عذاب الحب
البارت 6_7_8
اسراء فرج
-انت اي عمر!انت اي الجابك
-مالك خايفه كدا ليه متخافيش مش هأذيكي دلوقتي لازم استمتع بخوفك دا اول
-عمر انت فاهم غلط والله أنا ما
-من غير متحلفي أنا مش هصدقك اه أنا كنت جاي اققولك أنا خدت الشقه القدامك دي عشان هقعد فيها تبقي قدام عيني اسيبك بقي ترتاحي شويه وبالمره تفكري في الجايه
عشان صدقيني أنا هخليكي تندمي علي العملتيه مش هحب فيكي لا بس مش واحده زيك.التسبني
-عمر أنا مش مصدقاك بجد ليه بتعمل كدا ليه عاوز تاذيني أنا والله معملتش حاجه انت بجد مكنتش بتحبني أنا مش مصدقه اني كنت هتجوز واحد زيك
-لا مكنتش بحبك بس مينفعش تهينيني بطريقه دي واسيبك
-ااه يجد مبقتش عارفه اعمل اي أنا بجد تعبت يترا عمر بيفكرفي اي أنا متأكدة أنه مش هيسيبني في حالي
-بيري حمدالله علي السلامه يا حبيبتي وحشتيني اوي
-انتي كمان يا طنط وحشتيني اوي بس خلاص نويت استقر معاكو
-تنورينا ياحبيبتي
-اي ياادم بتفكر في أي
-ولا حاجه اطلعي انتي بقي ارتاحي وانا همشي عشان عندي شغل
-تمشي اي مش هتقعد معايا احنا ملحقناش نقعد سوا
-هنقعد بس ام خلص شغلي ماشي
-ماشي هستناك
-ادم راح شركته مش بيروح خالص عشان شغله في الكليه بس شريك فيها هو وصاحبه فصاحبه المسؤول عنها
-قاعده في المكتب بيقلب في صورها
-اي يابني مصدقتش انك جيت الشركه
-عادي يعني مش انت كلمتني وقولتلي عاوزني امضي على ورق فاجيت
-مالك
-مالي من كويس اهو
-متأكد
-اه أنا تمام سبني بقي عاوز اققعد لوحدي شويه
-مش هتروح
-هقعد شويه وامشي
-ماشي سلام أنا بقي
-ادم فضل قاعد أصبح بيفكر فيها
-الوو
-مين
-ربع ساعه تكوني جاهزه وانزلي
-ليه
-عشان هوصلك الكليه مش عندك محاضرات
-ايوا بس انا مش
-مش هعيد كلامي
-داقفل في وشي
-انزلي أنا تحت
-هو انت بتقفل في وشي ليه وبتكلمني كدا ليه اصلا
-بس عشان عندي صداع
-جهزتي حجتك
-قلتلك أنا مش هروح في حته
-هو انتي مبتفهميش أنا مش قلت مبعدش كلامي
-وانا برضوا قلت أننا مبخدش أوامر
-بتبصلي كدا ليه ؟انت هتتحول ول اي
-متطرنيش اخدك غصب اتفضلي انزلي
-نزلت أنا نفسي اققتله شخص هم*جي
-مالك طول المحاضره مش مركزه ليه ؟
-ولا حاجه باندا بس تعبانه شويه
-انتي بقالك فتره مش بتيجي وحساكي طول الوقت قلقانه في حاجه حصلت انتي ناسيه أن امتحاناتك قربت
-بصي أنا حصلتلي حجات كتير اوي اوي
-اي الحصل
-هقولك بس اوعي تقولي حاجه لحد
-اكيد طبعا اي الحصل
٠٠٠٠٠٠٠٠دا كل الحصل معايا الفتره الفاتت
-يعني انتي مرات دكتور ادم
-بس وطي صوتك هتفضحيني
-افضحك اي يابنتي انتي بتقولي حاجه بسيطه دا دكتور ادم اتجوزك حاجه متتصدقش والله
-طب هو ليه عمل كدا ليه يأذيكي كدا مالو عاوز يتجوزك كان طلب ايدك من أهلك
-ومين قلك اني كنت هوافق أنا عمري مكنت هقبل اتجوز شخص حق*ير زي دا طول الوقت مع البنات ومعندهوش اخلاق مبعرفش غير سهر وبس انتي مش شايفاه طول الوقت بيعمل اي
ولا مالك انتي بتبرقي ليه مالك بصيت ورايا
-ادم٠٠٠٠٠
عذاب الحب
البارت السابع
-ادم! لفيت لقيته واقف في وشي وباين عليه العصبيه
مهو معاه حق برضوا محدش يسمع كل الشتايم دي علي نفسه ويبقي هادي
-خلصتي؟
-اه ادم أنا كنت
-مستنيكي في العربيه متتأخريش
-يختاااي منك لله مش تقوليلي
-انا مالي حد قلك تطولي لسانك
-ماشي ماشي خليكي فكراها هجري بقي ألحقه قبل مينفجر
-اسفه اتاخرت
٠٠٠٠
-انت مبتردش ليه هو انت زعلان
-انا زعلان وهزعل ليه انتي عملتي حاجه تزعل
-لا ما أنا عشان كدا بسألك
-كويس انك عارفه انك مبتعمليش حاجه تزعل
-اتفضلي انزلي
-شكرا
-ادم وصلها وفضل قاعد في العربيه شويه لسه هيمشي عمر!اي الجاب الحيوان دا هنا ادم ركن العربيه ونزل
-اي انت مش مشيت طلعت ليه
-عمر كان بيعمل اي هنا
-نعم
-ادم بعصبيه بقولك عمر كان بيعمل اي هنا
-هو مكنش هنا
-انتي بتكدبي عليا
-سيب ايدي بقولك مكنش هنا
-انا لسه شايفو نازل حالا
-بس مش نازل من هنا هو خد الشقه دي
-يعني اي ؟
-يعني بقي ساكن في الشقه دي اعمله ايه
-اه وانتي اي عرفك
-هووالقلي
-قلك !قلك ازاي
-ما هو جيه هنا
-هنافين بظبط معلش كدا
-جالي كان بيتكلم معايا وو
-اه يعني جالك واتكلمتو وقعدتو بقي سوا وكل الكلام دا وانا مليش اي ستين لازمه مش كدا
-لا مش كدا
-اومال ازاي بصي أنا هقولك حاجه واحده بس هيا أن بكرا الصبح هتيجي معايا بيتي وكلمه زياده مش هسمعها ومتلوميش غير نفسك
-دا مشي قبل ما ارد
-قاعدت ازاكر واظبط حاجتي أنا مش هعرف اعترض تاني بس انا برضوا مش عاوزه اروح معاه أنا مش فهمه اي كل ال أنا في دا هلقي من مين ول من مين بجد
-صباح الخير
٠٠٠
-اي مش هتردي
-لا
-احسن برضوا عاوزك تفضلي ساكته كدا طول الوقت
-احنا هنروح فين دلوقتي؟
-بيتي ٱن شاء الله
-فضلت قاعده ساكته طول الطريق لحد ما نزلنا قدام فيلا اي الجمال دا بجد
-عجبتك؟
-مش اوي
-اه مهو باين أنه مش اوي اتفضلي
-دخلت وفعلا كانت جميله اوي وهاديه
- ماما اعرفك نور
-ياروحي قمر عامله اي ياحبيبتي
-تمام الحمدلله
-تعالي اققعدي
-لسه هقعد شفته واحده كدا حلوه نزله تجري وجريت عليه حضنته اه افتكرتها أخته وكدا بمناسبه احضان بس خلفت توقعاتي وطلعت بنت عمه ياحلوه
-اعرفك يانور بري بنت عمي
-اه اهلا
-مين ياادم صحبتك
-مراتي
-نعم مراتك ازاي
-اي أنا وهيا اتجوزنا
-طب وانا
-نعم انتي مالك
-لا مش قصدي عن اذنكو هطلع اوضتي
-اتفضلي
-انتو كمان يا حبايبي اطلعوا ارتاحوا
-حاضر يماما تعالي يلا
-حلو اوي بيتك
-اه منا عارف
-بس انا عاوزه امشي
-اه حاضر هبقي اخليكي تمشي
-انا مش بهزر
-وانا بهزر أنا همشي عشان عندي شغل شوفي انتي بقي البيت واتعودي كدا
-سبني زهقت من القاعده في القوضه قررت انزل اتمشي في الجنينه شويه لبست ونزلت
-ازيك قولتها لبري كانت قاعده لوحدها قلت اتعرف عليها يمكن احبها
-٠٠٠
-انتي مبترديش ليه في حاجه
-اه هقولك علي حاجه ياحلوه متحلميش
-نعم !
-بقولك متحلميش يعني الجوازه دي عمرها مهتكمل
-قصدك اي؟
-قصدي اي قصدي انك لعبه يومين وهيرميكي ولا هيبقي ليكي لازمه زيك زي غيرك هو بيحبني أنا انا وبس
-انتي ازاي بتكلميني كدا أنا
-انتي متقوليش اتكلم ازاي أنا كنت بعرفك عشان متنسيش نفسك انتي فهمه
-سيبي ايدي بقولك سيبي ايدي اختل توازني فجأه ووقعت في حمام السباحه ااااااه
عذاب الحب
الجزء الثامن
-الحقيني أنا بغرق الحقيني
-صدقيني مفيش حد هينقذك
-نوووور
-ادم الحقني
-ادم جري عليها طلعها هيا مش قادره تاخد نفسها
براحه براحه خدي نفسك اهدي
-بري بخبث انتي كويسه ياحبيبتي
-ادم هو اي الحصل وقعتي ازاي
-قطعتها بري أنا هقولك هيا كنت بتتكلم في التليفون وكانت مشغوله فامحستش وهيا بتقع بس معرفتش الحقها
-بصتلها نور ازاي كدا غيرت كل الكلام في ثانيه
-مش تاخدي بالك افردي حصلك حاجه
-انا كويسه
-شلها ادم وطلعها الأوضه سبها ام اغيرت هدومها وخرجت
-تحبي اجبلك حاجه
-لا شكرا أنا تعبانه وهنام
-تمام هسيبك ترتاحي شويه
-قعدت نور تفكر في كل كلمه بري قلتها وان هيا كلمها ممكن يكون صح وكمان ازاي كانت عاوزه تموتني مش عارفه هلقيها من بري ول عمر المش فاهمه ناوي علي اي ول من اي انا زهقت
-مساء الخير
-مساء النور ياحبيبتي تعالي يلاه عشان تكلي اققعدي
-قاعدت وانا عماله ابص لبري النظرتها مش مفهومه هيا عاوزه اي كل دا مكنش المفروض يحصل
-انت جاي هنا ليه؟
-دي اوضتي
-اه طب وانا
-انتي اي
-فين اوضتي
-هنا برضوا
-دا الهو ازاي يعني
-ازاي أنا جوزك ول انتي مش واخده بالك
-طب خد بقي ونام ع الكنبه
-لا أنا مبنمش ع الكنبه عاوزه تنامي نامي انتي
-والله؟
-اه والله اتفضلي بقي شوفي هتنامي فين
-اخرتها كدا اترمي ع ام الكنبه
-صحيت بدري لبست ونزلت
-صباح الخير ياحبيبتي رايحه فين بدري كدا
-اصل عندي محاضره
-طب وادم
-لا هو لسه شغله مش دلوقتي عن اذنك عشان اتاخرت
ادم:هيا فين نور يا ماما
-خرجت من بدري عندها محاضرات
-يبنتل ماشي
-الوو انتي فين
-فين اي في الجامعه
-ايوا انتي قولتيلي
-قولتلك اي هو انا هاخد اذنك
-لا لسمح الله قدامك اد اي
-ربع ساعه
-تمام أنا مستنيكي في البيت ياريت متتأخريش
-اه إن شاء الله
-اي بتكلمي مين
-هيكون مين دكتور ادم
-اوعي تغلطي تاني لتلقيه وراكي
-اسكتي دانا كنت هموت
-ناويه تعملي اي؟
-والله معارفه اعمل اي نفسي اخلص من المشكله دي بقى
-متديلو فرصه يمكن
-فرصه اي ال انتي بتقولي عليها ادم مش هيتغير ودا متاكده
منه
-بقولك اي متيجي نخرج
-هنروح فين
-هروح اشتري حجات من المول
-ماشي يلا
-ادم بعصبيه والله لوريكي ام تيجي
- بري ايدا معقول لسه جايه
-انتي اي دخلك لعلمك أنا منستش العملتي معايا ومردتش اقول لأدم عشان مفضحكيش قدامه
-ومين قلك أنه هيصدقك
-وميصدقنيش ليه
-عشان زي مقولتلك أنا حبيبته وانتي يومين وهيسيبك
-سبتها وطلعت واحده غبيه يجد كل مشوفها نفسي اققتلها
-حمدالله على السلامه
-الله يسلمك واقف كداليه
-كنتي فين حضرتك
-كنت مع صحبتي بشتري حجات
-ومقولتليش ليه انك هتخرجي انتي قولتيلي راجعه
-وغيرت رايي وخرجت
-انتي بتستفزيني
-استفزك !والله شوفها زي مانت عايز اوعي بقي عشان تعبانه وعاوزه ارتاح
-بطلي حركاتك دي عشان مزعلكيش
-هتعمل اي
-اخفي من وشي دلوقتي
-قاعدت ازاكر وانا قاعده وصلتلي رساله علي تليفوني
-جاهزه للهيحصل فيكي قريب٠٠٠٠٠٠٠
-يتبع
اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه من هنا
تكملة الروايه من هنا
تعليقات
إرسال تعليق