القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت #نيران_الانتقام البارت الأخير بقلم #سولييه_نصار في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


الجزء الاخير♥️شكرا علي تفاعلكم السكر♥️بقلم سولييه نصار♥️

-فاكرة نفسك هتضحكي عليا 

صر*خ فيا وهو ما*سك شعري وانا بص*رخ  وقال:

-انا عرفتك من اول ما سمعت صوتك ...فاكراني غب*ي يا بسملة فاكراني مش عارف انك مضتيني علي تنازل عن املاكي انا عملت كده بمزاجي لأنك كده كده هتم*وتي والفلوس هتبقي ليا  ...انتي اللي غب*ية لو فاكرة انك هتقدري تخ*دعيني ...بس كويس ..بسببك اتخل*صت من حمل كبير اووي اللي هو نور ...ودلوقتي هتخل*ص منك يا بسملة والفلوس كلها تبقي ليا ...رجعت ورا بخوف بس هو مسكني وقرب وهو بيضحك وقال:

- اقتل*ك ازاي ...يالا انطقي ...عشان انتي حلوة وانا راجل حقاني  هديكي الاختيار .....تحبي تموتي ازاي ..

بكي*ت بخ*وف فمسك راسي وقال:

-لا لا يا حبيبتي متب*كيش بس والله أنا زعلان اني هق*تلك ...كان نفسي تكملي معايا بس انتي غدا*رة وانا خايف علي حياتي ...يالا يا روحي اختاري تمو*تي ازاي ...

...

بعد شوية كنت واقعة علي الأرض شبه مغ*مي عليا بسبب الضر*ب  وكريم بيرش جا*ز حواليا ...ابتسم بش*ر وقال :

-لقيت أن انسب طريقة امو*تك بيها هي أن احر*قك تاني ديجافو حلو مش كده؟!

دموعي نزلت وانا بحاول اقوم ...زقن*ي جامد ووقعت تاني وانا ببكي فضحك وقال:

-بحب اشوف يأ*سك ده يا بسملة ...الصورة دي مش هتنمحي من بالي وانتي واقعة علي الأرض وذلي*لة ليا لانك فكرتي تخدعيني ...أنا هخلي نهايتك تمو*تي مشو*هة... هستمتع وانا بشوف الن*ار المرة الأولي مقدرتش اقت*لك بس المرة ده هتمو*تي اكيد   ...هيكون احساس هايل ..


فجأة ابتسمت وانا بسمع سارينة الشرط*ة ...بصيت لكريم المصدوم وقولت بتعب :

-انت انتهي*ت ...

اقتحمت الشر*طة المكان بسرعة واخدوا كريم المصدوم ...جري رائد عليا وشالني من الأرض وهو بيقول :

-انتي كويسة متقلقيش ...

-الحمدلله عدت ..

قولتها قبل ما يغمي عليا !!!

 ....

كريم اتحب*س بت*همة الشروع في قتل*ي وق*تل نور ...أنا كنت عارفة أنه كشفني عشان كده عملت حسابي وقررت اسجله كل كلامه ورائد طبعا ساعدني وجاب الشر*طة بسرعة...وانا قبل الجواز بأيام مضيته علي تنازل عن الثروة اللي اخدها مني ...وبكده قدرت اد*مر كريم واخد حقي ....فاضل بس حاجة واحدة ...


....

-ايه اللي جابك تاني 

قالها كريم بعن*ف 

ابتسمت وانا ببصله وقولت:

-تؤ تؤ مينفعش تقابل مراتك حبيبتك كده يا كريم ...سمعت أن المحا*كمة بتاعتك قربت ..

-وايه يعني ضميرك صحي وقررتي تجيبي محامي يدافع عني .

-لا انا جاية أتمني أنك تاخد اع*دام ...وجاية اطلب الطلاق ..يعني كتر خيرك انت دلوقتي محبو*س فمينفعش اتقل عليك وارفع قض*ية طلاق ...فأيه رايك تطلقني بهدوء ...بصلي بكره وقال :

-عارفة بتمني تحصل معجزة واطلع وساعتها مش هعتق*ك ...

ضحكت بشمات*ة وقولت:

-عموما هبعتلك المحامي عشان إجراءات الطلاق ...

وفعلا بعد اسبوع تم طلاقي ...ورجعت لشركتي وحياتي وعرفت أن كريم اخد إعد*ام يالا هو ابن حلال ويستاهل ...

مرت سنة وأنا ورائد قربنا من بعض ...عرض عليا يتجوزني ...

في فيلة رائد كنت واقفة جمبه بفستان الفرح ...كان باين عليا السعادة اني اخيرا هبقي سعيدة مع الإنسان اللي حبيته ...قرب مني رائد وقال:

-هو انا قولتلك اني بحبك 

-يعني لحد دلوقتي قولتها اربعين مرة 

-خلاص نخليها واحد وأربعين بحبك♥️

ضحكت بكسوف وقولت :

-وانا هقولها للمرة الخمسين وانا كمان بحبك♥️

تمت

#نيران_الانتقام

#سولييه_نصار


 

تعليقات

التنقل السريع