القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت وجع الحب كامله يقلم ملك ابراهيم في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#وجع_الحب


انت ازاي تتجوز وانت عارف اني بحبك 


يوسف ببرود: ونا مش بحبك يجميله خلي عندك كر*امه وامشي 


جميله بعياط: لي طب هونت عليك تك*سر قلبي لي طب ي يووووسفف 


يوسف: زي ما اخوكي كسر قلب اختي 


جميله بعياط: ونا مالي نا ذنبي اي طب 

يوسف بغضب: واختي كان زنبها اي لما جابتولها مرض نفسي هه 

سابها وقام 


جميله بوجع: منك الله ياحمد يا اخويا انت السبب قومت مشيت ونا جويا وجع الدنيا


روحت البيت وكان احمد قاعد 


جميله بوجع: عجبك اكتر انسان حبيتو سابني بسبكك عشان انت كسرت اختو وحب ياخد حق اختو مني وابتديت اض*ربو في قلبو بي ايدي 


احمد: بقا كده تمام ماشي ي يوسف 


جميله: كفايه بقا 


دخلت الاوضه 


يوسف: اسف يجميلتي بس لازم اخد حق اختي 


جميله بتعب عماله تعيطت 


نسيت اعرفكو بنفسي انا جميله عندي 23 سنه وده يوسف حب عمري سابني عشان اخويا كسر اختو زي ماهو كسرني كده بابا وماما متوفين ومليش غير اخويا احمد واسر ابن خالتي وخالتي متوفيه وعايشين سوا 


اسر: انت انا*ني ي احمد ومش بتفكر غير فنفسك 


احمد بعصيبه: اسرر انا نش ناقصك 


اسر: انت كسر*ت اختك واخت اللي كان صاحبك بطلل انانيه بقا وسابو ومشي 


واحد اتنهد بحزن وقعد 


يوسف ببرود: خير ي اسر في حاجه 


اسر: جميله ملهاش ذنب بي اللي حصل 


يوسف بعصيبه: وداليا اختي مكنش ليها ذنب ي اسر كل ده عشان ابن خالتك اناني كس*ر اختو وكس*ر اختي عشان فلوس الشركه وخد حقو مني في اختي وهتندمكو كلكو تمام 


اسر: انت بتلعب بنار ي يوسف جميله خط احمر 


يوسف ببرود غير اللي جواه: وانت مضايق لي بتحبها 


اسر بتحدزير: جميله اكتر من اختي وامانه من خالتي ليا وبحذرك تاني جميله خط احمر


وخد بعضو بمشي 


❤️~بحبكم


يوسف ك*سر كل المكتب 


يوسف بعصيبه: انا مبحبش جميله افهم بقا 


قلبه: لا بتحبها 

عقله: لا مش بيحبها دي كانت السبب في كسر اختو 


يوسف بعصيبه: بسسس كفااايههه 


في مكان تاني *


مجهول: ايوه يا باشا بقولك يوسف بيه مخنوق منها ومنو عاخر 


مجهول ٢:دي كده احلوت اوي سلام نتي 


نرجع لي جمبله*


جميله بي انهيار: عجبك ي اسر اللي احمد بيعملو عجبك 

اسر بحزن ع نصو الاخر جميله: اخوكي اناني اوي يجميله 

جميله بحزن: عندك حق مفكرش ان ممكن تردلو فيا 


(كما تدين تدان) 


يوسف: الو يداليا 


داليا بتعب: ا ل و 

يوسف بحب: عامله اي 


داليا: كوي سه 


يوسف بحزن: اي يدكتور لسه مش قدره تتكلم 

الدكتور: للاسف لا اتعرضت لي صدمه كبيره وي وجع اكبر ولو فضلت كده احتمال تفقض النطق 


يوسف بحزن وي وجع: تمام 


ومشي 


 اسر راح لي احمد 


اسر بعصيبه: عجبك اللي داليا وصللتو ده 


احمد ببرود: وصلت لي اي كل ده عشان قولتلها اني مش بحبها 


اسر: انت جايب الببرووود ده منين ياخييي 


شويه وتلفون احمد رن ورد 


احمد بصدمهه: يعنييي اييي الشركه افلست


جميله حد رن عليها ردت


جميله بصدمه: ايي واغمي عليها 


رايكو اكمل ولا لا يقمرات تفاعل كتير وانزل التاني رايكو بقا وبدل تم تم  استغفرو ❤️❤️✨


يبتع"

#وجع_الحب ❤️❤️✨البارت التاني ❤️❤️؟ 


احمد بصدمه: يعنيي اي الشركه افلست 


جميله حد رن عليها ردت 


جميله يصدمه: ايي واغم*ي عليها


اسر: عجبك كده جميله في المستشفي الشركه وقعت ومحتاجين فلوس كل ده بسبك 


احمد بعصيبه: نا مش ناقصك 


يوسف بخوف: جميله كويسه 


احمد بسخريه: بوظت الشركه كسرت جميله جاي لي ي يوسف 


يووسف ببرود: زي ما كس*رت اختي برضو يابن عمي هه سلام 


اسر:نتو اي هه كفايه بقا 

وسابهم ومشي يوسف بص لي احمد بتحدي واحمد بصلو نفس البصه 


جميله بدات تفوق: يووسف يوسف فين 


احمد بعصيبه:وبتسالي عليه لي مش كفايه اللي نتي فيه بسبو 


جميله بعياط: يوسف ما*ت صح 


دخل يوسف من وار احمد 


يوسف: مين قالك كده يجميله 


جميله جريت حضتنو بدون وعي 


جميله بخوف: حد رن عليا وقال انك م*وت ونا خوف عليك اوي 


يوسف بحنان وي وجع: تمام متخفيش نا كويس 


احمد بعصيبه: جميله ارجعي مكانك وانت شوف مين عايز يقتلك بعيد عننا 


يوسف: تمام 


وخرج 


في مكان تاني *


مجهول: تجيبهالي في اسرع وقت فاهم لازم احرق قلب يوسف واحمد عليها 


مجهول اتنين: تمام ياباشا متقلقش ساعات وتكون عندك 


نرجع لي جميله "


جميله كانت نايمه واسر واحمد راحو يشوف الاجراءت 


جميله حست ان في حد معاها ف الاوضه 

فتحت عنيها لقت شخص كبير دخم لابس اسود واقف 


لسه هتصوت الشخص رش حاجه فا فقدت الوعي 


احمد واسر دخلو الاوضه ملقوش جميله 


اسر بخضه: جميلههه فينن 

احمد بخوف: معرفش معرفش تعاله نشوف الكاميرات 


اسر بوجع: جميله اتخطفت ياحمد 


احمد بعصيبه: ماشيي ي ييوسف 

ورن عليه 


يوسف ببرود: خير 

احمد بعصيبه: بتخطف جميله 


يوسف بصدمه: اي مخطفتهاش 


احمد: كدابب جميله اتخطفت 


يوسف بعصيبه: قولتلك مخطفتهاش اقفل دولوقت 


احمد: يوسف مخطفش جميله نا لازم اعرف مين دهه 


يوسف كان نازل جالو تلفون 


مجهول:زعلان علي حبيت القلب 


يوسف بعصيبه: اقسمم بالله ينادرر لو لمست شعره منها لدفعك تمنها عمرك رجع جميله 


نادر بسخريه: وحقي هخدو منك انت وابن عمك في الحلوه دي 


يوسف بعصيبهه: لو حصلها حاجه هزعلك عايز اي ي نادر 


نادر ببرود: روحك انت واحمد 


يوسف: تمام ابعتي العنوان وهجيلك 


نادر: انت واحمد ولا كده اترحم علي حبيبت ااقلب 


يوسف بعصيبه: هنجيلك قولت متجيش جنبها فاهمم 


جميله بخوف وي صويت: يوووسف الحقنييي 

يوسف بوجع: جايلك متخفيش 


يوسف قفل وبعت لي احمد الليوكشن 


احمد بعصيبه: ماشي ينادر الك*لب

اسر اعمل زي ماقولتلكو فاهم 


اسر: تمام يلا 


راحو علي المكان اللي نادر بعتو 


نادر بضحك: لدرجه دي غاليه عليكو 


احمد وي يوسف: جميله فينن 


نادر شاور لي رجالتو جابوها 


جميله جريت عليهم 


جميله بعياط: انا خايفه 


يوسف: متخفيش 


احمد: انت عارف اللي عملتو ده تمن اي 


نادر: ده تمن حياتكو نتو الانين تحبو ابدا بمين الاول 


جميله بخوف: لا ونبي لااا 


نادر راح حط المسدس علي راس يوسف وو فجااه 


اكمل ولا لا رايكو تفاعل كتير وانزل التالت بليل يلا اعمل لايك عشان التالت يوصلك بحبكو والبارت يوم ويوم عشان عندي مذاكره رايكو❤️✨


يبتع"


#وجع_الحب❤️❤️✨البارت التالت و الاخير ❤️❤️✨! 


 


ناادر حط المسدس ع راس يوسف وفاجاه


اسر: سلم نفسك ينادر 

والبوليس دخل وخد نادر 


نادر بحقد: هخرج ومش هسيبكو 


يوسف يسخريه: ده لو خرجت اصلا يعنيا 


وخد احمد وجميله ومشيو 


جميله بعصيبه: جيت تنقذني روح شووف مراتك يابيه 


لسه همشي مسك ايدي 


احمد بعصييه: سيب ايديها يح*وان


يوسف ببرود لحمد: خليك فحالك يعم 


جميله بوجع: يوسف لو سمحت ابعد عني نا بقيت بكر*هك كل حبي ليك بقا عباره عن ك*ره


وسيبتو ومشيت واحمد جري ورايا 


يووسف لنفسو: انا غب*ي ضيغتك من ايدي انا اسف يجميلتي 


تلفونو رن 


اميره بعصيبه: عجبك كده جميله كانت هتروح بسبك وبسب عمليك السو*ده وكمان مفهما اني مراتك وبقت تكرهني 


يوسف بعصيبه: خلاص ياميره انا مش ناقصك وجميله هرجعها ليا 


اميره بسخريه: بعد فوات الاوان جاي ترجعها 


يوسف بعدم فهم: يعني اي 


اميره: انت متعرفش ان جميله فرحها بكره هه


يوسف حس انو مشقادر يقف


بس قام وقال


يوسف: انتي ملك يووسف بس يجميلتي 


ومشي 


احمد بعصيبه: فرحك بكره وده اخر كلامم


جميله بوجع: طب طب انت لي بتعمل كده طب ده انت اخويا 


(هعيطت يجماعه ونا بكتب) 


اسر بعصيبه: ونا مش هسييك تتجوزها ياحمد 


احمد بعصييه: وانت مالك ياسر هه انت ماااالك 


اسرر: انا ابقا ابن خالتها وامكك موصياني عليها افهمم بقاا 


قعدو يتخانقو راحت جميله دخلت الاوضه ورزعت الباب جامد وحطت ايديها علي ودنها وافتكرت 


فلاااش بااااك 


يوسف بحب: بحبك يجميلتي


جميله: يعني عمرك مهتسبني ولا هتزهق مني 


يووسف بحب: ابدا ده انتي روحي يجميلتي حد بيسيب روحو


باااك 


قعدت تفتكر وتعيطت بحرقه لحد ما فقدت الوع*ي


اسر: جميله افتحي اصحيي


اسرر بصدمه: احمددد جميلههه مش بترددد عليااا 


احمد بخوف: ااييي هاتت مايه بسرعه 


رشو علي وشي مايه شويه وابتديت افوق 


احمد ببرود: فوقتي ياريت تجهزي عشان العريس جاي بليل 


جميله بجمود: تمام 


اسر بحب: جميلتي مش عايزك تخافي كل حاجه قسمه ونصيب ونا معاكي وجنبك ومش هسيبك ابداا


جميله بلطف: انت اخويا ي اسر انت اكتر من اخويا انت جزء مني ومشعارفع لي احمد بيعمل معايا كده 


اسر: معلش يحبيتبي اجهزي بقا 


جميله فنفسها:يارب يارب


وقامت تلبس وجه الوقت اللي العريس جه فيه واحمد راح لي جميله يجيبها. 


احمد ببرود: جهزتي 


جميله بوجع: اهه 

احمد: تمام يلا 


وخدني وخرجت 


جميله بصدمه: عاامر 


عامر بحب: جميلتي 


جميله: ممكن متقوليش جميلتي عشان مش بحبها ومش بحب اسمها من اي حد 


يوسف جه من وراها 


يوسف بحزن: بتحبي تسمعيها مني يجميلتي 


جميله بصتلو بضعف 


احمد بعصيبه: اي اللي جابك. هنا ي يايوسف 


عامر بعصيبه: خير ي يوسف 


يوسف بحزن: جيت ابارلك لي بنت عمي 


جميله: الله يبارك فيك 


عامر: فكره اول مره شوفتك 


فلاااش باكك 


كونت قعده ع البحر بعيطت جه عامر قعد جنبي 


عامر: ميستاهلش دمعه منك 


جميله: يستاهل وجع قلبي تعبت 


عامر: اجبلك ايس كريم 


جميله بحزن: شكرا 


عامر بمرح: هجبلك 


وقام جاب اتنين ايس كريم وجه. جنبي قعده ياكلني غصب عني


باااك 


عامر وجميله مع بعض: وساعتها وقع عليكي الايس كريم وااتعصبتي ومشيتي 


وضحكو هما الاتينن 


احمد بضيق: انتو تعرفو بعض 


عامر بحب: طبعا 


بارك الله لكما وجعل بينكم في خير"


عامر بحب: مبارك يجميلتي 


جميله بحب: مبارك عليا انت 


عده فتره كتير وعرفت الحقيقه وان اميره مكنتش متجوزه وبقينا نتكلم عادي ويوسف اتجوز واحمد اتجوز داليا وي حاول يخفف الوجع بتاع زمان ونا وعامر اتجوزنا وخلفنا مريم قمر خالص زي  طبعا 


جميله: عامر حبييي تعاله نتمشي شويه عبحر 


عامر بضحك: تعالي يختي 


كونا ماشين وخبطت في ولد كان بيعيط 

نزلت لي مستواه 


 

جميله:بتعيط لي يقمور 


_بابا مش عايز يوديني المرجيح 


بصيت لي ابو الولد وهه ايدا ده يوسف 


يوسف:جميله ازيك 


عامر بضحك:عاش من شافك 

جميل: كويسه ابنك شهبك اوي 

يوسف:وبنتك شبهك برضو عسوله زيك 


جميله:تمام وديه المراجيح بقا 

ضحكنا كلنا ومشينا 


  


تعديل: مش لازم عشان يوسف ندم يبقا هيرجع لان ساعات بنستحمل كتير بس بيجي وقت مبيقناش نقدر 


*مش شرط اللي بنحبهم يبقو سبب سعادتنا 


(الحب مش كل حاجه)


وبكده تكون النهايه يقمرات رايكو اي فروايه ويارب تكون عجبكتو تمت رايكو يهمني ❤️❤️✨


تمت"






 

تعليقات

التنقل السريع