القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت زوجي_المراهق❤البارت التاني 2#بقلمي_منى_محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#البارت_التاني❤

#زوجي_المراهق❤


اسر بفرحه: اخيرا حققت اللي نفسي فيه و بقيتي مراتي


حققت اللي نفسك فيه!! يعني اي .. يعني انا اتخدعت وانت مش مراهق ولا حاجه!! لفيتله و قولت بصدمه


ياسمين بصدمه: نعممم!! 


اسر ببراءه: اي


ياسمين: يعني اي حققت حلمك .. فهمني


اسر بتوتر: هااا .. اصل .. اصل انا كان بقالي شهر بقول لبابا اني نفسي اتجوز و كده و اخيراً هو جوزني


حسيته اتوتر شويه .. عديت الموقف بس مشيلتهوش من دماغي انا هرا'قبه و هعرف هو وراه اي 


ياسمين: اممم ماشي .. طب ممكن تخرج برا غشان اغير


اسر بهدوء: حاضر


اسر خرج و انا دخلت خدت شاور و لبست برموده وتيشيرت كت لان الجو حر .. و بغبائي نسيت ان في تكييف في الاوضه و البـ غل اسر دخل و شافني بمنظري ده و فضل متنح


اسر في نفسه: يابويييي اي الجمدااااان ده هو انا لازم افضل عامل نفسي عبيط كده كتير!!


ياسمين بأحراج: احم انت متنح كده ليه و بعدين هو مش فيه باب تخبط عليه.. كان المفروض تخبط الاول


اسر ببرود: علفكره دي اوضتي انا و ادخل و اخرج براحتي مش لازم اخبط و انتي المفروض مراتي يعني عادي


الواد ده وراه حاجه!! اصل ده مش عقل مراهق عنده 16 سنه ده عارف هو بيقول اي و بيعمل اي كويس اوي و مبرراته صح.. انا لازم اعرف في اي


ياسمين: اه كلامك صح.. طب انا هنام بقا.. انت هتنام فين


اسر: جمبك اكيد


ياسمين: لا الكلام ده عند ماما الحجه.. انت هتروح زي الشاطر كده و تنام على الكنبه


اسر بضيق: نعممم يعني انا متجوز عشان انام على الكنبه


ياسمين بأنتباه: افندم!! 


اسر بتوتر: لا.. لا مفيش انا هروح انا في اوضه تانيه و خلاص


ياسمين: يبقا احسن بردو


اسر خرج و انا قفلت النور و رميت نفسي على السرير بتعب


عند اسر في اوضته..


اسر في الفون: اي يا ادهم


ادهم:.................... 


اسر: ماشي شوفوا عايز كام و خليه يمشي بكره و متلبسش بالطو لان مفيش دكتور في عياده بيلبس بالطو حاول تبين انك دكتور متبقاش ا'هبل


ادهم:....................


اسر: ولااااا لم نفسك دي اختي


ادهم:.....................


اسر: لما تبقا ترجع من السفر هبقا اقولها هي اصلا راجعه بكره


ادهم:...................... 


اسر: ماشي.. سلام


اسر في نفسه: هعمل المستحيل عشان اخد قلبك يا ياسمين يارب بس خطتي تنجح و تحبيني


اسر قفل النور و نام


في الصباح الساعه 11.. 


تك تك تك


ياسمين: ادخل


سليمان: صباح الخير يابنتي نمتي امبارح كويس


ياسمين: صباح النور.. انا نمت كويس الحمدلله


سليمان: امال فين اسر


اسر جيه من وراه


اسر: انا اهو يا بابا


سليمان: كنت فين


اسر: كنت نايم في اللوضه التانيه


سليمان: و منمتش هنا ليه 


ياسمين: قولتله ينام على الكنبه وهو مرضاش


سليمان بصدمه: كنبه!! 


ياسمين ببرود: اه


سليمان بقلة حيله: ده انتو اطفال.. انا هنزل اقول للداده تحضر الفطار و انتو خدوا شاور و تعالوا عشان نفطر سوا.. عندك ميعاد مع الدكتور النهارده الساعه 1


اسر بتمثيل على ياسمين: بابا هو انا بروح للدكتور ده ليه


سليمان : اصل ده دكتور كويس بوديك عنده كل اسبوعين عشان اطمن على صحتك بس


اسر: تمام ماشي


سليمان: يلا انا هنزل و انتو حصلوني


ياسمين و اسر في نفس واحد: حاضر


سليمان نزل و اسر دخل و قفل الباب و ياسمين راحت ناحية الدولاب تجيب هدوم.. جابت هدوم و دخلت الحمام تاخد شاور.. اسر قعد على السرير و اتكلم في الفون


اسر: اي يا ادهم نفذت اللي قولتلك عليه


ادهم:......................... 


اسر: طب تمام هعدي عليك الساعه خمسه.. اهم حاجه خلي كلامك جد شويه بلاش تهزر


ادهم:.......................... 


اسر: اوگ.. سلام


اسر دخل في اوضته خد شاور و غير وهو نازل على السلم شاف ياسمين خارجه من اوضتها و كانت زي القمر.. كانت لابسه دريس ضيق من فوق و واسع من تحت لونه زهري و لابسه خمار اوڤ وايت و كوتشي اوڤ وايت.. و اسر كان لابس بنطلون چينز اسود و قميص اسود و كوتشي ابيض


ياسمين كانت بتتكلم في الفون و بتضحك


ياسمين: ماشي يا حبيبي اديني احمد ده وحشني اوي.. اي يا قلبي عامل اي


احمد: عامله يا حبيبتي.. قوليلي في حد بيضايقك عندك


ياسمين: الحمدلله كويسه... لا يا حبيبي دول بيعاملوني كويس اوي


احمد: طب تمام.. انا مش هعرف اروح المستشفى النهارده فا بعتت عنوان دكتور صاحبي لسليمان بيه الدكتور اسمه ادهم هو شاطر و عنده عياده


ياسمين:يعني مش هشوفك النهارده


احمد:معلش يا حبيبتي هبقا اشوفك يوم تاني

  

ياسمين: ماشي ياقلبي خلي بالك من بابا.. سلام


احمد: سلام


اسر راحلها وهو جواه بركان غضب بيحاول يداريه


اسر: بتكلمي مين


ياسمين: بكلم اخويا


اسر هدي شويه و قال: هو انتي لازم تقوليله يا حبيبي


ياسمين: لا عادي يعني.. هو في اي


اسر بتوتر: لا.. لا مفيش تعالي نفطر يلا


ياسمين و اسر و سليمان فطروا و قعدوا في الجنينه يشربوا الشاي


سليمان: يلا عشان الدكتور انا هاجي معاكوا


ياسمين: لا خليك حضرتك انا هروح انا و اسر بس خلي السواق يودينا


سليمان: ماشي يابنتي


ياسمين خدت اسر و راحوا للدكتور


ادهم بتمثيل: اهلاً اهلاً يا اسر


اسر: اهلاً بحضرتك


ادهم: نبداء الكشف بقا


اسر: تمام


ادهم: طب اتفضل معايا


ادهم خد اسر و دخلوا اوضه تانيه 


ادهم: هااا اي رأيك ياعم 


اسر: اتنيل هو انت عملت اي يعني ده يدوبك كلمتين


ادهم بقرف: دايما كاسر نفسي كده


اسر: بس بقا بلا نفسك بلا ز'فت يلا نطلع و قولها اني محتاج اهتمام شويه و اكتب الڤيتامينات اللي بعتهالك على الواتس عشان تبان دكتور بجد و عشان لو هي جت تديني العلاج متدنيش علاج غلط و اروح فيها


ادهم: ماشي ياعم فهمت يلا نطلع


اسر و ادهم طلعوا 


ياسمين: هااا طمني حالته فيها تقدم ولا لا


ادهم: لا ده حالته كويسه اوي و فيها تقدم عظيم هو بس محتاج شوية اهتمام زياده و ياخد العلاج في الميعاد المظبوط و هتبقا كل حاجه تمام


ياسمين: اوگ.. شكراً يا دكتور عن اذنك


ياسمين خدت اسر و روحوا اول ما دخلوا البيت جت بنت لابسه قصير و بتجري و حضنت اسر و ياسمين واقفه مصدومه


ياسمين: مين دي يا اسر


البنت حاطط ايدها حوالين رقبة اسر و اتكلمت بدلع


البنت: انا ساره مرات اسر 


ياسمين بصدمه: نعممم امال انا متجوزني ليه؟!! 


" تعالوا افهمكوا الحته دي.. احمد و اسر و ادهم و سليمان و هاني عاملين تمثيليه على ياسمين لان ياسمين بيجيلها عرسان كتير و هي بترفضهم لانها بتحب ابوها و اخوها و مش عايزه تسيبهم و في نفس الوقت هي بتحب تساعد الناس حتى لو بحياتها المهم ان اسر كان بيشوف ياسمين في محل الورد كتير و اعجب بيها و بعدين حبها و عرف انها مش عايزه تتجوز فا قرر يتفق مع اهلها و يعملوا عليها تمثيلية ان اسر تعبان و محتاج مساعده و بكده اسر يقدر يتجوز ياسمين و يقدر يكسب قلبها"


" شكراً جداً للناس اللي كتبتلي كلام حلو امبارح.. بحبگم😍❤ 


بعتذر لو في خطئ املاء


#❤يتيع 



 

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع