القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت زينه البارت الرابع بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



#زينه. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

(4). 

#تذكير_وتكملة. 

رحمه بمكر:  تاخد كام صورة حلوة كده وهي في ح"ضنك وعلي سرير واحد. 

الشخص بصدمه: انتي بتقولي ايه. 

رحمه بتوعد:  وغير كده الواد يلي في بطنها دا تمو*ته. 

الشخص: والتمن. 

رحمه بشر: هتاخد يلي انت عايزو. 

الشخص:  اؤمرك اتعبريه حصل. 

قفلت معه: اصبري عليا يا زينه اما وريتك. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

الشخص قام يعمل يلي رحمه قالت عليه. 

رحمه بخبث وتوعد:  خدتيه مني زمان لكن دلوقتي زين ليا انا وبس ومش هيكون لغيري مهما يحصل ايههه مش كل حاجه زينه زينه زينه.. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~

زين بصدمه: ايه يا روح امك. 

زينه ببرود:  اه انا وهو اتخطبنا وهنتجوز ونكتب الكتاب ايه انت ناسي انك طلقتني. 

زين عيونه بقت حمرا وكلها شرار: انتي بتقولي ايه يا روح امكككك. 

سامر وقف قدمه: يلي سمعته ويلا بقا عشان عايز اقعد مع خطيبتي ومراتي المستقبليه شويه. 

زين مسكه من قميصه بغضب: سيرتهاا متجيش علي لسانك. 

سامر زقه والاتنين تبدلوا الالكام زينه قامت ووقفت في النص: كفااية في ايه.. بصت لزين.. اطلع برا يا زين انت برا حياتي افهم انا مش عايزك برررااا. 

زين بغضب: هخرج يا زينه بس انتي بتاعتي انا وبس مش هسيبك لغيري انتي ملكي انااا فاهمةةةةةة. 

خرج وقفل الباب بعن'ف. 

زينه بصت بحزن: للاسف يازين قلبت حبي لكر"ه ليك. 

سامر: زينه انتي كويسه. 

زينه بهدؤء: شكرا يا سامر انك وقفت معايا. 

سامر بحب: هفضل معاكي اي رايك نخرج من هنا مش بتحبي جو المستشفيات صح. 

زينه بابتسامة: ماشي يلا. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~. 

زين بيكسر كل حاجه حولين منه. 

ايهاب: مالك زعلان لي كده. 

زين بغضب وبيضر"ب الملاكمه:  مش زعلان. 

ايهاب ببرود: انت بتحبها وبتكابر علي نفسك مش قصه انتقام حبك ليها اكبر. 

زين وقف:  مبحبهاش كل يلي عايزو ابني وبس. 

ايهاب بحزن علي حاله: براحتك بس صدقني هتندم اوي البنت ملهاش اي ذنب. 

زين بغضب وصراخ:  ليهااااا هو كان اخووووهااا اختي ماتت وصلت للحالة دي بسبببببههههه لا مش بحبها لاااااااا. 

ايهاب بهدؤء:  هتعمل ايه. 

زين بغضب: هجيبها ليا وبس. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~~. 

مر يومين وسامر بيعمل كل حاجه لزينه وبيهتم بيها ديما ومعها. 

زينه بتحاول تتاقلم مع حياتها من غير زين و بيوصل ليها صوره مع رحمه وهما عايشين في سعادة. 

عند رحمه: يعني ايه لا. 

زين:  يعني مش عايز اخلف منك. 

رحمه بغضب: واشمعنا زينه. 

زين ببرود: انا وانتي عارفين لي هي اه وانتي لا. 

رحمه: انا بحبك يا زين. 

زين بهدؤء:  وانا مش بحب حد. 

رحمه بغضب: يعني يلي يجمعني بيك س*** وبس. 

زين ببرود: اه عاجبك ولا لا. 

رحمه بدلع:  اسفه ياقلبي عاجبني. 

زين بتافف: انا نازل اشم هواء. 

رحمه اتصلت علي الشخص: نفذ دلوقتي. 

الشخص: اؤمرك. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~. 

زينه نازلة تجيب حاجات من الصيدلية عربية جت اخدها: اعااااااااااااا. 

بعد شويه بتصحا بتلاقي نفسها علي سرير وبتنصدمه: انت. 


يتبع..... 

تكملة الروايه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع