القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية البريئة والذئاب تكملة البارت ال(25) بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


تكملة البارت ال(25)  بقلم سلطان زماني 


من فرحتي بالفلوس وشراء البضاعة نسيت الي عمله عمرو 


وجبت حاجة الست دي واتبسطت من خامة الحاجه وبعتلها 


حاجات ب 7000 وانا كسبانه منها 1500 ووخده منها 


1500 مقدم و600 جنيه كل شهر وقالتلي أنها أول ما 


تخلصهم هتاخد غيرهم وجبتلي زبائن تانيه بقيت اجيب 


ملايات كبيرة واطفال وفوط وقمصان نوم وبعت ال3000 


جنيه بتوع مرات خالي والشغل قل عندي بس ليا فلوس كتير 


برا وكل ده عمرو بيكلمني وصحبته يحكيلي عن شغله عن 


مشاكله مع الهام وأنه مش مرتاح معها يحكيلي عن علاء والي 


بيعمله فيه والمرمطه الي بيمرمطهاله وكده المهم كلمته علي 


الفلوس الباقيه وعرفته اني ليا برا 17 الف جنيه وعندي 


بضاعة بحوالي 2000 قالي شاطره والله عايزاهم امتي 


قولتله النهارده بكره عادي وهدخل جمعية وتقبض الاول 


واسددهم ليك مره واحدة قالي ياوعد أنا مكلمتكيش في 


حاجه ولا طلبتك بيهم . قولتله اني كنت مستلفه ٣ من مرات 


خالي وسددتهم قالي جدعة والله أنا من زمان بقول اني 


دماغك حلوه يا وعد 


المهم تاني يوم الساعة 10 لقيته بيتصل بيا وقالي أنا طالع ع 


السلم فتحت الباب لقيته دخل وقفل الباب قولتله اي الي 


بتعمله ده 


قالي هسلم عليكي وامشي قولتله مش هينفع كده 


لقيته حضني وفضل يبوس فيا ويلعب في شعري


 أنا جسمي بجد سخن واعصابي كلها سابت وبمنعه ب ايدي 


وبحاول اخليه يهدأ حس بيا اني تعبت من الي بيعمله ده 


ومش بنفره كالعاده لقيته زودها وبقا يلعب في صدري 


ويمشي ايده حوالين وسطي أنا حسيت بدوخه وغمضت 


عيني ومسكت نفسي وجريت عند الباب. فتحته وانا عيني 


في الأرض وقولته انزل يا عمرو طلعلي الفلوس وقالي حاضر 


سبهم فوق التليفزيون وهو نازل قالي اول مره احس انك 


عايزاني يا وعد احساس جميل اوي ..ربنا ميحرمنيش منك 


وبيقرب يبوس راسي قولتله انزل بصلي وضحكلي وقالي 


حاضر ياوعدي

يتبع 


 

تعليقات

التنقل السريع