القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت نصفي الاخر البارت 7_8 بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#اسكربيت7
#نصفي_الاخر. 
#بقلم_ميرا_ابوالخير. 
فارس بغيرة: مين دا. 
نور بفرح:  دا جوزي. 
فارس وهند بصدمه: نعمممممم. 
اياد بحب: وحشتيني اوي يا نور دورت عليكي كتير ا...
قطعها بوكس اوقعه ارضا: دييي مررراتييييي يا حيوووو"ان. 
نور بخوف: اياد حبيبي لا. 
فارس اتعصب من كلامها وفزع: اخررسييي. 
اياد قام بغضب: انت مال ا"مك انا حبيبها. 
فارس هج'م عليه ومحدش عارف ياخده نور جريت بالكرسي عليهم زقها وقعت اتخبطت في التربيزة نز"فت د"م. 
جري الاتنين عليها بلهفه: نور نورر. 
نور فقدت واعيها وفارس شالها بخوف وهند ابتسمت ببرود:  كده اللعب هيحلو. 
في المستشفى. 
بقلم ميرا ابوالخير 
اياد وقف ببرود وفارس متعصب: جيت ليه امشي غور. 
اياد تجاهل كلامه وراح للدكتور: هي كويسه  . 
الدكتور: الحمدلله جاه سطحي. 
فارس: اقدر اشوفها. 
الدكتور: ايوا بس ممنوع الضغط. 
فارس: تمم. 
اياد داخل قبله وهو اتعصب بس مسك نفسه عشان نور. 
اياد راح ومسك ايديها:  نور انتي كويسه. 
نور بتفتح عينيها: ااه حصل ايه. 
فارس راح وشد ايديها:  حاسه بوجع. 
نور بخوف:  ابعد عني انا عايزة اروح مع جوزي. 
اياد ابتسم. 
بقلم ميرا ابوالخير 
فارس بغضب: انا زفت جوزك مش هو. 
نور بعصبيه: لا هو جوزي وبحبه كمان. 
فارس بغضب: نوووووررر. 
نور خافت اتحمت في اياد: متخفيش انا معاكي. 
فارس راح وقف قدمه وطخخخخ رو"سيه وقعته الارض فاقد الواعي نور صرخت شالها: صوتك مش عايز اسمعه. 
شالها ومشي. 
في البيت بيقعدها علي الكرسي:  اتلقحي هنا.
نور بغضب: انا عايزة اياد. 
فارس بيمسح وشه بعصبيه: يانور اسكتي اسكتي. 
هند من وراه: وانت مالك مضايق ليه دي واحده مجنونه. 
فارس بأستغراب من حالته وفي نفسه: انا مالي كلها شهرين واطلقها لي مضايق انا بحب هند. 
نور مشيت بالكرسي وبصت له باصه غريبه مفهمهاش وهند وقفه بغضب:  فارس. 
فارس بلا مبالاة: انا هنام. 
داخل ورا نور وهند اتعصبت: لا بقا كده كتير اوي اما وريتك. 
بقلم ميرا ابوالخير 
راحت لامت هدومها وبصت علي اوضتهم:  صبرك عليا يا زبا"لة. 
نور غيرت وبتحاول تطلع علي السرير شالها: نزلني يا عمو لو سمحت انت وحش. 
فارس.... 
نور اتعصبت:  نزلني بقا. 
فارس حطها علي السرير و طلع جنبها بقا وشهم في وش بعض فارس بهدؤء: خايفه مني. 
نور ببراءة: شكلك حلو يا عمو. 
فارس بص علي شفايفها الورديه وعيونها الجميله وقرب با"سها بو"سه طويله وهي متغيبه بعد عنها: انت بتعمل ايه يا عمو. 
فارس شدها من وسطها: قصدك كده.. با"سها تاني. 
وشها احمر وقالت: حلوة زي عمو اياد ما كان بيعمل. 
فارس بصدمه وغضب: نعمممم هو با"سككك. 
نور ببراءة: ايوا با"سني بو"سه حلوة وقالي هتبقي مر"اتي. 
فارس بغضب قام وووو
#يتبع..... 
لو لاقيت تفاعل حلو هنزل كمان واحد زي امبارح 10 كومنت ولايك. 
Mira Abulkhair

