القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايه كيان الاسد وعشق الليث البارت 16_17 بقلم الكاتبه الصغيره في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


روايه كيان الاسد وعشق الليث

بقلمي الكاتبه الصغيره

هو التفاعل قل ليه الروايه بقيت ممله

اسد انا قررت ارفع لاقضيه بحضانه الولد

كيان بصدمه لا يا اسد انت كده هتخسرني للابد

اسد مقداميش طريقه غير دي 

كيان انت مفكر انك كده هتجبرني اني هاجي معاك

اسد ياكيان انا اعتزرتلك وعالرف اني غلط في حقك وندمت وندمي طال 3سنين انتي متعرفيش ايه الي حصلي ال3 سنين الي فاتو

سامحيني واديني فرصه وانا والله اعوضك عن كل الي فاتت والله هعوضك وكمان عشان ابننا تقدري تقوليلي ان ابننا يعيش بقيت حياته وابوه وامه مفترقين مففكرتيش فيه في ان طفل زيه بيكون في الفتره الي هو فيها محتاج لامه وابوه 

فكري فيا انا ازاي هعيش من غيرك انا ندمت وتعبت انا مكنتش بنام بالاسبوع ولما بنام كنت بنام علي المنوم 

سامحيني واديني فرصه تانيه وانا اعودك اني عمري ما هزعلك في يوم من الايام 

 ها قلتي ايه

كيان بتفكير  انا هسامحك عشان ابننا بس مش هنسي الي عملته فيا عشان ده مستحيل انساه وهرجع معاك بس لاهنام انا وفهد في اوضه

اسد الله اسمه فهد

كيان اه اسمه فهد

انا وفهد هنام في اوضه وانت هتنام في اوضه

اسد ماشي يلا بينا بقي

كيان هصحي فهد 


اسد لا خليه نايم هشيله انا 

كيان لما هدومها هي وفهد وراحه مع اسد واول ما دخله من باب الفيلا

كيان افتكرت اول مره دخلت فيها  وافتكرت لما اسد شدها منن شعرها وبتتخيل ان كل ده بيحصل ودموعها نزلت

اسد عرف كيان بتقكر في ايه وكان حزين جدا

اسد انا اسف يا كياني  صدقيني هحاول امسح الفتره الي عادت من زاكرتك

كيان لما نشوف

اسد دخل فهد علي السرير وكيان دخلت غيرت وخرجت   وهي لبسه بجامه ليها طقم بحملات ومش مغطي نص بطنها من تحت وعليه بنطلون برمودا وسيبت شهرها كان لونه احمر ناري هي مكنتش صبغاه هو كده لوحده

وخرجت اسد اول لما شفها اتصدم وفضب مبحلق فيها

كيان اسد اسد

اسد ايه بتقولي حاجه يا كيان

كيان بقالي ساعه بنده عليك انت مش هنا خالص

اسد اي الحلاوه دي

اسد في نفسه وديه انا هقدر اعيش معاها ازاي ومش هلمسها لحد ما تسامحني ماشي يا كيان هي كده بتلعبي معايا لعبت شوق ولا تدوق

كيان سبته مبحلق فيها وراحت نامت جمب ليث وهي بتدلع 

كيان في نفسها والله لوريك يا اسد 

اسد فنفسه دي كيان بدات تلعب دا انا هشوف الويل الله يكون في عوني بقا

ودخل قوضه نام بفرحه ان كيان رجعتله وهو هيقدر تخليها تسامحه

تاني يبوم جه الصبح ويحمل مفاجات لابطالنا 

كيا واسد ليث عشق


يتبع 


روايه كيان الاسد وعشق الليث

بقلمي الكاتبه الصغيره

شكرا يا قمرات علي التفاعل

اسفه والله علي التاخير اصل والله تعبانجداا

جه اليوم التاني ويحمل الكثير من المفاجات

عند كيان واسد

كيان صحيت بدري كان اسد وفهد لسه نايمين

صحيت دخلت المطبخ تحضرلهم الفطار

اسد صحي علي ريحه الاكل الجميله

دخل المطبخ لكيان 

اسد ايه ريحه الاكل الجميله

كيان  روح صحي فهد عبال مخلص اكل

اسد ماشي

اسد راح صحي فهد

اسد دخل الاوضه

اسد فهد فهد اصحي  يلا

فهد حاضر ياماما ثواني بث

اسد علي اخر الزمن اسد يتقلولوا ماما

فهد سمع صوت راجل فقام مره واحده

فهد انت مين ياعمو

اسد شعر بالحزن من كلمه عمو

اسد انا بابا يافهد

فهد حضنه مره واحده بابا انت رجعت امتا انت وحشتني اوي ماما قالتلي انت مسافر وهترجع لينا

اسد خده في حضنه ورجعتلكوا اهو يا فهد

فهد انت سبتنا ومشيت ليه يابا ماما كانتت كل يوم بتعيط باليل عشان انت ثبتنا ومشيت

اسد انامش هسبكوا تاني ابدا

اسد شال ليث  وخرج كانت كيان خلصت اكل وحطته علي السفره

وقعدوا كلوا   

خلصوا اكل 

وكيان قامت لبست فهد ولبست

ااسد  انتوا رايحين فين كده

كيان هودي فهد الحضانه وروح الشغل

اسد عينه دمعت انا اسف اني سبتم الفتره الي فاتت ومشفتش فهد وهو بيكبر يوم عن يوم وانك شالتي الحمل كله وانتي صغيره

كيان ملوش لزمه الاكلام دلوقتي

اسد طب تعالي يلا اوصلكم

تسريع اللاحداث 

اسد وصل فهد الحضانه وكيان علي الشغل وراح شغله

جه وقت معاد خروج فهد من اللحضانه اسد رن علي كيان وقلها انه هيجيب فهد ويرحلهم

لكن اسد وادي فهد عند اهل كيان وقالهم هيخلي فهد عندهم 

اسد راح جاب كيان منن الشغل وراح علي طول علي المطار

كيان اسد انا مش فاهمه حاجه فهد انت وتده ليه عند ماما وجيبنا للمطار ليه

اسد هفهمك كل حاجه بس اهدي ياقلبي

كيان اتكسفت من الكلمه ووشها احمر وسكتت

اسد ضحك وقالها لسه بتتكسفي

كيان اسد خلاص بقا

اسد ماشي

اسد وصل المطار وساب العربيه واحد بيشتغل في الشركه جه خدها

ومشي شويه بعد المطار هو وكيان وكيان مستغربه لكن كيان شافت حاجه صدمتها

كيان بصدمه.......

يتبع 

الاخير من هنا هنا 


 

تعليقات

التنقل السريع