القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

#رويه_صغيرتي_غيرت_حياتي البارت الرابع والخامس #الكاتبه_صفاء_احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


صغيرتي غيرت حياتي 


البارت الرابع والخامس 


موسوعة_القصص_والروايات 



كارمه: يلا ياابيه

قاسم بعصببه: انا جوزك خلاص بلاش ابيه دي تاني فاهمه

كارمه: فاهمه خلاص

وصلو البيت

كارمه نزلت ودخلت الاوضه غيرت هدومها لي شيرت وحاجه من فوق محملات 

قاسم كان غير لبس مريح شيرت وملبسش شيرت

كارمه راحت تعمل حاجه تاكلها

قاسم شافها قلبو اتخطف منو ورحلها 

قاسم قرب عليها: ايه الحلاوة دي بجد

كارمه بخاف منو وهو كدا: ابعد خلاص ياقاسم 

قاسم بتوهانن: اول مرة اعرف اني اسمي حلو كدا

كارمه: خلاص ابعد بقي

قاسم قرب عليها وقبلها بحب وشغف انها مش قبلا

كارمه بتزق في باايدهيا الصغيرة اول ماسبها: ابعد بقي انت مش بتفهم ليه

قاسم ببرود: اعمل الي عايزو ميهمنيش 

كارمه دخلت اوضتها 

الباب خبط 

قاسم فتح لقا ماهي 

ماهي: وحشتني يابيبي وباستو في شفيفو وهو كان معاها 

خرجت كارمه وشفتهم 

كارمه بقرف ودموع محبوسه في عيونها: لدرجادي انا مش همك ولا اي

قاسم ببرود: اي مش عجبك ولا اي

كارمه بقرف: ونا مالي بيك اصلا 

ماهي: علفرة انا خطبتو ياحبيتي 

قاسم قرب عليها وحوطها من وسطها: اه وهنتجوز كمان 

كارمه ببرود عكس الي جوها: متتجوزو ولا تولعو انا مالي 

ماهي: حبيبي تعال خد عايزك 

قاسم: روحي عل العربيه وانا هلبس وهاجي وراكي اوصلك

قفل الباب ورح غير 

في مكان تاني خالص اول مره نروح فيا

مجهول: خرج ياباشا 

مجهول تاني:  خش خدرها ياض وهاتها عل المخزن القديم انا هكون هناك

مجهول: تمم ياباشا

رح خبط عل بيت كارمه 

كارمه: يالهوي لزم ينسي حاجه وبعدين مع المفاتح

فتحت كارمه

كارمه: مين حضرتك 

كان في ايدو منديل خضرها وخدها معا

عند قاسم وصل ماهي 

قاسم جتلو رساله

مجهول: عندنا المورة بتعاتك بس بجد يابختك بيها

قاسم رن لقا مغلق 

روح لقا الباب مفتوح ومفيش كارمه 

رن عليه رقظ ردت بسرعه

كارمه بصريخ: الحقني ياقاسم

المجهول: هههههه معنا في الحافظ والصون

قاسم: قالي انت فين ونا هيجلك 

المجهول: المكان ******تعال وحدك هايا تنس السنيورة

رح علطول وصل البيت 

واتصدم من الي شافه😯😯



البارت الخامس

شاف كارمه مرميه عل الارض وفي كدمات في وشها 

شاف عدو الي بيكره*و

ع*دو دا يبقي عتمان دا اكتر شخص بيكره*و وبيح*قد عل قاسم عشان الفلوس وحب الناس عندو ٢٥سنه وملامحو حلو واهدي يلا بقي ربنا يصلح حالو😂

قاسم: انت الي خطف****

عتمان بضحك جنون: لا وانا الي بعت ماهي عشان تعطلك وتخرج من البيت هههههه

قاسم بغضب فضل يض**ب فيا: يابن الك*لب انت حيوان وديما كدا 

عتمان بجنون: انا مينفعش حد يبقي احسن مني فاهمه

الحكوم جو واخدو 

وهو رح لي كارمه شلها وادها المستشفي 

قاسم بزعيق: دكتوره عايز دكتوره يااحيوان 

الدكتور: اتفضل انا هكشف عليها 

قاسم بصوت وطي بس يخوف: بقولك عايز دكتورة مبتفهمش 

تيجي دلوكتور ويدخلوها 

بعد شويه الدكتورة تخرج 

الدكتورة: شويه كدمات ودرعها اتكسر وشفنا شغلنا متنغلش عليها هي كويسه ادنها خقنه مهدء وان شاء خير 

قاسم بهدوء: شكرا يادكتورة تعبنكي

الدكتورة: دا شغلي ولا تعب ولا حاجه الف سلامه ومشيت

قاسم دخلها: قومي بقي كفايكي انا السببب في كل الي بيحصلك ونام

الصبح بتصح كارمه بتشوف قاسم جمبها

كارمه بتعب: قاسم قاسم

قاسم بلهفه: اجبلك الدكتورة طب حسا بي اي

كارمه بتعب: انا كويسه بس عايزه مياء

قاسم شربها مياء واكلها كمانن

الدكتور دخل

قاسم: حضرتك جيت ليه 

الدكتور: الدكتوره اخدت اجازه ونا بخد مكانها حضرتك في مشكله

قاسم بغيرة علي صغيرته: لا شوف شغلك

الدكتور: عل داحنا بقينا حال اوي ماشاء الله عليكي جميله اوي ربنا يحفظك تقدري تخرجي

قاسم بغضب ادله بوكس👊في وشه 

الدكتور: اه يامناخيري

قاسم: غور برا يالا ومشوفش وشك طلما احنا هنا 

الدكتور خرج 

قاسم بغضب: مبسوطه يختي انك بتتعاكسي 

كارمه بزعيق: عل فكرة كل بسببك وانا مشيه اصلا ومش هتشوف وشي تاني

قاسم ببرود: انا هوديكي عند جدك في الصعيد تمم

كارمه: روح ابعت ممرضه تيجي تساعدني

قاسم بضحك: طب مش حباني انا اساعدك

كارمه بغضب: اطلع برا بقي

قاسم: طالع طالع براحه عليا

جتلها المممرضه وغيرت وروحت تجيب لبسها عشان مسافرة الصعيد جابت لبسها ووصلت وهي نزله من العربيه قاسم: هتوحشيني علفكرة

كارمه ببرود عكس الي جوها: اناصدقت مخلصت منك 

دخلت البيت واتصدمت من الي شافته 

لو عجبتكم قولولي كومنت حلو عشان اكمل

يتبع 

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع