القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

#اسكريبت_احببت_مجنون البارت الاول والثاني بقلمي اية رمضان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


=

سكريبت أحببت مجنون ايه رمضان 


خااا**ينة قووومي انتي هتموتي علي ايدي النهاردة 

_انا مخو**نتكش والله ياسيف اسمع مني انا مخونت**كش 

شد*ها من شعرها وبدا يض*رب فيها لحد ما اغمي عليها 

=اااه اعملي نفسك مو*وتي قوومي 

ملقاش رد وسابها ومشي وقال لامه تشوفها 

_جود يابنتي قومي 

ليكون جرالها حاجة .......اتصلت بالاسعاف وخدها وراحو المستشفي 

سيف: دي بتمثل دي خااينة 

والدته : حسبي الله ونعم الوكيل فيك 

سيف : انى اللي وديتها تشتغل وجزاتي انها كانت بتخو*ني 

والدته: انت الي بتحب نفسك انت متستاهلهاش 

الدكتور : الحمد لله عدت علي خير وقدرنا ننقذها هي والجنين 

والدة سيف : الحمد لله 

الدكتور : انا لو مش عارفكم كنت بلغت عن اللي عمل كدا 

سبف: تبلغ عن مين ياعم انت 

الدكتور : عنك وعن اذيتك لمراتك 

سيف بدا يضر*ب فيه وطر*ده برة بيته 

سيف: اطلع بررررة 

الدكتور : هتشوف االي عمرك ما شوفته صدقني هيجي يوم وتندم 

سيف: بررررة 

والدة سيف: انت هتربي عيل ازاي  انت 

سيف: الولد دا مش ابني ....

رايكو اكمل ولا لا


 بقلمي اية رمضان




سيف : الولد ده مش ابني ...

والدة سيف ضر*بته علي وشة : اخرس انت بتهين مراتك في شر*فها 

سيف : انتي بتضر*بيني عشان واحدة زي دي 

والدة سيف : ياريتني ماكنت بخلف مكنتش جبتك وياريتني ماجوزتك انت متستاهلش كلب*ة حتي 

سيف مشي وسابها وهو متعصب وراح بيته وفضل يكسر في الحاجة : ليييييي لييييي انا انضرب عشان واحدة خااا**اينة وحااامل في عيل مش ابني انا هوريها ازاااي تخلي امي تضر*بني وازاي تخ*وني 

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

والدة سيف فضلت قاعدة بتعيط علي ابنها وفضلت تدعيله ورنت علي والدة جود 

والدة سيف : الو سلام عليكم 

والدة جود : وعليكم السلام جود عاملة اي 

والدة سيف وخي بتعيط  : جود تعبانة جدا دلوقتي للاسف بسسبب ابني 

والدة جود وهي مصدومة  : انتي بتقولي اي ....انا جاية حالا 

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

رجع سيف للمستشفي تاني ودخلها القوضة 

سيف : بقا انا امي تضر*بني بسببك دا انتي هتشوفي اسوا ايام حياتك ...فاقت جود في اللحظة دي وبصتله بصدمة وهي ببتقوم من مكانها مسكها سيف من شعرها 

سيف : انا هوريكي ياجود من النهاردة انتي مش هتشوفي الشارع 

جود : والله انا مخو*نتكش ياسيف حراام عليك 

سيف : انتي من النهاردة مكانك المطبخ والولد ده مش هربيه عشان مش ابني 

جود بصدمة : ابنك ياسيف انا ماحدش لمسني غيرك 

سيف : كداااابة .....كدااابة وخااا*ينة

جود : طيب طلق*ني  انا مش عايزة اعيش معاك تاني بتشك في اخلاقي وشر*في كمان امال لو مكنتش مراتك 

سيف : مافيش طلاااق عايزة تطلقي عشااان تروحيله 

جود : هرفع عليك قضية 

سيف : مش لو خرجتي من هنا ...


يتبع 

تكملة سكريبت بعد قليل 



تعليقات

التنقل السريع