القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ضريبة العشق البارت الاول بقلم هنا سلامه في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


بدموع : متلمسنيش و إبعد عني ! 

بهدوء و هو بيقرب منها و هو بيق"لع جاكيت البدله : انتِ مراتي يا غزل و مش هبعد عنك ! 

جريت من قُدامه و هي بفُستان الفرح و راحت ناحيه البلكونه و قالت بغضب و عيونها مليانه دموع : قسماً بالله لو لمستني يا إبن الكل"ب إنت هفضحك و مش هيهمني انت مين 

كملت بعياط و الكُحل بتاعها مغرق وشها : أنا بكر"هك ! 

قرب منها و هي بتبعد لحد ما قال بخُبث : حاسبي يا غزل ! 

شهقت بخضه و هي بتبص وراها فإنتهز الفُرصه و شدها لحُضنه فقالت بعصبيه و هي بتعيط : إبعد عني يا كل"ب إنت .. إبعد

فضلت تضرب بإيدها على صدره و هي بتقول بقهره : يا الله .. إبعد عنااااااااي 

صرخت بالكلمه دي فكتم بوقها بسُرعه و هو بيسحبها للاوضه و هي بتعيط بقهره 

شال إيده من على بوقها و ايده بقى عليها الروچ الاحمر بتاعها ، بص في عيونها الزيتوني و قال بسرحان : خُدي نفسك .. خُدي نفسك 

عيطت و هي حاطه ايدها على قلبها و بتحاول تنظم نفسها ، بص ناحيه البلكونه و زفر بضيق لما شاف راجلين واقفين قُصادهم في بيت قديم قُدام بلكونتهم 


" في البيت الي قُدامهم "


راجل منهُم : تفتكر هيقدر يعمل الي طلبناه فيها ! 

الراجل التاني : الي هيعملوا ده هيدل على ولائه لينا .. و إلا هنقتله و نقتلها 


" عند غزل و نِذار "


غزل بآلم : ابعد عني يا نِذار .. يا كل"ب يا ابن الكل"ب 

نذار بضعف : إهدي يا هند .. انا بحبك و بموت فيكي و بعرض حياتي للخطر عشانك 

صرخت في وشه و قالت : انا كمان كنت بحبك .. كنت بحب نِذار الظابط المصري ، اما الي واقف قُدامي ده مش حبيبي ! ده مجرم .. انا بكر"هك يا نِذار إبعد عن وشااااااي 

نذار بآلم : طب اهدي يا غزل بالله عليكي ، اهدي 

قعدت على السرير بارهاق و هي بتقول بعدم تصديق : أنت .. أنت بشؤع ! أنت كذاا"اب .. هستنى ايه من واحد .. 

مكملتش جُملتها و لمحت سكينه الفاكهه ، اخدتها بهدوء و هي بتعيط بقهره و هو حاطت وشه في الأرض 

قربت منه و قالت بقهره : ب.. بكرهك ! 

قالت كده و هي لسه هتدخل السكينه في كتفه لكن هو كان أسرع و لوى دراعها بسُرعه 

غزل بصراخ : ااااااه .. إيدي ! 

ساب نِذار إيدها بسُرعه و هو بيحضنها : آسف يا نور عيني آسف يا غزاله آسف 

زقته غزل بعيد عنها و هي بتتآلم و قالت بقهره : غزاله ! ده كان زمان ، اما كنت بحبك كان عادي تقولي كده ، لكن دلوقتي إحنا هنطلق ! 

بص بطرف عينه على البلكونه فلقى الراجلين مركزين اوي ، راح قفل البلكونه برجله و هو بيقول بندم : غزل أنا آسف .. 

قالت بسُخريه : على إيه ؟ على إيه و لا إيه ؟ 

قال بجمود و هو ماشي بخطوات ثابته ناحيتها : إقل"عي ! 

غزل بصدمه و إرتجاف : مُستحييييل ! 

شدها ليه و قال بغضب : إقل"عي يا غزل ! 


يا ترا نِذار مُجرم أزاي و بيشتغل في ايه ؟ 


يتبع .. ⚜️


#ضريبة_العشـق 🔥

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع