سكريبت♥️بقلم سولييه نصار♥️
-مش هتجوزه ...مش هتجوزه حتي لو قتل*توني!!
صرخت ودموعي نزلت ...بصلي مصعب بقر*ف وقال:
-لا أنا اللي هم*وت عليكي اصلا
-ممكن تخرسوا انتوا الاتنين
قالها جدي بعصبية قومت وصرخت :
-حرام عليكم تجوزوني اللي اغتص*بني ده م*جرم مكانه الس*جن
بصلي بضيق ...فبصلي عمي وقال :
-يا بنتي مصعب كان خطيبك وهيبقي جوزك ويستر عليكي
-يستر عليا!!!
صرخت في وشهم وكملت:
-هو اللي اغتص*بني ...دم*ر حياتي ويستر عليا ...انتوا بتقولوا ايه ...أنا محدش يلوي دراعي ...أنا هروح للق*سم وابلغ عنه ...أنا هس*جنه ...
ولسه همشي ...شدني ابويا من شعري وضر*بني بالقلم وصرخ فيا :
-عايزة تفض*حينا يا خا*طية ...هتتجوزيه يا علياء ورجلك فوق رقبتك والا هقت*لك فاهمة
-خا*طية
قولتها وانا ببكي بإنهيار وبعدين كملت:
-يا بابا هو اللي اغت*صبني ...هو !!!د*مر حياتي مفروض تحب*سه وتقف جمبي مش وضر*بني
-وهو هيصلح غلطه ويستر عليكي خلاص
قومت وصرخت :
-علي جث*تي اتجوزه علي جثتي انتوا ظل*مه حسبي الله ونعم الوكيل فيكم ..
أول ما سمع ابويا كلامي مسك شعري وقعد يضر*ب فيا جامد وقال:
-هتتجوزيه ....قولت هتتجوزيه ورجلك فوق رقبتك ...هق*تلك يا علياء
قولت وانا بصرخ وببكي:
-اقتل*ني وريحني ...بس مش هتجوزه ....
....
صممت اني متجوزش مصعب ...مصعب كان خطيبي ...واخدين بعض علي حب ....كنت بعشقه بس دلوقتي مبكر*هش قده ...قبل جوازنا بشهرين جه بيتنا لما مكانش فيه حد واتهج*م عليا واغت*صبني ومن وقتها حياتي اتد*مرت قولت لاهلي علي أساس نبلغ عنه بس بدل ما يدافعوا عني ويسج*نوه عايزين يخلوني اتجوزه ...اسبوعين وابويا بيعذ*بني عشان اتجوزه لحد ما استسلمت في الاخر ....
........
في الكوشة
كنت قاعدة جمبه وانا ببكي ...اتمنيت في اللحظة دي اني امو*ت ولا اكون معاه ...بصلي مصعب بحزن وقالي ولمس ايدي :
-اهدي شوية الناس بتبص علينا
شوحت ايده بعيد وقولت :
-اياك تلمسني والا والله اقوم واسيب الفرح منك لان يا بعيد بكر*هك ...يارب تم*وت دلوقتي واخلص منك يارب...ربنا ينت*قم منك ويك*سر قلبك يا رب تت*شوي في نا*ر جهنم يارب لو بإيدي دلوقتي اقت*لك واخلص منك ...
بصلي بصدمة وقال:
-للدرجادي بتكر*هيني.
بصتله بق*رف وقولت:
-مكر*هتش ولا هكر*ه قدك بتمني أنك تم*وت بأ*بشع طريقة ممكنة ...
سكت خالص وهو بيبعد ...وانا كملت عياطي ..
......
خلص الفرح ودخلنا ...كنت قاعدة علي السرير وانا بفكر انتق*م ازاي لما دخل مصعب عليا وقعد جمبي وقال:
-ايه مش هتغيري
قومت وانا بقول :
-اوعي تفتكر أنك هتلمسني ...هقت*لك لو قربت مني !!فاهم ...
مسك ايدي وقال:
- بتقولي ايه انا جوزك ..فاهمة يعني ده حقي ...أنا سكتلك كتير يا علياء بس لا حقي وهاخده منك ...
وبعدين زقني لحد ما وقعت علي السرير وحاول يته*جم عليا ...زقيته برجلي وحاولت اهرب ..مسك شعري وضر*بني لحد ما وقعت علي الأرض ووقعت جمبي الترابيزة اللي عليها الفاكهة وقرب تاني مني ....بصيت جمبي لقيت السكينة مسكتها وبسرعة ضر*بته في بطنه!!!!
