القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية معذبي البارت الخامس والسادس بقلم رنيا عصمت في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



هيثم... اي جو الاحضان ده

التفت له بغضب.... حاجه متخصكش معرفش بتتدخل ليه 

ياسين بحده.... مروة اتكلمي حلو 

مروة.... بس ي ابيه

ياسين.... مروة اظن سمعتي قلت اي

تأفأفت بغضب ليغمز لها ذهبت الي غرفتها بغضب من هذا المتطفل

هيثم... استأذن انا اشوفك في القسم

قالها ليخرج من الفيلا متجهه نحو منزله

____♡____

مر اليوم بسلام لياتي الصباح يحمل العديد من المفاجأت 

استيقظت لترتدي ملابسها التي كانت عبارة عن هوت شورت وبدي قط

اخذت حقيبتها ونزلت للاسفل هي وسلوي والتي كانت ترتدي مثل مروة

جلسوا ليتناولوا الافطار ثم يتجهون نحو درسهم

دلفوا الي القاعه الموجود بها الدرس 

كان الشباب ينظرون لهم باعجاب 

انتهي الدرس ليخرجوا فتجد سلوي عمر في انتظارها 

ليقول..... ينهار ابوك"ي اس"ود اي اللي انتي مش لبساه ده

مروة.... مالك ي اخينا 

عمر... اخرصي انتي 

اقترب منها ليخلع جاكته ويلبسها اياه 

مروة.... ياما الواحد نفسه حد يعمله الحركه دى 

احست بيد تسحبها من خصرها لتشهق بفزع 

لفها له ليقول.... عاجبك جس"مك العر"يان ده

نظر ليجد عيون الشباب تفترسها خلع جاكت بدلته ليضعه عليها 

هيثم.... منظر هدوم دى تتلبس 

مروة.... حاجه متخصكش انا حره اعمل اللي عايزاه 

هيثم... لا مش حره من ساعه ما شفتك وانتي مبقتيش حره

نظرت له لولهه لتقول... انت عايز اي مني 

اقترب ليهس لها قائلا... قريب اوي هتعرفي

مسك لها الجاكت ليغلق ازراره ليقول... حلو كده 

مروة.... خلاص اتفضل بقا امشي من هنا 

نظر لها لينظر الي سلوي الواقفه تتابع الحديث ليذهب

عادوا الي المنزل لتصعد الي الغرفه وتخلع الجاكت لترميه علي الفراش دلفت لتبدل ملابسها وتخرج نظرت الي الجاكت لتمسكه لتجلس علي الفراش وهي تنظر له لتضعه علي انفها لتشتم رائحته 

دلفت سلوي الي الغرفه لترميه بعيدا عنها بتوتر

سلوي... كنتي بتعملي ايه 

مروة.... مش بعمل بس كنت هنام عشان اصحي اذاكر

سلوي وهي تجلس بجانبها لتقول.... وانا كمان هنام

اؤمات لها مروة لتنام هي الاخرى 

_____♡____

كان جالس بغضب في مكتبه ليدلف ياسين 

قائلا.... مالك

هيثم باندفاع.... 

ياسين بصدمه.... اي

_____♡____

في الحاره التي يسكن فيها عمر

كان جالس في شقته عاري الصدر لتدلف هي الي الغرفه قائله.... عمر انا

نظرت له بصدمه لتقول بحب.... عمر انت جيت امتا 

عمر... في حاجه اي اللي جابك

شمس... ها لا مفيش بس انا كنت عاوزه اطمن عليك 

عمر.... تمام اتفضلي 

اقتربت منه قائله... عمر انا بحبك 

انت ليه بتعاملني كده 

عمر... شمس اسمعيني كويس انا مش بحبك وانتي عارفه كده 

شمس.... بتحبها 

عمر..... بعشقها

واتفضلي بقا

خرجت من الغرفة متجهه الي شقتها المجاوره له

عند عمر تأفأف بغضب من هذه الفتاة 

____♡____

عند المجهول تحدث قائلا.... هيثم اللي هيوقعنا

شخص اخر.... رفض اي حد يطلع معاه المهمه دي 

المجهول.... هيبقي خطر علينا

الرجل.... اللي هتقوله يتنفذ 

مجهول... مش دلوقتي بس لازم نخلص عليه 

_____♡_____

ياسين بصدمه.... بتهزر 

هيثم بنفي.... ههزر ليه في موضوع زي ده 

ياسين... يعني اي

هيثم.... انا.... 

يتبع 


البارت السادس


هيثم... هو فى هزار في موضوع زي ده 

ياسين بتنهيده.... انت دلوقتي عاوز تتجوز مروة 

هيثم بسرعه... اه بالضبط اتجوزها

ياسين.... بس

توقف عن الكلام ليقول هيثم... انت شايف ان انا كبير عليها

ياسين.... لا طبعا انا مفكرتش في فرق السن بس هي ممكن ترفض

هيثم.... متقلقش انت

ياسين... انت اكتر واحد اديله مروة وانا مرتاح 

ابتسم له هيثم وعقله معها يفكر كيف يراضيها 

_____♡_____

كانت نائمه لتحس بيد تسير على وجهها لتقول... يوه ي سلوي سيبيني انام

لم تستمع الي رد ولكنها شمت رائحه عطر رجالي

لتلتف الي الوراء بسرعه فتشهق عندما تصطدم بصدر صلب 

وضع يده علي فمها ليقول.... هششش

مروة..... اممممم

ازال يده من على فمها لتقول..... انت مجنون انت ازاي تدخل اوضتي وانا نايمه

نظر لها لتشد الغطاء بسرعه ليقول.... دخلت من الباب عادي 

مروة.... اتفضل اطلع برا انت ازاي كده 

هيثم وهو يقترب منها ليقول.... ازاي يعني 

نزلت اسفل الغطاء بخوف قائله.... مفيش وبعدين انت مش عايز تسيبني في حالي لي

هيثم.... انتي حالي

مروة.... انت ازاى دخلت هنا 

هيثم ببرود...... من الباب 

سحب الغطاء من عليها لتشهق بفزع قائله.... ي قليل الا"دب سيب الغطا

هيثم.... اسمعيني كويس 

مروة... مش عايزة اسمعك واخرج بقا 

اقترب منها اكثر لتبقي هي اسفله اشرف عليها بجسده الضخم ليقول..... انا محضرلك مفاجأة هتطلع من دما"غك الحلو ده

مروة... هو اللي يشوفك يشوف مفاجأت 

هيثم.... كل كلمه ليها عقاب بس مش دلوقتي 

مروة.... يخربيتك قضيت على الاكسجين اللي في الاوضه 

هيثم وهو يداعب شعرها قائلا.... عايزة تتربي من اول وجديد

مروة..... نعم يعنيا قصدك اني مش متربيه 

هيثم.... تربيه شوارع يروحي 

قشعر بدنها نتيجة كلمته لتقول.... انا مفهمتش برضو انت اي اللي جابك هنا

هيثم.... عشانك 

مروة.... عشاني انا 

اؤما براسه ليميل عليها وهو يقول...... اه اصل انا مقلتلكيش مش انت طلبت ايدك من ياسين وهو وافق

مروة.... تخطب مين انا بتقول ايه 

هيثم.... انتي هو فيه حد غيرك 

مروة.... انت عبي"ط

مسك يدها بقوة لتأن بألم قائله.... اه ايدي بتوجعني 

هيثم... احترمي نفسك وهتوافقي غصبن عنك فاهمه 

ضغط على يدها بقوة لتصر"خ بوجع لتهز راسها

وضع يده الثانيه اسفل رقبتها ليقربها اليه لتلفح انفاسه الحاره وجهها لتحاول الافلات من بين يديه قائله.... اه اوعي بقا انت بتوجعنى 

كان هو في عالم اخر ينظر الي شفتيها يتمني تقبيلهم ليضع اصبعه علي شفتيها لتنتفض اثر لمسااته نظرت داخل عينيه لتشعر بمشاعر مختلفه

وهذه اول مره تشعر بهذه المشاعره

تركها لتبتعد الي الوراء قائله..... مش موافقه والله مش موافقه

سحبها من مقدمه ملابسها ليضعها امامه قائلا.... بت مش عايز وجع دماغ انتي فاهمه 

نظرت الي قبضته الممسكه بها لتقول..... مش رجوله دي سيب التيشرت االبرستيج وقع

قربها اليه ليهددها قائلا.... ما انت هتوافقي عشان مخليش وشك الجميل ده محدش يقدر يبص فيه

مروة.... طيب اوعي بقا الله ده انت كد جدي

هيثم.... كد جدك ده انا اتولدت جدك كان اتحن"ط مع كيلوباترا

مروة.... بعد اذنك متتكلمش عن جدوا كده تاني 

هيثم باستنكار.... جدوا الله ير"حم

مروة.... يرح"م ايامك ي عمري 

هيثم... لسانك طويل 

اقترب منها بسرعه ليلتقط شفتيها بين شفتيه

فتح الباب مره وحده لتكون الصدمه..... 


#الفصل_السادس#

#معذبي#

#رانيا_ عصمت#


تكملة الروايه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع