القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انت لي البارت 5_6بقلم الكاتبه المجهوله في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

التنقل السريع
    Part5
    اسر لحقها وفجأة صرخ/نووووور
    نور خافت ووقفت وهو راح ناحيتها بسرعة ومسكها
    اسر/اعمل اية
    نور/تسيبني
    اسر/علي جث*تي
    نور/أنت عايز أية
    اسر/أنت وبنتي أو ابني
    نور سكتت وقالت/مستحيل ارجعلك حتي البيبي راح يومها خرجت وعملت حادثة
    اسر/مش مهم المهم تسامحيني
    نور/مش عايزة ولو عندك د*م روحني
    اسر طلعها علي اليخت ونزل تحت وجاب قميص لبسة
    أسر/مش هسيبك تمشي من هنا وهنفضل 
    وسط المياة
    نور بخوف/طلعني من هنا
    اسر/توتو وقرب منها
    نور/لو سمحت روحني
    اسر طلع وبدأ يرجع باليخت
    بعد ساعة
    اهو وصل ومعاة واحدة
    نفذ
    اسر/ممكن بس تقعدي معايا شوية
    نور:عايز اية
    اسر مشي ونور حست بالذ*نب وراحت 
    وراة لقيت كام واحد ماسكين اسر وواحد هيض*ربة بمط*وة 
    نور مسكت رمل باديها الاتنين وبزعقت لأسر وهو غمض ورمت عليهم واسر جري مع نور وهما بيجروا وراهم لحد ما فضلوا يجروا وفجأة حد شد نور وحط المطو*ة علي رقبتها
    اسر/لا

    أنت لي
    Part6
    اسر/لا
    اهدي وسيبها
    ارجع معاهم يا اسر بية
    نور هزت راسها بلا
    الشاب ضغط علي المطو*ة جر*حت نور
    اسر/خلاص سيبها هروح
    نور بخوف/لا متروحش هتسيبني تاني
    اسر/مستحيل اسيبك
    اسر هز راسة ونور خبطت الشاب بكوعها في بطنة واسر مسكة ضر*بة
    اسر/اجري يا نور
    نور/مش هسيبك
    اسر شدها وجريوا سوا
    نور/اسر أنا تعبت
    اسر/معلش يا نور استحملي وكملوا جري 
    وفجأة اسر شد نور وحط أيدة علي بوئها 
    ووقفوا ورا الشجرة ونور بتبص لأسر 
    واسر بص في عنيها
    اسر شال أيدة وقرب منها/نور بتحبيني
    نور هزت راسها بلا
    اسر/متأكدة
    نور وهي بتبصلة/لا
    اسر قرب منها وبا*س خدها ونور زقتة وكانت هتمشي اسر لمح واحد شد نور وحط أيدة علي بوئها
    اسر/هششش
    نور سكتت واسر مشفش الراجل بعد عن نور وشدها ومشيوا وفجأة نور صرخت لما 
    اسر وقع علي الأرض لما الشاب ضر*بة بالمسد*س علي راسة ونور بقت تصرخ 
    خد*روها وخدوهم
    في شقة نور
    ياسر وصل وملقيش نور وبدأ يقلق
    ياسر/اكيد عندها شغل
    في مكان مهجور
    اسر فاق وهو حاسس بو*جع في راسة بسبب الضر*بة ولقي نور نايمة جنبة علي الأرض ومتكتفة
    اسر ندة عليها كتير مبتردش ودة خوفة
    الشاب/اخرس هى بس متخد*رة
    اسر بص لنور بحزن يوم ما يلاقيها تتاذ*ي 
    بسببة
    وفجأة دخل واسر اتصدم
    اسر/يامن
    يامن/اة يامن اللي سج*نتة زمان وهر*ب 
    عشان يوريك يا اسر أنا هو*جعك في اكتر 
    حاجة بتحبها
    اسر بخوف/لا بص أعمل اللي أنت عايزوا فيا وسيب نور
    يامن/حتي نور لازم تدفع تمن رفضها ليا 
    وخرج اسر بزعيق/نور فوقي
    يا نورررر
    نور فوقي
    نور/مش قادرة اة
    اسر/فوقي يا نور
    نور فتحت عينيها مع دخول يامن وفي ايدة إب*رة وس*كينة
    اسر بزعيق/يامن أهدي وسيب نور هي ملهاش ذ*نب
    يامن شد دراع نور وعطاها الإب*رة وسابها
    وقرب من اسر وراح ط*عنة بالس*كينة ونور صرخت
    يامن شد الس$كينة وضحك ووقف
    نور دموعها نزلت لأنها بدأت تتو*جع لانة س*م بطي المفعول واسر قرب من نور
    اسر بو*جع/اسف علي كل حاجة
    نور/اةةةةةة يا اسرررر بمو*ت
    اسر دموعة نزلت ويامن واقف بيبصلهم بابتسامة شيطا*نية
    نور بو*جع/أنا همو*ت أنا كذ*بت عليك ياسر ابنك في البيت أنا اسفة اةة خلي بالك من ياسر
    اسر بو*جع/يا نمو*ت سوا يا نعيش سوا مش هسيبك تاني أنت ليا
    نور قربت من وشة بو*جع وبا*ستة لاول واخر مرة وابسمتلة بو*جع وغمضت عينيها
    اسر بصلها بصدمة وبو*جع/لا يا نور فوقي يا نور
    يامن واقف ولف وشة عشان يخرج لقي البوليس في وشة وخدوة واتصلوا بالاسعاف
    في المستشفي
    نور لقيوا الس*م انتشر في جسمها وحالتها صعبة أما اسر فنقلولة د*م وحالتة احسن من نور
    تاني يوم
    اسر فاق والممرضة بتغيرلة المحلول
    اسر/نور فين
    الممرضة/حالة التس*مم
    اسر/اة
    الممرضة/في الرعاية وحالتها مش مستقرة لأنها جات والس*م منتشر في الجسم
    اسر قام وقف وخرج ومهتمش للممرضة وراح عند الرعاية ونور متوصلة بالأجهزة ونايمة اسر افتكر
    نور/أنا همو*ت أنا كذ*بت عليك ياسر ابنك في البيت أنا اسفة اةة
    اسر خرج من المستشفي وراح مكان شغل نور وعرف مكان بيتها
    اسر وصل وخبط علي الباب
    ياسر/ماما وفتح ولقي واحد قدامة
    اسر ابتسم لانة كبير وشبة وهو صغير
    اسر/متعرفش أنا مين
    ياسر/لا معرفش مين حضرتك
    اسر/أنا اسر باباك
    ياسر/بابا

    يتبع 
    تكملة الروايه بعد عمل متابعه للمدونه من هنا 


    تعليقات