اسكريبت❤️
-ادخلي برجلك اليمين يا عروسة
مراد:مالك مكسوفة كده دا انت في بيت جوزك مش بيت حدا تاني
اميرة بخوف:بس انت بتبصلي كده ليه
مراد بخبث:واحد بيبص لمراته فيها أي يعني انا معملتش حاجة غلط
اميرة:طب انا عايزة انام انهي غرفة رح انام فيها
مراد باستغراب:تؤتؤ انت غلطانة النهارده ليلة دخلتنا فبلاش تعملي عليا دور البريئة انا أصلي واخدك بالعافية واكمل بغضب: بابا جوزني ليكي بالغصب ومش انا لي بيغصبوني اعمل حاجة مش عايزها
اميرة بقوة مزيفة:على اساس انا واخداك عن حب انا كمان مغصوبة عالجوازة دي
مراد شاورلها على اوضتها:دي اوضتك ومشوفش وجهك قدامي انا اصلا منيش على بعضي
اميرة بصتله بغيظ وراحت لاوضتها ورمت نفسها عسرير وقعدت تعيط بحرقة على حالتها لحد مانامت
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(في الصباح)
اميرة قامت اخدت شاور ولبست فستان طويل احمر وطرحة بيضة وخرجت من غرفتها لقت امراة خارجة من غرفة مراد
اميرة بصدمة:انت مين
يارا بخبث:انا مرات مراد يا قمر بس السؤال عليكي انتي مين
اميرة كانت بتبص على مراد لي خرج من غرفته وهو عم يتاوب
مراد:اي في اي صوتكم طالع لبرا
اميرة بصتله بكر'ه وراحت لاوضتها
مراد بص ليارا:قولتيلها حاجة
يارا: قلتلها اني مراتك
مراد بصلها بصة ترعب وخرج وسابها
اميرة لمت اغراضها وخرجت من البيت وجات تقطع الطريق جات سيارة عليها وكادت تضربها
مراد:مش تحاسبي كنت بتمو'تي
اميرة بعدت عنه:وانت مالك اخصك في حاجة
مراد:نعم يا روح امك انت مراتي يعني انا مش خاطفك ولا حاجة زي كده عشان تقولي الكلام دا وبعدين كنتي رايحة فين يا خانو
اميرة بدموع:وسع كده عشان انا رايحة لعند امي وبلاش تيجي لعندي عشان انا وانت هنتطلق
مراد بعصبية جرها لحد البيت ودخلها اوضتها وقفل الباب
مراد:انتي ليه مش تسمعي كلامي انا جوزك غصبا عنك او برضاك ومفيش خروج من البيت دا الا وانا معاكي فاهمة
اميرة بكذب:بس انا مبحبكش انا بحب حدا ثاني
مراد عروقه برزت وعيونه كانت حمرا من الغضب:نعم يا محترمة انت بتقولي ايه
اميرة ببرود:مثل ماسمعت
مراد زقها عالسرير وفك زراير قميصه ونام فوق'ها وفضل يبو'س في جسمها وهي تعيط بهستيرية ومراد لما شاف كده قام من عليها
مراد بغضب:مسمعش سيرة راجل تاني منك والا والله مش هتشوفي النور ابدا في حياتك
اميرة بعند ومحاولة تغيظه:بس انا..............
مراد بصدمة:ايه
اسكريبت2
شكرا على تفاعلكم العسل💖 بقلمي اسماء بوسعيد 💖
اميرة ببرود:بس انا حامل منه
مراد بصدمة:ايه
اميرة:مثل ما سمعت
مراد راح لعندها ومسكها من ايديها جامد وقال بغيرة:مين لي غلطتي معاه يا واط*ية
اميرة بالم:مظنش انك لازم تعرف فبلاش تحاول لاني مش هقولك حاجة تانية
مراد مسكها من وسطها وقربها منه:انا رح اتاكد بنفسي اذا كلامك صح ولا لا
اميرة بتوتر:ايه اصل ..ابعد انت بتقرب مني ليه
مراد مسكها ودخلها لاوضته ونيمها عالسرير وفعل فعلته وبعد الانتهاء
مراد بصدمة:انت بنت
اميرة كانت تعيط بصمت ومكنتش معاه
مراد حضنها بقوة وحملها ودخلها للحمام وحطها عالبانيون وقعد جنبها
مراد:اميرة ردي عليا انت ساكتة ليه انا اسف حقك عليا بس انت لي اضطرتيني اعمل كدا انا من وانا صغير بحبك بس لما شفتك مش مهتمة بيا سافرت عشان اقدر انساكي بس لي حصل العكس كان حبك دايما بيكبر في قلبي ولما رجعت اتفاجات لما بابا طلب مني اتجوزك وكنت رح ارفض بس بابا اصر عليا ودا عصبني اوي
اميرة بدموع:تقوم تعمل كدا وتكسرني انت مهتميتش بعياطي ولا بص'راخي وكمان يوم الصباحية الاقيك جايب واحدة وتقولي انها مراتك انتو الرجال دايما متراعوش شعور النسوان واخدينهم لعبة بين ايديكم منكم لله وخصوصا انت يا مراد لو كنت عرفتني الاول مكانش حصل كده انا كمان كنت بشوفك وكنت حبيتك بس انت كسرت حبي الك بقيت اقرف من وجودك جنبي عشان كده اطلع برا
مراد بحزن:اميرة اسمعيني انا عارف اني غلطت بس انا ندمان اوي سامحيني واوعدك اني رح عوضك على كل حاجة وحشة حصلت معاك وليكون في علمك يارا مش مراتي دي كانت لعبة بس عشان اغيظك بيها
اميرة بدموع:اطلع برا يا مراد
مراد طلع بحزن وقعد في الصالة وراسه بين ايده لانه عارف قد اي ظلم اميرة
اميرة خلصت شاور ولبست بيجامة رقيقة وجميلة وسرحت شعرها وخرجت قعدت جنب مراد
اميرة:مراد
مراد بحب:اميرة
اميرة ببرود:طلقني
مراد قام بغضب:الطلاق مش هطلق يا اميرة انت بتاعتي ومش هتكوني لحدا غيري انت فاهمة ومسك وجهها بايديه واتكلم بحنية:انا عارف اني ظلمتك اوي بس انا رح عوضك اديني بس فرصة واحدة واثبتلك اني اتغيرت
اميرة بصتله كثير بعدين قالت: مش هتزعقلي ومش هتاذيني
مراد بفرحة:لا ابدا اموت ومش همد ايدي عليكي
اميرة ببراءة كالاطفال:وتجيبلي شيكولاطة دلوقتي عشان اصالحك
مراد ضحك ضحكة رجولية:يارب انا متجوز طفلة
اميرة مثلت الزعل:خلاص مش عاوزة
مراد شالها ولف بيها
تمت
تعليقات
إرسال تعليق