القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ندم العشاق البارت الثالث بقلم شروق السيد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله الفصول

 

شكراً علي التفاعل ياقمرات ♥

#ندم_العشاق 3

نغم: هتعوضني انا ولاهتعوض بنتك يحازم 

حازم بصدمة: اييييية ببنتي بنتي ازاي 

نغم بجدية: ايوا بنتك يحازم قمر بنتك 

حازم بعصبية: انتتييي مجنووونة بنتييي ازاااااي 

اسلام بغضب: لاتكون مش ناوي تعترف ببنتك كمان 

حازم بغضب: انتو مجانين انتو الاتنين انا مبخلفش عارف يعنيييي مبخلللفش 

نغم بصدمة: نعم اية اللي انت بتقولة دا 

حازم بغضب: يعنييي ياروححمممممممكك رررروحييييي شوفي غلطتي مع مييين وجاية تلبسيني ااناااا الليلللة كلهاااا 

نغم رفعت يديها لتسقط علي وجهة بكف: تعرف إنك واحد ح"قير  ياحازم انا فعلا استاهل اني وثقت يوم في واحد زيك 

حازم بغضب: انتييييي ازااااي عملتييي كدااا انتي رفعتي ايدك عليااااا  ورحمة أميييي لاندممك يانغم هعرفك من هوو حازم الديدموني 

نغم بغضب: أعلي ما في خيلك اركبة ياحازم ياديدموني نغم القديمممة خلااااص ماتت واللي قدامك دي نغم تانية خلاص...... وتركتة وغادرت 

ـــــــــــــــــــــــ

نور ببكاء: يارب سامحني يااارب كان لازم اعمل كدا غصب عني بتمني حازم يسامحني علي اللي عملتة.....  فاقت علي خبط الباب 

نور بصدمة: ماجد اانت بتعمل اية هنا 

ماجد بخبث: وحشتيني يانونو 

نور: ماجد مينفعش تيجي هنا قبل منتجوز 

ماجد بخبث: اية نونو دا انا ماجد برضوا يعني مش عليا انا الحوار دا ولا نسيتي 

نور بتوتر: نننسيت ااية اانا ييعني بس 

ماجد بخبث: تو تو لية التوتر دا حتي سرك في بير واكمل 

بهمس واللي عملتية في حازم محدش هيعرفة غيري 

ــــــــــــــــــــــــــ

اسلام بغضب: تعرررف انك غبي ياحازم غبي 

حازم: انا كنت هبقي غبي لو سمعت منها انت فكرك انا مش عارف اللي بينك وبينها تبقا عبيط 

اسلام بسخرية: عبيط تصدق فعلاً ان انت عبيط فتح عينك وشوفي اية اللي بيحصل من ورا ضهرك سلااام يصاحبي

حازم بغموض : انا عرفت اللي حصل بينك وبين نغم فامتعشش بقا الدور 

اسلام بتوتر: انا هوو 

حازم بجمود: سلااام يااابو قمر 

#يتبع + دعواتكم ياقمراتي امتحاناتي تعدي علي خييير  وياريت لو حد يعرف يعمل غلاف للرواية فضلاً ♥

 #ندم_العشاق 

 بقلمي/#شروق_السيد

 ‏#كيان 

 ‏تكملة الروايه من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع