القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الرعد البارت 3_4_5_6_بقلم نورهان نشات في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#عشق_الرعد3

رعد:انتي هنا زيك زي الخدامين ده هما ليهم قيمه عنك فاهمه ي حلوه

عشق:ففاهمه

رعد:كويس انك فاهمه يلا بقا غو"ري ف دا"هيه

عشق:بص بقا هو انا مش عشان ساكته من الصبح تقولي غو"ري لاا ياريت تتكلم معايا ب اسلوب احلى من كده

رعد:انتي ليكي عين تتكلمي كمان يخربيت بجاحتك متنسيش نفسك ها متنسيش 

عشق بحزن:تمام فين اوضتي

رعد ببرود:ف المطبخ هتنامي ف المطبخ

عشق:ف الجو ده يخي قد اي انتا جاحد

رعد:اذا كان عاجبك بقا وسابها وطلع

عشق دخلت المطبخ حطت هدومها نامت عليها

رعد ف اوضته

رعد:لا الجو برد انا هقولها تقوم

رعد:انتي ي بتاعه انتي 

عشق لا رد

رعد:م تقومي يعني انا غلطان اني جيت اقومك

عشق مفيش اي رد

رعد بيحط ايدو ع دماغها بيلاقيها سخنه

رعد:ي نهار اس"ود وشالها طلع بيها ع الاوضه وطلب الدكتوره

رعد:ها ي دكتوره مالها

الدكتوره:اتعرضت ل هوا شديد اوي وسبب لها سخونيه وضيق ف التنفس انا كتبتلها ع علاج تمشي عليه وهتبقا كويسه

رعد:تمام اتفضلي 

ومشيت الدكتوره وقعد رعد جنبها وبيعملها كمادات وفجأة بيروح ف النوم

صباح اليوم التالي

عشق بتعب:اااه انا اي الي جابني هنا

وبتبص جنبها وتلاقي رعد

عشق:رعد رعد اصحى اي الصوت الي تحت ده

رعد بنوم:تلاقي الخدم جم ينضفو هنا

عشق:طب اصحى انتا اي الي منيمك جنبي

رعد:كنتي تعبانه وانا الي جبتك هنا 

عشق:اصحى بردو متنامش هنا

رعد:لاحظي انك نايمه ع سريري

عشق:اصحى بردو

رعد:يوووه 

عشق و رعد نزلو من فوق وفجأة حد بيدخل 

بنت:رعد وحشتني اوي

عشق:مين ديي؟؟؟

معلش لو البارت صغير هنزل واحد تاني بس اختارو انتو انزلو امتا

#عشق_الرعد


بارت 4

#عشق_الرعد

عشق:مين ديي؟

ميرا:انتي الي مين 

عشق:مين دي ي رعد؟

ميرا:انا بنت عمه انتي مين بقا

عشق:انا مراته

ميرا بق"رف:يايي زوقك بيئه ي بيبي

رعد:تعالي ي روحي وحشاني اوي انتي

ميرا:انتا كمان ي بيبي كده تنساني وتتجوز دي

رعد:دي قصه طويله هحكيهالك بعدين يلا اطلعي ارتاحي

ميرا:طيب ي حبي

ميرا طلعت الاوضه

عشق:انتا ازاي تسبني قدام البتاعه دي وتمسك ايدها وتطلع كده

رعد ببرود:بنت عمي وحبيبتي السابقه عندك مانع

عشق:لا معنديش

رعد:كويس بردو

وفجأة تنزل ميرا ب تيشرت كت قصير وشورت قصير

عشق:اي القر"ف ده احنا مش ف نادي هنا

رعد:ملكيش دعوه انتي 

عشق:لا ليا هي لي تلبس كده لا وقدام جوزي

رعد اتصدم لما شاف عشق بتقول كده

ميرا ببرود:جوزك ده يبقا ابن عمي وحبيبي

عشق:حبيبك هه لا مش حبيبك ده جوزي وحبيبي انا وراحت حضنت رعد

رعد واقف مصدوم مش عارف يتحرك 

ميرا بغيظ:انا داخله المطبخ

عشق:جتك الق"رف

رعد ضحك ودخل المكتب

ميرا:الو ايوه ي مااما وصلت من شويه

ميرفت:طيب اي ي بت عملتي اي مع رعد حاولتي تخليه يحبك ولا اي

ميرا:ده طلع متجوز بس مش هسيبها دي تاخد فلوسو وانا اطلع من الليله دي كلها من غير حاجه هه

ميرفت:يلاهوي لحق يتجوز اوعي ي بت تسيبيها تاخد حاجه منو

ميرا:متخافيش ي ميرفت هانم فلوسو كلها ملكي انا

رعد:....

يتبع


بارت 5

#عشق_الرعد


ميرا ب شر:متخافيش فلوسو كلها ملكي انا ي ميرفت هانم

وفجأة رعد يدخل عليها


ميرا بتوتر:طب اقفلي دلوقتي ي ماما هكلمك بعدين


رعد:كنتي بتكلمي مين


ميراا:دي دي ماما


رعد:اه وكنتو بتتكلمو ف اي


ميرا بتوتر:كانت بتسأل عليا


رعد بشك:اممم ماشي انزلي يلا عشان الغدا


ميرا نزلت

رعد:بقا بتكلمك عشان تسأل عليكي ماشي ي ميرا ايامك كلها سوده معايا


رعد ف غرفه عشق

رعد:مش هتاكلي؟


عشق:مليش نفس


رعد:اممم لا هتاكلي


عشق:هو بالعافيه


رعد:يعني تسيبي جوزك يقعد ياكل مع بنت عمه كده عادي


عشق:انتا صدقت 


رعد:تعالي بس كلي


عشق:طييب


ع الاكل


رعد:بس اي الزياره المفاجأة دي ي ميرا ده انتي عمرك م عملتيها


ميرا:جيت اتطمن على ابن عمي يعني


رعد:ابن عمك اه ماشي كلي ي عشق


عشق:منا باكل اهو


ميرا ب صوت واطي:بالطفح


رعد:لمي نفسك ي ميرا ها لمي نفسك


ميرا:ها ماشي


عشق:رعد ممكن طلب


رعد:نعم


عشق:ممكن اروح اشوف ماما


رعد بغضب:لا مش ممكن وسابها وطلع


ميرا بصت لها بصت انتصار


عشق طلعت اوضتها قعدت تعيط


ميرا:ايوه ي ماما انا قفلت معاكي عشان رعد دخل عليا الاوضه


ميرفت:حطي للبت دي س"م ف الاكل او عصير او اي حاجه


ميرا:س"م بس


ميرفت:ايوه س"م بس ده هيجيب اجلها


ميرا:بس كده عيوني


ميرا:رعد انا هنزل اعمل shopping 


رعد:تمام خدي معاكي حرس


ميرا:لا مش لازم


رعد:تمام


ميرا نزلت تجيب حاجات عشان تجيبب معاها ال س"م


ميرا:انا جيت ي رعد هطلع اغير هدومي وانزل


رعد شاف الشنط ولقى ان في شنطه منهم فيها س"م


رعد:اه ي بنت الك"لب ماشي ي ميرا


نزلت ميرا و دخلت المطبخ تعمل عصير ووسط وهي بتعمل حطت ف كوبايه عشق شويه س"م


ميرا ف غرفه عشق


ميرا:ممكن ادخل


عشق بتعب:اتفضلي


ميرا:خدي اشربي العصير ده يمكن ترتاحي شويه


عشق:تمام


ميرا ابتسمت ونزلت


عشق:ررررعد الحقنيييي


رعد:.......


يتبع

#عشق_الرعد


بارت6 

#عشق_الرعد 

عشق:رعد الحقنيييي

رعد جري عليها 

رعد:اي يعشق مالك في اي طيب

عشق بوجع:مش قاااادررره بمووووت بطنييي مش قادره

رعد:طب اهدي هوديكي المستشفى

وسألها وجري بيها ع المستشفى

رعد بصووت تعالي:دكتووووور

دكتور:خدوها بسرعه

رعد:هي مالها طيب فيها اي

الدكتور:للأسف عندها تس'مم وهنعملها غسيل معده

رعد:طيب هي هتبقا كويسه

الدكتور:ادعيلها


رعد:ايوه ي على تعالى ع مستشفى *****

علي:ليه في اي انتا كويس؟

رعد ب إرهاق:انا كويس بس عشق اتسم"مت 

علي:اي اتسم"مت ازاي

رعد:مش عارف بس انا معاها دلوقتي ف انتا تعالى

علي:طيب انا جايلك علطول


رعد:اي ي ميرا 

ميرا بتوتر:ه هي عشق عامله اي

رعد بشك:يعني انتي متعرفيش عامله اي

ميرا:ها هعرف منين يعني

رعد:اممم عشق لسه تعبانه

ميرا:طب انا هبقا اجيلكو

رعد:لا خليكي وجودك مش هيبقى ليهه لازمه

ميرا:تمام


رعد:بقت كويسه

الدكتور:اه الحمدلله هي هتتنقل اوضه عاديه دلوقتي

رعد:تمام انا هدخلها

الدكتور:مش هينفع. ي رعد بيه

رعد بصوت عالي:هو اي الي مش هينفع 

الدكتور بخوف:خلاص. ي بيه اتفضل


رعد ببرود:حمدالله ع السلامه

عشق بتعب:الله يسلمك 

رعد:تمام هتروحي معايا انهارده عشان البيت محتاج يتنضف ف تبقي تنضفيه

عشق بصدمه وتعب:حتى وانا تعبانه 

رعد ببرود:اه


يتتتببع

معلش ي بنات انا تعبانه شويه وهو ده الي قدرت اكتبوا من باقي الروايات ♥️

#عشق_الرعد

#نورهان_نشأت♥️


تكملة الروايه من هنا هنا  




 

تعليقات

التنقل السريع