القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #دموع_زهره البارت 1_2_3#بقلمي حوريه_مصطفى في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



صوت صراخ يعم المكان..


هو بعصبيه: سبيتي الشغل ليه يـا بنت الكل'ب.. مين اللي هيصرف علي البيت دلوقتي.. 


هي بدموع: والله يا بابا صاحب الشغل كان بيتحر'ش بيا فكان لازم اسيبه بس صدقني هشوف غيره.. 


الام بدموع: حرام عليكي يا عماد البت هتمو'ت في ايدك.. سيبها دلوقتي وانا هنزل بكره انا وهي ندور علي شغل.. 


عماد بعصبيه: مالهاش قاعده في البيت ده غير لما تلاقي شغل انتي فاهمه.. يلا قومي اخرجي من هنا.. وشدها بعصبيه عشان يطردها برا البيت.. 


الام «سمر» بدموع: حر'ام عليك تطردها في الوقت ده الساعه 12 ياخي اتقي الله دي بنتك.. 


عماد بغضب: يبقا تطلعي معاها انتي كمان يلا بره.. 


هي بدموع: لا يا بابا انا هطلع انا وخلي ماما هنا.. 


عماد بهدوء: بتفهمي يا حبيبه بابا يلا اطلعي نامي علي السلم وبكره الصبح بدري تروحي شوفي شغل انتي فاهمه.. 


هي بدموع: فاهمه يـ بابا.. 


سمر بدموع: حقك عليا يا بنتي مش قادره اساعدك.. وبعدين قالت خدي الفلوس دي يــا زهره وروحي نامي عند خالتك وبكره الصبح ابقي تعالي.. 


زهره بدموع: حاضر يا ماما.. 


سمر بحسره: ربنا ينتقم منك يـا عماد.. 


وفعلا زهره راحت عند خالتها.. 


✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰


في صباح اليوم التالي.. 


زهره لسه هتدخل من باب الشقه لقت اللي بيشدها من شعرها.. 


عماد بعصبيه: كنت فين طول الليل يا قل'يله الربا'يه.. 


زهره بدموع: كنتي بايته عند خالتي والله يـا بابا.. 


عماد بغل: ولا كنتي بتسرمحي يا بنت**.. 


سمر بزعيق: حرا'م عليك اللي بتعمله في البت بدل ما تقوم تشوفلك شغل نازل فيها ضر'ب البت مش عايشه سنها زي باقي البنات اللي  من عمرها اتقي الله فيها.. 


عماد بعصبيه ضر'ب سمر بالقلم وفضل يضر'ب فيها بالحزام لحد ما غابت عن الوعي.. 


زهره بدموع مسكت المزهريه وضر'بته بيها.. 


يتبع..

لو مش جابت التفاعل مش هكملها 



#البارت_الثاني


عماد بعصبيه ضر'ب سمر بالقلم وفضل يضر'ب فيها بالحز"ام لحد ما غابت عن الوعي.. 


زهرة بدموع مسكت المزهريه وضربته بيها.. 


عماد بوجع: اه يا بنت ** وفقد وعيه.. 


زهره بدموع جابت ميه وبقت ترش علي سمر.. 


زهره بدموع: ماما قومي بالله عليكي.. 


سمر بوجع: اهدي يا حبيبتي انا كويسه.. 


زهره بدموع: قومي بسرعه عشان نمشي من هنا.. 


سمر بحزن: وهنروح فين احنا مالناش مكان غير هنا وبتبص في جهه المقابله لقت عماد مرمي علي الارض وينز'ف د'م.. وبعدين قالت بصدمه يالهوووي انتي عملتي ايه.. 


زهره بدموع: كان لازم اعمل كده عشان يسيبك.. 


سمر بدموع: انا اسفه علي كل حاجه يا بنتي اسفه اني مقدرتش اختارلك  أب كويس وبيخاف عليكي.. 


زهره بدموع: متقوليش كده يـا ماما بس يلا قومي بسرعه قبل ما يصحي.. 


سمر بحزن: يلا.. 


في مكان اخر.. ♡


شخص مجهول 1: هو لسه مدفعش الفلوس المهمه اللي فاتت.. 


مجهول 2 بخوف:  لا بيه هو قال ان مش معاه فلووس وهيحاول يتصرف فيهم.. 


مجهول 1 بعصبيه: ازاي يعني اذا مدفعش الفلوووس النهرده خلصوا عليه.. 


مجهول 2:احنا ممكن نساهمه في بنته يا بيه.. 


مجهول 1 بإبتسامة خبث: حلو اوووي نفذ دلوقتي يا علي.. 


علي بخوف: حاضر يا ليل بيه.. 


عند زهره.. ♡


بعد ما لموا حاجتهم ولسه هيخرجوا من باب البيت.. 


عماد بوجع: علي فين العزم يا حلوه انتي وهي.. وبعدين بقا انتي تضر"بيني يا بنت** وشد زهره جامد ودخلها المطبخ.. 


زهره بخوف: انت هتعمل ايه يا بابا.. 


عماد بشر: هعاقبك يا روح بابا.. 


زهره بدموع: انا اسفه مش هتكرر تاني والله.. 


عماد كان بيسخن السك" ينه علي النا"ر.. 


عماد بغل شال السكي" نه من علي النا*ر وحطها علي ايد زهره.. 


زهره بوجع وصراخ: اااه.. 


سمر بدموع: منك لله يا شيخ.. 


باب البيت كان بيترزع جاامد.. 


عماد بعصبيه: حاضر بتخبط علي زريبه يا حيو'ان.. 


علي بابتسامه: مفاجأة حلوه مش كده.. 


عماد بخوف: علي بيه.. 


علي بابتسامه شر: الفلوووس يا عماد.. البيه عطالك فرصه والفرصه انتهت دلوقتي يا ناخد حياتك وبص علي زهره بخبث لناخد بنتك.. 


عماد بخوف: خدوا بنتي زهره.. 


علي بابتسامه: تماام اووي.. وبعدين قال للحارس اللي معاه هاتو البنت دي هتعجب البيه اووي.. 


سمر بصراخ: سيبو بنتي حر"ام عليكوا منك لله يا عماد حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا شيخ.. 


عماد ضر'ب سمر بالقلم وقعها علي الارض.. 


علي بضحك: لا راجل اوووي يا عماد وضر'به بوكس.. 


في قصر الشرقاوي.. ♡


علي بضحك:  ادخلي يا حلووه.. 


زهره بدموع: لو سمحت يا عمو انا عايزه ماما.. 


علي بضحك: ماما مش هنا يا حبيبتي في هنا ليل الشرقاوي.. 


ليل بضحك: عفارم عليك يا علي.. تعالي يا حلوه هنا.. 


زهره واقفه مكانه بخوف مش بتتحرك.. 


ليل بعصبيه: راح شدها من ايديها المحر'وقه جامد.. 


زهره بصراخ: اااااه.. 


ليل بهدوء: في ايه يا حيو'انه.. 


زهره بدموع: ايدي بتوجعني.. 


ليل بص علي ايديها لقها محر"وقه بطريقه صعبه.. 


ليل بحزن: مين اللي عمل فيكي كده.. 


زهره بدموع: بابا.. 


ليل بعصبيه.. 


يتبع..

هنزلها رغم ان تقريبا التفاعل معدوم عشان اللي قدروا تعبي واتفاعلوا



#البارت_التالت


ليل بهدوء: في ايه يا حيو'انه.. 


زهره بدموع: ايدي بتوجعني.. 


ليل بص علي ايديها لقها محروقه بطريقه صعبه.. 


ليل بحزن: مين اللي عمل فيكي كده.. 


زهره بدموع: بابا.. 


ليل بعصبيه: هاتلي الكل'ب ده هنا خلال ساعه يـــــا علي انت فاهم.. 


علي بخوف: حاضر يا ليل.. 


ليل جاب مرهم الحر'وق وبقا يحطه علي ايد نجمه.. 


ليل بهدوء: انتي عندك كام سنه يا زهره.. 


زهره بدموع: 18 يـــــا عمو.. 


ليل بصدمه في نفسه: بقا الحلاوه دي كلها 18 سنه.. 


زهره بتسال: وانت يـــــا عمو عندك كام سنه.. 


ليل بابتسامة: عندي 28.. 


زهره بابتسامة: انت كبير.. 


ليل بتكشيره: انا.. 


زهره بضحك: ايوه.. 


ليل بدون وعي: انتي ضحكتك حلوه اووي يا زهره.. 


زهره بخجل: شكرا وانت كمان ضحتك حلوه.. وبعدين قالت هو انت هتعمل ايه في بابا.. 


ليل ببرود: هعاقبه.. 


زهره بدموع: هتعاقبه زي ما عاقبني.. 


ليل بهدوء: ايوه.. 


زهره بدموع: بس انا اتعاقبت عاقب صعب اوووي.. مش تعاقبه زيي.. 


ليل بابتسامة: حاضر متخافيش وبعدين قال هو حرق ايدك ليه.. 


زهره بدموع: لاني ضربته بالمزهريه علي دماغه لما كان بيضر'ب ماما.. 


ليل بابتسامة: جدعه انك ضر'بتيه.. 


بعد مرور ساعه.. 


علي بضحك: ادخل برجلك اليمين ياراجل ده انت ليك الشرف انك تدخل قصر ليل الشرقاوي.. 


عماد بخوف: انتوا مش خدتوا زهره عايزين مني ايه تاني.. 


علي بضحك: ليل بيه هيسلم عليك مش اكتر... 


ليل بمقاطعه:  ليكون مش عايز تسلم عليا يا عماد لا كده ازعل واجيب ناس تزعل.. 


عماد بخوف: لا ابدا يا ليل باشا بس انا متفاجي مش اكتر.. 


ليل بضحك: ليك حق الصراحه.. وبعدين قاال روح انت يا علي شوف شغلك.. 


علي بطاعه: حاضر يا ليل.. 


ليل بهدوء: يا سعاد.. سعاد..  انتي يا ز'فته.. 


سعاد بخوف: نعم يا ليل بيه.. 


ليل ببرود: نادي زهره من فوق بسرعه.. 


سعاد بطاعه: حاضر.. 


بعد مرور خمس دقايق.. 


زهره بابتسامة: نعم يا عمو.. 


ليل في نفسه: يا قلب عمو وبعدين قال عماد حر'قك ازاي.. 


زهره بخوف: سخن السكي'نه علي النار وحطها علي ايدي.. 


ليل بابتسامة شر: تمام اوووي.. 


ليل رفع مسدسه علي عماد وضر'به في ايده.. 


عماد بصراخ: اااه.. 


ليل بضحك: بتصرخ زي النسوان ازاي يا عماد.. 


زهره بدموع راحت ل عماد وقالت: بابا انت كويس.. 


عماد زق زهره بايده السليمه ووقعها علي الارض وقال: انتي السبب في كل ده.. امته تمو'تي بقا عشان اخلص منك ومن قر'فك.. 


ليل بعصبيه: انت ازاي تمد ايدك عليها وانا واقف يابن**.. 


عماد بخوف ودموع: انا اسف مقصدش.. 


ليل بعصبيه: علي.. علي.. 


علي بابتسامه: نعم يا ليل بيه.. 


ليل بعصبيه: خده علي المخزن لحد ما افضله.. 


علي بهدوء: حاضر يا ليل بيه.. 


زهره بدموع: انت هتعمل فيه ايه.. 


ليل بابتسامة: هعاقبه عشان حر'قك.. 


زهره بدموع: وانا مش عايزك تعاقبه وبعدين قالت بدموع.. انا عايزه اروح عند ماما.. 


ليل بعصبيه: انتي مستحيل تخرجي من قصري غير علي مو'تي انتي فاهمه.. 


زهره بدموع: فاهمه.. 


مر اليوم بدون احداث تذكر..♡


في صباح يوم جديد


ليـل ببرود: جهزي نفسك عشان هنتجوز بالليل.. 


زهره بدموع: مستحيل انا مش عايزه اتجوزك.. 


ليل مسكها من شعرها بعصبيه وقال: انتي تقولي حاضر وبس انتي فاهمه.. اطلعي جهزي نفسك واياكي ثم اياكي تحاولي تهر'بي والا تقولي علي حياه امك يا رحمان يا رحيم.. 


زهره بدموع وصراخ: انا بكر'هك انت فاهم.. 


ليل ضر'بها بالقلم وقال صوتك يبقا واطي وانتي بتكلميني حته بت زيك تكلمني بالاسلوب ده.. 


يتبع

تكملة الروايه من هنا 



 

تعليقات

التنقل السريع