القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت #جميلتي♥✨البارت السادس والسابع #بقلمي_نورهان_نشأت✨في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله




بارت 6

#جميلتي

تعديل ي بنات الام هيبقا اسمها يسرا مش يسر


يوسف:انتي طالق

جميله بجمود:تمام انا همشي

وجميله مشيت راحت عند مامتها ومامت يوسف ويوسف فضل قاعد مكانو

يوسف لنفسه:انا ازاي عملت كده انا غبي

اميره:هي جميله فين ي يوسف

يوسف بندم:انا طلقتها

اميره:ايييي انتا بتقول ايي

يوسف:اهو ده الي حصل ي اميره اعمل اي

اميره:انتا اتجننت ي يوسف ازاي تطلقها

يوسف:هي ال عصبتني انا اعمل اي

اميره:انتا بجد كائن مستفز انا همشي خلاص وجودي مش هيبقا ليهه لازمه


عند جميله 

وصلت عند اهلها 

عائشه:اي ي بنتي عملتي اي

جميله:ابنك طلقني

الكل بصدمه:ايييي

جميله:بقا هو ده ابنك الي بيحبني صح ده عمره م هيحبني يوسف انا شيلتو من حياتي خلاص مش هرجعلو تاني ولو على جث"تي

يسرا:اهدي يبنتي طيب وفهمينا

جميله:انا قولتلو اني عايزه اتجوز زي م انتو قولتو مزودتش حاجه من عندي واكملت بعياط هو ضرب"ني بالقلم وطلقني

احمد ابو يوسف:انا هوريه

جميله:خلاص  يعمي انا يوسف شيلتو من حياتي عن اذنكو انا طالعه اوضتي

جاسر ابو جميله:هو انا مش فاهم يوسف عايز يوصل ل اي

يسرا وعائشه بصو لبعض وعائشه قالت

عائشه:انا هحكيلكو كل حاجه

احمد وجاسر:احكي


جاسر:يعني ده كله عشان يعرف هي بتحبو ولا لا ابنك ده مش طبيعي بس هي مش هترجعلو خلاص انتهي الموضوع وعرفيه كده

احمد:يوسف باين عليه اتج"نن ده مكانش كده هو ميستاهلش جميله


جميله وبتعيط:يارب انا ليه بيحصلي كده و ليه الشخص الي بحبو يعمل كده يارب خليك معايا

اميره جت عند بيت جميله

احمد:اي ي بنتي

اميره:انا جايه اقولكو كل حاجه ي عمي

جاسر:خلاص ي بنتي احنا عرفنا كل حاجه بس خلي يوسف يبعد عن جميله 

اميره:انا قولتلو ي عمي بس هو بيحبها

جاسر:ده مش حب ابدا وياريت يبعد عنها احسن م ابعدو انا

جميله نزلت

اميره راحت حضنت جمليه وقالت

اميره بدموع:انا اسفه ي جميله بس يوسف هو الي خلاني اعمل كده

جميله بحب:مسمحاكي يقلبي مهما كان انتي زي اختي وهو ف الاول والاخر الي غلطان

اميره:يعني مش زعلانه مني 

جميله:لا مش زعلانه منك بس انتي يبت كنتي عامله اي ف شكلك خلاني معرفكيش

اميره بضحك:ميكب بقا وكده وغيرت شكلي خالص عشان متعرفينيش

جميله:طيب انا هنزل اتمشى شويه عشان مخنوقه

جاسر:طيب متتأخريش يبنتي وخلي بالك من نفسك

جميله:حاضر 


جميله وهي بتتمشى ع البحر شافت شخص بيغني

جميله:ممكن اقعد

الشخص:اه طبعا اتفضلي

جميله:صوتك حلو اوي

الشخص:تسلميلي قوليلي اسمك اي بقا

جميله:اسمي جميله وانتا

فارس:اسمي فارس انتي اسم ع مسمى فعلا

جميله:تسلملي 

وقعدو يتكلمو واتعرفو على بعض 

فارس:هنتقابل تاني

جميله:اكيد

ومشيت جميله وفجأة 

..

استغفرو✨


بارت 7


مشيت جميله وفجأة شافت شخص بيحاول يراقبها

جميله ف نفسها:اكيد ده يوسف طب لو يوسف ليه هيمشي ورايا

وفجأة بيغمى عليها


بتفوق جميله ف مكان مفيش في نور ولا اي صوت وبتسمع صوت خطوات

_انا ندمان اوي ي جميله ندمان

جميله بتنتبه للصوت وبتلاقيه يوسف

جميله:انتا عايز اي تاني مني بقا خلاص سبني ف حالي

يوسف:عايزك انا ندمت بقولك اني طلقتك

جميله:مش مشكلتي انك ندمت محدش قالك تندم

يوسف بعصبيه: جميييله

جميله ببرود: ع فكره الي بتعملو ده مش هيرجع حاجه

يوسف:لا هيرجع 

جميله:ابعد ي يوسف احسنلك وسبني امشي

يوسف:لا مش هسيبك تمشي ي جميله انتي خلاص ف جحيمي

جميله:ي اخي انتا اي م ترحمني وسبني ف حالي بقا

يوسف:انا همشي بس انتي مش هتمشي دلوقتي خاالص باي ي جميلتي

جميله بتحاول تفك نفسها لكن مش عارفه بس بتلاقي سك"ينه ع الارض ف بتحاول تجيبها 

جميله بتعب:اخيرااا وبتدور ع شنطتها عشان تجيب الموبايل


اميره بقلق:هي اتاخرت كده لي

عائشه ويسرا بخوف:مش عارفين ي بنتي ربنا يستر 

اميره:انا هجرب اتصل عليها


جميله ولقت الموبايل:الو الحقيني ي اميره يوسف ي اميره خطفني ف مكان مش عارفه فين

اميره:يوووسف

جميله:ايوه يوسف ي اميره

وفجأة الحارس بتاع يوسف يدخل 

جميله بصدمه:فااارس

فارس:جميله انتي اي الي جابك هنا

جميله:انا الي خاطفني ده طليقي كان ماشي ورايا بعد م خلصت كلام معاك وقولتلك هروح ده الي حصل

فارس:طب تعالي يلا هروحك

جميله:يوسف ممكن يعمل حاجه فيك

فارس:لا متخافيش

جميله خرجت مع فارس من الاوضه ولقو ف وشهم يوسف

جميله وفارس:........


يتبع

تكملة الروايه من هنا 



 

تعليقات

التنقل السريع