القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

قصة حب مشروع😍😍 #الحلقة_الثانية_عشر_الاخيرة بقلم الشيماء محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد

تابع قصة حب مشروع😍😍

#الحلقة_الثانية_عشر_الاخيرة👉👉


ايمن وحبيبه واقفين في بلكونه حبيبه في بيتها وبيبصوا تحت علي الكل متجمع 

ايمن: فاكره اول يوم دخلت هنا؟ كان نفس الزينه والفرح بس ناس كتير 

حبيبه: وقبضت علي ابويا وبصيت عليك من هنا واستغربت ليه قلبي دق لواحد جاي يقبض علي ابويا 

ايمن: كنت بكره اليوم ده قوي ومستغرب ليه ربنا خلاني سبب لفضيحه راجل زي ابوكي ده لحد يوم فرحنا واكتشفت اني كسبت اغلي واجمل هديه من ربنا وهيا انتي.... انتي كنتي الحور العين اللي حلمت بيها وقالتلي انها ملكي 

حبيبه: انا فين والحور العين فين؟ 

ايمن: الزوجه في الجنه بتبقي اجمل مليون مره من الحور العين وانا محظوظ لان زوجتي في الدنيا برضه اجمل من الحور العين 

حبيبه: انا عندي هديه ليك علشان ابقي وفيت بوعدي 

ايمن: ايه هيا؟ 

حبيبه: انا حامل يا ايمن؟ 

ايمن معرفش يعبر عن سعادته دي بايه غير انه يسجد للي رزقه الحب الحلال والحياه الجميله 

حبيبه جابت بنوته قمر وبكده اتحقق  حلم ايمن وربنا وهبه  الذريه الصالحه والحياه الجميله 😍

#وبعد_مرور_سنتين .......فى مستشفى ...

حبيبة.....الحقنى يا ايمن انا بموت  اتصرف😡

احمد...استحملى لسه بدرى على الولاده☺️

حبيبة ...والله لوريك لما اقوم اه الحقونى جوزى مش عاوز يولدنى 😅

فاطمة ....عيب يا بنتى كده ....

ايمن علي اساس انتي اول مره تولدي اصبري

الحال عند سمية .👇👇😊......

سميه ......انا تعبانه اوى يا احمد 😥

احمد....استحملى يا سمية  ارجوكى وان شاء الله تقومى بالسلامه😢 ...

سمية...اه اه ماما مش قادره ...

زينب ....معلش يا حبيبتي انت بس علشان بكريه ....

سمية....تعبانه ارجوكم ارحمونى تعبانه😥 ...

....

بعدمرور بعض الوقت وصل الى الدنيا 2 اطفال 😍😍....

حبيبة......مبروك يا ايمن عندنا ولد زى القمر هنسامي ايه .😊.

. ايمن....ان شاء الله محمد 😍...

.......

سميه ...ولدت بنت زى القمر شبها  ....

احمد...عسوله اوى بس مش شبهى ليه😅 ...

سمية ...لو كانت شبهك مش هتجوز😂 ...

ايمن..ماشى هنسميها اماني طبعا. .😍

سمية ...طبعا .😊.....

عم سعيد … اذان و الإقامة في أذن كل مولود

( بارك الله لك في الموهوب لك وشكرت الواهب وبلغ أشدّه ورزقت بره)،

ماشاء الله😍

بعد #مرور_اسبوع😊 اقاموا حفله مع بعض احتفالا بالاطفال😍 ....

حبيبه....انا فرحانه 😊اوى فعلا ربنا كتب ليا.

. حاجه حلوه وانا مكنتش عارفه كده....

سمية ....فعلا وساعات تكون قدامك وانتى مش عارفه 😊

ايمن ...ياتى من خلفهم ....بتفكروا فى ايه. ...

احمد...اكيد مصيبه 😊.....

ايمن. ...لا يا اخي دول ملايكه والله هههههههههه😂

احمد..ملايكه. ..لا دول .😂.....

حبيبة وسمية قطعوا كلامه ....لا احنا الساحرات الشريرة. ..

الجميع .....هههههههههههه ههههههه😂

ايمن واحمد معرفوش يعبرو عن سعادتهم دي بايه غير انه يدعوا الله🙏 ان يرزق الحب الحلال والحياه الجميله لكل شباب وفتيات المسلمين🙏

.. خلاص ياحلوين القصة خلصت 

يلا كل واحد علي صفحته 😂

#تمـــــــــــــــــــــت بحمد الله🙂

رائيكم ايه في القصه عجبتكم ولا لا..؟

انا حزين انها خلصت😧 

انتظروووووووووووووووني مع قصه جديده يارب تعجبكم ان شاء الله 🙂

تحياتي  لكم



تعليقات

التنقل السريع