القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية وقعت في حب ام لسان طويل البارت 1_2_3_4_5 بقلم رندا على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


سليم / اسمعي يا بت تعالي هنا 

كيان / نعم  ي سطا 😂😂

سليم بغيظ / ي سطا ف عينك اتعدلي ي بت بصي واحنا جوه انتي مجرد تلميذتي  انتي فاهمه😏

كيان / حاضر يا بيبي 😂😂😂

سليم بنفاذ صبر وعصبيه / يلهوي بيبي بيبي اصوت منك انا هنا مجرد العميد بتاعك وبس بيبي دي ف بيت

كيان بغيظ / يووو نفسي افهم بس انت مش عاوز حد يعرف لي أن إحنا  اخوااااط ليه هااا 😂😂😂

سليم بنفاذ صبر / مش عاوز حد يقول انك بتنجي عشان اخوكي معيد هنا

كيان بمرح واستفزاز / ي جدع اي دا طويب ف حاجه تاني ولا ادخل 😂😂

سليم بتحذير / ايوا لسانك الطويل دا ومشاكلك😂 مش عاوزها هنا واي ولد يكلمك تتنيلي وتيجي تقوليلي

كيان بغيظ وتمثيل الطيبه/ ياااه انا دا انا غلبانه😂💔 

سليم / اه واضح كنتي بتمسكي العيال تضربيهم ف المدرسه لغاية تالته ثانوي😂 (مفتريه اوي 😂)

كيان بتمثيل الحزن / ربنا علي الظالم حاجه تاني

سليم / اه ونتي قاعده متقعديش تضحكي ولا تبصي يمين وشمال زي الهبله مانا عارفك

كيان بنفاذ الصبر / طوويب

سليم  وكان هيقول و قاطعة ف كلام كيان وقالت / ف حاجه تانيه ولا امشي عشان انا طهقت بصراحه

سليم بقرف / حاضر ي ختي بس عارفه لو لقيتك بتعملي حاجه كدا أو كدا يومك هيبقي  اس*ود معايا

كيان بغيظ / مفيش اسود منك 😂😂

سليم / بتقولي حاجه

كيان بخوف / لاااا خالص 😂(جابت وراه)😂مش عندك محاضرات

سليم / اه ولما تخلصي هتفضلي مستنياني 

كيان / يلهوي 🥺 كل دا حب 😂😂

سليم /لا دا بتنجان اتنيلي امشي يابت

كيان ومشيت قدامه لاقيته بينادي

سليم / ي كيان امشي زي العسكري بدل ماقت"لك😂

كيان بخنقه وزهق / حاااااااضر😭😭 ربنا علي المفتري 😂 ومشيت ودخلت جوه الكليه وفضلت اتفرج عليها كيان / الله اخيرا بقيت ف الكليه وطلعت الساندوتشات اللي امي عملهالي وفضلت اكل فيها ونا ماشيه 😂😂😂 

وفجاه خبطت ف واحد

يوسف / مش تخلي بالك ي انسه 

كيان بغيظ / انا بردو اللي اخلي بالي

يوسف بعصبيه/لا انا 

كيان بردح / بقولك اي متعصبنيش وتخنقني انا اول يوم ليا هنا مش عاوزه اتغابه علي حد 😂 ف يلا من هنا وخلي يومك يعدي ي عسل علي خير 😂😂😂

يوسف بغضب جامد / يومي انا اللي يعدي علي خير اطلعي بالكرنيه بتاعك ي بت

كيان بزعيق وردح / بت لما تبتك وزة وبطه يلعبو ف بوقك 😂😂😂

يوسف بعصبية وغضب جامد / تصدقي انك شوارع*يه قدامي علي مكتب العميد

كيان بعصبيه وردح / نهارك اسود انا شوارع*يه ي ش*رشوح ي مع*فن ي جرب*أن دا انت تلاقيك مش بتست*حم وريحتك وح*شه وبداريها بلابرفن 😂😂😂😂

يوسف بصدمه من كلامها وغضب/ تصدقي والله العظيم مروما انك بنت بس والله العظيم مهسيبك ويومك مش هيكون فايت معايا

كيان بردح / لاااا ي مامي خووفتني اخاف ي عيد😂😂😂

لاقيت كل الجامعه تجمعت ولاقيت طالبه بتقوله ف حاجه ي دكتور يوسف

كيان بصدمه وخوف وتوتر / دا دا اي 😭  د.د.دكتور بصتله بخوف ومديت ساندويتش جبنه كيان / تاخدلك حته 😂😂 

يوسف بغضب / لا تاخدي انتي بقي رفض نهائي ومفيش كليه هتقبلك تاني اي رايك بقي ف اول يوم ليكي


وهنا لاقيت اخويا وحبيبي 😂 جه سليم ولحقني 

سليم/ دكتور يوسف في اي

يوسف / ابدا ي دكتور سليم بس الطالبه دي هتاخد رفض بس كدا 😂😂

كيان بغيظ / بس وجاي علي نفسك لي 😂

لاقيت سليم بصلي بصه كأنه هيمو*تني

يوسف / شايف دي لازم رفض

سليم / معلش بقي ي دكتور اول يوم ليها متعرفش حاجه

يوسف / دي قليلة الاد*ب دي هزق*تني لازم تترفض 

سليم / ي دكتور معلش حرام مستقبلها يضيع معلش امسحها فيا اتفضلي ي انسه اعتذري ل دكتور يوسف 

كيان باستفزاز / بس هو كمان غلط فيا

يوسف/ شايف ي دكتور سليم قولتلك اش*كال دي لازمها الرفض

سليم بعصبية / اتفضلي اعتذري لدكتور

كيان يلهوي هو بيبصلي كدا لي 😂😂 / سوري ومشيت

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻



بارت تاني

ولقيت وحده جيالي وبتنادي عليا 

كارما / برافو عليكي اصل دكتور يوسف دا ميغركيش أنه جميل ووسيم جدا وقمر  وشاب وكدا دا مطلع عنينا كلها ف محاضره 😂😂

كارما / اه صيح انا كارما سنه تانيه 

كيان / ونا كيان ف سنه تالنه بردو 

كارما / غريبه ؟ اول مره شوفك يعني 

بقلمي /Randa Ali

كيان / اه مانا كنت بدرس انتساب ومكنتش باجي غير علي الامتحان وبس

كارما / اه بس كدا ي بت دكتور يوسف مش بيجي غير بكدا 😂😂

كيان / متفكرنيش دا انا كنت همو*ته وشرش*حه ما لوما دكتور سليم جه كنت مسح*ت بي الكليه كلها

كارما بخوف ورعب/ ك.ك.كيان

كيان /اسكتي ي كارما انا لو لمحته بس هتط*لع عينه وامس*ح بي الكليه كلها مش عشان موز اوي وشاب وقمر ورقيق 😂😂 يشوف نفسه 

بقلمي /Randa Ali

كارما بخوف / ك.ك.كيان

كيان / بس ي كارما دا انا بس بدور عليه وهجيب*ه من شعره اه وربنا

كارما عاوزه تعيط / ك.ك.كيان

كيان/ اي ي كارما لاقيتها بتشاور بعيونها وكانت هتعيط

انا كنت هعيط وبخوف وتوتر/ه.ه.هو ورايا لاقيتها هزتلي رأسها

كيان الله شيلت السنه خلاص 😭😭😭

بقلمي /Randa Ali


وتكلمت بخوف جامد وصوت مهزوز / بس تعرفي دكتور يوسف دا اخلاق وطيب وحنين اوووي اه والله وقمرر وموز اوي😂😂😂😂😂اه والله جدع جدااا.

(امال مانتي خوافه بتكلمي وتشتمي لي 😂)

بقلمي /Randa Ali


كارما بخوف/ اه والله عندك حق وابن ناس 😂😂

كيان/ بصراحه انا تكلمت معاه وحش وتعاملت بطريقه مش حلوه وكنت غلطانه 😂😂

لقيته وهو واقف ورايا

يوسف بصوت حاد/ سكتي لي كملي باقي شتا*يم وتهز*يق ي انسه خدي راحتك خالص 😂

بقلمي /Randa Ali

كيان بصوت محبوس بالضحك والخوف ف نفس وقت/ م.مين دا اللي يشت*م دكتور مره وحده هو حد يقدر بردو ي دكتور ولا عاش ولا كان 😂😂😂


(امال مين اللي كان مقطع فروة😂)


يوسف/ لا والله

كيان بصوت مسكنه / اه والله😂😂

يوسف/ ثواني ومكنش شايفك قدامي 

كيان / انا اصلا مش ف العالم 😂😂😂

وكنت ماسكه كارما وجريت😂

دخلنا المحاضره واحنا يعتبر بنطلع ف الرو*ح

كارما/ كنت هم*وت من خوف

بقلمي /Randa Ali

كيان بمرح/ لا انا ولا خوفت خالص عادي جدا جاته القر*ف

شايف نفسه علي اي مش عارفه😂😂😂😂


( معن كنتي هت*موتي من الخوف 😂😂)


كارما / دا انتي كنتي هتشيلي السنه 

كيان / هو يقدر دا انا كنت اعلق*ته

 كارما / امم باين طيب يلا بقي احسن تضيعي علينا محاضرة دكتور سليم ودا بقي اللي دافع عنك ومن سببه ماخدتيش رفض  دا موز اووي 

بقلمي /Randa Ali

كيان من غير استوعاب / لا والله

كارما / اه والله دا قمر الكليه كلها اصلا دا عليه ضحكه بدوخني 😂😂😂


كيان انا اخويا قمر من امته دا 😂 بعدها قالت / بت اي الحكايه

كارما / حكاية اي اتني*لي هو يعرف اني اصلا حتي ف الجامعه

كيان / بت لي محاولتيش تقربي منه 

كارما / يعني هيسيب كل القمرات دول ويبصلي انا ي كيان

كيان /بت انا حبيتك كدا من عند ربنا تعالي ونا مش هسيبك غير لما اجوزهولك 😂😂

بقلمي /Randa Ali

كارما ضحكت جامد / لا والله ودا ازاي بقي 

كيان /ملكيش دعوة تعالي

ودخلنا المحاضره وقعدنا ف المدرج الاول وبقينا ف وشه 

ولاقيت صوت مايع اوي وبتكبر بيكلمنا ببص لاقيت بنتين


_لو سمحتي

كيان / انتي عليا انا

البنت بق*رف وتكبر /اه انتي واللي جمبك ( قصدها كارما)

