القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت كامل هل ندمت جميع الفصول بقلم نورهان قطب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد


هتتجوزيه فاهمه انتي عايزه تفض*حينا ويقوله المغ*تصبه اهي

انتي اييييييه عايزه تتخ*لصي مني وخلاص هااااا انا لو بنتك  هتعملي فيا كده 

انا لو بنتي حصلها كده اقت*لها

بابا شوف مراتك بتقول اييييه

هي بتقول الحق انتي لو متجوزتيهوش هقت*لك انا انا مش حمل فضا*يح بسببك 

ده بدل م تجبلي حقي 

انتي اللي زيك تت*قتل 

قولت وانا منهاره من العياط 

هو ده هو ده كل اللي تعرفه أن اللي يحصلها اللي حصل لازم تت*قتل 

اااه وانا قلت هتتجوزيه ودي كلمتي الاخيره ومش هتتقرر غووووووووري ي وش الفقر 

جريت ع اوضتي وانا منهاره من العياط ليه بيعمل فيا كده حرام عليه اااااه ي وجع قلبي ولقيت اختي بتكلمني

هتتجوزيه زي م بيقولولك 

مقدميش حل تاني 

لقيتها صر*خت فيا وزعقت وقالت 

اااااه مانتي مدبراها بقا من الاول لفيتي على خطيبي لحد اما خدتيه مني وعايزه تعملي البرييييئه وانك هتتجوزيه بحجه تداري ع فضي*حتك 

اتفاجئت من اللي بتقوله وقلت بو*جع اكتر 

انتي انتي بتقولي اي 

ايييييه بقول الحقيقه والحقيقه بقا اللي انتي متعرفهاش ي مليكه انك وااااااحده رخي*صه هااااااا رخييي*يييصه

انتي انتي بتقولي عني كده لي ي ملك انتي فعلا مصدقه اني خليت خطيبك يعمل كده هاااااا قلت بانهيار مصدقه أن اختك تعمل كده 

بلاش بلاش والنبي دموع التماسيح دي عشان مش هتمشي عليا 

اسكتي اسكتي بقاااااااا محدش حااااسس بيا ااااااه 

لقيت بابا دخل وقال 

كتب الكتاب بكره مش عايز ولا غلطه قال الكلمتين دول وخرج تاني وانهارت اكتر في العياط وملك اتصلت ب اسلام اللي السبب في وج*ع قلبي 

انت فعلا عايز تتجوزها 

قال بخبث وكدب انا اهلي برضو غصبوني عشان ميتفض*حوش انتي عارفه طبعا أن احنا عيله كبيره ومشهوره

طب وااانا نسيتني خلااااص

بخبث اكتر لا طبعا ده انتي اللي في القلب 

ايوه يعني علاقتنا هتبقى اييييه احنا كنا هنتجوز ودلوقت انت هتتجوز اختي 

جوازي من اختك مش هتبعدني عنك 

يعني هتتجوزني 

اتهرب من السؤال وقال سلام ي ملك دلوقتي وبكره ابقى نتكلم عشان بابا عايزني قال كلمته وقفل وقالت مليكه بصوت باين عليه العياط 

اييه قالك أن هو هيتجوزك هو انتي مفكره أن اسلام بيحبك بجد 

اااه ي مليكه بيحبني بس نعمل اي واااااحده حرب*ايه وقال وهي بتلف بصباعها لفت عليييه وخدته من اختها وهي عارفه أن اختها بتحبه وفي الاخر هيتجوزها 

ده بعد م عمل اي افتكري وانتي بتقولي الكلام ده أن هو واحد زباا*االه وقلت بصراااااخ واغت*صب اختك هااااااا افتكري انهارت في العياط اكتر ونمت وانا معيطه وكنت وجه اليوم اللي عمري م كنت أتمناه دخل بابا وقال 

يلا العريس جه والماذون بره  

يا بابا عشان خاطري 

بقووووولك يلاااااا بلاش فضا*يح وامسحي دموعك دي مش عايزين حد يلاحظ حاجه 

خرجت معاه وانا قلبي بيت*قطع عاللي بيحصل فيا وسرحت وانا عينيا مليانه دموع ومفوقتش غير ع كلمه المأذون

بارك الله لكما وبارك عليكما

مشيت بعدها ع طول مع اسلام لبيته وطلعنا اوضتنا ولقيته بيقرب مني 

اوعى تلمسني 

انتي مراتي دلوقتي 

بقووووولك متقربش مني 

يتبع...



2

بقووووولك متقربش مني 

قالتها وهي ماسكه الس*كينه وبترجع لورا وهو بيقرب منها 

ابعد والا هق*تلك ابعد

في حد بردو يق*تل حبيبه 

انا مش بحبك ولا عمري هحبك انت واحد وس*خ دخل حياتي ودم*رها 

بردو خدت اللي انا عايزه 

واااااحد حقيي*يير ابعد وبتزقه توقعه في الأرض وبتجري تطلع من الاوضه وبتروح اوضة تانيه وبتقفل الباب عليها اسلام بيفضل يخبط جامد

افتحيييي بقووووولك 

مش هفتح والله م هفتح 

افتحي والا هتندمي 

قالت بوجع وشهقات

هندم ع اي هااا انا اصلا حياتي اتد*مرت بسببك

مليكه افتحي ومش هعمل حاجه افتحي يلا 

مش هفتح انت واحد حقيي*يير وبقيت اتوقع انك تعمل او*سخ من اللي عملته معايا 

بيتضايق اسلام وبيخبط جامد 

افتحيييي يلاااااا 

مش بترد عليه مليكه وتليفون اسلام بيرن ويتكون ملك بيبعد اسلام ع الاوضه اللي فيها مليكه وبيرد ع ملك بضيق 

الو اتصلت بيك كتير ومش بترد 

معلش ي حبيبتي كنت مشغول شويه 

معاها صح اوعى تكون قربت منها تاني وإلا والله العظيم م هيبقى في حاجه بينا 

رد بخبث لا مفيش حاجه حصلت 

طيب هطلقها أمته ونتجوز

أعتقد أن اهلي واهلها مش هيوافقوا ع الطلاق 

وانا مش هستنى كتير 

اسلام فكر في فكره خبيثه وقال 

اي رايك نتجوز في السر 

انت بتقول اي 

دي هي فتره صغيره وبعد كده هنتجوز قدام الناس كلها ها اي رايك 

هفكر 

ماشي 

قفل اسلام مع ملك 

هههههه العبيطه مصدقه أن بحبها ومتعرفش أن كل ده تسليه مش اكتر هههههه يلا خلي اللعبه تحلو وانا نشوف الزفته اللي جوه 

كان اسلام لسه هيروح لعند اوضه مليكه بس قاطعه تليفونه وهو بيرن وكان صاحبه 

الو 

الحق ي اسلام لسه شايف اختك طالعه مع واحد شقته.....

يتبع.....


الاخير ♥️✨

الحق ي اسلام لسه شايف اختك طالعه مع واحد شقته

انت بتقوووول اي 

بقولك اللي شوفته بعيني 

ابعتلي العنوان فورا

اسلام اخد مفاتيح العربيه ونزل جري وركب العربيه وراح العنوان اللي اتبعت وطلع الاوضه فضل يخبط بس محدش فتح فك*سر الباب ودخل لقى أخته مي في حضن صاحبه ومش في وعيهم 

اسلام بغضب ميييييييي 

مي اتكلمت وهي بتحاول تفوق نفسها 

اسلام 

ايوه اسلام ي حقييي*ييره اسلام ي زبااااا*له 

مي كانت خايفه منه وقالت وهي بتعيط 

اسلام عشان خاطري أهدى أهدى 

اسلام مسكها من شعرها ونزل بيها عالسلم وهو ماسكها من شعرها وركبها العربيه بالعافيه ووصل لبيت اهله

ادخلي ي زبااااا*له 

اسلام اول م دخل رمى مي في الأرض 

اسلام عشان خاطري أهدى انا انا اسفه

اسفه اييييييه انتي ضيعني شرف العييييييله ي زبااااا*له 

ام اسلام وأبوه جم ع صوت اسلام 

في اي ي بني 

بنتك الزبا*له ضيعت شرفنا شرف العيله بسلامتها كانت مع واحد زبا*له زيها في شقته 

ابو اسلام قرب من مي وقال وهو مصدوم 

اللي قاله صح هااااااا 

هترد تقولك اي ي بابا هترد تقولك أنها واحده حقي*ره

قامت مي وقالت بصوت عالي 

متضايق هاااااا مانت ضيعت شرف مليكه يوم لما اغت*صبتها ربنا أن*تقم منك فيا 

انتي بتقولي اي انتي اتجننتي 

قالت وهي بتشاور ع نفسها بقوووول الحقيقه انا ي سيد اسلام بقول الحقيقه انا واحد حق*يره وزب*اله وانت زيي بالظبط 

اسلام قرب منها وكان هيض*ربها 

ايييييه خايف تسمع الحقيقه حاسب نفسك الاول وبعدين تعالى حاسبني اسلام اتعصب وخرج من البيت كله وركب عربيته ورجع لشقته مع مليكه وكانت مليكه خرجت من الاوضه لما حست أن مش موجود اول م وصل اسلام مليكه خافت وكانت هتدخل تاني الاوضه بس وقفها اسلام

عايز مني اي  

عايز اقولك اسف عارف انها مش هتعمل حاجه بس انا اسف حقيقي اسف ع كل اللي حصل 

والله ولما انت عارف أن الكلمه دي مش هتعمل حاجه بتقولها لي هاااا انت دم*رتني ولا ليكون بتقول كده عشان اجيلك انا برجليا 

انا شوفت اختي وهي في حضن واحد غريب في شقه واحده اللي شوفته كفيل أن يحسسني بذنب كبير كبير اوي عاللي عملته فيكي واللي كنت هعمله في اختك كنتي عايزه ابعد عنك واسيبك مش كده انتي طالق ي مليكه دلوقتي ممكن تعملي كل اللي عايزاه ومش هقف في طريقك 

مليكه فرحت لما طلقها وجريت طلعت بره البيت وراحت عند اهلها وفتحتلها ملك 

اي اللي جابك 

اسلام طلقني 

ملك قالت بفرحه بجد اكيد عمل كده عشاني عشان نتجوز 

اسلام مش بيحبك اصلا عشان يتجوزك 

ملك اتضايقت واتصلت بإسلام 

الو ي حبيبي 

ملك انتي لازم تعرفي اني زي م قالت اختي زبا*له وحق*ير واهمهم اني كنت بتسلى بس 

مش فاهمه 

اختك معاها حق لما قالتلك اني مش بحبك ومش عايزك وان ده كله تسليه مش اكتر عارفه ي ملك انا خدت حتة قلم فوقني من اللي عملته وكنت هعمله انا مش عارف ممكن اعمل اي وأصلح اللي عملته ازاي بس انا اسف 

اسلام قفل بعد م خلص كلامه وملك قعدت في الأرض بانه*يار

يعني اي 

يعني مش بيحبك ي ملك ودي تسليه ممكن يعملها اي واحد زب*اله ميعرفش يعني اي شرف 

انا كنت هبله مصدقتكيش وكنت ..

خلاص ي ملك خلاص 

انا اسفه اسفه 

عدت الايام ومليكه وملك بقوا كويسين وافضل من الاول واسلام مكنش قادر يبص في عين اي حد بسبب اللي عمله ولاقى جزاته

متابعه من هنا علشان يصلكم الاسكريبت التالي من هنا متابعه 

رايكم♥️✨

#هل ندمت؟

#بقلم_نورهان_قطب






 

تعليقات

التنقل السريع