القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية معذبي البارت 7_8_9 الأخير بقلم اسماء بوسعيد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#معذبي

#البارت_7_8_9


زينة بسخرية:معلش تحضريلي كاس عصير عشان تعبانة

امال بغضب:وليه انشاله معندكش ايد ولا اي لي عايز حاجة يعملها لنفسه

زينة:مقصدش والله بس اقصد انا وامين انا .انا

امال باستغراب:انت وامين ايه اتكلمي

زينة بخبث:يعني نمنا سوا

امال:ايه

زينة بخبث:يعني امين جا لعندي وقالي انو عايز يقضي معي الليلة وككان هو قر'فان منك مش عايزك معاك

امال بصدمة:اي لي بتقوليه دا وراحو بسرعة لاوضة ظينة وفتحتها ولقت امين نايم عالسرير وعا'ري الصدر وبدا يفوق

امين:اه يا راسي انا فين

امال بدموع:ليه عملت كده يا امين انا قلتلك خليها عشان ابنك مش اكثر بس انت انت

امين بصدمة لما شاف نفسه:اظال انا معرفتش اجيت هنا ازاي وكيف

امال بصتله بكره وراحت جري لاوضتها وارتمت عسرير وقعدت تعيط

امين قام بغضب مسك زينة من شعرها وضرب'ها بالألم جامد وقعد يض'رب فيها بعدين قام مسكها من ايدها وركبها عربيته واداها لمستشفى ودخلها عشان يكشفوا عليها وهو بيشوف

الدكتور بشك:دي مش حامل اصلا هي عقيمة

امين بصلها بوعيد:شكرا يدكتور ومسكها واداها لكوخ مهجور في غابة منعزلة وجاب كرباج وفضل يضر'ب فيها وهي تصوت بعدين قام وراح لبيته ودخل اوضته لقا امال نايمة على سجادة الصلاة حملها ونيمها عالسرير ونام جنبها واخضها في حضنه

في الصباح 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

امال صحت لقت نفسها في حضن امين بعدت عنه بسرعة:انت ليه كنت حاضني

امين يرفع الحاجب: مراتي وانا حر 

امال زقته:انا مش لعبة بين ايديك واحسنلك يا امين وجات تكمل كلامها قبل'ها بحنية وحب

امال بكسوف:قليل ادب دايما

امين بحب:معاكي وبس وحكالها لي حصل مع زينة

امال بفرحة: يعني مش ابنك

امين:اه هو كده

امال:واي لي خليني اصدقك

امين حضنها بقوة وشاور على قلبها:دا لي هيخليك تصدقيني يا حياتي

امين بص عساعة:يلهوي انا هتاخر اوي عالشركة

امال برجاء:طب انا عايزة اروح معاك

امين:معلش يلا اجهزي عقبال ما اجهز الفطار

امال راحت جهزت نفسها ولبست فستان طويل احمر وطرحة سودة ونزلت لتخت وفطرت هي وامين وراحوا للشركة وامين دخل لمكتبه وامال قعدت قصاده تقرا في كتاب وهو عم يشتغل

السكرتيرة باعجاب:امين بيه دي ملفات محتاجة توقيع حضرتك وعندك اجتماع النهارده

امين:تمام اتفضلي

السكرتيرة بدلع:تمام امين بيه

امال قامت ودفعتها برا المكتب وغلقت الباب وبصت لامين بغضب:عحبك تصرفها صح

امين بضحك:وفيها اي

امال بصوت عالي:في اي انا مش بهزر اتكلم 

امين



#معذبي

#بارت_8

امال قامت ودفعتها برا المكتب وغلقت الباب وبصت لامين بغضب: عجبك تصرفها صح

امين بضحك:وفيها اي

امال بصوت عالي:في اي انا مش بهزر اتكلم 

امين قام وراح لعندها وحاوطها من وسط'ها ولزقها في الحيطة وقعد يق'بل فيها وهي مستسلمة لحد ماقاطعهم خبط الباب

امين بغيظ:مين ابن الكل'ب دا  وراح فتح لقا صديقه احمد

احمد شاف امال وجهها احمر وقال بضحك:شكلي جيت في وقت مش مناسب

امين اكتفى ببصة غيظ

احمد:بس بذمتك دا انت محظوظ اوي دي حورية والله

امين لك'مه بالبو'كس وقال بغضب:اطلع برا احسن ما يكون دا اخر يوم في عمرك

احمد بضحك والم:دا انت واقع ومحدش سما عليك

امين بص لامال وضحك واحمد خرج من المكتب

امين بحب قرب منها وحضنها وبا'سها برقة

امين:انا عندي اجتماع دلوقتي ياقلبي اركبي مع السواق وروحي البيت وانا لما انتهي من شغلي اجي وكمل بخبث ونكمل لي كنا بنعمل فيه دلوقتي

امال بكسوف جريت لبرا وركبت مع السواق وراحت البيت وجهزت السفرة بكل الاكل لي يحبه امين ودخلت لاوضتها اخدت شاور ولبست اسدال صلاة وصلت فرضها وقعدت تدعي:يارب انا وامين تعبنا اوي من المشاكل بس ان الله اذا احب عبدا ابتلاه وانا راضية يارب بقضائك بس بتمنى الايام الجاية تحملنا شي اخبار حلوة وخلصت دعاء وقامت ونامت بهدوء

بعد ساعة♥️

امال صحت وقامت لبست فستان قصير احمر واطلقت لشعرها العنان وشغلت موسيقى هادية وقعدت ترقص بانسجام

عند امين خلص شعل وركب عربيته وراح اشترى سلسلة مكتوب فيها امال وخاتم جميل اوي وراح لبيته دخل لقا رائحة الاكل زكية وقعد يبحث عن امال لحد ملقاها بترقص فضل يبص عليها بصدمة واعجاب لحد ما امال شافته وجات توقف الموسيقى مسكها من ايديها وقعدوا بيرقصوا سوا وبعدها امين ق'بلها بحب وتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح 🤫

في الصباح 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

امين استيقظ وفضل يبص على امال وملامحها البريئة الطفولية ويلمس على ظهرها لحد ما فاقت واتكسفت

امال بخجل:صباح الخير

امين بحب: صباح النور 🍯

امال جات تقوم لقت امين محاوطها

امال:امين ابعد خليني اقوم

امين:لا انا مرتاح كده

امال زقته وجريت عالحمام واخدت شاور ولبست بيجامة رقيقة وجميلة وسرحت شعرها ونزلت حضرت الفطار وامين اخد شاور ولبس بذلة سودة وسرح شعره بطريقة جذابة وحط ساعته ونزل فطر مع امال 

امين بحب ادا الهدية لامال(السلسلة والخاتم🤗)

امال باسته من خده:شكرا يحبيبي بعدين سقطت عالارض مغمى عل



#معذبي

#البارت_الاخير

امال سقطت عالارض مغمى عليها

امين بصدمة:امااالل وحملها واتجه المستشفى

الدكتورة: مبروك المدام حامل

امين بفرحة: بجد وسجد عالارض وصرخ باعلى صوته(يآرب) كل لي كان في المستشفى كانوا بيبصوا عليه وباركوله وهو قام ودخل لعند امال لقاها بتعيط

امين:مالك ياقلبي

امال بدموع فرحة:انا حامل يا امين

امين بحب باس راسها:انا واثق انك رح تكوني افضل ام انا بحبك اوي يا امال😊

امال بخجل:وانا كمان

امين:انت كمان اي

امال:مثلك

امين بخبث:بعد كل دا وانت بتتكسفي مني

امال بخجل:انا بحبك اوي 🤭

امين حملها وطلعوا من المستشفى وهي مبسوطة اوي وراحوا لبيتهم💖

بعد مرور سنتين💕

يزن:ماما اما مث عاوز اكت دا(ماما انا مش عاوز آكل دا)

امال:لا يلا افتح بقك عشان تاكل ولا مش هنروح للحديقة

يزن قام وقعد يجري وامال بتجري وراه

امين بضحك: ايه دا

امال بغضب:اضحك اضحك ما انت مش شاغل بالك شوف ابنك مش راضي يا كل

امين:يزن تعال حالا

يزن ببراءة:بابا حبيبي

امين:كل يلا عشان نروح للحديقة ونشتري ايس كريم وشكولاطة

امال بفرحة كالاطفال:بجد يسس

امين:يارب انا عملت اي عشان اتجوز بطفلة كده دا يزن ومعملش كده

امال:بتقول حاجة يا حبيبي

امين:اه انا بقول انا بحبك

امال:وانا كمان يا قاسي

امين حضنها ويزن جا لعندهم وحضنوا بعض في جو اسري جميل😊

الرواية خلصت يا جماعة وقولولي رايكم فيها💖انا بصراحة قضيت وقت رائع معاكم 💕ولي عايز جزء تاني بيكتب في التعليقات ❤️




 

تعليقات

التنقل السريع