القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية معذبي البارت 4_5_6 بقلم اسماء بوسعيد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

معذبي 4_5_6


#معذبي

#البارت_4

المجهول:شوف مراتك وهي عم بتخونك

امين بصدمة:ايه دا انت بتقول ايه

المجهول ضحك بخبث:اقول لي شفته في الصورة لي بعتهالك

امين بعصبية وغضب وغيرة عامية قفل الموبايل وراح لمكان امال

كنان:اهلا اهلا امين بيه عاوز حاجة

امين بعصبية:قال عاوز قال قاعد مع مراتي وتقولي عايز حاجة

كنان رفع كتفه:مش انا هي لي جات عندي وقالتلي اني لازم اتجوزها عشان تخلص منك

امال بدموع:والله ياامين دا كذاب متصدقهش

امين بغضب وغيرة:اخرسي مش عايز اسمع صوتك ياخ'اينة وراح لعند كنان وفضل يضر'ب فيه بدون رح'مة وهو عم يفتكر كلامها(هي جات لعندي عشان اتجوزها وتتخلص منك) لحد ما نفس كنان اتقطع ومبقاش فيه نفس الناس حاولت تبعده عنه بصعوبة واتصلوا بالاسعاف وجات اخدت كنان للمستشفى وامين اخد امال وروحوا لبيتهم 

امين بغيرة:انت ليه عملتي كده ليه انا حبيتك وتجرحيني كده قاعدة معاه وسبتس جوزك هااا ردي عليا انا مش مصدق انك تعملي حاجة زي كده يا امال

امال بدموع:لا مش كده يا امين انا والله مظلومة امين اكتفى ببصة غيظ وغل وجا يقرب منها قاطعه طرق عالباب وراح فتح وامال واقفة وراه

الشرطي:حضرتك امين المنشاوي

امين:اه انا في حاجة

الشرطي:مطلوب القبض عليك بتهمة التعرض لرجل الاعمال كنان الدهموني

امين سلم نفسه وجا خارج معاهم بص لامال بك'ره وراح معاهم وايده مكبلة امال كانت في حالة صدمة ومقدرتش تتحرك ولا تعمل حاجة وبعد شوية قامت لتصلت بابو امين وخبرته بلي حصل ووالد امين وكله محام شاطر وقعد يزوره كل اسبوع هو وامال بس مكنتش تدخل معاه عشان خايفة من رده

بعد مرور شهر

--------------------------⁦(◠‿◕)⁩----------------------

امال كانت بدات تظهر عليها اعراض الحمل ولما كشفت عرفت انها حامل وكانت مبسوطة انها حامل من امين بس حزينة لانه مكنش برضاها ودا نتيجة اغت'صابه ليها بس اصرت انها تزوره وتخبره وراحت لعنده

امين باشتياق ممزوج بعتاب: امال عاوز اي وجيتي ليه مش قولتلك متجيش لعندي

امال بدموع:امين انا رح سامحك وكمان الي لك خبر مش عارف اذا رح تفرح مثلي ولا لا

امين مان الفضول في قلبه بس اخفاه:هاتي لي عندك

امال:انا حامل😊

امين بفرحة لكن اخفاها:مش ممكن ميكونش ابني وابن حدا تاني

امال شهقت بصدمة:انت بتقول ايه

امين وقد استوعب ما قاله هو كان قصده يغيظها بس:😳انا انا..

امال دموعها نزلت وراحت ركبت طاكسي وراحت البحر وقعدت تبكي بغزارة وماسكة بطنها ومكنتش تع



#معذبي

#البارت_5

امال دموعها نزلت وراحت ركبت طاكسي وراحت البحر وقعدت تبكي بغزارة وماسكة بطنها ومكنتش تعرف انو دا يوم خروج امين من السجن

امال بدموع:انا قررت انا هعمل ايه ووقفت قدام البحر

امال:انا مش عارفة اذا انت بنت ولا ولد بس انا وانت حنكون في مكان جميل اوي أكثر من الدنيا الوحشة دي وقعدت تتقدم عشان تسقط في البحر فجأة فتحت عينيها لقت نفسها في حضن امين

امين باشتياق وخوف:كنت تعملي اي يا مجنونة

امال بصتله بغضب شديد: وانت مالك ليه مخليتنيش امو'ت وابعد عنك وارتاح ليه دايما مصر على انك تدمرلي حياتي ليه دايما تفسد عليا فرحتي طلقني يا امين

امين بغضب شدها وركبها العربية وراحوا عبيتهم ودخلوا اوضتهم

امين:امال كم من مرة قولتلك انو الطلاق مفيش هاا انت ليه مش راضية تعطيني فرصة ها اي راجل مكاني كان عمل كده تعرفي معناه اي لما اجي واشوفك قاعدة مع راجل وتتكلمي معاه هااا وكمان عاوزة تتخلصي مني وتتجوزيه

امال وجعها قلبها عليه وحكتله كل حاجة دارت مابينها وبين كنان

امين بعصبية:ايه عاوز يخربلي بيتي ويتجوزك ليه انا مش راجل قدامه وبص عليها بحنية واخدها في حضنه وطبطب عليها:متخفيش انا رح جيب حقك منه ومش هخليه يعمل حاجة فيك ولا في والدك وق'بلها بحب وحنان امال اتكسفت وجات تقوم امين مسكها وثبتها وقعدها عرجليه وقعد يمسح عشعرها بحنية وامال ابتسمت من معاملته معاها وراحوا سوا في عالمهم الخاص عالم العشاق❤️بعد مرور شهر علاقة امين وامال كانت تتحسن وامال اتعلقت بامين💔في الصباح

امال قامت اخدت شاور وحضرت الفطار وصحت امين وقدوا يفطروا سوا لحد ما قاطعهم خبط الباب امين راح فتح ودخلت مراة بدون استاذان

زينة بدلع:كده يا امين تتجوز من ورايا وانا حامل منك/امال شهقة بصدمة

امين راح لعند امال وحضنها ومسكها من خص'رها:دي مراتي لي حاملة مني بجد مش مثلك انا عارف انو لي في بطني مش ابني ويلا الباب لي دخلتي منه تخرجي بدون مشاكل

زينة بدموع تماسيح:بس انا مليش مكان اروح ليه طب خليني معاك لحد مااولد بعدين طلقني وخليني في حالي

امين جا يرفض امال ومن كثر طيبتها:امين خلاص معلش عشان خاطري بس لما تتاكد انو الولد ابنك

امين باستسلام:تمام ووجه كلامه لزينة:ويلا انتي عشان اتاكد انك حامل مني

زينة بتوتر:انا مريضة ومش هقدر اروح دلوقت خليها بكره ونروح

امين بصلها بغل ومسك ايد امال وباسها وخرج راح لشركته



#معذبي

#البارت_6

عايز اقولكم انو التفاعل قل اوي عن الاول بكثير😢لايف و٣كومنتات بتساعدني اوي 💖 وقولولي رايكم في الرواية اكملها ولا لا

امين راح الشركة وزينة بصة بصة انتصار لامال ودخلت لاوضتها وامال دموعها نزلت وراحت لاوضتها ورمت نفسها عسرير وقعدت تعيط جامد لحد مانامت

بعد شوية امين كمل عمله ورجع لبيته لقا زينة لابسة لباس مكشوف وقصير ومفتوح عند الصدر وقربت منه بدلع:امينو عامل اي وحشتني اوي

امين بقرف مسكها من شعرها:اي لي لبساه دا على اساس انك قاعدة هون عشان الطفل لي في بطنك مش اكثر ولولا امال طلبت كده مكنتش رح خليك تقعدي ثانية واحدة لاني متاكد انو الولد لي في بطنك مش ابني وقسما برب العزة اذا عملتلك التحاليل وطلع صح فمش هرحمك سامعععة

زينة بخوف:اه سامعة امين تركها ودخلت لاوضته هو وامال ةقفل الباب وامال ابتدات تقوم

امين بحب:حبيبتي عاملة اي دلوقتي

امال ببرود:الحمد الله

امين:مالك عاملة كده

امال:مفيش عاوزني اتعامل معاك ازاي

امين:مش عارف بس حاسك مش طايقاني

امال بزعيق:ليه مقلتلي انك ناي'م مع واح'دة وكمان حاملة منك وفي ابنك وتلعب في بنات الناس كده وليه اتجوزتني طالما انت عارف انك تبع نس'وان

امين بصدمة:امال انا عارف انو لي في بطنها مش ابني

امال:ويهمني في اي مش انت نمت معاها فهتفرق في اي

امين بغضب:وطالما انت مش عايزاها وافقتي تخليها تعيش معاك ليه هااا

امال بدموع:عشان هي قالت انو ابنك فحرام الولد يتولد من غير ابوه ليه مبتفهمش الولد ذنبه اي في عملك انت وهي

امين حط راسه في الارض:انا يا امال مكنتش في وعي لما عملت معاها كده وكمان انا من لما كبرت وحبك كبر في قلبي فمكنتش اشوف حدا ثاني من غيرك انت ملاتي قلبي وعقلي وعيني يا امالي

امال بصتله ونامت عالسرير وعطاته ظهرها امين نام جنبها وجا ياخدها في حضنه بعدت عنه وامين قام بغضب

امين:امال انت بتعملي كده ليه انا فهمتك وانتي مش راضية تعطيني فرصة ليه وخرج وسابها وراح لصالة ونام هنيك

زينة صحت ولقات امين نايمن في الصالة وقالت في نفسها:انا رح ربيك يا امين انت والحرباية مراتك تطنشني عشانها

ورشت عليه منوم وجرتها لحد اوضتها ونيماته عالسرير وقلعتله التيشرت تبعه وبقا عري'ان الصدر وهي لبست فستان نوم ونامت جنبه

في الصباح 💕💕💕💕💕💕💕💕💕

زينة صحت قبل الكل وقامت بملابسها وراحت للمطبخ لقت امال تحضر الفطار

زينة بسخرية:معلش تحضريلي كاس عصير

امال بقرف:ايه دا

تكملة الروايه من هنا هنا


 

تعليقات

التنقل السريع