القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انت عمري البارت 22_23_24_25بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



البارت 22_23_24_25


انت عمري 


#موسوعة_القصص_والروايات 



اليوم مر بسلام وعلي الساعة ١٢ قولت ل ابويا هروح اقعد 


شوية مع صحابي ولما شافني مضايق قالي روح وانا ساعة 


هقفل رحت وانا ماشي قبلني واحد صحبي كان بقالي فترة 


مشفتوش ركب معايا العربية وقالي أنه معاه ازازة وسكي 


مستورده وأنه نزل المنطقه عندنا علشان يجيب حشيش 


قولتله انت لسه بتسكر يابني قالي هما كاسيين كده بروش 


بيهم علي حالي بيخلوني فاكك ولزيز ومش قافش ذيك يا ابو 


وش كشر قولتله هو انا باين عليا أنا مضايق صح قالي مفيش 


حد متجوز مش مضايق وكشري ذيك كده 😂 قولتله مش 


هتبطل الهيافه الي انت فيها دي قالي زاي ما انت كده اصبر 


اطلع حتة الحشيش دي وانزل نلف برحتنا وطلع فوق طلع 


طبعها ولف سجاره لنفسه وولعها اول ما نزل وعزم عليا إشرب 


معه خدتها منه وفضلت اشرب فيها كتير لحد ما قالي اي ياعم 


انت قفشت حرامي مسي عليا ادتهاله بس كانت قربت تخلص 


نزلنا الكافتيريا قعدنا لعبنا كوتشينه وشبه نسيت الخرا الي أنا 


فيه وبصيت في الساعة لقتها 2 وربع قولت لصحبي ع اسم 


الواد الي جاب منه الحشيش واتصل بيه وقبلته اشتريت حته 


وسلمت عليهم وكلمت ابويا لقيته نايم مردش طلعت خبطت 


عليهم امي اتخضت قولتلها أنا لقيت الوقت اتاخر قولت ابات 


هنا دخلت ظبطت السرير وجبتلي عبايه من بتوع ابويا وقفلت 


باب الاوضه فضلت افتكر اوضتي ومغامراتي وقصصي وكل 


البنات الي عرفتهم كلهم ع مدار حياتي ومعرفش اي الي 


حولني كده ليه خايف وجبان كده معقول مش قادر ع الحشرة 


الي اسمها ايمان دي 


ما كتير كانو بيرمو نفسهم عليك وبيرمو بلاهم والي تبقي 


راسمه ع جواز والي بتحاول تملكك وكنت بتعرف تخلع 


وتملص بشياكة جيت عند دي وفرملت ليه 


عقلي بدا يشتغل ويرد عليا يقولي لا ياحلو علشان الحوار فيه 


هاجر ودي صحبتها مجاش في بالك اني يطلع ده ملعوب عليك 


طب مخفتش اني زاي ما نمت مع وحده متجوزة أنه يترد في 


مراتك عملت ليه فيها من الاول ٦ رجالة في بعض وقبلت من 


الاول الوضع ده ..حتي بعد ما ماقبلت ولقيت الوضع متعب 


ومش قادر تستحمله كنت اعترض وارفض ده وزن عليها لحد 


ما تغيره ومكنتش سبت نفسك عرضه وفريسة للكلبة دي ..ما 


متنيله ع عين أهلها بقالك اربع سنين بتشوفها عمرها هزت 


شعره منك لا هي ولا غيرها .الأهم من انك تبعد وتسكن انت 


ومراتك بعيد عن ايمان ..انك تبعد مراتك عنها وتخليها 


متكلمهاش تاني 


طيب وانا هخليها تكره ايمان ازاي وتبعد عنها ده انا عمري ما 


قولت عنها ولا في حقها كلمة وحشه ..اكيد هتشك 


.....خلاص خلي ايمان هي الي تبعد بشياكه وهي قالتلك انها 


مش حابه اني بيتك يتخرب وتخسر هاجر 


قعدت لفيت سيجاره تاني ولقتها بعتالي فويسات بتقولي 


هفضل وقفه مستنياك كده كتير 


وفويس تاني طب خلاص لو مش عايز تيجي متجيش بس 


طمني عليك وحياتي 


ولما لقتني متصل بعتت وقالتلي حبيبي .فينك 


قولتلها أنا بايت عند ابويا النهارده 


قالتلي ..ليه هو تعبان بعد الشر 


قولتلها ..شوية بس الحمد لله بقا احسن 


قالتلي وحشتني ببص لقيت هاجر اون لاين قفلت الواتس 


خالص 


بعد كام دقيقة كلمتني فون مردتش ولقيت اشعار جاي منها 


برضو مفتحتش قعدت.ولعت السيجارة وكلمتني قالتلي يعني 


انت عايز تحرمني من اني اسمع صوتك كمان 


_بصي انا مش واكل معايا حوار انك بتحبيني الشغل ده



ايمان ..اي الي بتقوله ده ياعمر 


_ والله زاي ما بقولك كده عارفه يا ايمان 


ايمان ..قول ياروح قلب ايمان 


_ انتي قلبتيلي حياتي مهما اقولك كمية القلق والتوتر الي 


بعيشه بسببك مش هتتخيليه


ايمان ..بسببي انا ليه ..علشان بحبك 😭


_ تاني هتقوليلي بحبك ..أنا بسببك هبيع شقتي وزاي ما تجيب 


مش فارقه المهم اغور من وشك 


ايمان ..أنا ياعمر بتقولي الكلام ده انا 😭


_ اه بقولو ليكي انتي يا ايمان 


ايمان ..انت مش في واعيك ياعمر انت شارب حاجه ..شارب ايه قولي 


_ انتي مالك شارب ولا متنيل يا ايمان أنا مش عارف امثل 


حتي اني طبيعي ...هاجر مراتي مش زاي جوزك الي مبعرفش 


عنك حاجه ولا فهمك ولا بيحس بيكي ..هاجر من نظرة عنية 


بتفهمني من طريقتي في الكلام وهزاري معها بتحس أنا زعلان 


فرحان مخنوق مخبي حاجه عنها . خافي انتي كمان ع سمعتك 


وجوزك ليعرف ولا يشك 


ايمان ..عمر أنا هقفل ونبقا نكمل كلامنا ده وانت في وعيك 😭


_يا ايمان أنا مهما اقولك انتي مش هيوصلك الي جويا 


ايمان..حبيبي أنا حسه بيك ممكن تهدأ لو تقدر تيجي تعالي وانا 


هعمل كل الي انت عايزه 


_ أنا كنت جاي بس لما افتكرتك رحت نمت في بيت ابويا تخيلي 


ايمان ..لدرجادي ياعمر طب ياحبيبي تعالي وانا اوعدك اني كل الي هتقولي عليه بالحرف هعمله 


قمت لبست ونزلت روحت قبلتها ع السلم باين انها كانت 


بتبكي من أثر الكحل ع وشها وباب شقتها مفتوح ووخداني 


نحية شقتها سبتها وفتحت باب شقتي وهي اخدت المفتاح 


وجت دخلتني وقفلت الباب وراها وحضنتني اوووي وانهارت في العياط وتضربني في صدري براحة  وتقولي انت يتعذبني وتتعبني كده ليه 


مسكت ايديها وقولتلها اهدي ..ده انتي قولتيلي انك هتعملي 


الي أنا عايزه .. ايه بقا الي بتعمليه ده يا ايمان


ايمان ..انت ياحبيبي شارب مش في واعيك ولا داري بالي 


بتقوله كلامك ده صعب اوي عليا انت اناني اوي




البارت 23 بقلم سلطان زماني 


ايمان وهي حضناني الروب اتفك وكانت لابسه قميص نوم 


اسود زقتها قعدت ع الأرض ومربعه رجلها


 وانا قاعد ع كنبة الانتريه وجسمها كله باين من القميص 


طلعت علبة السجائر وولعت سجارة لقتها قامت جبتلي 


الطفاية ومربطتش الروب وقعدت جنبي وقالتلي اعملك 


حاجه تكلها بصتلها لقيت الدموع ع وشها ونظرتها ليا مكسوره 


اووي لفيت وشي وجسمي ليه وقولتلها انا مقدر حبك ده بس 


صدقيني في خطر علينا احنا الاتنين كل واحد فينا عنده 


حياته وممكن يخسرها أنا قاعد معاكي دلوقتي وقلقان 


وخايف ومرعوب علي نفسي وعليكي 


قالتلي متخفيش عليا والله أنا مظبطه اموري كويس وجوزي 


عارفه عنه كل تحركاته استحالة يجي من غير ما اعرف أو ع 


غفلة كده المشكلة فيك انت ..خايف علي زعل وحده انت 


اصلا مش في دماغها ..بتعمل حساب ل حده انت مش في 


حساباتها .شاري الي بيعاك وباقي علي الي نسياك ...والي 


مشترياك وهتموت عليك بتدوس عليها بجزمتك وهي صابره 


ومتحمله علشان بتحبك


برقتلها وقولتلها انتي قصدك ع مين 


قالتلي علي حبيبة القلب الي مش ساله فيك ده انت لو جوزي 


والله ما افارقك لحظة ولا اخليك تغيب عن عيني ثانية وحده 


منبعدنيش عنك وانا والله مش هسببلك اي مشكلة خالص 


بصتلها لقتها مسكت ايدي وهحطتها ع صدرها وقالتلي شايف 


قلبي بيدق جامد ازاي لما شفتني باصص ع صدرها قربت 


وقعدت ع رجلي وبقا صدرها في وشي وقعدت تبوس فيها 


وتلعب في شعري بقيت احاول ازق فيها انزلها وهي تقرب 


اكتر وحست بيا اني هجت وبقيت ع أخري قامت وقلعت 


القميص ولما شافتني بقلع القميص ابتسمت وخدتني ودخلنا 


اوضة النوم ولعت النور قولتلها اطفيه بقت تعمل حاجات 


غريبة وعجيبة حتي مشفتهاش زمان في افلام السكس الي 


كنت بتفرج عليها وحتي كلامها واهاتها مختلفين كلامها كان 


بيهيجني اكتر ما أنا اصلا هايج المهم خلصنا ودخلتني الحمام 


وغسلتلي جسمي كله ونشفته وطلعت بالبورنص في الصالة 


وهي عريانه افتكرت اني معايا حشيش لفيت سيجارة 


وجبتلي الطفاية وقعدت تهيجني تاني بكلامها ولمستهاتها 


وبصتها وعملنا كده تاني في الصالة وخلصنا وقالتلي 


يخربيتك ياعمر ده انت فشختني قولتلها النهار طلع انا عايز 


الحق انام ساعتين علشان المحل بستني وقالتلي ربنا 


ميحرمنيش منك ابدا تصبح ع خير ياحبيبي شايفها مش 


قادرة تمشي من كتر الي عملته فيها خرجت وانا كمان تعبت 


والحشيش مهبطني والي عملته ده ومش قادر الم الدنيا ولا 


حتي اظبط المنبه يصحيني دخلت نمت زاي ما أنا حتي من 


غير ما اخد دش 


يتبع ..دي مبقتش رومانسية دي بقت نكد وعكننه وهم وحزن ع دماغكم👊😂😂😂



البارت 24 بقلم سلطان زماني 


صحيت الصبح مسروع علي خبط والجرس عمال يرن جامد 


قمت بصيت في التليفون لقيت ابويا متصل كتير بيا وهاجر 


وامي وإيمان ومكالمات واتس ورسايل ببص في الساعة لقتها 


٥  ونص قولت احه عدلت ماتيو السرير وجبيت المناديل الي 


كانت مرميه في السرير والأرض تحت السجاد وطلعت جري 


افتح وبقول يارب يبقا ابويا بصيت في الصالة لقتها مقلوبه 


والبورنص ع الكنبه والطربيزة متشاله من مكانها وفي مساند 


كتير ع الأرض فتحت لقيت هاجر ولمحت بعيني ايمان وهي 


بتقفل بابها 


هاجر قالتلي اي ياعمر معقول كل ده نوم أنا قلقت عليك 


وعماله تستكشف الشقة وقربت عليا اوي وقالتلي اي الي 


بهدل الصالة كده قولتلها ده انا كان في واحد صحبي قاعد 


معايا وسهرناوعماله تلم الحاجه الي وقعه ع الأرض ومسكت 


البورنص قالتلي انت كنت قاعد مع صاحبك بالبورنص ياعمر 


قولتلها أنا اخدت دش ونشفت بيه علشان مكنش في فوطة 


في الحمام رمت البورنص ع الأرض وقربت مني قولتلها أنا 


هدخل البس علشان اروح المحل قالتلي لا محل ايه قولتلها 


في أي مالك بصتلي جامد وقالتلي شقتي ومش اول مره 


اسيبها واغيب اي الي قلبك وقالب حال الشقة كده بصلي وانا 


بكلمك قولتلها متعليش صوتك وقربت شلت الطربيزة جبتها 


مكانها وبشيل الحاجات من الأرض وبقولها أنا هرجعلك كل 


حاجه مكانها مسكت أيدي جامد وصرخت في وشي وقالتلي 


متستعبطششششششش قولتلها استعبط في أي 


قربت اوي وبصت  عند رقبتي ونحية كتفي كده ببص اشوف 


في أي لقيت خربوش.. قفشتني من عيني دخلت أوضة النوم 


فضلت وقفه ع الباب وعنيها بتفحص كل شبر في الاوضه أنا 


قعدت مكاني حسيت بصداع راهيب اوسخ من وجع الاسنان 


وضربات قلبي سريعة جدا رجعت قالتلي طلقني ياعمر 


قولتلها بتقولي ايه قالتلي زاي ما سمعت طلقني .قولتلها مش 


هطلق قالتلي اقسم بالله العظيم كانت في وحده ست هنا 


واكيد مكنتش اول مره قولتلها متقسميش بالله وانا بقولك 


مكنش في حد واسكتي ياهاجر أنا تعبان بجد ..قالتلي أن 


شاء تولع بجاز بقولك طلقني ..مش هتطلقني طيب ياعمر أنا 


هوريك هتطلقني جريت جبتها من عند باب الشقة وقفلت 


بالترباس والمفتاح وقولتلها يابنت الناس أنا تعبان بجد اهدي 


طيب وانا هشرحلك كل حاجه قالتلي انت فاكر اني بكده 


حبستني يعني ومش هعرف انزل ماشي ياعمر خد كمان 


التليفون اهو بتاعي علشان تضمن اني مش هتصل بحد من 


اهلي يجي يخدني وحط بلستر ع بوقي علشان مصوتش والم 


الجيران عليك ورمتلي الموبيل بتاعها والشنطة وقعدت ع 


الأرض وعماله تبكي بحرقه دخلت اخدت مسكن وطلعت 


قعدت جنبها بوست رجلها قامت زقتني وقالتلي ابعد عني 


متلمسنيش تاني أنا قرفانه منك وبكرهك انت فاهم بكرهك


يتبع ..




البارت 25 بقلم ✍️ سلطان زماني 

😘علشان تعرفوا اني مدلعكم ع الآخر 😘 👇


بصتلها بغضب اول مره تقولهالي كلمة بكرهك محستهاش 


مجرد كلمة عادية وجعتني اووووي وتعبتلي قلبي 


قولتلها طب خليني افهمك الي حصل 


بصتلي بقرف واستحقار وقالتلي أنا قعدت وممشتش بس 


عايزك تجيب أخرك تضربني بقا تعذبني تعلقني تدبحني قسما 


بربي مش فارقلي 


قربت ليها لفت وشها الناحيه التانيه لفيت ليها برضو لفت 


وشها قولتلها انتي فاهمه غلط أنا كان صاحبي الي سهران 


معايا 


ما انتي بقالك قد اي غايبة وبتروحي وتيجي 


بصت في عيني وقالتلي هاا كمل 


بصيت في الأرض قالتلي هااا قول وبعدين 


قولتلها صاحبي ده لما عرف اني مراتي مش هنا اتصل 


بصحبته جبها


 قالتلي جميل وبعدين


قولتلها  أنا كنت هحكيلك اصلا من نفسي بس انتي متدتنيش 


فرصه


 قالتلي ماشي كمل وبعد ما جت اي الي حصل 


قولتلها هو قالي أنها هتقعد تشرب سجارتين معانا وبس لما 


لقيتها زودتها قولت لصحبي علي جنب اني مليش في الكلام 


ده واخدها ومشيو


 قالتلي احلف كده ب اياد ابنك


 قولتلها ياهاجر ده كل الي حصل والبورنص ده انا نشفت بيه 


بس وكنت طالع بيه من الحمام ورميته ع الكنبه ودخلت 


لبست ونسيت اشيله قامت وفضلت ماشية في الصالة وانا 


ماشي وراها خايف ترمي نفسها من الشباك أو تجيب حاجه 


من المطبخ تعور بيها نفسها.. ده الي في دماغي 


قعدت وقالتلي أنت نسيت وعدك ليا ..ما علينا ياعمر 


اجمل صفه فيك انك مبتعرفش تكدب وبيبان عليك ولما 


اتجوزتك اكتشفت انك كده مع كل الي بتحبهم مش انا بس 


قولتلها والله محبتش في الدنيا غيرك قالتلي عارفه أنا بتكلم 


عن ماما وعمو


 أنا من اول ما انت فتحتلي وانا حسيت وكدبت احساسي 


بس الي اكدلي انت ...انت عايز اي دلوقتي مني


قولتلها أنا مش عايز غير انك تسامحيني مش اكتر من كده 


ونبعد من هنا أن شاء الله نسافر بلد تانيه قالتلي وهتقدر تبعد 


عن اهلك قولتلها انتي اهلي وناسي وكل حاجه في الدنيا دي 


وبكيت وحضنتها وقولتلها علشان خاطر اياد ياهاجر متحرمنيش منك 


 اعمل اي حاجه انتي عايزها بس متبعديش


 قالتلي خونتني ياعمر قولتلها غصب عني والله اقسم بالله 


ياهاجر غصب عني بس وحياة كتاب ربنا عمرها ما هتتكرر 


تاني واي حاجه ترضيكي غير البعد أنا موافق عليها قالتلي 


طب ممكن تهدأ ..صعبت عليا نفسي وانهارت اكتر من العياط 


قربت عليا واخدتني في حضنها وقعدت هي كمان تبكي 


وتمسحلي دموعي وتقولي خلاص ياعمر لو ليا خاطر عندك 


اسكت واهدا اخدتني غسلتلي وشي وبصت ع الحمام 


لقته متبهدل والدنيا متلغبطه والحاجه مش مكانها 


وجابت الفوطة ومسحتلي بيها وشي وعمال ابص لعنيها 


وبصتها متغيره لسه ومش بصتها العادية قلبي مرتحش ولا 


اطمنت اخدتها وطلعنا


 قولتلها ياحبيبتي ألبعد هو الي وصلنا لكده انتي من بعد تعب 


ماما وانا بشوفك بالصدفة وكلمت عمي قولتله يوفق يخلي 


ماما معانا هنا رفض وكتير كنت ببقا عايزك وهتجنن عليكي 


ومش بلاقيكي...ابتسمت بسخرية وقالتلي وده مبرر يعني 


ياعمر يعني انا لو حصل ظروف  وانت وتعبت أو سفرت أو اي 


حاجه حصلت اروح اشوف راجل غيرك واعمل كده 


معاه..غضبت واتعصبت قولتلها انتي اتهبلتي ولا اي 


..قالتلي حيلك حيلك ده انت مجرد كلمة وجعتك وحست 


فيك اوي ..امال أنا اعمل اي ...هديت شوية من غضبي 


وقولتلها هاجر حبيبتي هل أنا مجبر اتحمل غيابك ده هو 


الازام عليا يعني اني اوافق انك تغيبي عني كل ده 


قالتلي لا مش الازام ولا حاجه وانت كتر خيرك انك وفقت 


اني اراعي امي واخلي بالي منها . واخد بالك انت امي هاا الي 


ملهاش غيري  يرعها ويخلي باله منها...قولتلها ياهاجر أنا مش 


بعاير والله ولا بشكرلك في نفسي بس بجد أنا الفترة الأخيرة 


دي تعبت والي تعبني غيابك قالتلي ممكن طيب نروح نجيب 


اياد علشان أنا سيباه عند عمو ..خوفت وقولتلها خليكي وانا 


هروح اجيبه


قالتلي وماما قولتلها ياهاجر ريحيني حرام عليكي متخيله 


اني هسيبك تضيعي مني أو هديكي فرصه تهربي


 ليه بتقلقيني يابنت الناس منك


 لقتها ابتسمت وقالتلي الله انت شاكك اني مرجعش معاك صح


 قولتلها شاكك ده انا متاكد لقتها ضحكت جامد وقالتلي انت 


يعني هتفضل حبسني طول عمرك هو انت ممكن ياعمر 


تعيشني معاك غصب عني 


أنا لو عايزة انزل دلوقتي هنزل وانت عارف كده كويس ومش 


هتفرق معايا نزلت حيه أو ميته  وجريت عند الشباك  


وفتحته ولسه بترفع رجليها جريت وراها مسكتها من طرحتها 


قولتلها اي ده فضلت تتشنج وتتمرمغ في الأرض وتحرك 


ايديها جامد ورجلها فضلت مسكها لحد ما هديت وقالتلي 


وديني ل امي 😭😭😭 أنا هموتلك نفسي أنا عايزة اشوف 


ابني هتهولي 😭😭😭

..رايكم

تكملة الروايه من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع