#وقعت_ف_حب_قاسي
#البارت_الرابع_عشر_قبل_الأخير
#بقلمي_اية_سلمان
تاني يوم
صحيوا كلهم من النوم
عند سيف و مليكة
سيف صحي من النوم قبل مليكة و فضل يتأمل ملامحها و يركز فيها
مليكة ب انزعاج من نور الشمس : تؤتؤتؤ حد يقفل البتاعة دي
سيف ب ضحك : قومي ي ملوكتي النهار طلع
مليكة ب ارهاق : سيبني نايمة شوية ي سيف تعبانة
سيف ب قلق : تعبانة مالك ي حبيبي
مليكة ب نعاس : مفيش حاجه عاوزة انام كمان شوية
سيف ب ارتياح : لا يلا قومي عشان تفطري انتي بقالك يومين تقريبا مأكلتيش يلا
نور ب زهق قامت قعدت : اوووف هو البني ادم ميعرفش ينام ف البيت دا
سيف ب ضحك ع شكلها : ههههههه معلش قومي ي كسلانة قومي
مليكة ببرطمه : خلاص قومت اهو
سيف قام من ع السرير و قرب منها
مليكة بخضه : اي ف اي
سيف ب استغراب : مالك هشيلك في اي
مليكة : اااه لا انا عاوزة اقوم لوحدي
سيف : بس انتي لسة مخفتيش
مليكة : عاوزة اجرب
سيف ب حنية : طيب قومي و اسندي عليا
مليكة مسكت ايد سيف و حاولت تقوم
مليكة بوجع : اااه لالا قعدني
سيف ب خوف : شوفتي قولتلك الجرح بيوجعك
مليكة ب دموع : ايوة
سيف ب حنية : طيب اهدي هديكي حباية مسكنة و هتبقي احسن ان شاء الله
مليكة هزت راسها بمعني حاضر
شالها سيف و دخلها الحمام و بعد ما اخدت شاور ساعدها ف تغيير لبسها و بعدها اخدها و نزل تحت
سيف و هو شايل مليكة : صباح الخير عليكم
الكل : صباح النور
سيف و هو بيبص ل اسلام : عملت ال قولتلك عليه
مليكة ب استغراب : هو اي ي سيف
اسلام : ايوا موجوده فوق دلوقت
سيف ب همهمه : هممم تمام اطلع هاتها تفطر
مليكة ب غيرة : هي مين دي
سيف و هو بيبصلها : دارين
مليكة بصدمة : د دارين بنت خالو
سيف ب حنية : ايوا البنت كويسة مش ذنبها ان باباها كده دلوقت هو ف مستشفي الامراض العقلية و اخوها ما'ت معدش ليها حد
مليكة بدموع : انت حنين قوي ي سيف
سيف و هو بيمسح دموعها : ليه الدموع دي طيب
محمد : اححححححممممم لاحظ يابا اننا سناجل
اسلام : قولة ال مش حاسس ع دمة ده
سيف ب تريقة : حد قالكم متجوزوش
محمد بفرحة : حلو انا بقا عايز اتجوز
سامية ب فرحة : احلف ي محمد قولي هي مين
محمد و هو بيبص ل نور : الانسة نور
نور الاكل وقف ف زورها و فضلت تكح
سامية ب خضه : اسم الله عليكي ي بتي اشربي اشربي اكده ي محمد هتمو'ت البت
محمد ب خضه : انتي كويسة
نور و هي بتاخد نفسها و وشها بقا احمر من الاحراج : ا ايوا
سيف ب ضحك : اقعد ي حنين اقعد
سامية ب حنية : اي رأيك ي بتي
نور ب خجل : احم ه هو الرأي رأي ابويا ي عمتي
محمد ب فرحة : يبقا انتي موافقه لولولولولولولولولولي وافقت ياما هتجوز ي بلد
اسلام ب ضحك : اقعد ي اهب'ل لسه هنشوف ابوها
محمد ب فرحة : ملكش دعوة ابوها هيوافق انا متأكد
نور ب خجل : ط طيب انا احم شغلي خلص هنا ي استاذ سيف و لازم ارجع البيت
محمد ب صدمة : اي ده بسرعة كدة
نور و هي بتبص ف كل اتجاة ماعدا محمد : احم ا اصل شغلي خلص هنا هقعد ليه
محمد : طيب بما انك مروحة هوصلك
نور بسرعه : لالا ملوش لازمة
محمد ب اصرار : لا و الله ابدا لازم اروحك و اقابل الحج عشان اخد معاد
نور ب خجل : تمام
سيف بتذكر : انا ناسي حاجة .. دارين اطلع ي اسلام ناديلها
اسلام بتذكر : ايوا صح طالع اهو
طلع اسلام و جاب دارين
*دارين بنت عندها ١٩ سنة عيونها رمادي و شعرها اسود فحمي طويل و بشرتها خمرية "
مليكة ب فرحة : دارييييين
دارين ب دموع فرحة : ملييييكة
وحضنوا بعض
دارين ب دموع : شوفتي ال حصلي ي مليكة انا مبقاش ليا حد
مليكة و هي بتمسح دموع دارين : متقوليش كده انتي هتفضلي معانا هنا
دارين : بس ..
مليكة : مفيش بس هتقعدي معايا
دارين ب ابتسامة : حاضر
سيف كان بيبص عليهم و فرحان و بيبص ع اسلام لقاه سرحان ف دارين
سيف ب غمزة : اي ي سلوم مالك
اسلام ب توهان : هه
سيف ب ضحك : حلوة دارين صح
اسلام فاق ع كلام سيف : هي حلوة فعلا بس ي خسارة الحلو ميكملش
سيف ب استغراب : ليه
اسلام ب زعل : انت ناسي انها متجوزة
سيف : انت ناسي ان صالح ما'ت
اسلام : برده
سيف ب حنية : فكر ي صاحبي هي صغيرة و هو ضحك عليها و بعدين ملمسها'ش
اسلام : سيبها ع الله
سيف : و نعم بالله
عدي شهر
نور و محمد اتخطبوا
اسلام و دارين بقوا قريبين من بعض
سيف و مليكة علاقتهم بقت اقوي
ف يوم
سيف ب زهق : مليكة قولتلك اوعي ورايا شغل انا اخدت اجازة كبيرة من الشغل دانا مبقتش ظابط بقيت دادة
مليكة : لا ي سيف مش هتنزل و ادي فونك اهو
سيف ب زهق : ملييييكة قولتلك هاتي الفون بقا بلاش شغل الاطفال دا
مليكة ب دموع و عفوية : اهووو
مليكة رمت الفون ع الارض اتكسر
سيف ب غضب و صوت عالي : انتيي اتجننت'يييي اي ال هببت'يييية ده
مليكة ب خوف : ا انا انا
و حست ب دوخة جامدة
مليكة ب دوخة : س سيف
سيف ب غضب : بلاش تمثيل عشان تخرجي منها
مليكة حست انها خلاص معدتش قادرة تقف و الدنيا بتسود حواليها
سيف لقاها هتقع قرب منها و لحقها
سيف ب خوف : مليكة مليكة اصحي لو بتمثلي اصحي مليييكة
ستوب هنا ينتهي البارت دا
البارت الاخير حكااااااية انتظرونا و ي ريت تعملوا متابعه من هنا
تعليقات
إرسال تعليق