القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنت الخدامه البارت 20بقلم فريده في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


بسم الله الرحمن الرحيم 


بنت الخدامه 


الجزء العشرين 

اولا اسفه جدا جدا علي التاخير 


علاء انا هحكلك علي كل حاجه 

هشام حاجه ايه بظبط وانتى مين اصلا 

جمال اهدا يا استاذ لو سمحت 

محسن والله يا جماعه انتو كلمكم يقلق 

علاء مافيش قلق ولا حاجه 

عمر طيب يا استاذ علاء ممكن بقا تقول في ايه 

علاء الانسه سدره 

هشام انته مالك بى سدره 

محسن استنا يا هشام شويه خلنا تشوف في ايه 

علاء باختصار كده سدره تبقا اختى

عمر نعم 

جمال دى حقيقه  كلم علاء صح

هشام انتو مجنون 

جمال احترام نفسك وشوف انته بتكلم مين 

محسن اهدو يا جماعه لو سمحتو 

هشام انته شايف بيقول ايه 

علاء بقول إيه  مش عجبك الكلام 

ثريا استنو لو سمحتو انا سمعت الكلام اللي انتو قولتو

هشام شايفه يا ماما 

ثريا اهدي يا هشام 

جمال حطرتك مدام ثريا 

ثريا ايوه 

هشام انته تعرف ماما كمان 

محسن اتفضل يا جمال احنا سمعنك

جمال انا ابقي بابا سدره 

عمر بس ازاي  سدره بنت 

علاء قصدك زينب الخدامه 

هشام ما انته عارف كل حاجه اهو

محسن لو سمحتو

جمال انا وزينب اجوزنا شارعى بعلم اهلها واهلى 

كنا جارن وزينب كانت انسان طيبه وكان الناس كلهم بيحبوها 

اخلقها كانت عاليه وكانت ببساعد أى حد محتاج 

بصراحه حبتها واتجوزتها  بس لاسف انفصلنا بسرعة  اهلى وراثو وسبو الحته كلها وراحو عاشو في منطقه راقيه وقولت لزينب تجي تعيش معنا رفضت

بصراحه انا اتمسكت بمال اكتر  وانفصلنا 

بس ما كنتش اعرف إن زينب حمل  

طبعا اجوزت  وخلفت علاء  نسيت زينب 

فى يوم كنت ماشى باعربيه شوفت زينب  كانت زى ما هى 

ما تغيرتش نفس الطيبه  اللي في وشها ونفس الابتسامه راضيه بقدرها حولت اكلمها بس ما عرفتش

رجعت البيت وعملت فون لوحد صحبي علشان يعرف هي ساكنه فين وعايشه ازاي واجوزت ولا لا كنت عايز اعرف كل حاجه عنها مش عارفه ليه 

المهم عرفت إن عندها بنت  فى الحقيقه  انا قولت انها اجوزت وخلفت 

ساكت ورجعت لحياتى ولشغلى  وفي يوم لقت السكرتيرة إن في وحده عايزة تقبلنى 

اتفاجت انها زينب 

دخلت وسلمت عليه 

زينب ازيك يا جمال 

جمال الحمدلله انتي عامله اية 

زينب هو ده الموضوع اللي انا جايه علشانه

جمال محتاجه حاجه يا زينب 

زينب لا الحمدلله 

جمال انتي اجوزتى وخلفتى انا عرفت إن لكى بنت 

زينب آه فعلاً عندى بنت 

جمال طيب كويس انا كمان عندى ولد اسمه علاء 

السكرتيره ايو يافندم  في واحد عايز يقبل حطرتك 

جمال مين 

السكرتيره بيقول اسمه احمد 

جمال آه خلي يدخل

جمال دقيقة واحدة يا زينب  راجع تاني 

زينب اتفضل 

جمال ايوه يا احمد 

احمد ده  البيانات اللي حطرتك طلبتها 

جمال متشكر جدا يا احمد 

احمد انا تحت امرك 

جمال خد الورق من احمد وفتحه 

جمال مش ممكن  ايه ده 

زينب في ايه يا جمال الورق في حاجه مزعلك 

جمال بنتك اسمها سدره جمال الدين  يعني بنتي يا زينب 

زينب ما انا قولتلك انا جايه في موضوع مهم


تفاعلوا ب 10 ملصقات ولايك لو عايزين بارت كمان 💙💨

ومتابعه للمدونة 

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع