القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 🔞🔞بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الخامس 💥 بقلم ✍️ سلطان زماني 

صحبتي اتصلت بيا تاني يوم حكتلها كل حاجه واتكسفت 


احكلها علي الي حصل بيني وبينه والي عملته فيه قولتلها أنه 


يدوب بدأ وخلص قالتلي اني في برشام ودهان جوزها 


بيستعمله ومن غيره ميقدرش يعمل ولا حاجه


 قولتلها أنه عنده منه في الدرج بس مخدش امبارح فضلنا 


نرغي مع بعض لقيته بيكلمني قفلت معها 


ياسر ..حبيبي أنا قدامي ساعة واطلع من الشغل واجي مش 


عايزة حاجه اجبهالك


_ وده من امتي يا اخويا الكلام ده 


ياسر ..اخلصي بقا يادودو شوفي عايزة اي انتي العيال 


ابعتهملي ع الواتس علشان اجبهم وانا جي 

              

                👑 بقلم ✍️ سلطان زماني 👑

ندهت ع ياسين قولتله عايز حاجه ياحبيبي بابا يجبهالك معه 


وهو جاي اخد الموبيل وياسر  فضل يهزر معه ويقوله هاتلي 


عصير وكندر وشيبسي وانا فاتحه الاسبيكر وسمعه بيهزر 


وبيقوله حاضر يا حبيبي وقاله اديني ماما 


ياسر ..أنا هجبلك شيكولاته سايحه يا دودو


_ لا بلاش تجيبها البت بتبهدل هدومها ووشها بيها هات كندر 


هما بيحبوها


ياسر ..هجبلهم ياحبيبي بس الشيكولاته السايحه دي ليكي انتي 


_ ياعم مش عايزاها هو أنا عيله صغيره هاتلي ايس كريم وخلاص 


ياسر ...لا ده ساقع مش هتستحمليه ع جسمك 


_ جسمي اي هو أنا هدهن بيه جسمي مالك ياواد


ياسر ..بليل لما العيال ينامو هتفهمي ياقلبي وبعدين 


هتقوليلي كل يوم هات معاك 


_ ماشي حبيبي خد بالك من الطريق وانت سايق توصل بالسلامة 


قفلت معه وروقت شقتي واتلهيت مع دوشة العيال ولعبهم 


لحد ما جيه ودخل البيت ياسر

                       👑بقلم ✍️ سلطان زماني 👑

 بس مش ياسر الي اعرفه والي متعودين عليه .ياسر واحد 


تاني خالص عمال يشيل البت ويلاعبها ويجري معاهم في 


الشقة ويلعب كورة مع ياسين ويدخل عليا المطبخ بحضني 


من ضهري ومعرفش فيه معقول كل ده علشان الدقيقة بتاعة 


امبارح دي قالي واحنا واقفين في المطبخ اتوجعتي امبارح يا 


حبيبي قولتله اه حسه بوجع لحد دلوقتي قالي وحده وحده 


انتي الي هتطلبي مني اعمل كده فيكي قولتله ياراجل قالي 


بكره تشوفي وبعدين ما انتي بهدلتيني امبارح واتعورت من 


طوفرك بصتله وتنحت قولتله أنت قولتلي انه حلو قالي اه 


حلو بس يتعمل ب احساس ....بقلم ✍️ سلطان زماني 👑


.ياسين دخل اخدتها فرصه وقولتلهم يلا بقا اتكلو علي الله 


برا علشان اخلص الاكل وفضلت اقول لنفسي احساس اي ده 


هو ازاي مش مكسوف ده انا قولت هيضربني قلمين علي الي 


عملته ده او يقولي متعمليش كده تاني ايه الممتع في كده ده 


كان بيتوجع ومستمتع وجسمه كل كان مسترجي وسرحان 


وفي دنيا تانية 


                  بقلم ✍️ سلطان زماني 

جهزت الاكل واكلنا ونزل ورجع الساعة 9 أنا قولت بياخد 


شاور وهيدخل ينام لقيت فضل قاعد معايا يتكلم وبعد شوية 


ياسين نام والبنت متعوده أاخدها في حضني وانيمها وأقوم 


لقيته دخلي حضني من ضهري وعمال يبوسني في رقبتي 


ويلعب في شعري ..اول مره يعملي كده 


حسيت أنه بتاعي واني  وحشته وأنه عايزني وييحبني 


حاجات مشفتهاش  ومحستهاش ومتخيلتش اصلا من كتر 


بروده واهماله ليا انه يعملها البنت نامت بس استعبطت 


علشان يفضل حضني كده شوية كتير كتير ..اتعدلت واديته 


وشي لقيته خدني من ايدي وقالي تعالي ناخد شاور سوء 😲


يتبع ..ملحوظة بس للناس الي بتقولي عيب وحرام وغلط وميصحش أنا مقدر طبعا انكم بتنصحوني وخايفين عليا واني ده نابع من حبكم واحترمكم ليا .وعلي راسي والله

 بس معلش خلوني علي راحتي أنا مش بحب حد يقيدني أنا كاتب تحذير اني القصة للكبار فقط والي مش عجبه ميقراش هيلاقي قصص محترمة كتير ..تحياتي واحترامي ليكم 😘♥️

البارت السادس من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع