البارت الرابع وما قبل الاخير🖤🔥طفله الاسد الجزء الثاني.... بقلم حنين احمد
-اسر بغضب ولم يتمالك اعصابه: ممكن يلا ولا اي
-حازم بضحك: اي يعم خطيبتي خليك في خطيبتك بقا
-ملك ببتسامه: مشاء الله ي حبيبتي زي القمر
-سهر بخجل وابتسامه: حبيبت قلبي ي طنط تسلميلي
-اسد وحسام: طب اي يلا علي الفندق المعازيم مستنيه
-كلهم ببتسامه: يلا
-حازم: هروح انا وحنين بالعربيه بتاعتي
-اسر بغضب وحاول الهدوء: احم تمام واحنا نروح معاكم
-سهر باستغراب: احم تمام ماشي الي يريحك
-ملك ببتسامه: مشاء الله ي حبيبتي عليكي بجد ربنا يحميكي اي اسلمي القمر الي انتي مخلفاه دة
-حنين ببتسامه بسيطه: حبيبت قلبي ي خالتو
-سلمي بضحك: شبه امهاا طبعاا
-حسام بضحك: لي متقوليش شبه ابوهاا
-ملك بغرور وضحك: علفكره بقا شبهي انا
-اسر سارح في جمال حنين بيدور حوار في عقله: معقول اقدر اشوفهاا مع غيري معقول حب حياتي يضيع مني حرام اظلم سهر معاياا معقول تكون حنين فعلا بتحبه نسيتني نسيت ان كل حياتناا كانت مع بعض نسيت اني كنت بحلم بيهاا كل يوم انها تكون لياا معقول كان غلطي اني سافرت وسبتهاا ياريتني ما كنت سافرت كان زمانهاا معاياا وفي حضني
-سهر باستغراب: اسر مالك سرحان لي
-اسر بضحكه وجع: لا مفيش حاجه
-حنين مركزة مع حازم و بيدور في عقلهاا حوار: حازم بيحبني بس انا عمري م حسيت باتجاه باي مشاعر لمسه ليااا مش بحس باي احساس من احاسيس الحب" وافتكرت اسر لما طبع قب*له علي شفايفها"وكملت بسرعه لا لا مينفعش افكر كدة
-ملك باستغراب: مالك ي حنون لي الدموع دي تعبانه ولا مالك ي حبيبتي
-اسر بقلق وخوف:مالك انتي كويسه تعبانه تيجي نروح البيت لو عايزة....وفجأة سكت وسط ذهول كل العيله ومن ضمنهم حازم وسهر
-حنين انتبهت لدموعهاا وكملت: احم احم لا تلاقي تراب دخل في عيني بس
-سهر بصت لاسر بحزن مكتوم
-اسر: احم احم
-ملك: يلا بيناا طيب
-كلهم: يلا...... وطلعوا علي الفندق "معلومه الخطوبه في اكبر الفنادق"
"في الفندق تحديدا"
-دخلوا الفندق وسط ذهول المعازيم....... وقعدوا في الكوشه
-ملك ببتسامه: خد ي حبيبي لبسهاا الخاتم
-اسر بص لحنين بحزن ومسك الخاتم ودار حوار بين قلبه وعقله
-قلبه: هتقدر تحط الخاتم في ايد غيرهاا دي تعتبر خيانه
-عقله: بس مهي كده كده مخطوبه لي هتربط نفسك بيهاا
-اسر حط الخاتم في العلبه وبص لحنين بحزن وكمل: مش هقدر اتجوز غيرها ي سهر سامحيني.... وخرج برة الفندق
-ملك بصدمه: اسر استني.... ي اسر
-اسر بدموع: مش هقدر اتجوز غيرها ي ماما..... وركب عربيته وساق باقسي سرعه
-اسد بغضب: اسر فين ي ملك
-ملك: مش عارفه قالي مش هقدر اتجوز غيرهاا
-اسد باستغراب: مين هي
-ملك بدموع: مش عارفه
-حنين بدموع اخدت سهر في حضنهاا وكملت: حبيبتي اهدي بس
-سهر بدموع: انا مغصبتوش انه يخطبني لي يعمل كدة ومين الي بيقول مش هقدر اتجوز غيرهاا فكر يخطبني لي من الاول طلاما هو بيحب واحده تانيه لي ي حنين
-والد سهر بغضب: عاجبك الي عملوا اسر في بنتي ي اسد بيه
-اسد بهدوء: انا اسف جداا بالنيابه عن اسر انا عارف انه غلطان
-مامت سهر: بس ي حبيبتي بس
-والد سهر: يلا ي سهر ي بنتي
-سهر بدموع: يلا ي بابا.... وخرجوا برة الفندق
-حازم باستغراب: اي الي اسر عملوا دة والبنت الي هو بيحبها لي مخطبهاش هي
-حنين بدموع مكتومه: هو راح فين طيب كلموا ي حازم اطمن عليه
-حازم: احم تمام ي حنين.... وفضل يرن علي اسر ولكن تليفونه مقفول
-اسد وحسام: يلا طيب احنا علي القصر واما يرجع اسر نشوف الموضوع دة
-كلهم: يلا..... ورجعوا علي القصر
"في مكان تاني.........." اسر وقف عربيته ونزل منهاا وانهار علي الارض في بحر من دموع الوجع
-اسر بصوت عالي ودموع: لي تعملي معايا كدا ي حنين طول عمري بتمني تكوني ليا ومعايااا ارجع اشوفك مخطوبه لصاحبي وكمل لا انا مستحيل افضل في مكان انتي فيه.... وركب عربيته وراح علي القصر
"في قصر المنشاوي تحديدا"
-سلمي: اما اسر بيحب حد تاني لي طلب ايد سهر
-حازم بص لحنين بحزن وكمل: علفكرة شكله بيحبهااا اووي
-حنين بدموع: خالتو اتصلي بيه شوفيه فين دة خرج من الفندق بسرعه وكمان اخد العربيه رني عليه ي خالتو والنبي
-ملك: حبيبت خالتو اهدي بس هو تليفونه مقفول اهدي
-وفجأة دخل اسر بعيونه الحمرا...........
-ملك بدموع: حبيب ماما لي عملت كدة وكسرت سهر قدام الناس كلهاا
-اسر بدموع مكتومه: مش هقدر اتجوز غيرهاا ي ماما
-ملك: مين هي طيب ولي مقولتش عليهاا وكنا خطبناهاا
-اسر بدموع مكتومه: ماما لو سمحتي هي خلاص دلوقتي مش ملكي ومينفعش نكون مع بعض..... انا هروح اقعد في اي فندق ارتاح شويه وبص لحنين وكمل.... مش قادر اقعد هنا بعد ازنك
-حنين بدموع مكتومه: اسر......... وفجأة
"طبعا مش مني لله بقا عيب عليكم😂🖤🔥البارت الجاي الاخير استنوة خراب بس اتفاعلو بقا عيب😂😒🖤🔥"
#استنوني انا مش جايه😂❤
البارت الأخير من هنا
تعليقات
إرسال تعليق