القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت_فاقد_الذاكره #البارت_الثامن_عشر بقلم يارا_عبد_السلام في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


أحببت فاقد الذاكره ١٨


_في اي يا يحيي انت طلبتني لي

_عاوز اقولك حاجه

_قول

_انا هتجوز

_اي!؟

_هتجوز 

_يعني مين

_نور

_البنت اللي انت خبطها بالعربيه

_ايو

_لي وازاي

_حسيت اني مش هقدر اربي كريم لوحدي

_دا سبب !؟

_مش عارف بس لقيت نفسي بقولها تتجوزني وبقولها السبب دا

_انت دائما متسرع كدا

_اعمل اي يعني

_طبب هي وافقت

_اه

_يبقى شكلها والله اعلم بتحبك

_بتقول اي ازاي

_زي السكر في الشاي عادي

_مش عارف بقى 

المهم كنت عاوزك في موضوع يخص عماد الزفت وكدا وكمان كنت عاوز اودي سلمي المصحه لاني عرفت مؤخرا انها كانت مدمنه ....


احمد بصدمه :اي ازاي انا مش فاهم

_هتفهم لما تيجي معايا دلوقتي

_طيب


بعد فترة

_هوا مش دا طريق الصعيد

_ايوا

_رايحين لي 

_هتعرف دلوقتي


وصلو المكان واللي كان دهشه لاحمد انو القصر بتاعهم

_هوا احنا جينا هنا لي مش سلمي قاعده هنا

_قصدك بتدمر نفسها هي اه اذيتني بس انا مش عاوز ااذيها لأنها اختى وبس

_ناوي تعمل اي

_تعالى 

اتصل بحد

_انتو فين

_طيب انا مستنيكوا


احمد:مين دول

_المصحه 

_انت ناوي تدخلها المصحه

_ايوا علشان تتعالج دا اللي عرفته لما قابلت عماد آخر مرة 

_ازاي


Flash back

_اهلا اهلا يحيي بيه

_يا تري الب*رش عجبك ولا لا

_لا حلو الحمدلله اهم حاجه انت تكون بخير وسلمي طبعا

_سلمي اللي انت استغليتها الصراحه هي كانت تحت امري عالاخر وكانت مريحاني اووي 

_مش فاهم

_يعني كانت بتعمل كل حاجه تحت تأثيري انا وطبعا مش اي حد يعملها الد*ماغ اللي كنت بجيبهالها دا اتلاقيها بتعمل دما*غ دلوقتي

_يا كل*ب يا كل*ب وضربه بالبو*كس والله لاقت*لك

_هههههههههه اهدي يباشا الموضوع مش مستاهل دا كلو المهم انى اشوفك بتتعذب علي اختك كدا وبعدين انت محموق كدا لي دي كانت عوزا تق*تلك

_استني حب*ل المش*نقه يا عماد 

_حاضر


Back

_ابن ال*****

_طيب انت هتوديها فعلا الم*صحه

_اه 

_طيب ازاي اكيد هي هترفض

_اكيد هعرف أقنعها أو هناخدها غصب


ودخلو يدوروا عليها 

ينادوا مفيش صوت


طلعوا يدوروا عليها

لقوها في الاوضه ومغمي عليها


يحيي وأحمد خدوها وجريوا عالمستشفي علي امل انها تكون عايشه

....

الدكتور استقبلها ودخلها العمليات فورا

_في اي يا دكتور

_للاسف ا خدت جرعة هيروين زياده ودا اثر علي القلب واحنا هنحاول نعمل اللي علينا علشان ننقذها ادعولها

_يارب


بعد مرور تلات ايام

_يارا انتي كويسه

_لا يا احمد 

_مالك

_سلمي صعبانه عليا اوووي يعتبر هي كانت ضحيه اللي حصل دا كلو

_فعلا طلعت مظلومه الكلب اللي اسمه عماد هوا السبب في كل دا

_البني ادم دا لازم يعدموه

_اصبري يحيي بيدبرله حاجه 

_احمد انا عوزا أشوفها

_مينفعش علشان هي دلوقتي في المصحه

وان شاء الله هتخف

_يارب.....


______________

_ازيك يا سلمى

..........

_طيب ردي عليا

؟؟؟؟.

_طيب اتكلم انا 

يستي انا دكتور حسن اللي هشرف علي علاجك وهبقى معاكي اي رايك حليوه مش كدا


بصيتله باستغراب 

_اخيرا حنيتي عليا وبصيتي

ابتسمت

_ضحكت يعني قلبها مال صح

_انت مجنون

_يعني انتي في مستشفي المجانين وقدامك دكتور امراض نفسيه وانتي هنا يبقى اي

_مجنون!؟

_صح برافو عليكي يا سلمي

_لا واهطل كمان

_الحمد لله علي نعمت الهطل المهم يا ستي انا عاوز نكون اصحاب اي رايك

_اصحاب !؟

_مالك مستغربه كدا هوا انتي اول مرة حد يقولك كدا

_كنت مصاحبه وخنت عادي يعني مش بأمن بالصحوبيه دي كلها خيا*نه وغد*ر حتى الحب بقى خي*انه وغ*در 

_يااااه شكل في حد علم عليك يا كبير

_بتهزر

_اه

_صريح 

_امال اجمل حاجه في الدنيا الصراحه والتصالح انك تكوني متصالحه مع نفسك وشايفه نفسك حلوه وتبقى عارفه ومتاكده انو مفيش زيك 

_بتقلب بغرور وتكبر

_لا محنا في في حياتنا كنترول عند الحته دي بصي هوا موضوع كبير كبير 

_اممممم طيب احكي

_مش هتملي

_يسيدي منا طول النهار لوحدي لما صدقت أن حد عبرني

_علشان تعرفي أن حسن بيحس بيكي بس😎

_والله 

_والله 

عاوز اقولك حاجه

_قول

_ضحكتك حلوة علي فكره بس اللي هي عفويه اللي شايفها دلوقتي مش المتصنعه اللي كنتي عايشه بيها 

_احم شكرا

_لا وطلعتي بتتكسفي وعندك دم كمان 

_والله

_اقولك حاجه

_قول

_شكلك حلو وانتي عصبيه

_اقولك حاجه

_قولي😎

_غور من وشي...

"وتبقى دي القصه بين الدكتور والمريض بتاعه😂😂😂😂"

_______________

في الصعيد في منزل عمر

_احم عمر بيه النهارده تسليم البضاعه

_متاكد

_ايوا انا مصورهم بنفسي وسامه

_طيب امشي انت


خلود جت

_رايح فين

_مشوار كدا خلي بالك من نفسك

_وانت كمان


____________

_البضاعه جاهزة

_ايوا يا معلم

_طيب يلا حطوها في العربيه

_من غير مشيت عليها الاول يا منصور 

_عمر!؟

_ايوا عمر اخوك اللي كنت عاوز تعميه

_اانا انا انا 

وطلع الم*سدس

_اتشا*هد علي روحك يا عمر


عمر كان واقف بذهول ومنصور واقف مصوب المسدس تجاهه وفجاهههه


يتبع...

#يارا_عبد_السلام

#احببت_فاقد_الذاكره

#البارت_الثامن_عشر


تكملة الروايه من هنا هنا

تعليقات

التنقل السريع