#اسكربيت8.
#نصفي_الاخر. 
#بقلم_ميرا_ابوالخير. 
نور ببراءة: ايوا با"سني بو"سه حلوة وقالي هتبقي مر"اتي. 
فارس بغضب قام وشدها من شعرها: با"سك يا ر"خيصةةةةةةة. 
نور بالم: عمو بتوجعني ايدككك. 
فارس بغضب اعمى:  بيبو"سك لييي انتي مراتييييي يقوم يبو"سكككك. 
نور بغباء:  اياد حبيبي وبحبه وهو جوزي. 
فارس فقد كل ذرة تفكير وعقل كف نزل علي وشها:  اخرسيي. 
بقلم ميرا ابوالخير 
نور بدموع:  انت وحش لي عملت لك ايه. 
فارس زقها وبقا هو فوق:  انا بقا ميهمنيش مجنونه او مشلولة انا هاخد كل حقو"قي منك دلوقتي انتي بتاعتي انا ملكي انا وبس فاهمةةةةةةة شغل الجنان دا مش عليا. 
نور بصراخ: ابعد عني انا مش بحبك ابعدد انت بتا"ذيني انا بكر"هك. 
فارس بغضب اعمى شد هد"ومها من عليها وهي بتصر"خ: اخرسي انت ليا وليا وبس بتاعتيي ملكي انا..
نور بانهيار ضر"بته علي وشه:  ابعد عني يا ز"بالة يا 🐶. 
فارس اتعصب اوي لدرجه كبيرة وا"نقض عليها بكل و*حشيه تحت اثر صر"خها. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند اياد في مطعم ما. 
اياد بعشق ويحتضن صورتها: اخيرا لاقتك وهتبقي مراتي يااه دورت عليكي كتير اوي لازم اخدك منه لازم. 
......: هساعدك تاخدها. 
اياد باستغراب:  وايه الاستفادة. 
.....:  هتعرف بعدين هدفنا واحد تاخدها وانا هاخد يلي عايزوا. 
اياد: تمم. 
عند عفاف. 
عفاف:  يارب استرها معها البنت ملهاش ذنب اكيد فارس هيحافظ عليها. 
تاني يوم. 
فارس بيصحا بيلاقي د"م و نور بتترعش ودموعها نازلة افتكر يلي حصل: ن نور م مكنش قصدي انا. 
نور دموعها نازلة هو قام وشالها وهي مستسلمه ودموعها علي خدها واخدها تحت الدوش وهي مفيش اي ردة فعل منها هو من جواه:  لي عملت كده انا اسف اسف. 
نور في عالم تاني. 
سابها وخرج عدل كل حاجه ورجع بهدوم ولابسها وشالها وخرج. 
فارس بحزن: نور انا لحظه شيطا"ن مش قصدي. 
نور... لارد. 
فارس بندم: ردي عليا انا عارف اني حالتك العقيله متسمحش بس... 
نور صرخت بقوة: لااااااااا ابعددد عنييييييي لاااااااا انا مش مجنوووونةةة مش عايزة اللعبه دييييي. 
فارس بصدمه: ايههه. 
بيخبط الباب بيقوم وهو مصدوم: انتو مين. 
الاشخاص: احنا مستشفى الامر"اض العقليه وجايين ناخد المدام نور معانا زي ما طلبت مننا. 
نور بصدمه:  ....... 
#يتبع..
Mira Abulkhair 
بكرا اجازة احتمال انزل كمان بارت بليل لو لاقيت تفاعب حلو.

يتبع 

تكملة الروايه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع