القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 🔞🔞البارت السادس بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت السادس 💥 

خدني ودخلني الحمام بقا يلعب معايا وغرقني مايه وكل ما 


اغسل شعري من الشامبو يحط تاني شامبو وفضلنا نهزر 


وطلعنا عريانين علي أوضة النوم دخلت وفي نيتي انه مش 


هيطلب مني اعمله كده تاني ولو طلب او حسيت أنا هبعد 


ايدي فضل يبوسني الاول برقه في شفايفي ورقبتي وصدري 


وبعدين غرق جسمي من تحت الشيكولاته السايحه دي 


وفضل يأكلها وعمال يرجع بجسمه تحيت وشي لحد ما بقا 


69 قولت عادي يمكن عايزيني ابوس عنده تحت كل ما اقرب 


ليه يبعده وأحاول اوصل تاني يبعده ويقرب موخرته ليا 


فهمت أنه بيحب كده او ده الي ببغريه فصلت احسس بس 


لقيته متفاعل ومتحاوب اوي يمكن اكتر لقيته حط عنده هو 


شيكولاته انا قرفت اوي ولقيته بيقرب عليا عملت زايه وبقا 


يقول اهااات خفيفة دليل أنه مستمتع قام بعدها مارس معايا 


طبيعي وانا نايمه ع ضهري وحصناه وأيدي حوالين وسطه 


لقيته مسك ايدي وحطها علي مؤخرته وقالي امسكيني منها 


وعايزك تزعقيلي وتشخريلي قولتله اي قالي خلاص زعقي بس ياحبيبي 


عملت كده  يدوب مكملش ٤ دقائق وارتاح والعضو بتاعه نام 


وانا كنت ع أخري مش قادرة قولتله هتسبني كده قالي ما أنا 


خلاص قولتله بس انا مش خلاص ومعرفش اي الي جرئني 


عليه وخلاني اجيبه من شعري وتخليه يبوسني ويلعبلي من 


تحت عندي ولقيته جاي معايا ومطيع وفضل يعملي كده 


بشفايفه ولسانه لحد ما ارتحت وقام دخل اخد شاور وانا 


فضلت قعده افكر في الي حصل ده ومستغربه المهزلة دي اي 


مبسوطة وحياتي بقا احلي نوعا معا وعلاقتي بيه احسن من 


الاول بس اي القرف ده طلع وقالي هتنامي كده أطفئ النور 


قولتله لا هقوم اخدش شاور وهرجع انام نمنا وقومنا تاني 


يوم الحوار شاغلني كل ما احاول انساه افتكر اي حاجه من 


الي حصلت ارجع افتكره من أوله خالص العيال بكلموني ولا 


امي تتصل اه سمعه كلامهم بس مش مركزة معاهم اتصل بيا 


وقالي لبسي العيال والبسي هنروح عند جدهم وفعلا نزلنا 



رحنا حمايا ده راجل بتاع ربنا جدا ومحترم عنده ورشة 


خراطة كبيرة وولاده كلهم اخوتي ياسر شغالين معه وبيكسبو 


كويس اوي وبيبعتو شهريا كل شهر ل ياسر وأوقات بيروح 


يخلص ليهم اي اوراق تبع البيئة الحي الضرائب قواضي لاني 


ده يعتبر من اختصاص شغله وكمان هو الوحيد الي فيهم 


مكمل تعليمه ومعه شهادة ..كان عنده اخوه الصغير راجل 


بجد كانت في مشكلة بينه وبين مراته وحكتلي اني السبب 


أنه بيمارس معها الجنس كتير وأنها مش بتستحمل وكان 


بيحبها وبيغير عليها من ولاد خالتها وعمامها ولو كانت بتنشر 


الغسيل كان بيقف معها ويخليها تلبس كل هدومها بالطرحه 


كمان ..كانت نفسيتي بتتعب من كلامها لما بتحكيلي عنها من 


كتر ما أنا محرومة من كل الي بتحكي فيه ده ولا حتي شفت 


10% من الحاجات دي ..كنت اوقات اقول لربنا وارجع 


استغفر.  

 ليه يارب مخلتوش جوزي أنا من كتر ما أنا معجبه بطبعه 


وشخصيته وشيفاها أنها تناسبني أنا جد ..بس عمري ما كان 


بنا كلام غير ب كل ادب واحترام وهو بصراحة محترم جدا 


ولما يكلمني يبقا عينه في الأرض حتي لما اخوه بيكون 


مسافر ويجبلي حاجه او ياسر يكلمه يبعتلي معه حاجه كان 


يطلع ويسبها قدام الباب ويا أما يكلمني هو يقولي أني 


الحاجه قدام الباب يا اما يكلم ياسر ويقوله قول ل ام ياسين اني الحاجه برا

يتبع 💥 

البارت السابع من هنا هنا  



 

تعليقات

التنقل السريع