سر الباب انصدم واقفه تحت المياه وجس"مها كله احمر كانه اتحر*ق راح جري وقف وقفل المياه. 

رحيم: انتي اتج*ننتي فووووقي. 

ريناد بزعيق وعياط:  لااا خاليه يتحر*ق مش عايزاه جس*مي لااااا ااااه يا امي انتي فييييننننن. 

شالها وهي دموعها مغر"قه وشها وداخلها اوضه الهدوم وغير ليها تحت استسلا"مها وحاطها علي السرير وفضل يمشي ايده علي شعرها. 

نامت وهلوست:  تعالا انت فين وحشتني اوي اوي يا عز. 

انصدم بغضب قام وبص ليها ورزع الباب وخرج هي صحيت بزعر وقامت خرجت تشوف سيف. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~. 

في اوضه معتز. 

معتز بزعيق:  انتي عايزة اييييهههه. 

سمية ببرود في الفون: يوه يا بيبي هكون عايزة ايه غير حقي. 

معتز بغضب: حق ايه يا زبا*لة. 

سميه بخبث:  حقي والا هكشف السر لابنك وايه علاقته بريناد من الاساس. 

معتز بغضب:  فكري تعمليها وهيكون اخر يوم في عمر"ك انتي فاهمه. 

سمية بمكر:  عشان كده جوزتها ليه مش كده. 

معتز ك"سر الفون:  مش معقول بعد كل دا رحيم يعرف لو عرف السر دا هيمو"تنا كلنا لازم اتصرف. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~~

سيف بخوف بيهز راسه لا. 

اميرة ببرود:  سمعت قولتلك ايه مفيش ز*فت بابا كلامك ليا ولما تشوفه ابعد عنهم. 

سيف بهز راسه لاا وبدء يعيط. 

اميرة لسه هتمد ايديها ايد مسكتها:  اوعي تفكري في كده. 

اميرة بتشد ايديها:  وانتي بقا يلي هتمنعيني. 

ريناد بغضب راحت اخدته في حضنها:  بس يا حبيبي انا معاك. 

اميرة بزعيق: تعالا هنا. 

سيف مسك ريناد اكتر لا. 

اميرة رايحه تشده منها ضر*بتها كف:  امشي اطلعي برا. 

اميرة بتوعد:  هدفعك تمنه غالي يا حيوا*نه. 

خرجت وكلها غضب. 

ريناد بهدؤء:  متخفش ياروحي مشيت خلاص. 

ابتسم ونام علي رجليها اتاكدت انه نام خرجت. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~.

رعد:  مش لاقيين الفديو وهما محدش راضي يتكلم. 

رحيم ببرود: اتصرف. 

رعد: تمم. 

رحيم مشي ورعد طلع فونه واتصدم صدمه عمره الفديو اتنشر. 

😳😳😳😳

~~~~~~~~~~~

عند حمزة بيغير هدومه. 

بتحط ايد"يها عليه من ضه"ره:  وحشتيني اوي. 

حمزة زق ايديها: عايزة ايه يا اميرة. 

اميرة بدلع وبصت بشه*وة علي شفا*يفه: عايزك دلوقتي. 

حمزة بعد عنها: اطلعي برا. 

اميرة تحاول اغر*ائه:  تعالا شويه بقا بقولك عايزك. 

حمزة بغضب شدها من شعرها وزقها برا الاوضه وقفل في وشها. 

اميرة زقت الباب:  ماشي يا حمزة اما وريتك. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

طلعت فونها:  تمت المهمه حمزة ورينا هيبقوا مع بعض كمان شويه ورحيم يخل"ص عليهم. 

.....: تمم اوي كده تعالي بقا. 

اميرة بخبث: عنيا. 

~~~~~~~~~~~. 

نزلت ريناد وحد حط ايده علي عينيها: وحشتيني. 

ريناد فرحت لما شافته: عز حبيبي.. حضنته في داخلت رحيم. 

رحيم بغضب: ريننااااااااااادددددد. 

 يتبع..


#جحيم_رحيم. 

#الثامن. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

رحيم جري عليها بغضب وطخخخخخ. 

ريناد و"قعت علي الارض نتيجه ضر"به عز جاي يل'كمه مسك ايده: هوريك تلمس الحاجه بتاعتي ازاي. 

عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 

نزل عليه ضر*ب وتبادل اللكما*ت وريناد بتحاول تبعدهم عن بعض رحيم ز"قها وقعت اتخبطت في الطربيزة دماغها جاب د*م. 

رحيم بخضه: رييناااااادد. 

عز ورحيم جريوا عليها رحيم هيقومها مسكت ايد عز. 

رحيم كور ايده بغضب عز بغضب:  مين دا. 

ريناد بالم ودموع:  ج جوزي. 

عز ببصه غضب:  وميعرفش انه ابقا ابن عمك. 

رحيم صعق ولكن مثل البرود في تسرعه:  وهعرف منين دا اذا جايبنها من الشارع ابوها با"عها. 

عز بغضب: في ايه يا جدع انت ماتسكت خالص. 

رحيم بغضب لسه هينطق نزل معتز: في ايه هنا.. بص علي ريناد.. اي يلي حصلك يا بنتي. 

ريناد دموعها في عينها وبتبص علي رحيم بلوم بص الناحيه التانيه. 

عز بغضب:  اطلعي هاتي حاجتك هتيجي معايا. 

رحيم:  هتيجي معاك فين. 

عز ببرود قاصد يغيظه:  بنت عمي ووحشتني. 

رحيم لسه هيضر"به معتز وقف في النص: خلاص في ايه احترموا شيبتي. 

رحيم شد ريناد: هاخد مراتي اشوفها واصلها وحشاني مو"ت. 

معتز بيهدى الوضع: تعالى يا بني نتكلم شويه. 

عز بهدؤء:  انا جاي اخد بنت عمي. 

معتز: الكلام مش كده دلوقتي هي في حكم ر"اجل. 

قعد معتز وعز وفضلوا يتكلموا. 

بقلم ميرا ابوالخير 

~~~~~~~~~~. 

طلع الاوضه واول ماداخل شدها من وسطها لاز*قها فيه وهمس: حضنتيه مش كده. 

ريناد بالم من مسكته: اااي. 

رحيم داس اكتر واتنفس من نفسها وتامل وشها وقال بصوت كفحيح الافعي:  انتي ملكي ملكي انا وبس كلك علي بعضك بتاع رحيم وبس انتي فاهمه. 

ريناد بدموع: باي حق بتعمل كده مانا هنا خدامه زي زي 🐕 وانت يلي قولت. 

رحيم غمض عينه بغضب وباسها بع"نف يكتم غضبه وبعد عنها وادها ضهره:  روحك جس*مك حياتك هواكي كل حاجه ملكي انا اياك حد تاني يقر*ب لك اياك هيكون اخر يوم في عمر"ك. 

ريناد........ 

استغراب سكوتها بص لاقها فقدت الواعي: ريناد ريناد. 

شالها حطها علي السرير وجاب البرفان يفوقها بتفوق بتعب جاب علبة الاسعافات وغير علي جرا"حها وهي ساكته. 

رحيم بهدؤء وحنان: ارتاحي. 

استغربت حنانه قلع قميصه ونام جنبها واخدها في حضنه حاولت تقوم شدها اكتر: عايز انام متخفيش مش هعمل حاجه. 

معرفتش تنام واقعدت تحاول تبعد واستسلمت ونامت. 

بقلم ميرا ابوالخير 

~~~~~~~~~. 

ماشي في الطريق بالعربيه باقصى سرعه كان هيخبط حد وقف علي اخر لحظه. 

البنت بغضب: انت مجنو"ن. 

حمزة نزل بغضب: انا يلي مجنون ولا انتي يلي عاميه. 

البنت بحزن: عندك حق انا فعلا عاميه ومش اخدت بالي من الطريق اسفه اتعصبت علي الفاضي. 

حمزة ببرود وبيبص علي لابسها فستان فرح ابيض:  وياترا الحلوة هربت من فرحها لي. 

رقيه بغضب: مش اعتذرت وانت مالك. 

حمزة مسك ايديها: صوتك ميعلاش انتي فاهمه. 

شدت ايديها وضر*بته بالكف. 

حمزة بصدمه: ا انتي مدتي ايدك عليا. 

رقيه بعدت شالها بغضب وركبها العربيه تحت صراخها: اوعاااا سبني. 

حمزة بغضب: هدفعك تمن القلم دا غالي اوي صراخي براحتك احنا في منطقه مقطو*عه. 

لسه هتصراخ ضر*بها في نص دماغها اغمي عليها. 

حمزة بص بقر"ف: هوريكي هعمل فيكي ايه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~. 

رعد مصدوم الفديو اتنشر بس الصور مش واضحه اتصل علي رحيم مش بيرد حاول يكلمه تاني رد انصدم قام من جنبها بهدؤء ولابس ونزل. 

لاقي معتز خارج وعز معه. 

معتز: علي فين. 

بص علي عز: مشوار صغير علي ما الضيف يمشي. 

عز تجاهله: فين رودي. 

كور ايده بعصبيه وافتكر انه لازم يمشي تجاهلهم ومشي. 

معتز: اتفضل اوضتك فوق وانا هروح مشوار ومش هتاخر. 

عز بابتسامة: تمم. 

مشي معتز و عز طلع الاوضه طلع صور ريناد: وحشتيني اوي جيت لك ومش هخالي حد ياخدك تاني. 

اميرة داخلت: نورت يا بيبي. 

عز بخبث: بنورك يا روحي. 

اميرة بمكر: حمزة خرج مش لحقت انفذ. 

عز بخبث: عندي اكتر من كده. 

اميرة بتقلع الجاكت: هنعمل ايه معهم. 

عز حضنها: تعالي بس انتي وحشاني. 

اميرة بضحكه دلع: هههيهي وانت كمان. 

قلع هد"ومه وفعل ما حر*ام الله. 

~~~~~~~~~~

في اوضه سيف ريناد قاعدين بيلعبوا. 

سيف عيط لوحده: مالك ياسيف في ايه. 

سيف كانه عايز يتكلم بس مش عارف. 

ريناد بحب: خلاص حاول او اقولك اكتب. 

سيف جري علي سريره وهز ب لا. 

ريناد باستغراب بصت لاقت اميرة واقفه اتغاظت. 

اميرة: خلصتي اطلعي برا اوضه ابني. 

ريناد ببرود: تعالي يا سيوفي نلعب عشان في دبان هنا. 

اتغاظت ورتحت شالت سيف بالعافيه: خالكي بقا مع الدبان بتاعك. 

سيف بدء يعيط ريناد هتاخده منها: اوعي تفكري في كده دا ابني انتي فاهمه. 

سكتت فعلا معها حق اخدته ومشيت. 

اميرة بتخوف سيف: لو نطقت او قولت لحد علي يلي حصل هحر*قلك و"شك انت فاهم. 

هز راسه بخوف حاضر. 

اخدته في حضنها: ابني شاطر هو الوريث بعد مو"ت رحيم. 

سيف خاف اكتر منها وهي ضحكت بجنان:هانت اوي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~~. 

رحيم مكور ايده بغضب وجاه له اتصال. 

.... ... : ها رايك اي بقا سيب اخويا احسن مايتنشر وهو واضح. 

رحيم بص لعلي يلي باصص له بخبث وغيظ: اشبع بيه. 

انصدم الكل من رده وخصوصا رعد. 

رحيم ببرود:  عايز كل واحد منهم عنده عا*هه. 

علي وشفيق واشرف بخوف: ي يعني ايه. 

رحيم قعد علي الكرسي وفضل باصص ليهم بعد ربع ساعه داخل الحراس ومعهم شاب. 

علي بصدمه: اخويا. 

رحيم ببرود: جبتلك اخوك اهو والفديوهات بح مش مرات رحيم المنشاوي يلي تتهد"د من اشكالكوا الو*سخه رررعدددد. 

رعد ابتسم: اؤمرك. 

رحيم غمز له: يلا وريني شطارتك. 

رحيم مشي ورعد معه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

وصلوا الفيلة لاقها قاعده ابتسم ورعد فرح وقرر يعمل حاجه. 

رعد: حبتها. 

رحيم بتوهن: خايف تطلع زيها. 

رعد بضحك: يبقا بتحبها. 

رحيم ببرود: لا يلا هاخد دوش سلام. 

رحيم طلع ياخد دوش ورعد راح عند ريناد: بيتحسن بفضلك. 

ريناد باستغراب: قصدك ايه. 

رعد: رحيم مكنش كده كان طيب وحنون وهادي مكنش بيحب يا*ذي حد بسبب يلي حصل اتغير بقا كده انتي الوحيدة يلي هتقدري ترجعيه تاني. 

ريناد بعدم فهم: حاد"ثه اي. 

رعد بهدؤء: لما يطمن هيحكي ليكي علي كل حاجه استاذن انا. 

ريناد مش فاهمه حاجه خالص (ولا يلي بيقراء كمان صح لسه اصبروا 😂). 

قامت داخلت جوا لاقت عز في وشها اتخضت 

(ملاحظه هي بتحبه كاخ). 

عز: حلو كده جوزك شو"ه واشي. 

ريناد بضحك: معلش يا حج تتعوض. 

عز بخبث: ايوا هستحمل مانا كنت حب طفولتك. 

ريناد بضحك: يااه انت لسه فاكر. 

عز بمكر: عمري مانسي. 

سابته وداخلت تحت فكرة خبيبثه ابتسم. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~~. 

بيد*فن حد وبيمسح مكان الد*م. 

معتز: محدش قالك اقفي قدمي. 

ت"ف علي التراب ومشي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~. 

في شقه ما بتصحا تلاقي د*م علي السرير وفستانها متق*طع وهو جنبها عار*ي الصدر. رقيه بصراخ: لاااااااا. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~. 

عز داخل ليه المكتب: هتطلقها امتي. 

رحيم ببرود: برا. 

عز قعد وحط رجل علي رجل: علي فكرة هي بتحبني من زمان. 

اتعصب وقام وقف: انت بتقول ايه. 

عز حب يغيظه اكتر: روح اسالها بتحبي ولا لا وانا حب طفولتها.

رحيم غضب وطلع لاقها في الصالون شدها من ايديها: بتحبيه ولا لا. 

جاه معتز ونزلت اميرة وابتسمت بخبث. 

ريناد بعدم فهم: في اي. 

رحيم بغضب اعمي: هو دا حب طفولتك. 

ريناد بهدؤء: ايوا بس..... 

رحيم طخخخخ: انت طالق. 

ريناد 😳😳😳😳.

(ملاحظه مهمه صور الابطال تحت شوفوها). 


تفاعل ب 15 كومنت ولاف للتكملة شباب مش ينفع برا تجيب 4000 كومنت وهنا تفاعل وحش خالص ياريت نزود التفاعل وشكرا لكل حد متفاعل.

Mira Abulkhair 

Renad Moustafa 

تفاعل حلو.


البارت التاسع من هنا 
 

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع