القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2البارت 5 بقلم_صفاء_احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


صغيرتي غيرت حياتي 2البارت 5

بليل خرجت هي وتامر ومشي ورهم فارس

تامر مشي قبل فارس 

راحو اخدتو سلمي في العربيه

تامر: اي دا انتي صحبت ملك 

سلمي بكسوف: وانت تعرفها منين

تامر بضحك: اه جيرانها يقلبي

ملك بغمزه: قلبك ياتامر تعرفها منين ياتامر

حكلها موقبلتهم 

سلمي: رايحين فين احنا ياجدعانن

ملك: رايحين الديسك*و 

سلمي: ايه ديسك*و اي دا

ملك: هنقعد شويه ونروح 

سلمي بهدوء: تمم ماشي

تامر: اي خايفه تروحي معايا ولا اي

سلمي: لا مش خايفه منك ولا من حد 

فارس شافهم وراح وراهم بعد تعب من لقهم 

فارس بخبث: بقي كدا ياملك

وراحو ودخلو الشباب مبهارين بجمالهم 

وفارس شافهم دخلوو 

فارس: بقي كدا ياملك تروحي ديسك*و 

دخل وشافتوو ملك بصدمه

ملك: يالهوي اي الي جابو دا

فارس بصصلها بخبث

درت نفسها بكتاب وقالت: سلمي شوفي مشي ولا لا 

سلهي: يالهوي يابت دا قاعد شكلو 

ملك: يالهوي طب هعمل اي ياعيال

تامر: اهدي دا جاي علينا

فارس: اي مالكم

تامر: اي دا فارس ونا اقول المكان ضلم ليه 

فارس: الكلام مش معاك

تامر: طيب

ملك: ونت اي اللي جابك 

فارس: جاي اشوفكم بتعملي اي ياهانم وشدها من ايدها 

تامر: اهدا سيبها يافارس

فارس اد بوكس لتامر واقع عل الارض

سلمي بتبص عل عينو: انت كويس

تامر: بخير اوي 

فارس: تعالي 

ملك: سيب ايدي لو سمحت 

فارس بغضب: انتي لسه شوفتي حاجه 

وركبها العربيه في العربيه

ملك: انت واخدني فين يافارس رد 

فارس: شششش اخراسي خالص

ملك سكتت 

ووصلو لمكان في بيت كدا 

ملك: انا هنا بعمل اي

فارس قرب منها: عايز اقولك حاجه ياقطه

ملك بخوف: عايز اي

فارس: 

عند تامر وسلمي 

سلمي: يلا قوم هو اكيد روحها تعال روحني انا بقي

تامر: معني مش عايز اسيبك بس يلا عشان متتخاريش

سلمي بكسوف: يلا بقي

راكبو العربيه ووصلو ونزله مسك ايدها تامر

تامر بحب: هتوحشيني والله 

سلمي بكسوف: شكرا 

تامر: شكرا ليه بقي بقولك هتوحشيني

سلمي بكسوف: وانت اكتر ودخلت بيتها

عند فارس وملك

فارس: انا عايز اتجوزك ياملك

ملك بصدمه: تتجوزني انا ليه

فارس بيبص عل جسم*ها: كدا

ملك بصدمه انو حبيبي طفولها كدا: وانا مش موافقه اصلا

فارس: خلاص هعمل الي انا عايزو من. غير جوزا 

ملك بصدمه: دانت بتحلم 

فارس: وليه محققوش وقرب منها اوي

ملك بخوف: خلاص خلاص موافقه

فارس عدل نفسه وقال: تمم انا هقول لعمي تميم 

ملك: ماشي يلا روحني 

وفعلا روحها وجاها البيت دا تاني

فارس اتصل مااقاسم

فارس: اي يابابا عامل ايه 

قاسم: كويس الحمدلله يابني وانت

فارس: كويس يابابا انا كنت هقولك هتم جوزاي من ملك

قاسم: بتقول اي الكلام دا بجد

فارس: اه بحد وانا هطلبها من عمي واقولو هتم الجوزا هي كانت صغير واتجوزتها عشان محدش يخدها مني وخلاص انا هتجوزها

قاسم: اصلا احنا افتكرنك هتطلقها وكل واحد لحالو

فارس: لا اطلقها اي 

قاسم: تمم يابني تعال عل الفطار بكرا 

فارس: تمم ماشي يابابا سلام 

اشرقت الشمس

وتامر جاها عشان يخدها الكليه 

وفارس قاعد بيفطر شاف تامر داخل 

تامر قاعد: هاييي 

قاسم وتميم بضحك: امتي هتكبر يالا

تامر: مش هكبر انا ونزلت البطله ملك

ملك وهي مش بتبص عل فارس: يلا ياتامر

تامر الاكل في بقو: طب استني اكل طيب

ملك: نفطار في الكليه مع سلمي 

تامر: يلا طيب

فارس: استنو هوصلكم 

ملك: لاا متجيش معانا

فارس همس في ودانها: طب يلا بدل مااعمل حاجه تندمي عليها

ملك: خلاص تعال معانا 

واخدهم وودهم الكليه 

وتامر شاف ولد واقف مع سلمي

تامر بغضب: سلمي مين دا 

سلمي بتوتر: اصلي دا هيبقي خطيبي قريب 

تامر بغيره وغضب: خطيب مين يابت انتي تعرفي

سلمي: هو اصلي ابن عمي وطلب ايدي وبابا موافقه ومصمم عليا

تامر: خلاص انا جاي اخطبك بليل قالي لبوكي

سلمي بفرحه: بجد ياتامر

تامر بابتسامه: بجد ياقلب تامر 

عند فارس وملك😂

فارس: جهزي نفسك كتب الكتاب بتعانا بليل

ملك: ومستعجل عل اي يعني 

فارس: اهو كدا خلاص عشان تبقي عارفه

ملك: ماشي يفارس

بليل لبست ملك وكتبو الكتاب 

فارس: يلا عشان نروح 

ملك بتعيط عشان هتسيب مامتها

ملاك بعيط وبتمسح دموعها: خلاص يقلبي متعيطيش 

روحو البيت ودخلت الحمام دنسيت هودمها

ملك: يوووو لسه انسي البس يعني ولبست البورنص وخرجت لقيت فارس بيبصلها بصات خبث

خدت لبس ودخله ساحبها من ايدها وقال

فارس بخبث: عايز حقو*قي 

ملك....

تفتكروو ملك هتقولو اي🤔

لو لقيت تفاعل هنزل بارت صغير بليل


يتبع 

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع