القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جميلتي البارت الثامن بقلم نورهان نشات في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

بارت 8
#جميلتي

فارس فك جميله ولسه هيطلعو لقو يوسف ف وشهم
يوسف بضحك:فاكرين نفسكو هتعرفو تمشو
جميله:ي اخي انتا عايز مني اي بقا سبني ف حالي
يوسف:مش هسيبك ف حالك ي جميله انتي بتاعتي انا وبس
جميله:يوسف انا بكر"هك بكر"هك اوي ي يوسف ابعد عني 
يوسف:ولو قولت مش هبعد هتعملي اي ويوسف بيقرب من جميله وفارس زقو
يوسف:اوبا انتا مالك يلا انتا
فارس:مفيش حاجه اسمها انتا مالك هه ي يوسف بيه
جميله:انتا عايز اي منييي منتا طلقتني عايزز اي
يوسف:هقولها للمره الالف عايزك ليا 
جميله:اه عايزني لي بتحبني مثلا انتا عمرك م هتحب ولا هتتحب عشان انتا شيط"ان ماشي ع الارض ي يوسف
يوسف ولسه هيمد ايدو عليها فارس مسكو
فارس:اياك تمد ايدك عليها انتا فاهم
يوسف:وانتا مين انتا عشان تمنعني مراتي وانا حر
جميله بصراخ:اناا مش مراااتك 
يوسف:لا هتبقي مراتي
جميله:ولا هبقا مراتك انا مستحيل ارجع لواحد قذ"ر زيك
يوسف:هنشوف ي جميله وابقو قابلوني لو طلعتو من هنا انتو هنا ف جحيم يوسف 
يوسف خرج وقفل عليهم الباب
جميله بعياط:هنعمل اي دلوقتي الحيو"ان ده قفل علينا
فارس:انا هحاول افتح الشباك ده وننط
جميله:ممكن اسالك سؤال
فارس:اتفضلي
جميله:انتا ازاي شغال مع يوسف هنا و اي المكان الغريب ده
فارس:بصي يستي انا ابقى فارس العامري شغال ظابط ف الاساس مش مع يوسف واصلا يوسف باين ضاحك عليكو عشان يوسف بيتاجر ف المخد"رات
جميله بصدمه:تاجر مخد"رات
فارس:ايوه انا بقا جيت اشتغلت معاه هنا عشان اوصل كل معلوماته وتحركاته بس 
جميله:طيب دلوقتي لما نطلع من هنا هو اكيد مش هيخليك تشتغل معاخ تاني ويمكن يعمل حاجه فيك
فارس:لا ده كله انا عاملو ترتيب المهم انا هفك السلك ده وننزل 
جميله:بس الارتفاع عالي 
فارس بابتسامه:لا متخافيش هنعرف ننزل
جميله:طب ممكن موبايلك ثانيه عشان زف"ت ده خد موبايلي
فارس:طبعا اتفضلي
وخدت جميله موبايل فارس وبتتصل على اميره
اميره:ايوه مين
جميله:انا جميله ي اميره
اميره:انتي فين يبنتي ويوسف عمل اي
جميله:يوسف كان خاطفني ف بيت ف الصحرا 
اميره:ينهار اسود طب انتي كويسه
جميله:اه كويسه بس حد يجي لينا يوسف مشي من المكان
اميره:هاجي انا وعمو
جميله:طيب 
فارس:ليه قولتيلهم يجو
جميله:المكان هنا صحرا ف يكونو معانا ونروح ع البيت وانتا احكيلهم كل حاجه
اميره وابو يوسف وصلو
احمد ابو يوسف:اي ي حبيبتي انتي كويسه
جميله:اه كويسه ي عمو بس يلا نمشي من هنا
احمد:طيب يلا بس مين ده ي جميله
جميله:هحكيلك كل حاجه بس نمشي

ف العربيه
احمد:احكيلي ي بنتي
حكت جميله كل حاجه والاب ف حاله ذهول من ابنو 
احمد بصدمه:يوسف بيتاجر ف المخد"رات
جميله بحزن:ايوه ي عمي
احمد:فارس ي ابني يوسف لازم يتعاقب
فارس:احنا بنراقب تحركاته وهو للاسف دلوقتي رايح يستلم حاجات من ناس معينه وانا باعت ناس بيراقبوه بس حبيت اوصل جميله و همشي
احمد:هو لازم يستحمل غلطه 
اميره:يعني يوسف يطلع منو ده كله مكنتش متوقعه ابدا

يتبع
اسفه لو البارت صغير هحاول اطوله المره الجايه

تكملة الروايه من هنا هنا  

تعليقات

التنقل السريع