القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جحيم_رحيم2. #جزء_من16 #بقلم_ميرا_ابوالخير. في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#جحيم_رحيم2.

#جزء_من16

#بقلم_ميرا_ابوالخير.

كف بينزل علي وشها بيوقعها علي الارض.

 

سيف بغضب: كل دا يطلع منك انتي. 


شروق: انا مش عايزززك بكرررررر"هك اعملك ايه تاني. 


سيف ببرود: طلاق مش هطلق انتي بتاعتي انا وبس فاهمه عايزة تروحي له مش كده. 


شروق: خالي عند د"م وطلقني. 


قدم الكل حصلت حاجه صدمت سيف. 

سيف بصدمه من يلي شافه: انتي طالق. 


~~~~~~~~~

رحيم: بن 🐕 دا بيعمل ايه مع بنتي. 


الحارس: ه هو ياباشا متجوزها عرفي. 


رحيم بصدمه: يا بن 🐕 مش هسيبك. 


~~~~««««~~~~~~~

فهد بحب: نورتي بيتك. 


شروق بدموع: لي عملت كل دا. 


فهد بيحضنها وهي بتزقه: اي لسه عايزاه دا طلقك ورامكي قدم الكل. 


شروق: تمم انا موافقه اتجوزك بعد العدة ما تخلص واكون مراتك بس بشرط. 


فهد: اؤؤمري كده. 


شروق: انك********. 


فهد بصدمه: ايهههه

       ~~~~~~~

ميرا: هتطلقني امتي. 


شهاب: مش هطلقك. 


ميرا ببرود: طلقني يا شهاب انا تعبت. 


شهاب خدها في حضنه: اقولك سر. 


ميرا بتحاول تبعده: لا وابعد عني. 


شهاب همس في ودنها:*******. 


ميرا توسعت عينها: ها. 


شوشو من بعيد وبصت علي سك"ينه بشر ووو

~~~~««««~~~~~

رعد ببرود: وانت كنت عايز اعمل ايه.


حمزة بغضب:  فوووق انت عملت كده لي. 


رعد: كان لازم اعمل كده. 

~~~~~~~~~~. 

رحيم بيضر"بها كف: انتي السبب ورا كل دا يا رينا انتي. 


ريناد بغضب: انا بعد كل دا واطلع انا انت واحد زبا"لة عارف يعني ايه. 


رحيم بيجرها برا الفيلة: امشي اطلعي برا برا حياتنا غووري. 


بيقفل في وشها الباب بتقعد بتصراخ ودموعها نازلة. 

~~~~~~~~~. 

ملاك:  طلقني يا ليث. 


ليث بصدمه: بتحلمي مو"ت ابني مش بالسهل. 


ملاك ببرود :خلصت طلقني. 


ليث بغضب: انت.... 


~~~~~~~~~. 

اعدين بيضحكوا:  كده كله تمم. 

~~~~~~~~~. 

مالك: حقك علي عيني كان لازم تيجي فيا انا. 


رانيا بالم: انت حبيبي ومستحيل اسيبك تتاذي. 


مالك لسه هياخدها في حضنه داخل عليهم رجالة مسلا"حين. 

~~~~~~~~~~~~~

رحيم قاعد حد بيتصل عليه. 


.....: استاذ سيف عمل حاد*ثة وفقد بصره. 


بيقع الفون منه بصدمه: ايههه. 


~~~~~~~~

اكس بشر: كده نودع العايلة وانتقمي منهم خلص هههه. 


......:  ومين قال انه سهل كده يا اكس ولا تحب اقولك يا وووو


https://m.facebook.com/groups/330054948365209/permalink/905707434133288/


يتبع.. دا جزء من 16 محدش يحكم غير لما ينزل تفاعل علي البارت 15 يا جدعان انا محبطه 🙂 اللينك اهو .

1/ مطلعه عين سيف (يستاهل😂) 

2/ميرا بتتعذ"ب (حابه اعيش المغامرة دي واجرب احساس ماما ريناد 🙂). 

3/ ليث ملاك مبسوطين. 

4/ مالك رانيا حلوين. 


تفاعلكم يا كتاكيت 😂😂.


تكملة الروايه من هنا 



 

تعليقات

التنقل السريع