يتبع
-يالهووي ق*تلته!
قولتها وانا مرعوبة وبترعش ...رميت السكينة وانا شايفاه بين*زف قدامي ...
-ياربي أنا عملت ايه بس
كان مصعب بيبصلي وهو بي*طلع في الروح وبيقول بصوت متو*جع:
-ساعديني ...ساعديني
كان نفسي ساعتها يم*وت فعلا واشفي غليلي منه ...بس خوفت ...خوفت اتس*جن بسببه ...قربت منه وانا بقول :
-هساعدك بشرط متبلغش عني
-مش هبلغ والله بس ساعديني ...
مسكته وحطيته علي السرير بصعوبة وبعدين قررت اتصل بدكتور قريبنا واثقة فيه أنه هيحفظ السر ...
.......
بعد ساعة كان جه الدكتور ولحسن الحظ جرحه كان سطحي ومكناش مضطرين ننقله للمستشفي
-انا بس حابب اعرف انت اتصبت ازاي
قالها قريبنا بشك وهو بيبصلي ...
بصله مصعب بتعب وقال :
-روحت اجيب حاجة وواحد هاجمني قولتلك يا رائد مش لازم تستفسر كل شوية
-طيب يا عم اهدي ...
لم رائد حاجته ولسه هيمشي ...وقفه مصعب وقال :
-بقولك ايه يا رائد متقولش للعيلة علي اللي حصل مفيش داعي
هز رائد رأسه وقال :
-متقلقش يا مصعب مش هتكلم ...
وبعدين مشي رائد ...
بصيت لمصعب ببرود وقولت:
-قوم يالا من علي السرير أنا هنام هنا
-بس أنا تعبان يا علياء
-مليش دعوة
-ايوة يعني هنام فين
-عندك الكنبة...يالا قوم
اتنهد وقام بصعوبة ...كان خايف مني وانا واثقة بعد ضرب*تي له مش هيفكر يلمسني من غير رضايا
نام علي الكنبة وهو بيتألم وانا نومت علي السرير .....
........
تاني يوم
-فين ايييه
صرخ مصعب لما كبيت عليه المية
-قوم يا حيلتها
-فين ايه يا علياء مالك
-قوم يالا عشان نسافر
بصلي بصدمة وقال:
-بسم الله نسافر فين يا حبيبتي
-عايزة اسافر الإسكندرية لشهر العسل
-ايوة بس انا تعبان
-بقولك قووم
.....
بعد أقل من ساعتين كنا قاعدين في محطة الاتوبيس مستنين نركب ونسافر ...كان باين علي مصعب التعب بس هو مصعبش عليا ...
وبعد ساعات وصلنا الاسكندرية ..
....
-حبيبتي ازاي يعني نحجز اوضتين واحنا متجوزين يقولوا علينا ايه
-مليش دعوة يا مصعب مش هتبقي معايا في نفس الأوضة انت فاهم اتصرف بقا ...
بصلي بيأس وراح يحجز الاوض ....
.....
استقرينا في الإسكندرية شوية في الفترة دي مصعب خف شوية وبدأ يحاول يقربلي وانا كنت بصده ...احيانا بتدلع عليه وأحاول اخليه يلاحقني اكتر ...كان في بالي حاجة وكنت عايزة انفذها....في يوم لقيته في اوضتي
بصتله ببرود وقولت:
-بتعمل ايه في اوضتي اطلع برة
قرب وقال:
-علياء أنا بحبك ...ابوس ايديكي اديني فرصة تانيه لو عايزاني ابوس رجلك هبوسها بس سامحيني ...بعدت وقعدت علي الانتريه وانا ببصله ببرود قعد جمبي ومسك أيدي وقال وعيونه مدمعه :
-في اليوم ده انا مكنتش في وعي كنت شارب
-وده مبرر انك تد*مر حياتي
-لا طبعا بس انا اتجوزتك
-تقدر ترجعلي روحي اللي اتك*سرت يا مصعب
-لا بس اقدر اعوضك مستعد اعمل اي حاجة عشان اعوضك ...
ابتسمت وقولت :
-اي حاجة ؟!!
-اي حاجة
ابتسمت وقولت :
-سلم نفسك للبو*ليس طلقني الاول واعترف انك اغتص*بتني خد عقو*بتك وانا هستناك!!!
يتبع
#لن_أخضع
#سولييه_نصار
الجزء التالت ♥️شكرا علي تفاعلكم السكر♥️بقلم سولييه نصار♥️
-انتي بتقولي ايه يا علياء؟!
قالها مصعب وهو مصدوم
-زي ما قولت مستعد تاخد عقو*بتك يا مصعب دي الطريقة الوحيدة عشان اسامحك ..
ابتسم مصعب وقال:
-حتي لو عايز مينفعش
-يعني ايه
قولتها بحيرة
-يعني بجوازي منك مليش عقوبة خلاص ...ده القانون
قومت بصدمة وانا ببص وقولت :
-يعني ايه مش هتتعاقب ...يعني أنا حياتي انتهت
دموعي نزلت وانا حاسة أني خلاص هموت ...وقف جمبي مصعب وقال:
-اهدي بس منتهتش ولا حاجة ...أنا بطلب فرصة تانية يا علياء سامحيني معرفش حصلي ايه وقتها ...شربنا أنا وصحابي حشيش ومكنتش في وعيي والله ما كنت في وعيي
ضر*بته علي صدره وقولت:
-مكنتش في وعيك تقوم تد*مر حياتي يا مصعب ...تقت*لني بالحيا
-انا اتجوزتك
-وده كفاية ...قولي جوازك صلح ايه
..أنا اتد*مرت بقيت بق*رف من نفسي ...أنا كر*هت جسمي وكر*هت اني بنت ...كر*هت اني ابقي الض*حية...انت اللي دمر*تني وانا اللي شيلت الذنب كله ...ذنب اني بنت ولازم أتعا*قب لانك مهما عملت ابقي أنا اللي غلطانة اكيد أنا اللي اغويتك
-اهدي
-لا مش ههدي مش ههدي يا مصعب ...
وقعت علي الارض وانا ببكي وقولت:
-ابويا قال اني خا*طية ...ابويا مقتنع اني غلطانة...دايما بتقولوا كده أن اكيد البنت عملت حاجة وهي اللي اغوتكم عشان تد*مروا حياتها ....
أتأثر مصعب لما شافها. قعد جمبها وقال:
-اهدي ابوس ايديكي اهدي ..
هويت راسي وقولت:
-انا جوايا نار يا مصعب جوايا نار مش هتنطفي الا بمو*تك ...مش هرتاح الا لما تتعاقب
بصلي بصدمة وقال:
-مش قادرة تسامحي
-انت ق*تلتني مستحيل اسامحك ...مستحيل مش هرتاح الا لما تتعا*قب يا مصعب مش هقدر اعيش معاك ...مش هقدر اخليك تلمسني لأني في كل لحظة هفتكر انك انتهكت جسمي ...
بعد مصعب وقال :
-انا هسيبك دلوقتي ترتاحي شوية ...بس اقولك انتي خلاص اتورطتي.معايا وبقيتي مراتي ....قدامك حل ملكيش غيره تتقبلي وضعك وتتقبليني كجوزك ...أحنا مش هعيش زي الاخوات كده علطول ...أنا لحد دلوقتي مقدر مشاعرك وعارف اني غلطت غلطة كبيرة بس خلاص اللي حصل حصل ومفروض ننسي ونعيش غلطت وصلحت غلطي ولو حابة تروحي لدكتور نفسي يساعدك ماشي أنا معاكي
...لكن طلاق مش هيحصل يا علياء فاهمة
وبعدين طلع وسابني ...مسحت دموعي وانا قاعدة بفكر هتصرف ازاي ....أنا مستحيل اسامحه علي اللي عمله ...لازم يتعاقب ...بس ازاي ...أنا عايزة اخليه يكره حياته ....عايزاه يحس بالنار اللي جوايا ....حسيت دماغي وجعت*ني حاولت ادور علي طريقة يتعاقب بيها ....طريقة اقدر اخد حقي بيها ...كنت زي المجنونة ..النار جوايا مش بتهدي....قعدت علي السرير وانا مغمضة عيني خلاص ملهاش حل تاني ....ده الحل الوحيد عشان ارتاح ...حتي لو هت*سجن مش مهم ....مصعب لازم يموت ....لازم يتعاقب ... لازم ... قررت خلاص أنا اللي هقت*له بإيدي!!!اخدت سكينة وخبتها كويس وروحت اوضته
يتبع تكملة الاسكريبت بعد عمل متابعه من هنا
#لن_أخضع
#سولييه_نصار
البارت الاخير من هنا
تعليقات
إرسال تعليق