القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #عشقت-المالك البارت 12#بقلم_شهد_على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

 

عشقت المالك


Part12

عشق عينيها دمعت وهي بتبص لمالك وهو هيشرب وبعدين قربت منة ورمت الكوباية وحضنتة وبقت تعيط

مالك/أية فية أية مالك بتعيطي لية أهدي

عشق كانت بتعيط وبعدت

مالك/طب فية أية

عشق بتهر*ب/حبيت احضنك بس

مالك بفرحة/بجد

عشق هزت راسها وهو شدها لحضنة جامد 

مالك/بحبك يا عشق

عشق في نفسها/لا يا عشق مالك

مالك/يلا قومي

عشق/علي فين

مالك/يلا بس

مالك أخد عشق وخرجوا برة وكان عاملهم قاعدة زي السينما

عشق/مالك أنت بتعمل كل دة أمتي

مالك/أنا أعمل اي حاجة وفي اي وقت وبعدين قعدوا والفيلم اشتغل والليل ليل

عشق بدأت تعيط عشان البطل ما*ت

مالك/عشق

عشق بعياط/نعم

مالك/لو أنا م*ت هتزعلي عليا

عشق بعياط/بعد الشر عليك يا مالك متقولش كدة

مالك انبسط/دة أنا همو*ت وانا مبسوط

فضلوا يتفرجوا لحد ما ناموا

تاني يوم مالك صحي ودخل جوة وشاف عشق بتحط حاجة في الاكل

مالك/بتحطي أية يا عشق

عشق اتخضت والكيس وقع من ايدها

مالك قرب ومسك الكيس وشافة

مالك بصدمة/مخد*رات

عشق ساكتة

مالك/عشق أنت كنتي بتحطيلي منها صح أنا بقت حاسس أني تعبان

عشق دموعها نازله وبتبص لمالك

مالك رفع ايدة وهي غمضت عينيها وهو ضر*ب ايدة في الحيطة

مالك بزعيق/طب لية ها لية يا عشق ومسك دراعها جامد

عشق/أنت السبب يا مالك أنت نسيت عملت فيا أية خدت اهم حاجة عندى

نسيت أنك غ*صبتني اتجوزك

مالك ساب دراعها/غلطت فعلا بس حاولت افهمك أني بحبك بس لا يا عشق أنت كان عندك حق في حاجة قلتيهالي الحب مش بالاج*بار يا عشق عشان كدة هريحك

مالك خد نفس وقال/أنت طالق يا عشق

ارتاحتوا كدة😂


يتبع 
 تكملة الروايه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع