القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انت لي البارت السابع والثامن بقلم شهد على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

أنت لي

Part7


ياسر/بابا

اسر اخدة فى حضنة وياسر مصدوم

اسر/مالك

ياسر/اكيد إذ*يت ماما ديما بتعيط

اسر/كنت غب*ي وغلطت في حقها

ياسر/ماما مش هنا

اسر/ماما سافرت عشان شغل وانا هقعد معاك لحد ما تيجى

ياسر/ماشى

اسر دخل واسر خد ابنة في حضنة لأول مرة

اسر/ياااة يا ياسر نور وحشتني

ياسر/بو*س راسها وصالحها أنا لما جبت واحد عملت كده

اسر/واحد ايه

ياسر/ومتزعقش أنا جبت واحد فى الرياضة

اسر ضحك وقال/زي ابوك وحضنة

تاني يوم اسر خد ياسر وصلة المدرسة وراح المستشفي ونور لسة زي ما هيا وحالتها بتسوء اكتر

اسر/هنفضل نلعب كدة كتير أنا تعبت وعايزك جنبي يا نور

طب فوقي عشان ياسر

بعد شهر كامل

اسر وصل ياسر على المدرسة زي كل يوم وراح

المستشفي اتصدم لما لقي سرير نور فاضي

اسر بزعيق/نور المريضة اللي كانت هنا راحت فين

الممرضة /فاقت وسابت لحضرتك الجواب دة

اسر فتحة وبدأ يقراة

أنا فعلا بحبك يا اسر بس مش هقدر ارجع أنت زمان صدقت للحظة اني بخو*نك تفتكر اتغيرت حتي لو أنا مبقتش واثقة في انك ليا وبتثق فيا

اسر أنا هاخد ياسر وهبعد

اسر كرمش الورقة وطلع من المستشفي راح مدرسة ياسر

المديرة/نور ماما ياسر لسة مستاذنة ووخداة وماشية

اسر/لا أعمل أية

في التاكسي

ياسر/لا يا ماما أنا عايز بابا أنت مش كل مرة هتبعديني عنة أنا زهقت

نور بصتلة بدموع

ياسر/أنت أنا*نية يا ماما عشان بابا بيحبك وأنت اللي مش عايزة

نور دموعها نزلت

عند اسر في شقة نور

اسر كان قاعد وادية علي وشة وفجأة الباب اتفتح وياسر دخل وحضن اسر واسر حضنه وبص ناحية الباب شاف نور واقفة قام وقرب منها

نور/ابنك عندك وهيفضل معاك يا اسر وانا هتجوز عمر

اسر نزل ياسر ومسك دراع نور وشدها للاوضة وقفل الباب وحاوطها

اسر/عيدي قولتي أية

نور/هتج وقبل ما تكمل كان اسر هجم علي شفايفها وبعد عنها وقال/هتتجوزيني يا نور أنت بتضحكي علي دة وحط ايدة علي قلبها

نور/لا أنا هتجوز عمر عشان بحبة وبيحبني

اسر ضغط علي وسطها وهي عيطت

اسر زقها وقال/أنا تعبت بحاول ارضيكي عارف اني غلطت بس انا مش اول ولا اخر واحد هيغلط يا نور وقعد علي السرير بتعب

نور بصتلة بحزن وقعدت علي الأرض قدامة ورفعت راسة/أنا زعلانة منك بس بحبك ومفيش عمر بقول كدة عشان تبعد عني

اسر حضنها وفضل يعيط

اسر/أنا آسف آسف آسف

نور مسكت وشة وفجأة قربت منة بجرءة وبا*ستة

اسر كان مبسوط/طب لية كل دة

نور/خايفة تعيد اللي عملتة

اسر/كانت تتقطع ايدي ولساني قبل

نور/بعد الشر عليك وحضنتة

لسة المشا*كل جاية

Shahd Ali



أنت لي

 Part8


نور/اسر صدقني لو جر*حتني تاني هبعد للابد

اسر حضنها ونام وهي في حضنة

اسر/ابقي غب*ي لو عدت اللي حصل

تاني يوم

اسر ونور وابنهم سابوا الغردقة ورجعوا مصر

نور اول ما دخلت البيت افتكرت اللي حصل وعيطت

اسر حضنها/آسف يا نور

نور/خدني في حضنك

اسر ضحك وخدها لاوضتهم

تاني يوم نور فاقت وهي نايمة في حضن اسر

اسر/المرة دية بنت بقي

نور حضنت اسر وضحكت

بعد شهرين

نور كانت مبسوطة لأنها اكتشفت انها حامل

وفجأة تليفونها رن وكان اسر

نور/اسر أنا

تليفون الشخص اللي يقرب لحضرتك في المستشفي

نور راحت المستشفي

نور/دكتور اسر جوزي عامل اية

الدكتور باسف جوز حضرتك محتاج عم*لية لازم يركب شرايح و

نور/أنا عايزة اشوف اسر

الدكتور سمحلها تدخل عندة وهو كان لسة نايم با*ست وشة وادية

نور/قوم عشان ياسر وحطت ايدة علي بطنها وعشانها وعشاني يا اسر وفضلت تعيط

بعد شوية اسر فاق ولقي نور جنبة

نور بعياط/اسر أنت كويس رد عليا

اسر/اطلعي برة ومشفش وشك وورقة طلاقك هتوصلك

نور اتصدمت وضحكت/يااة علي هزارك بس بايخ

اسر/نور أنت وقبل ما يكمل حطت أيدها علي بوئه

نور/لا أنت مش هتطلقني ومش هسيبك

اسر شدها لية وكان دايس علي دراعتها وقال/غو*رى يا نور مش عايزك امشي ومترجعيش

نور لسة هتتكلم زقها خبطت في الحيط

اسر/برة

نور دموعها نزلت وخرجت من المستشفي

تاني يوم

اسر كان قاعد علي السرير وقدامة كرسي متحرك وكان لابس فجأة الباب اتفتح ودخلت

اسر بغضب/مش قلتلك مشوفش وشك

نور/مش بمزاجك يا حلو

اسر اتعصب من برودها

نور قربت منة عشان تساعدة راح شدها وقعت علي السرير جنبة ولما جت تقوم كتفها وقال/لآخر مرة يا نور روحى

نور/مش هروح واسيبك

اسر بتعب ودموع/أنا واحد عاجز دلوقتي وانت مش مطرة تفضلي معايا أنا هطلقك

نور قربت منة وبا*ستة برقة وقالت/وانا عايزاك عارف لية ومسكت ايدة حطتها علي قلبها/عشان بحبك يا اسر

اسر/هتزهقي

نور/بحبك

اسر/بحبك وشدها لحضنه

تفتكروا بكدة تبقي المش*كلة انتهت

عاوزين تعرفوا اعملوا متابعه من هنا 

البارت التاسع الأخير من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع