القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #ندم_العشاق البارت الاول والثاني بقلم شروق السيد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


=طلقني 

_بصدمة: انتي بتقولي اية 

=بزعيق: طلقني بقا يأخي قر"فت منك 

_ بذهول معقول قر"فتي مني دا انا بتمنالك الرضا ترضي 

=علشان عاجز مبتعملش كدا من الباب للطاق يعني انت بتعوض النقص اللي عندك في معاملتك ليا 

_بتعايريني اني مبخلفش يانور 

=ياحازم افهمني انا نفسي ابقي ام مش هقدر اكمل معاك انا لسة صغيرة ومش هدفني نفسي كدا جمبك

حازم بسخرية: معاكي حق فعلا الجمال دا كلة يعيش مع واحد مبيخلفش زي 

_انتي طالق يانور 

نور ببرود: طيب يلا ياحبيبي بقا روح شوفلك مكان اقعد فية البيت دا بيتي 

حازم بغضب: انتي مجنونة يابت انتي  دا بيتي 

نور بسخرية: دا كان زمان انت نسيت انك كاتبة بأسمي ولا اية

حازم بجمود: اه عندك حق كنت غبي ومشيت ورا قلبي

نور بسخرية: لا ما انت لسة غبي انت كاتبلي كل حاجة باسمي حتي العربية بإسمي 

حازم بضعف: يااأ للدرجة دي كنت مغفل انا همشي بس صدقيني هيجي الوقت اللي تندمي فية وقتها مش هغفرلك....... وغادر 

نور: الو ياماجد 

ماجد: هاا ياحببتي عملتي اية 

نور: اتطلقت انا مش هقدر استحمل اعيش من غير ولاد 

ماجد: متقلقيش ياحببتي خلاص الكابوس اللي اسمة حازم دا انزاح 

نور: ماجد انت وعدتني هتتجوزني صح 

ماجد بخبث: اه طبعاً ياحببتي دا انا كنت مستني اليوم اللي هتتطلقي في بفارغ الصبر 

نور بحزن: اديني اتطلقت اهووو هتوفي بوعدك امتي 

ماجد: بعد العده علي طول ياروحي 

نور: ماشي يلا باي 

ماجد لنفسة: غبية دي ولا اية مش انا اللي اخد واحده كانت مع غيري 

ـــــــــــــــــــــــــ

حازم بدموع: معقول كنت غبي اووي كده مكنتش متخيل ان الحب بيضعف كدا يااااه يانور عمري مكنت اتخيل انك تبقي كده 

.......: عمو عمو انت بتعيط لية انت كمان بابا بيضربك زيي

حازم بحنية: بابا بيضربك لية ياحببتي 

......: علشان بيقولي ان ماما وحشة وانا هبقي زيها 

حازم بحزن علي حالها: انتي زي القمر ياروحي فين بابا 

........: انا هربت علشان ميجيش ويضربني تاني 

حازم بحزن: اسمك اية حببتي 

......: قمر 

حازم بإبتسامة: اسمك حلو اووي ياقمر اية رايك تيجي تقعدي معايا 

انا كمان لوحدي 

قمر: ومش هتضربني زي بابا

حازم بسرعة: عمري مهفكر ياحببتي 

قمر بإبتسامة: اوك وتوديني عند ماما ماشي 

حازم بستغراب: خي ماما فين 

قمر بحزن: بابا مش بيخليها تيجي تشوفني بس لما يروح الشغل بتجي من غير ميعرف 

........: قمرررررر قمررررر

قمر بفرحة: هييييية ماما جت تعالي اعرفك عليها 

قمر: ماما انا مش هروح لبابا تاني وهقعد مع صاحبي 

حازم بصدمة: انتي مستحييييل 

يتبع لو جابت تفاعل هكملها



شكراً علي تفاعلكم القمر ♥      

#ندم_العشاق 2

حازم بصدمة: انتي مستحييييل

قمر بستغراب: عمو انت تعرف مامي نغم 

حازم بدموع: انتي عايشة 

نغم بوجع: مش هتفرق كتير ياحازم بعد إذنك 

حازم بسرعة: نغم استني 

نغم بجمود: نعم 

حازم بتوتر: هو انتي يعني هوو انتي اتجوزتي امتي 

نغم بحزن: مش هتفرق كتير اذا عرفت ولا لاء

حازم: انا محتاج اتكلم معاكي ارجوكي مترفضيش 

نغم: مبقاش ينفع الزمن مبيرجعش لورا بعد اذنك 

.......: قمررررر 

قمر برعب: بابا عمو متخليش بابا ياخدني علشان خاطري هيضربني تاني 

حازم بحب : مستحيل اسمحلة ياخدك مني تاني 

حازم بسخرية: أهلا يا أسلام بية وحشتني والله  

اسلام بصدمة: حاازم اانت رجعت 

حازم بسخرية: مفاجئة مش كده 

اسلام: حمدالله علي سلامتك يصاحبي 

حازم بجمود: عايز اية 

اسلام نظر خلفة ليجد نغم تبكي وتحدث بسخرية : الله انت شوفت نغم كمان بس حلال عليك مبقتش تلزمني اصلا...... قاطعة حازم 

حازم: وبنتك كمان متلزمكش 

اسلام بغضب: نعععععععععععم انت عبيط يااااابا ولا ااية دي بنتي فااااهم يعني ااااية بنتتتيييي 

حازم: قسم بربي يا اسلام لو صوتك علي تاني لهدفنك مكانك فااااااهم 

اسلام بوقاحة : انت مش كنت عايز نغم اديني سبتهالك اية طمعان في بنتي كمان 

لكمة حازم في وجهة 

حازم بغضب: اخررررس ياحيوان انا كنت غبي لما ضحيت بحبي علشان بني ادم غبي زيك كنت فاكرك صاحبي بس طلعت اكتر واحد ندل عرفتة في حياتي 

اسلام بغضب: انا مش ندل ياحازم انا كنت وفي ليك لاخر لحظة بس انت اللي حبيت تعيش دور المضحي بتمني يكون عجبك 

نغم بصراخ: بس بقااااا انتو الاتنين بس انتو اية مفكرين نفسكوا اية علشان تتلاعبوا بمشاعري كل دا انتو ولا حاااجة فاهمين ولا حاجه 

وصحيح ياحازم: انت اصلا محبتنيش لان اللي بيحب مبيضحيش بحبيبة مهما كان التمن وانت فاهمني 

وانت كمان يأسلام: محبتنيش انت بس حبيت تقرب من حاجة تخص حازم وتكون ليك بدليل انك بعتني اول معرفت بحملي ومقدرتش الصداقة اللي كانت بنا  بس عملت معي معروف عمري مهنسهولك بس الحلو مبيكملش وغدرت 

اسلام بحزن: انا.....  قاطعته نغم 

نغم: متكملش مش مهم عادي مجتش عليك 

حازم بدموع: نغم انا حبيتك بجد والله حبيتك بس بس مشاعري كانت متلخبطة ومكنتش قادر احدد عرفت قيمتك لما ضعيتي من بين ايديا 

نغم بسخرية: لما موت مش كدا ههههه مش بقولك غبي ياحازم انا عملت كدا علشان اقدر اعيش انا وبنتي 

حازم بندم: بس انا رجعت  وهعوضعك والله العظيم هعوضك 

نغم: هتعوضني انا ولا هتعوض بنتك يحازم 

حازم بصدمة: اييييية 

#يتبع +لو لاقيت تفاعل حلو هنزل اللي بعده علي 10 ان شآء الله ♥

بقلم/ #شروق_السيد 

#كيان 

#ندم_العشاق

تكملة الروايه من هنا 



 

تعليقات

التنقل السريع