القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت🥀فوقت من النوم وكنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه جديده وكده _وبحط أيدي مكان ما بينام زوجي عز واتفاجات أن زوجي مش جنبي _قامت عالطول وكانت لابسه قم•يص طبعااا لأن دخلتها كانت امبارح بقلمى:دعآآء حجآآج جميع الفصول كامله


_

سكريبت كامل 


فوقت من النوم وكنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه جديده وكده 

_وبحط أيدي مكان ما بينام زوجي عز واتفاجات أن زوجي مش جنبي

_قامت عالطول وكانت لابسه قم•يص طبعااا لأن دخلتها كانت امبارح 

_عز ٠٠٠عز حبيبي فينك يا قلبي اتفاجات بوجود رساله مسكت الرساله وكانت خايفه اوى ومتوتره وفتحتها وكانت الصدمه 

_😳😳 وقعت على الأرض والدموع نزلت من عينيها لأن الورقه كانت كلاتى(والدتك ووالدك حذروكى تبعدي عنى عشان انا بتاع نسوا•ن وبحب الحر•يم اوى المهم خلينا في الموضوع احب اقولك انتى طالق وشكرا اوى على الليله الطيفه ده سلام)

_فاقت من الصدمه واتمسكت وقالت بضحكه:اكيدااا في حاجه غلط مستحيل عز يعمل كده والكلام اللى كتبوا ده مش صح 

_قامت عالطول ودخلت الحمام ولبست فستان والخمار لأنها من عائله محتشمه ونزلت تحت 

_صباحيه مباركه يا عروسه 

_انتوا مين ؟؟

_احنا اللى اشترينا البيت ده من زوج حضرتك وخلال دقيقه تطلعى براا 

_عز وعز فين ؟؟

_هو مش زوجك ولا اي احنا اي عرفناا يالا خدي كل هدومك واطلعى من هنا ٠٠

_انا مش ماشيه من هنا عشان ده بيت زوجى فاهمين !!

_بقولك زوج حضرتك هو اللى باع لينا البيت ده 

_طلعت التليفون وفتحتوا وبترن على زوجها اقصد طليقها حاليا ولكن كان مغلق 

_اي معاكى كتير !!

_عز والنبي رد عليا متعملش كده الله يخليك 

_مسكها من أيدها ورمها برا البيت وقال:ممنوع تدخلى البيت ده تانى عشان بقا بيتى فاهمه 

_الدموع نزلت منها عالطول وكانت ماشيه وفجاه واقفت

_استنى !! ممكن اخليكى عايشه معايا بس بشرط نقضي ليله سوا 

_مردتش عليا وكملت مشيت وكانت في حاله صدمه من فرحه إلى صدمه خلال يوم واحد فقط 

روحت البيت والدمعه كانت على خدها وخبطت على الباب بس براحه اوى لأنها ضعيفه اوى بس اللى عملوا زوجها 

_حد بيخبط يا منال 

_مش عارفه يا ماما هروح اشوف مين !!

_راحت وفتحت الباب وانصدمت: 😳😳

_مين يا منال ؟؟

_ماما ده سحر !!

_جرت عالطول وكانت مصدومه ايضا وقالت:انتى هبله يا سحر ازاى تيجى كده والنهارده صباحيتك الناس تقول اي ؟؟

_انا فعلا هكون سيره الناس انا أطلقت يا ماما عز طلقنى من غير ما يواجهنى حتى  !!

_😳😳

يتبع ٠٠٠٠٠٠٠٠

اسكريبت🥀🥀

بقلمى:دعآآء حجآآج


_عز يا ماما طلقنى من غير ما يواجهنى 

_كانت في حاله صدمه وقالت:انتى بتقولى اي يا بنتى ؟؟

_بقول اللى حصل يا ماما انا موجوعه اوى يا ماما الناس هتقول اي ؟؟ طلقها يوم الصباحيه 

_حضنتها وقعدت تعياط وبتصرخ بصوت عالى:اعاااا٠٠٠٠عملت معا اي يا ماما انا وقفت في وشك وفي وش بابا عشانه ليه عمل كده 

_اششش منال خدي اختك لازم ارن على ابوكى 

_تعالى يا سحر تعالى يا قلبي 💖

_تعبانه اوى يا منال مش قادره طب عايزه اعرف انا عملت معا اي ؟؟

_ما انا لازم افهم يا سحر حصل بنكم خناق امبارح أو رفضتى يدخل عليكى ؟؟

_انتى بتقولى اي يا منال محصلش اي حاجه من ده 

_طب ممكن اعرف اي اللى حصل عشان اعرف ليه عمل كده 

_سحر بدأت تحكى من اول ما دخلت الشقه 

$$فلاش بااااك$$

فتح الباب وقال:اتفضلى يا سحورتي !!

سحر دخلت وكانت مكسوفه اوى وبصه في الأرض 

_مسك أيدها وقال:مش عايزك تتكسفي انا دلوقتى زوجك مش حد غريب 

_سحر هزت راسها وكانت مكسوفه اوى 

_تعالى نقعد يا سحر 

_مسك أيدها وكانت بترتعش من الخوف وقعدوا على السفره اللى في الصاله وقالها 

_بصي انتى عارفه انا اتجوزتك ليه ؟؟ عشان بحبك 💖💖

_سحر وشها قلب عالطول الى اللون الأحمر من الكسوف 

_عشان كده حبيت اقولك اهم حاجه الثقه لان الشك مش هيخلى العلاقه تتم 

_سحر هزت راسها بمعنى تمام 

_واحترام قرارات الاخر تمام 

_سحر في سرها:هي ده ليله دخله ولا ليله محاضره 

_سحر انتى معايا 

_ بصوت هادي اوى :اه معاك !!

_خلاص قومى غيري هدومك

نرجع للأحداث✨

_واي اللى حصل بعدين 

_زي اي زوجين يا منال 

_مش فاكره الا كده بس ؟؟

_ايوه وفجاه ٠٠٠اه افتكرت الساعه ٥ صباحا بالضبط تليفون عز رن 

_اه وبعدين كملى 

_نمت يا منال مهتمتش عشان كنت تعبانه اوى بس اعتقد بعد المكالمه ده عز مشي 

_طب هتعملي اي ؟؟

_مش عارفه بس اكيدا في حاجه غلط مستحيل عز يعمل كده ؟؟

دخلت ام سحر وقالت:فرحانه يا سحر حذرتك منو بس لا كنتى مصممه انك تتجوزي اهو خد اللى عاوزه وهرب 

_ماما الله يخليكى انا تعبانه اوى مش قادره 

_هعمل اي يا ربي اقول اي للناس اللى شفتك وانتى جايه اقولهم بنتى اطلقت يوم الصباحيه 

_بعصبيه:اي خلصتى المحاضره بدل ما تاخدي بنتك في حضنك جايه تزيدي عليها 

_ضر•بتها بالقلم وقالت:انتى ازاى تعلى صوتك عليا 

سحر بانتهاد:ماما انتى ازاى تضر•بها انتى عارفه ان منال لسه مراهقه 

_انتوا وربنا لتمو•تونى

_ماما الله يخليكى متقوليش كده 

_اقول اي بس انا رنيت على ابوكى زمانه جاي عشان يشوف حل للمص•يبه السو•ده ده 

وفجاه الباب خبط

_ده ابوكى 

سحر كانت خايفه اوى وحضنت منال لان والدها عصبي اوى 

منال:اهدي يا سحر انا جنبك 

فتحت الباب ولقت نسو•ان واقفه برا وبتقول 

_هي بنتك مش عذراء ولا اي يا ام سحر 

_😳😳٠٠٠انتوا بتقولوا اي بنتى في بيت زوجها 

_بلاش كدب يا ام سحر بنتك لسه داخله 

_انا طول عمري شكه في البنت ده مش عارفه ليه 

الدموع نزلت من ام سحر وفجاه أغمى عليها 

_ينهار اسو•د اي اللى حصل معاها ؟؟

(نسو•ان غريبه بشكل 😂😂)

سحر ومنال سمعوا صوت الناس طلعوا عالطول 

_الله ما بنتها اهاا ليه بتقول بنتى في بيت زوجها عشان تصدقونى 

سحر ومنال جروا عالطول وخدوا امهم المستشفي 

(تسريع للأحداث كده )

_انا حاسه ان البنت ده مش عذراء

_وانا كمان بقول كده 

في المستشفي 💖💖

منال وسحر كانوا واقفين برا وكانوا خايفين اوى على امهم

الدكتوره خرجت وقالت:بلاش التعصب لو سمحتوا اللى حصل مع المريضه ده ضغط نفسي 

_حااضر يا دكتوره طب ممكن ندخل نطمن عليها

الدكتوره:اه اتفضلوا بس ياريت متتاخروش 

_منال روحى انتى ماما اكيدا زعلانه منى 😥😥

_انتى بتقولى اي ماما بتحبك ومستحيل تزعل منك 

_انا هروح اشرب واجاي اتكلمى معها 

_حاضر بس أوعك تتاخري 

_تمام 

_دخلت منال وقعدت على كرسي ومسكت ايد والدتها وقالت:انا عارفه ان سحر غلطت لما اتجوزت عز بس يا ماما الله اعلم ليه الشاب عمل كده ؟؟

_انتى مفكره انى فرحانه ؟؟ انا زعلانه اوى على بنتى يا منال عارفه يعنى اي اختك تطلق يوم الصباحيه ؟؟

_عارفه يا ماما بس ارجوكى اتكلمى معاها ده زعلانه اوى انك غضبانه عنها 

_هي فين ؟؟

_ايوه كده يا ماما يا عسل قالت انها رايحه تشرب وراجعه 

سحر راحت وقفت على جنب وقعدت تعياااط وفجاه سمعت صوت شخص بيتا•لم 

سحر تابعت صوت الشخص ده وبصت من الباب بتاع الغرفه اللى فيها المريض وكانت المفاجاه 

_عز٠٠٠٠٠😳😳


يتبع٠٠٠٠٠٠



{مش عشان الاخير يكون التفااااعل ضعيف انا تعبت اوى فرجااء يكون التفاعل زي الحلقه الاولى والثانية وشكرا }


 _تابعت سحر صوت الشخص اللى بيتا•لم لحد ما وصلت للغرفه اللى طالع منها الصوت وكانت المفاجاه 

_عز٠٠😳😳

كانت في حاله صدمه وحست أنها هتقع 

_سحر تعالى ماما عايزه تتكلم معاكى 

سحر كانت في عالم تانى بعد ما شافت زوجها في اوضه الاورام 

منال مسكت ايد سحر وسحر مكنتش قادره تتكلم من الصدمه 

_في اي مالك ؟؟ ماما سمحتك وعايزه تكلمك 

منال خدت سحر ودخلوا الاوضه اللى فيها والدتها 

_تعالى يا سحر تعالى يا بنتى 

_سحر روحى اتكلمى مع ماما انتى عامله كده ليه 

اخيراا فاقت من الصدمه وتقول بعيااط:عز ٠٠٠عز 

_شايفه اختك يا منال بعد اللى عملوا لسه بتحبو 💖

_سحر مالك يا حبيبتي فيكى اي ؟؟

وفجاه سحر طلعت تجري ومنال جرت وراها عالطول 

_سحر سحر استنى 

سحر فتحت باب الاوضه اللى فيها عز ودخلت عالطول 

الدكتور:انتى ازاى تدخلى من غير ما تخبطى على الباب 

سحر مكنتش مع الدكتور خالص كل نظراتها مع عز 

_زوجى عامل اي دلوقتى يا دكتور؟؟

الدكتور:ده زوج حضرتك 

_بعيااط قالت :ايوه اتجوزنا امبارح !!

 الدكتور:المريض عنده كانسر واخد ابره منوم عشان الا•لم جامد اوى عليا 

_الدموع نزلت من عينيها وقالت:وهيفوق امتى؟؟

_ساعه ساعتين حاولت ادئ ابره منوم لوقت طويل لأن المرض تأثيره جامد اوى على زوج حضرتك بالاخص أن المرض اكتشفنا متأخر اوى 

_طب ممكن اقعد جنب زوجى يا دكتور 

_تماام بس يا ممنوع العياط قدام المريض عشان حالته مد•هوره نفسياً 

_هزت رأسها بمعنى تمام 

_سحر عز مالو ؟؟

بحزن شديد:عز عنده كانسر والدكتور بيقول حالته سئ جدا 

_طب هتعملي اي ؟؟

_هقعد معا يا منال لحد ما يفوق عز متحاجنى اوى 

_خلاص ماشي انا هروح اخد ماما ونرجع على البيت وخدي بالك من نفسك

_الدكتور كتب ليها على خروج؟؟

_اه متخافيش ماما بخير 

حضنتها وقالت:خدي بالك من ماما 

_سحر اقول لماما اي ؟؟

_قولى انها راحت مكان هادئ تقعد فيا٠٠٠٠٠٠ اي حاجه يا منال انا مقدرش اسيب عز 

_ماشى٠٠٠لو احتاجتى اي حاجه رني عليااا 

_حااضر

_اي يا منال فين اختك ؟؟

_سحر راحت مكان هادئ عشان ترتاح شويه 

_انا مش عارفه هي بتعمل كده ليه ؟؟

_معلش يا ماما البت في حاله صدمه بردو يلا يا ماما لازم نمشي الدكتور سمح ليكى بالخروج 

_تماام 

بعد مرور ساعتين 

عز بدأ يفوق وسحر كانت قاعده جنبو والدموع نازله من عينيها 

عز فتح عينيا وكان بيتا•لم اوى وفجاه زق سحر عنو وقال:انتى بتعملى اي هناا ؟؟ مش انا طلقتك 

_عز انا عرفت كل حاجه وانا جنبك يا حبيبي 

_عرفتي اي ؟؟

_عرفت أن عندك كانسر في الد•م بس مش هسيبك 

_اطلعى براا انا طلقتك وقولتلك طلقتك ليه ؟؟

_انت ليه بتعمل كده انت مفكر انى هسيبك لما اعرف أن عندك كانسر 

_سحر اطلعى برا 

سحر مسكت ايد عز وقالت:انا بحبك ووجعك هو وجعى يا عز

_انتى عايزه اي ؟؟

_عايزه اكون جنب زوجى حبيبى !!

_انا مش زوجك انا طليقك

_وعادي تردنى 

_وانا مش عايز اردك عشان مش بحبك افهمى بقاا 

_انت مفكر انى هصدقك انت ناسي قولتلى اي لما دخلنا الشقه انك اتجوزتنى عشان بتحبينى 💖

_سحر الله يخليكى مش عايز اتعبك معايا اطلعى 

_وانا بحبك وقولتلك وجعك هو وجعي يا روحى 

عز حضن سحر وقعدوا يعياطوا 

_كان نفسي اكمل حياتى معاكى يا سحر ونجيب عيال يبقوا شبهك 

_هنعيش يا قلبي وهنجيب أن شاء الله 

_بس الدكتور قال انى قربت امو•ت 

_الدكتور مدخلش علم ربنا يا عز وانا حاسه انك هتبقا بخير 

الدكتور دخل وقال:اخبارك اي دلوقتى يا عز ؟؟

_بعد ما شفت مراتى بقيت حلو اوى يا دكتور والا•لم اختفي 

الدكتور:طب كويس لازم تاخد العلاج يا عز 

سحر خدت العلاج من الدكتور وجابت مياه وفتحتها 

_يلا يا حبيبي لازم تاخد العلاج 

_عارفه يا سحر العلاج ده بيهد•نى 

_معلش يا حبيبي أن شاء الله هتكون بخير 

وبالفعل عز اخد العلاج ونام بعدها لأن العلاج جامد اوى 

سحر طلعت وراحت عند الدكتور اللى متابع حاله عز 

_دكتور ممكن اعرف حاله زوجى اي ؟؟

_حاليا يا مدام حالته سيئه اوى لازم تدعيلوا 

_سحر قعدت تعياط وقالت:بس اكيدا في امل يا دكتور أن شاء الله ١٠% يا دكتور 

_جسم المريض مش بيستجيب خالص 

سحر طلعت والدموع على خدها وطلعت تليفونها وفتحت النت وقعدت تدور على اشهر دكاتره أورام عشان تعالج زوجها وبالفعل لقت واحد بس للاسف في امريكا 

_يااا امريكا انا معيش فلوس لأمريكا 

_لو سمحتى !!

الممرضه:اتفضلى !!

_ممكن تكونى جنب زوجى عبال ما اجى مش هتاخر 

الممرضه:تماام

سحر خرجت من المستشفي ورنت على اختها منال 

_اي يا سحر عز بخير ؟؟

_حالته سيئه اوى والدكتور قال إن جسمه مش بيستجيب مع العلاج 

_وهتعملى اي ؟؟

_منال ممكن تجيبي دهبي ودهبك وخاتم وحلق ماما 

_😳😳٠٠٠٠انتى بتقولى اي يا سحر ؟؟

_في دكتور حلو اوى في امريكا بس التذاكره غاليه واكيدا العلاج هيكون غالى !!

_بس انا شبكتى قريبه اوى اقول اي لخطيبي لما يسال على الشبكه

_متخافيش يا منال والله هرجعلك كل دهبك 

_انتى فين ؟؟

انا هروح عند الصايغ اللى قريب من المستشفي اللى فيها عز 

_خلاص ربع ساعه وهكون عندك 

سحر قفلت التليفون ورنت على وائل صديق عز 

_ايوه يا سحر بقاا كده عز يتجوز ومعتش يسأل عليا 

_عز مريض بالكانسر يا وائل 

_😳😳٠٠٠ انتى بتقولى اي يا سحر ؟؟

_المهم يا وائل بيع الشركه لاي حد بس بسعر حلو وبيع المحل كماان والمصنع 

_تمااام ماشي وانا هجيب مبلغ معى وهاجى

_لا يا وائل مسطوره الحمدلله 

_انتى مجنونه يا سحر ده اخوي قبل ما يكون شريك ليا في الشركه 

_شكرا اوى يا وائل هكون في انتظارك 

بعد مرور ربع ساااعه

 راحت سحر  عند الصايغ ومنال كانت منتظرها 

_اخيراا كل ده عشان توصلى 

_معلش يا منال المهم الدهب معاكى 

_انا خايفه اوى يا سحر انا اخدت خاتم ماما والحلق من وراها 

_معلش يا منال بس عز محتاجهم اوى 

_كده يا منال تاخدي الحلق والخاتم من ورايا

_😳😳

قربت منهم وكانوا مرعوبين من رد فعل والدتهم وفجاه حضنت سحر 

_بقا كده يا سحر تخبي على امك كنتى مفكره اي مش هساعدك اخص عليكى !!

_انا اسفه يا ماما بس خفت انك تمنعينى عن عز 

_لا طبعاا انا لما شوفت اختك بتاخد الخاتم والحلق اتخضيت راقبتها لحد ما وصلت هنا وسمعت حديثكم ٠٠٠المهم لازم نبيع الدهب ده 

سحر حضنت امها وقالت شكرا اوى يا ماما 

_خلاص بقا استنى اروح اشوف الدهب ده بكام ؟؟

_السلام عليكم !!

_وعليكم السلام اتفضلى 

_عايزه اعرف الدهب ده ثمنه قد اي ؟؟

_*****  اي رايكم 

_مش شويه يا ابني ؟؟ 

_خلاص يا حجه لو شايفهم شويه خدي الدهب وروحى لواحد تانى هيقولك اقل من الثمن ده بكتيرر

_خلاص ماشي يا ابنى 

تسريع للاحداث كده 

سحر خدت الفلوس بتاعت الدهب والفلوس من وائل وحجزت تذكرتين لأمريكا 

_خدي بالك من نفسك ومن زوجك يا سحر 

_حااضر يا ماما 

عز كان قاعد على كرسي متحرك لأن المرض مآثر عليا اوى 

_انتى بتعملى كده ليه يا سحر قولتلك مش مهم انا كده كده مي•ت 

_اشش متقولش كده يا عالم ممكن يتم شفاءك على ايد الدكتور ده بعد الله عزوجل 

_مش قادر يا سحر والله ما قادر 

_استحمل يا حبيبي عشان خاطري 💖

بعد مرور يوم ونصف 

في امريكا✨✨

وصلت سحر امريكا وراحوا للدكتور اللى شافتوا على النت 

الدكتور:اي الاخبار 

_انت بتتكلم عربي عادي 

_ايوه انا دارس لغات كتير اوى المهم اي اخبار المريض ؟؟

_حالته بتسوء اوى يا دكتور 

الدكتور:انت اخبارك اي يا استاذ حاسس باي ؟؟

_مد•مر يا دكتور مش قادر 

الدكتور:تمام شويه فحوصات كده وتحليلات عشان اعرف اتابع حالتك ويتم عالجك صح

الدكتور قام وسخر قامت ورا عشان مكنتش عايز تقول للدكتور على ثمن الفحوصات والتحليلات قدام عز

_دكتور لو سمحت ممكن اعرف تكاليف الفحوصات ده؟؟

الدكتور:***

_بصدمه:يااا دول كتير اوى ٠٠٠٠

الدكتور:هعمل ليكى خصم على كل تحليل وفحص اي رايك ؟؟

_خلاص تمام 

تسريع للأحداث ✨✨

بعد مرور شهر تقريبا عز بدأ يستجيب مع العلاج اخيرااا 

الدكتور:اي اخبارك يا بطل ؟؟

_انا بدأت اتحسن يا دكتور ٠٠٠٠امال فين سحر 

الدكتور:بتصلى وبتدعى ليك زوجتك بتحبك اوى يا استاذ ربنا يخليها ليك 

_يا رب

سحر دخلت والإبتسامة مكنتش بتفارق وشها:اخيراا يا حبيبي جسمك استجاب للعلاج 

_بدعوتك يا قلبي 

سحر حضنت عز وباسها على رأسها 

وكل يوم سحر كانت توكل عز وتعطى العلاج ويضحكوا وعدت الايام والسنين ليبدأ شفاء عز 

بعد مرور ست سنوات من العلاج اخيراااا تم شفاء عز من الكانسر 

سحر كانت فرحانه اوى وبتزغرط لان زوجها تم شفاءه من المرض 

الدكاتره كلها كانت فرحانه اوى بشفاء عز 

عز كان طالع من الاوضه وسحر كانت مسكه ايدو

_براحه يا قلبي أن شاء الله هتقدر تمشي زي الاول واحسن 

_سحر انا بمشي انا بمشي يا سحر

_اه يا حبيبي الحمدلله بقيت بخير 

_انا بحبك اوى يا سحر

_وانا بعشقك يا نور عين سحر  💖

الدكتور:الف سلامه يا بطل صحيح انتوا اجمل ثنائي قابلتهم في حياتى 

_شكراا اوى 

سحر وعز اتفاجوا بانتشار قصتهم في امريكا بالاخص سحر اللى كانت عوننا وصديق لزوجها قبل أن تكون زوجه له الإعلام في امريكا بدأت تتكلم عن الحب اللى ما بنهم وصبر سحر خلال الست سنين دول عشان زوجها 

_زوجتك مثال لاي زوجه بتحب زوجها وبتخاف علياا 

_شكراا 

اخيراا سحر وعز ركبوا الطائره متجهين الى مصر 

في الطائره✨✨ 

عز وسحر ركبوا الطائره وسحر كانت نايمه في حضن عز وكانت فرحانه اوى 

عز:انا اسف اوى يا سحر مكنش لازم اعمل كده واجر•حك 

سحر:خلاص يا حبيبي انا مش زعلانه الحمدلله انك بخير 

_انا بحبك اوى يا سحر 

_وانا بعشقك يا قلب سحر 

بعد مرور يوم ونصف اخيراا رجع عز وسحر مصر والكل كان في انتظرهم بعد انتشار قصتهم في امريكا 

_اي ده كلوا ؟؟

_مصر كلها هنا ولا اي 

كان في اعلام كتير اوى وناس كتير ومنال ووالده سحر ووالدها ووائل صديق عز

_سحر 

_منال 

سحر حضنت منال وعز حضن وائل 

_اخبارك اي دلوقتى يا عز 

_الحمدلله بخير الفضل يرجع ليكم شكرا اوى 

والد سحر حضن عز وقال:الف مليون سلامه عليك يا ابنى 

_الله يسلمك يا عمى وشكرا اوى على اللى عملتوا معايا 

_متقولش كده انت ابنى زيك زي منال وسحر واكتر 

عز وسحر ابتسموا 

صحفي:ممكن تكلمنا عن زوجتك اللى كانت سند ليك في رحله علاجك خصوصا انها مثال لاي امراه بتحب زوجها 

عز خد سحر في حضنوا وقال:احكى اي ولا اقول اي ده نعمه من عند الله ليااا 

_كنتى لياا عوننا وصديق قبل أن تكونى ليا زوجه بحبك يا سحر 💖

سحر حضنت عز وقالت:وانا بحبك اوى يا نور عين سحر 💖

_ممكن ناخد صوره ليكم ؟؟

_اه طبعا بس مع العائله كلها 

وبالفعل اتصوروا كلهم وكانت النهايه 💔


توضيح لنقطه بس ازاى عز عرف انه مريض كانسر 

عز كان نايم وفجاه التليفون رن قام من جنب سحر براحه وطلع براا 

_ايوه يا دكتور اي التحليل تمام صح 

الدكتور:للاسف يا بيه التحليل والاشعات أثبتت انك مريض كانسر 

عز:😳😳

الدكتور:ولازم تيجى فوراا عشان يتم عالجك في اسرع وقت

عز ساعتها كان في حاله صدمه والتليفون وقع منو 

عز دخل الاوضه والدموع نازله من عينيا ومسك ورقه وكتب الرساله اللى قراتها سحر وقال:انا اسف بس ده الصح يا قلبي مينفعش اعذ•بك معايا وقرب من سحر وباسها وغير هدومه وطلع 


💖الخلاصه 💖

كن أو كنى ليا عوننا وصديقا قبل إن تكوني أو تكون ليا زوج أو زوجه


تمت٠٠٠٠٠

اسكريبت🥀

بقلمى:دعآآء حجآآج 

رائيكم بقااا ؟؟




 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. جميلة جدا اهم حاجه الحب هو السبب أنها تقف جمبة

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع