القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنت الخدامه البارت 25بقلم فريده في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد



بسم الله الرحمن الرحيم 


الخامس والعشرين                 


  عمر طيب يالا يا استاذ 

هشام علي فين 

عمر انته فقد الذكره تاني 

هشام لا بس هنروح على فين دلوقتي 

عمر انا اللي هروح مش انته 

هشام والله يا عمر لو الزمن يرجع بيا تاني ليوم فرحى على سدره انا كنت اعملها احلى فرح في الدنيا

عمر كان فين ده كله 

هشام كان جويا بس كان متقيد

عمر وايه وان شاء الله بقا اللي كان مقيدك       

هشام مش عارف  ممكن المظاهر 

عمر الحمدلله يا صحبى انك فوقت 

هشام بعد ايه 

عمر انت تعرف إن سدره بتحبك اكتر ما انته بتحبها بكتير

هشام هو ده اللي تعبنى 

عمر خير إن شاءلله يالا قوم هنفضل نتكلم طول اليوم 

هشام انا اسالك سوال قبل أى حاجه 

عمري اتفضل

هشام انا سمعتك وانته بتقول لماما انتى كنتى عاوزه تجوزنى سدره 

عمر بصراحه امك كانت فقدد في الامل انك تحب سدره فطلبت منى بعد الطلاق اجوز سدره 

هشام وانته وافقت يا عمر 

عمر لا طبعا لانى عارف إن ده اللي هيحصل وانك انته وسدره لبعض وبعدين سدره زى اختى 

وانته عشرة عمرى وصحبى اللي ماليش غيره

هشام ربنا يخليك ليا يا صحبي 


علاء صباح الخير  يا قمر 

سدره إيه الدلع دي كله 

علاء هو فى حد عنده اخت قمر كده زيى

سدره ربنا يخليك ليا يارب وميحرمنيش منك 

علاء هو  صحيح انتى اتنقبتى علشان انتى قمر ولا في حاجه تانيه 

سدره لا انا بحب النقاب من وانا صغيره وثانيه علشان جمالى زى ماهو انته بتقول علشان مافيش شاب بيص عليه ويخود ذنب 

علاء ربنا يقوى اماينك

سدره اللهم آمين يارب العالمين 

علاء عندك كليه النهارده 

سدره ايوه 

علاء طيب قومى اغسلى وشك والبسى

سدره انا الحمدلله صحيه من بدرى وصلت الفحر وقرات ما تيسر من القران 

علاء والله انا مكسوف من نفسي 

سدره ليه يا حبيبي 

علاء علشان يعني 

سدره خلاص انا فهمت  ربنا سبحانه وتعالى بحب عبده اللي ببتواب 

علاء ان شاءلله 

سدره وبعدين اتفضل انته علشان متتاخرش علي شعلك انا هخود تكسى 

علاء تكسى ايه انتى انزلى اخترى احلى عربيه في الكراش على ما عربينك توصل 

سدره ايه ده كله انا بحب البسطه أى حاجه بتادى الغرض

علاء  ليه هو انتي أى حد 

سدره علي فكره انا ما بحب التباهى كلنا خلق الله 

علاء طيب ياستى اسف يالا بقا انا نزل قدمك

سدره ثواني هبقا تحت 

علاء فونه ران ايوه يا كبير 

السخص كل حاجه تمام 

علاء تمام قوى 

السخص طيب كويس خليك معايا علي العمليه تخلص 

علاء تمام 

سدره بتكلم مين يا علاء 

علاء ابدا ده واحد صبحى  جاهزه

سدره ايوه يالا 

فون سدره رن 

علاء مين يا سدره 

سدره مش عارفه رقم غريب 

سدره الو مين 

انا جوزك نستنى

سدره يالهوى  استغفر الله العظيم واتوب إليه 

علاء مين يا سدره اتلخبطى ليه كده 

سدره مش عارفه 

هشام بحبك 

سدره اكيد ده واحد بهزا هشام إيه القفل ده اللي يتصل

وقفلت الفون

يتبع 

عاوزين البارت 26اعملوا متابعه من هنا هنا 

البارت الأخير من هنا 

تعليقات

التنقل السريع