القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #عشقت_ظابط_مخابرات البارت_الثاني بقلم_sogod_bakery في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#عشقت_ظابط_مخابرات

#البارت_الثاني

#بقلم_sogod_bakery

فارس بصدمه: اي انا جاي حالا ونزل جري

فهد: في اي يا فارس وجري ركب معاه بسرعه

فهد: في اي يابني كنت بتجري لي

فارس بعصبيه: اسكت يافهد اسكت 

فهد: حاضر ياعم خلاص اهدى

--------------------------------------------------------في الكليه عند ملاك

ملاك: بقولك يانور هجيب حاجه اشربها واجي بسرعه 

نور: اجي معاكي 

ملاك: لاء هاجي بسرعه مشيت وجابت عصير ورجعت وهي راجعه خبطت في شاب

ملاك : انا اسفه ياطارق مكنش قصدي كانت هتمشي

طارق بعصبيه:  مسك درعها جامد انتي عبيطه يابت هو اي الي اسفه اعمل اي بأسفك ده

ملاك بدموع: انا اسفه طيب اعمل مكنش قصدي والله 

طارق بخبث: اقولك تعملي اي وقرب منها وكان هيبوسها

ملاك بدموع: ضربته بالقالم انت حيوان وزباله

طارق بغضب: انتي بتضربني يا****طب تعالي ولسه هيرفع ايدو فارس مسكها

فارس ببرود: فكر تعملها تاني وانا اندمك على اليوم الي فكرت ترفع ايدك فيه عليها

طارق بخبث: وانت مين بقا ان شاء الله اه انت بقا الواد بتاعها بقا وهي عامله علينا كلنا انها محترمه وهي****

فارس بعصبيه: ضربو بالبكس دي اشرف منك ومن اهلك كلهم يابن*******يا***

جاسر ونور وفهد جم نور حضنت ملاك

نور: بس ياحبيبتي خلاص كفايه عياط ونبي

جاسر: خدها في حضنو فارس شدها ومشي بسرعه

جاسر: جري وراه استني يافارس يااااافااارس بس فارس مشي 

في العربيه عند فارس

ملاك بدموع وخوف: ف ا ر س ا ن اااااا

فارس بعصبيه: اسكتي مش عاوزه اسمع صوتك فااااااااااهمه

ملاك برعشه: ف ا ر  س و ن ب ي

فارس: ضربها بالقلم قولتلك اسكتي بقاااااا😡

ملاك: 😭😭😭😭

--------------------------------------------------------نرجع الكليه تاني 

فهد: ينهار ابيض ده فارس هيموتها

جاسر بعصبيه: حرام عليه بقا دي البت بتخاف تسمع اسمو حتي

نور بدموع: جاسر ونبي كلمو قالو انت فين انا خايفه عليها 

فهد بحب: اهدي يانور فارس بيحبها ومش هيعملها حاجه يلا نروح البيت عندها

جاسر ونور: يلا

--------------------------------------------------------عند ملاك في البيت 

فارس ببرود: يلا 

ملاك بدموع: يلا 

طلعوا ودخلو شافت مامتها علي الارض 

ملاك: فاااااااااااااارس الحقني ونبي ماما بتموت 😭 فارس شالها ونزل شاف عربية فهد تحت ركب عربيته وفهد مشي وراه 

--------------------------------------------------------راحوا المستشفى 

ملاك بعياط: ماما انا عاوزه امي😭

جاسر حضنها: اهدي ياقلبي اهدي 

نور بدموع: بس ياقلبي هتبقي كويسه والله 😭

فارس بهدوء: خلاص ياجماعه عمتو هتبقي كويسه ان شاء الله 

ملحوظه فارس ابن خالهم وفهد متربي معاهم من الطفوله

جاسر: خلاص يالوكه اهو الدكتور خرج

ملاك: دكتور ماما كويسه صح😭

الدكتور بأسف: انا اسف بس المريضه................ 

نكمل بعدين يلا بااااي😘💖

يتبع 

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع