القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قاسي احب طفلة البارت 12_13بقلم نورهان العطار في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


رواية قاسي احب طفلة 
        الحلقة ١٢

الدكتور للاسف مدام حضرتك مش هتقدر تمشي تاني 

ليث بصدمة اييي يعني اي مفيش امل

الدكتور لا طبعا في امل هتعمل عملية وان شاءلله تنجح وتمشي تاني 

ليث وانت مستني اي اعملها 

الدكتور اكيد مش دلوقتي بعد شهر يكون الجرح لم وبقيت كويسة 

ليث طيب هي فاقت 

الدكتور هي دلوقتي في غرفة عادية ساعة بالكتير وتفوق عن اذنكم 

ذهب الدكتور وصعد ليث وسعاد التي لم توقف بكاء ومحمد التي ندم انة باع ابنتة الي هذا الرجل دخل ليث الغرفة وقبل راس مليكة ويقول بشر 

ليث بشر هجبلك حققك يا مليكة بس انتي خليكي قوية انتي سامعة يا حبيبتي

سعاد ببكاء مين الي عمل كدة فيها يا بني 

ليث  متخفيش يا طنط انا هعرف مين وهقتلة 

سعاد انت زي ابني قولي يا ماما 

ليث حاضر يا 

سعاد يا اي 

ليث بابتسامه يا ماما 

سعاد احلي ماما في الدنيا ربنا يسعدك يا بني 

ليث وهو يقبل يديها يارب يا امي 

جلسوة جميعا بجانب مليكة حتي تفيق ندم محمد علي ما فعلة وقرر مصالحة مليكة حين تفيق مليكة بعد مرور ساعة حركت مليكة يديها ففرح ليث وقبل يديها بفرحة شديدة

ليث حبيبتي انتي فوقتي ردي عليا

مليكة بتعب اي حبيبتك 

ليث بحب طبعا حبيبتي وروحي ونور عيوني 

مليكة يااااة كان لازم اموت يعني علشان تقول كدة 

ضحك الكل عليها نظرت حولها وجدت امها تجلس عند قدميها وابوها يجلس بجانبها وهو يبكي فرفعت يديها بتعب ومسحت لة دموعة 

مليكة بابا انتي بتعيط لي انا كويسة اهو قدامك 

محمد انا اسف انا الي رميتك الرمية دي 

مليكة وهي تنظر لليث دي اخلي رامية يا بابا تعرف انا نفسي اقوم ابوسك دلوقتي بس مش قادره

ليث وانا كمان نفسي ابوسك يا عمي بس مش قادر

انفجر محمد وسعاد من الضحك وخجلت مليكة بشدة حاولت مليكة تحرك رجليها ولاكن لم تقدر فتالمت 

ليث بخضة مالك في اي 

مليكة وهي مال رجلي يا ليث مش قادرة احركها 

ليث بتوتر اصل بصي دي فترة مؤقتة 

مليكة بصدمة يعني اي 

ليث والله شهر وهنعمل عملية وهترجعي تاني 

مليكة بصدمة يعني انا عجزت مش همشي تاني 

ليث انا جمبك وبقولك هتمشي تاني انتي مش واثقة فيا ولا اي يا ملاكي 

مليكة وهي تمسح دموعها لا طبعا وثقة فيك انا بس مصدومة شوية 

ليث انا جمبك 

مليكة وانا حاسة بامان وانا جمبك 

سعاد ولاد احترمني انا وعمك 

ليث بعبوس طفولي الله يا ماما دي مراتي 

مليكة الله الله ماما اي الي حصل من ورايا

سعاد ليث خلاص بقا ابني ابقي زعلي يا مليكة 

مليكة بحزن مصطنع خلاص نسيتي مليكة حبيبتك يا ماما خلاص ليث بقا هو الكل في الكل 

سعاد وهي تحضنها دا انتي الغالية يا ملوكة 

مليكة بحبك يا ماما انتي وبابا 

وليث بغضب بس 

مليكة لا طبعا وليث حبيبي

ليث بفخر ايوة كدة ناس مبتجيش غير بالعين الحمراء

ضحك الكل علي ليث وكلامة 

عم ياسمين عاوز ياسمين تكون عندي هنا 

امجد ابنة لي يا بوي 

عم ياسمين مصطفى هاتها وملكش صالح 

امجد حاضر يا بوي 

مصطفى بشر انا هوريكي يا ياسمين

استيقظت ياسمين وجدت نفسها محاصرة بين يدي اسر خجلت من نفسها ولاكن نظرت الية وجدت شعرة ينزل علي وجههة وكان شكلة جذاب للغاية فرفعت شعرة للاعلي واخذت تمشي يديها علي وجهة 

ياسمين الله انت جميل اووي يا اسر 

اسر اة منا عارف 

ياسمين يالهوي انت صاحيت امتي 

اسر من ساعت مقمتي من حضني 

ياسمين بكسوف طيب اوعي كدة 

اسر خليكي شوية 

ياسمين لا اوعي علشان احضرلك الفطار علشان تنزل شغلك وليا حساب معاك تاني علشان نمت جمبي 

اسر ههههههههههههه طيب قومي يا ختي 

قامت ياسمين بسرعة وهبطت الي الاسفل واحضرت الفطار وهبط اسر وجلس يفطر ثم انهي فطارة وقبل يدي ياسمين وراسها وذهب وقفت ياسمين علي البوابة تودعة ذهبت سيارة اسر كادت ياسمين ان تدخل ولاكن وجدت من يضع علي انفها مخدر فتسقط فاقده الوعي

#انتهت الحلقة

#بقلم نورهان العطار

رواية قاسي احب طفلة 

       الحلقة ١٣


وقفنا لما ياسمين حد حط علي نفسها مخدر واغمي عليها يالا نكمل 


اسر في السيارة 


اسر اووف ازاي نسيت الملف في البيت دا مهم لازم ارجع اجيبة لف سيارتة باتجاه القصر وبعد خمس دقايق وصل القصر ودخل وهو ينادي 


اسر ياسمين ياسمين انتي فين 


ولاكن لا يوجد رد 


اسر راحت فين دي ياسمين انتي يا بت 


ولاكن لا يوجد رد فقلق اسر 


اسر هرن عليها اشوفها فين دي 


رن اسر عليها ولاكن وجد الهاتف في البيت 


اسر بقلق لا انا لازم اتصرف 


كاد ان يخرج ولاكن رن هاتفة فديو  برقم غريب فرد فراي ياسمين حبيبتة مربوطة وهي تبكي 


اسر بجنون ياسمين حبيبتي اي الي عمل فيكي كدة 


ولاكن فجأة واغلقت الكاميرة والفديو ورن الهاتف فرد بسرعة 


مصطفي لو عاوز السنيورة هات خمسة مليون جنيه 


اسر بغضب عارف لو لمست شعرة منها انت مين اصلا


مصطفى انا عمهااا وبلاش تاخير هبعتهالك جثة فاهم 


واغلق الخط جن جنون اسر ورن علي ليث


كان ليث يجلس مع مليكة في المستشفى بعد ان ذهب سعاد ومحمد حتي يرتاحة قليلا هذا طلب مليكة 


مليكة ليث فونك بيرن 


ليث اووف دا اسر الغلس سيبك منة 


مليكة لا رد يمكن في حاجه  


ليث حاضر  الو عاوز اي يا زفت 


اسر ليث الحقتي ياسمين 


ليث اسر اهدي ياسمين مين 


اسر ياسمين مراتي 


ليث اي دا انت اتجوزت امتي 


اسر مش وقتة ياسمين اتخطفت 


ليث مين خطفها 


اسر عمها علشان الورث وطالب مني خمسه مليون 


ليث اقفل وانا هبعتلك رجلتي وروح هات مراتك وكمان عمها 


اسر حاضر بس بسرعه 


ليث سلام 


اغلق ليث الهاتف مع اسر ورن علي رجالتة 


مليكة هو في اي يا ليث 


ليث مفيش حاجه يا حبيبتي ارتاحي انتي 


ليث الو روحة بسرعة لاسر بية ونفذة كلةالي هيطلبة 


اغلق الهاتف معهم وفي هذة اللحظة دخل الطبيب 


الدكتور صباح الخير 


ليث ومليكه صباح النور 


الدكتور ممكن اشوف الجرح


ليث بغيرة لا روح هات دكتوره


الدكتور يا ليث باشا مفيش دكتوره ست دلوقتي لسة مش جم معدهم الساعه ١١


ليث خلاص لما يجوة ابقي خلي واحده تيجي


مليكة يا ليث خلي يشوف الجرح وخلاص


ليث بغضب قلت لا يالا بررررة


خرج الطبيب بخوف من ليث وغضبة 


مليكة لي كدة يا ليث 


ليث بغضب انتي ملكي انا اواي اخلي راجل يشوف جسمك انتي مجنونه


مليكة خلاص اهدي انا اسفة 


ليث انا نازل اشرب قهوة 


مليكة بعياط لا والنبي مش تسبني انا خايفة 


ليث وهو ياخدها في حضنة في اي بس اهدي مالك


مليكة مش تسبني لوحدي انا خايفه من ساعت نرمين


ليث بغضب طيب اهدي انا جميك اهدي مش هسيبك


جلس ليث بجانب مليكه حتي غفت مليكة 


ليث بغضب وشر انا مش هرحمك يا نرمين بس اجيبك


مصطفى امضي هنااا واخلصي بدل مخلص عليكي


ياسمين حرام عليك دا حقي 


امجد ابن عمها ضربها بالرجل في بطنها حق مين يا بت  اخلصي امضي بدل مخلص علي حبيب القلب


ياسمين بخوف اوعي تعملة حاجه 


مصطفي طيب امضي واخلصي 


ياسمين لا مش همضي دا حقي مش هتنازل عنة 


امجد اخلصي يا بت يحسن نخلص عليكي 


ياسمين اموت بس مش همضي 


امسكها امجد من شعرها واخذ ينهال عليها بالضربات حاولت ياسمين الدفاع عن نفسها فزقها امجد وقعت ياسمين واتخبطت في سن التربيزة الازاز فتالم ياسمين


ياسمين اةةةةةةةة 


مصطفى اي الي عملته دا 


امجد بخوف مش عارف انتي يا بت 


ولاكن كانت ياسمين لغمي عليها وحولها الكثير من الدم


مصطفى يالهوى البت شكلها ماتت 


امجد يالهوي يا بوي والعمل 


مصطفى سبها ويالا نهرب بسرعة جوزها زمانة جاي 


هرب مصطفى وامجد تاركين ياسمين غارقة في دمائها


في المستشفى انهي ليث فنجان القهوة صعد الي الغرفة وعندما دخل كانت الصدمة 


#انتهت الحلقة 

اللي عاوز البارت 14يعمل متابعه من هنا 

# رايكم يهمني 

البارت 14نزل الان هنا 

#بقلم نورهان العطار

 

تعليقات

التنقل السريع