البارت الرابع 💥 بقلم ✍️ سلطان زماني
💥👌تحذيرالقصة للكبار فقط 👌💥
بليل بعد ما العيال نامو مش عارفه افتح معه الموضوع ازاي
قعدت اهزر معه لحد ما اقعد اتكلم علي الافلام الاباحية
واني في ستات كتير بتعمل كده في الافلام دي. أنها لو خطر
زاي ما أنا بقول مكنش حد عملها أو كان ظهر أعراض ليهم
بسبب الممارسة
_ بس اكيد بتوجع اوي يا ياسر
ياسر..ده انت حتي رفضه تجربي أو نحاول كل ما اقرب منها
حتي لو هعلب بس بتخربي الدنيا
_ ماهو ياحبيبي أنا عارفه انها حرام وانا بصراحه خايفه
توجعني أو تعورني
ياسر ..ده اخترعوا دلوقتي جيل فيه بنج موضعي مش بتحسي ب الم نهائي
_ عرفته منين ده ولا جربته مع مين
ياسر..والنبي يا شيخه مش ناقصة نكد ..أنا معرفوش اصلا
_ ياواد بهزر معاك بلاش تقفش كده
ياسر..انتي عايزة اي يا دعاء
_ دعاء ..تصدق انك رخم قولي يادودو يا قلبي ..دلعني الاول وانا اقولك
ياسر..عايزة اي يا قلبي يادودو
_ بص هنتقق اتفاق هسيبك تعمل كده بس الاول تبسطني وتريحني
ياسر...لا والنبي عليا انا برضو
_ ياعم المياة تكدب الغطاس بس توعدني انك متتعودش عليها وتعمل هنا بس وتسبني
ياسر ..ما أنا ياحبيبي مش بحب ده بس اوعدك حاضر
_ ليه ياياسر ماله ده
ياسر..ملوش ياحبيبتي حلوه جميل انزل يعني اجيب الكريم ده
_ اي يابني الفرحة الي انت فيها دي ماشي انزل
نزل وانا كلمت صاحبتي وقولتلها اديني ياختي هعمله كده انتي متاكده يابت انها مش بتوجع واني ستات كتير فعلا بتعملها
صاحبتي ..اه يا اختي شوفي بقا التغير في المعاملة مش بعيد يلبد ف البيت وميرحش الشغل كمان
_ أنا خايفه اوي وقلقانه
صاحبتي ..هي أول مره بس الي هتحسي بوجع بعدين عادي
_ هو نزل يجيب كريم بنج موضعي عارفه
صاحبتي ..ليه ياختي عملية جراحية 😂😂😂😂
_ والله ده وانا رايحه اولد مكنتش خايفة ومرعوبة كده
صاحبتي ..انتي عارفه اول مره ليا كنت هموت فعلا بس علشان جوزي كان همجي بدون مقدمات ع طول عمل كده واتعورت وكان حالتي حال
_ انتي بتحوفيني ليه الله يخربيتك
صاحبتي ..بعد كده بقا سهل هصورلك الجيل الي عندي وابعتهولك ع الواتس اب
_ طب سلام علشان شكله جيه
ياسر ..ملقتش بس جبت جيل عادي بيسهل عملية الدخول دورت في كذا صيدلية
_ مش بتتكسف تسألهم عن الحاجات دي
ياسر...لا عادي ما هما بيبعوها ودي شغلتهم
لقيته بيحضني وقالي أخيرا بقا يادودو قولتله علشان خاطري
براحة بس ولما اقولك بس تبس ماشي قالي ماشي
دخلت الحمام اخد شاور ودخل بعدي وجيه يخربيت
الرومانسية والمحن الي نزل عليه فجأة بقا بحضني ويبوسني
ويلعب في كل جسمي برقه وبب حاول الاول يعمل كده
بصباعة وكان بيوجع اووي وقالي أنها لسه بتتعود قولتله طب
براحه
فضل يعمل كده لحد لما مبقاش يوجع أو بيوجع بس بسيط
نام ع ضهره وانا حضنته وقعدت العب في شعر صدره
وابوسه والعب ب أيدي عنده وأيدي راحت بالغلط عند موخرته لقيت جسمه انتفض واترعش
عملت نفسي مش وخده بالي وعملت كده تاني لقيته حابب
الموضوع وبيوسعي رجله وبيرفعها معنها كملي كملت ولقيته
رجع راسه ع المخده وبقا يتوجع سالته قولتله حلو قالي
جااامد معرفش اتجراءت ازاي ودخلت صباعي واستغربت لما
لقيته بيدخل عادي وهو مبسوط مش بيتوجع قولت اخل
اتنين قالي حبيبي براحه طوفرك هتعورني كده قولتله هعمل
براحة حاضر فضلت اعمله وهو مبسوط لحد ما فااق وقالي
يخربيتك انتي اي الي عملتيه ده وضحك وانا ضحكت وجيه
بقا علشان يمارس معايا فضل يلعب من برا واول ما بدا
العلاقة مكملش بالظبط دقيقة وكان خلص قولتله أنت كده
مش قد كلامك قالي لا هريحك ملكيش دعوه ونيمني فعلا ع
ضهري وفضل يبوسني في المكان ده ويلعب جاامد جامد
وكان أول مره في حياته يعملي كده ويبوسني هنا
انا جسمي هاج من الي بيعمله ده وفعلا ارتحت ونمنا
يتبع
البارت الخامس من هنا
تعليقات
إرسال تعليق