القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنت الخدامه البارت 22بقلم فريده في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد


بسم الله الرحمن الرحيم 


الجزء الثاني والعشرين 


بنت الخدامه 

ثريا اهدى يا حبيبي 

هشام انتى شوفتى هو قال ايه 

عمر انتو نسين سدره خالص  فى كل الكلام ده 

هشام قصدك ايه انته كمان 

عمر ولا حاجه يا هشام بس سدره لزام تعرف الاول وبعدين ابقي قرارو

سدره أنا سمعت كل حاجه  صوتكم عالى 

ثريا سدره حببتي انا مش هقدر استغنا عنك 

جمال سمعتى كل حاجه واكيد عرفتي انا مين 

سدره انا عارفه كل حاجه من زمان  ماما حكتلى على كل حاجه قبل ماتموت

جمال يعني عرفه اني باباكي 

سدره عارفه 

علاء طبعا عارفنى انا كمان 

سدره بصراحه لا ماما كلمتنى عن باباك بس 

جمال وباباكى انتى كمان يا سدره 

علاء طيب ايه رايك فى الموضوع 

سدره بصراحه ماما خيرتنى  بين بابا وبين هشام  انا اخترت هشام 

الكل انصدم من كلام سدره 

ثريا يعني ايه الكلام ده يا سدره 

سدره يعني انا أول مره حقول الكلام ده 

ثريا اتكلمى ياسدره  

سدره انا كنت متاخره على الكليه  وماما كانت جايه هنا 

ماما عرضت عليه اني اركب معها التكسي  بدل ما استنا تكسى تاني  واتاخر وفعلا ركبت مع ماما 

وطبعا ماما هي اللي هتنزل الاول لان البيت هنا قريب  وبعدين انا اكمل 

وصلنا ماما نزلت 

ساعة شوفت هشام خرج من البيت  واقف يهزا مع ماما 

بعدها بقت اتاخر علشان ماما تعرض عليا اركب معها التكسي 

واشوف هشام  ما كنتش اعرف إن ده الي بيقول عليه الحب 

كنت أول مره احس بحاجه زي دي 

المهم جيت في يوم خوفت من انا بعملو قولت ده حرام 

وحكيت لامى كل حاجه 

بصراحه ماما ساعة  ماما علقتشى ولا بكلمه وحده وده كان قلقنى سمعت وسكتت

ما كنتش اعرف أنى ماما فى نفس الوقت عرفت انها مرضت كنسر

وبعد كام يوم لقت ماما بتنادى عليه  

سدره نعم يا ماما 

زينب انا عايزة اقولك علي حاجه 

سدره اتفضلى يا ماما 

ماما حكت ليا  كل حاجه وعرفت إن عند ى بابا  وعرفت كمان إن ماما مرضت كنسر اصدمت من كلام ماما 

بس ساعة ماما علشان ما فكرش كتير قالتلى إن بابا ماكنشى يعرف انه عنده بنت اللى منزله كام يوم 

وكان عاوز يجى يتعرف عليكي ويخدك تعيش معاه بس انا رافض 

سدره طيب عايزنى اقول ايه بعد ده كله 

زينب انا كلمت ثريا هانم انك تعيش معها 

سدره انتى بتتكلمى كده ليه يا ماما اعيش مع ثريا هانم ليه 

وانتى ياماما اسبك ازى  طبعا لا  انتي يا ماما حياتى كلها 

زينب انتي عارفه يا حبيبتي  والله مافي عارفه اقولك ايه 

سدره في ايه يابت ماما 

زينب أبد يا حبيبتي انتى عارفه أنى تعبانه وهروح المستشفى كام يوم 

سدره انتي مخبيه عنى ايه 

زينب ولا حاجه وهو انتى صغيره يا سدره انتي سنك وهتبقا دكتوره 

سدره خلاص انت هفضل هنا في شقتنا 

زينب اللي يريحك انا  تعبانه مش قادره اتكلم

يتبع 

علشان يوصلكم الجزء 23 اعملوا متابعه من هنا هنا 

تكملة الروايه 23من هنا  



 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع