القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت مازلت انتظر البارت 1_2_3بقلم نور احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


- ليلي بقولك هوا مدرس بالفرنساوي يعني اية؟

= مسيو

- ميسو تو .

= زين عيب

- طب بحبك ؟ 

= وانا بحبك زي اخويا اهاهاها

ضحكت = زين في ايه

زين وهوا بيحاول يبقي عادي

- مفيش ابدا دا انا كان عندي نقص حنان بس

= اهه عند امك الكلام ده

- اتس اوكاي ماهي خالتك  

= طب وسع كدا اطلع برا 

- انتي في شقتنا يبجحه

صوتتت = ايععععععع بتذلناي يخالتو تعالي شوفي ابنك بيطردني

_ مالك بيها يا واد انت ؟؟

- يا ماما دي لسه شتماكي وقايله كلام قلة ادب وبتقولي ميسو وبتاع  

حدفته بالمخده ورشقت فى دمافه عدل

= كداب والله 

_ من غير ما تقولي يا ليلي عارفه 

- امي دي ولا مرات ابويا؟

_ يلا اطلع برا

- اية الي اطلع برا اطلع برا هو انا مش في بيتي ولا اية

= بيتك ؟؟ دا بيت خالتي يلا ياعديم الكرامه

- ام خازوق بتكلم؟؟ 

= اهه يمهزق يالي مشفتش بربع جنيه تربيه لامواخذه يا خالتو

_ لا ماهو مشفش تربيه بجد يا حبيبيتي 

شوية ولقيت ماما داخله اه اصل احنا في بيتنا واحد هما الدور الى فوق واحنا الى تحت 

وخالتو وماما تؤام بالمره يعني..

* في اية يا ليلي ؟ 

_ تعالي شوفي بنتك عماله تشتم فيا وتهزقني

* ليه كدا يا ليلي عيب دا راجل 

= خالتو بذمتك دا راجل؟ 

- مش متاكدا

كلهم ضحكوا 

- لحد هنا وكفايه الا الكرامه.. اللغوا رحلتي 

شوية وخرجتله البلاكونه - بتعاكس بنت الجيران ولا اية؟؟ 

= شششش

- حقير

= عملتي اية مع احمد

- زين مخلاص بقي مكنش خازوق 

= محاولش يكلمك ؟

- كلمني و.

= اية نعم يختي كلمك  كلمك امته دا !! 

- مالك؟ 

بتوتر = قصدي يعني كلمك ازاى بعد ما هزقتيه كدا

- معندوش كرامه كدا كدا مردتش عليه مستحيل ارجعله 

زين بفرحه : عين العقل والله اسمالله هييح متيجي نخرج

- واية سر الانشكاح دا 

= وانتي مالك ! هاه هنخرج ؟

- طيب ثواني بقي اتشيك واللبس وكدا

ابتسم =  مستنييكي ياقمر

خلصت اللبس وبعدين فوني رن وكان كريم زميلي فالجامعه رديت عليه وانا عالسلم ونازله

الابتسامه اختفت فجأه لما شافها بتضحك فالفون

 - بتكلمي مين ؟

ليلي قفلت = دا كيمو فاكره؟

زين وهوا مدايق = بيكلمك ليه يعني و واخد  رقمك؟  

ردت بابتسامه وفرح - بيسال عليا و يعني شكلها هيبقي فيها كراش جديد و..

قاطعها - انا هاروح اجيب حاجه انزلي

= حاجه اية مش هنخرج ؟

- لاء معلش مش قادر انزلي 

نزلت ورزعت الباب وكنت مخنوقه اوي منه معرفش ماله بس من يومها وهوا واخد جمب!! كنت هتجنن مبقاش ينزل يقعد معايا ولما انزل يفضل فى اوضته تعبت ووحشني اوي معرفش اني هبقي مدايقه كدا من غير رخامته عليا كل يوم واهتمامه بيا كل لحظه حتي خوفه عليا كل دا مبقاش موجود طب ليه.! 

.

.

.

.

.

- انت يلا

= امشي يابت مش طايقك

- وانت كنت اشتريت السطح ولا ايه دا مكاني قبلك اصلا

= طب امشي  انا

- زين استني.! 


يتبع..


 تفاعلواااااا وهكمل🌠👀💜


• # مازلت انتظر..💙

Nour Ahmed



- زين استني! 

= نعم

- هوا في اية انت هتفضل تتهرب مني 

زين ببرود = انا؟  مش بتهرب هتهرب ليه

اتحرك عشان يمشي 

عيوني دمعت - انت ليه بعدت عني طب انا دايقتك!؟

وقفت ومسكت نفسي واتكلمت من غير ما ابص فى عينيها عشان مضعفش.!

= لاء معملتيش انا مخنوق شوية

- انت عمرك ما خبيت عني حاجه اية الي مزعلك طيب 

= مفيش 

- لاء هتقولي

= قولتلك مفيش ! 

لفيت وبصيت في عينه الي بيهرب بيها مني- كداب يا زين انت فيك اي

= ليلي لو سمحتي كفايه كلام  

سابني ونزل قعدت على الارض وفضلت اعيط زي ما يكون الي سابني امي حسيت بتوه وحسيت اني خايفه مكنتش عارفه ابطل عياط لحد ما حسيت بأيده وكان بيقومني 

مسك دموعي - انا اسف مكنش قصدي ازعق

فضلت باصه للارض وبعيط

- والله العظيم انا حمار ومش هبعد عنك تاني بطلي عياط عشان خاطري بقي

بصتله وعيوني مليانه دموع - انا معملتش حاجه

= يلهوي لاء خلاص والله انا عيل صغير بلاش البصه ام دمعه دي يا ليلي بتجبني الارض 

ضحكت - طب انا بجد زعلتك

حاولت ابين ابتسامه = لاء  يا عبيطه انا مش بزعل منك اصلا يابت انتي؟

- يا شيخ 

= اه 

- طب صالحني واوعدني تفضل معايا وعلى قلبي كدا وترخم عليا

= حاضر حقك عليا ياستي واوعدك هحافظ على وجودي  على قد ما اقدر.. 


يومها نزلنا وكنت فرحانه اوي انه خلاص رجع او كنت فاكره انه رجع بقي يكلمني بالعافيه كأني غاصبه عليه يكلمني و دا كان تاعبني جدا وخت جمب لاني حسيت اني تقيلة اوي عليه بس القدر كان مصمم يخليني احتاجه..!!


- في اية مالها !! 

- معرفش يابني قافلة على نفسها وعماله تعيط وجيت اخبط زعقت 

- زين اتصرف ادخلها بالعافيه!

كان كلام ماما وخالتو قلقني فا نزلت وخبطت عليها ومرضتش تفتح - ليلي ؟

- ممكن تفتحي طب محدش هنا جمبي

- ليلي؟

للحظه الخوف اتملك مني وحسيت ان فيها حاجه كسرت الباب فورا و لقتها واقعه على الارض ساعتها بس حسيت بشلل جريت وحاولت افوقها لازم تفوق معايا.!

قفلت الباب قبل ما حد يشوفها  ويتخضوا وفتحت دولابها وجبت برفيوم وحاولت افوقها كل ثانيه بتعدي قلبي كان بيتعصر عليها لحد ما خدت نفس كبير وقامت مخضوضه 

- ليلي انتي كويسة اهدي !

مسكت ايديها  وهي بتحاول تبعد 

- بس يا ليلي دا انا اهدي في اييييه!! 

كأن صوتي العالي خضها اكتر بعدت وانكمشت في ركن سمعت صوت خالتو وامي جاين..

يتبع..

البارت التاني ♡

• مازلت انتظر.!


انا مش لاقيه تفاعل مكملش ولا اية.؟🌚


NOUR AHMED


البارت التالت💜


مسكت ايديها  وهي بتحاول تبعد - بس يا ليلي دا انا اهدي في اييييه!! 

صوتي العالي خضها اكتر بعدت وانكمشت في ركن سمعت صوت خالتو وامي جاين

- زين في ايه!! 

= يجماعه سبوها دلوقتي هي كويسة بس امشوا عشان مش عايزه حد

مشيوا فعلا ورجعت بصتلها

 - فيكي اية ! انا مشتهم لو مقلتليش مالك هخرج وخليهم يدخلوا 

فضلت تعيط ومكنتش عارف اتصرف حاولت اقرب واهديها بس بتبعد! 

- طب في اية خليني اقرب بس 

كانت بتترعش

حاولت احط ايدي على ايديها تاني وقربت براحه فا سكتت وبدأت تهدي طبطبت على ضهرها لحد ما بقت طبيعيه نوعا ما

- حصل اية 

مردتش عليا 

- اوعدك محدش هيعرف بس احكيلي 

......

- ليلي انتي قلقتيني والله العظيم طب فيكي اية حد عملك حاجه

عينيها دمعت وكأنها بتتكلم جسمي سخن واتخضيت!

 - حد عملك حاجه .؟؟ 

هزت راسها وودموعها بتنزل 

اعصابي سابت ومكنتش عارف اسيطر عليها 

- طب اهدي براحه لازم تقوليلي حصل اية ومين دا الي خلاكي كدا

= كك...ك..ك

وشي اتقلب وقلبي فضل يدق بسرعه  وكملت - كريم ؟!

هزت راسها 

قومت من مكاني وانا خلاص جبت اخري - حاول يقرب منك ؟ 

وطت راسها وعيطت = ايوا ايوا 

 مسكتها بغضب وقومتها 

-  عمل كدا ازاى وليه بتقابليه لوحدك! 

= كنا .. كنا فالعربية وحاول ي.. 

رجعت تعيط

- طب اهدي اهدي وقوليلي عملتي اية قربلك؟

بعياط = لاء ان...انا.. ضربته وجريت 

 خت نفسي بأرتياح وحضنتها براحه - طب اهدي ومتقوليش اي حاجه ليهم قعدتها على السرير 

وجيت امشي مسكت ايدي - هتعمل اية!

= ولا حاجه هعلمه درس مش هينساه 

وطت راسها فا رفعتها = راسك دي تفضل فوق طول مانا عايش فاهمه

- فاهمه 

= انا هقولهم انك اتخانقتي مع دكتور فى الجامعه

- زين متسبنيش

= عمري ما هسيبك هرجعلك


خرجت وماما وخالتو قاعدين برا

خالتو - حصل اية طمني 

ماما - جرالها اية يا زين مش عايزة تتكلم ليه !

- مفيش حاجه يجماعه هي شدت مع دكتور فالجامعه جامد شوية بس انا قولتبها هحاول اكلمه وهي دلوقتي كويسة

خالتو - يعني خلاص ادخلها 

- هي كويسة بس سبوها  ترتاح احسن 

ماما - رايح فين

- مشوار مهم 

نزلت وانا كل تفكيري اني احاول ما اموتوش بس كلمت  واحد صحبي يعرفه وجبت عنوانه وروحلته 

خبط..

- مين 

=...

فتح الباب واول ما شافني اتكهرب 

بلع ريقه بخوف - زز زين..!

= ازيك يا كيمو؟ اية مش هتدخلني 

زقيته ودخلت ومكنش فيه حد فالشقه 

فضل واقف عند الباب وخايف- خير ؟ 

= معقول هنتكلم واحنا واقفين اقفل الباب وتعالي 

قفله بخوف وقرب ناحيتي - ان..انا..انا.

قومت ومسكت رقبته ولزقته فى الحيطه ومكنش عارف يتحرك = انت او..سخ بني ادم على الارض

بترجي - والله ما كان قصدي سبني وانا هصلح غلطتي

حاولت امسك نفسي ومقدرتش ضربته بالبوكس = تصلح اية؟؟

- اهههه طب براحه نتفاهم انا مستعد اعمل اي حاجه حتي اتجوزها انا  بحبها والله صدقني 

دمي فار ونزلت على وشه ضر  ب لحد ما كان فيه د *م من كل حته 

بعدت عنه وانا بنهج  فا وقع على الارض 

نزلت لمستواه = اوعي تكون فاكر اني هسلمها لواحد ****** زيك

انا جي عشان اعلمك درس متنسهوش عشان لو فكرت بس تبصلها مش تقرب منها ساعتها نفسك دا مش هيطلع 

قومت ومشيت ناحيه الباب لاقيته قام وبيبصلي بغل 

 - صحيح يا كيمو عرفت ان عندك اخت زي القمر خاف عليها وغمزتله

مشيت وانا حاسس اني احسن ناري بردت نوعا ما ..

روحت البيت وخبطت عليها فا خالتو فتحتلي - نامت؟

= لاء دي قامت طلعت فوق زين انت متأكد انها مجرد خناقه ولا مخبي علي حاجه 

اتنهدت - متخافيش طول مانا جمبنا

= ربنا يخليكوا لبعض ياحبيبي


طلعت السطح براحه وبصيت لقتها واقفه سرحانه

- بخ.

= هااااااه زين!! 


يتبع..

 اكمل ولا ايه؟؟؟😂😂

•البارت التالت 

•مازلت انتظر


NOUR AHMED 》-


تكملة الروايه من هنا هنا  




 

تعليقات

التنقل السريع