كيان / ي نعم

_ دا مكانا بنقعد هنا دايما ف محاضرات دكتور سليم

كيان / اه ونا اعملك اي يعني

__قومي من مكانا

كيان ضحكت وباستفزاز/اقوم لا مش هقوم

كارما / يلا ي كيان

بقلمي  /Randa Ali

بنت / اه ياريت تسمعي كلام صحبتك وتقومي

كيان / اه ونا مش قايمه وريني هتعملي اي

البنت/ هو اي اللي لا. دا مكانا بقولك

بقلمي /Randa Ali

كيان ضحكت/ اظاهر انك لسه ف المدرسه بقي مكاني ومكانك ايام الفصل رن جرس البريك

البنت / انتي وحده مس*تفزه بقولك هقعد هنا

كيان / طيب وحياة ربنا مانا قايمه انشالله كارما متجوز خالص 😂😂

كارما كانت هتضربني

وهنا لاقيت دك

 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

بقلمي/randa Ali

لو جاب تفاعل كمان زي بارت الاولي هنزل بارت تاني


وقعت ف حب أم لسان طويل.  صلوا على الحبيب المصطفى

هوبا لاقيت الف*قر دخل اقصد سليم اخويا حييبي

سليم / في اي 

البنت بدلع / دا مكانا ي دكتور والأستاذة واللي جنبها مش عاوزين يقومو يرضيك كدا

سليم بغيظ / معلش اتفضلي ف مكان تاني وبعدين هنا جامعه مش مدرسه مفيش مكاني ومكانك

ومشيت كيان طلعت لسانها وبصت قدامها حسيت أن سليم وشه بيطلع نا*ر وتكه وهيق*تلني وبداء يشرح 

كيان بمرح/ يااه دا دكتور سليم دا طلع شرحه حلو اوي وعلي مياه بيضا

بقلمي /Randa Ali

كارما / هو شاي ي كارما انتي هتجننيني 

كيان/ لا بن نينيني بقولك قومي

كارما/ هنروح فين 

كيان / ل سليم اقصد دكتور سليم 

كارما / لي 

كيان / هنراقبه

كارما / لاا ي كيان

كيان / متخفيش انا معاكي

كارما/ مهو دا اللي مخوفني

كيان / بقي كدا ونا اللي بحاول اظبطك لي عشان تتجوزي

كارما /خلاص اسكتي هتفضحيني يلا بينا 

بقلمي /Randa Ali

وقومنا انا وهي لاقينا سليم وحده واقفه معاه وبيشرحلها بس البنت نظراتها معجبتنيش 


كيان / بت ادخلي خليهم اقطعي كلامهم متخليش البت تقف معاه

كارما بخوف/ لا لا ي كيان مستحيل اعمل كدا يلا نرجع

كيان / بطلي خوف بقي اقولك تعالي نقرب منهم وقربنا 

كيان / سامعه ي كارما البت بتقوله يديها درس برايفت لوحدها البت مطلعتش سالكه 

ولاقيت حد ورايا وبيخبط علي ظهري 

كيان / لحظه وحده

بردو بيخبط

بقلمي /Randa Ali

كيان بغيظ وعصبيه / ماقولنا لحظه خليني اركز بيقول اي ي زف*ته ي كارما خليني اسمع بدل مالواد يروح مننا

يوسف / بسرعه كدا لحقتي تحبي وتراقبي 

كيان / طيب وربنا ي ك.

وسكت مره وحده اي دا صوت دا مش غريب وبتعدل لاقيت دكتور يوسف قدامي وكارما واقفه هتعيط

كيان بابتسامه / منور ي دكتور الجامعه كلها هي دي الكافتيريا

بقلمي /Randa Ali

يوسف بنظره غريبه / لا والله

كيان / يبقي انا توهت يلا ي كارما ولسه هاخدها وامشي

لاقيت دكتور يوسف مسكني من كتفي وبقت رجلي مرفوعه 

كيان / عيب كدا ي دكتور نزلتي انت تعرف اصلا ثمن التيشيرت دا بكاام اصلا 😂😂😂نزلني

يوسف / انتي جيتي من انهي مص*يبه

كيان / عيب كدا ي دكتور 

يوسف / انتي ابتلاء مصي*به ووقعت قدامي

بقلمي /Randa Ali

كيان /  مصي*به لما تشيلك 😂

😂😂 ولاقيت سليم جه وشالني من ايدو 

سليم بغضب وماسك نفسه / في اي ي دكتور هو انا كل مشوف حضرتك الاقيك بتتخ*انق مع الطالبه دي

كيان / أقوله عشان عندو صحه بيف*تري عليا 😂😂😂

سليم داس علي رجلي جامد 

كيان بوجع / اااه خلاص يلا ي كارما 

بقلمي /Randa Ali 

يوسف / علي فين البنتين دول كانو واقفين بيسمعوك بتقول اي 

كيان بغيظ / لا استني كدا نسمعه اي احنا كنا ماشين من هنا صدفه مش اكتر صح ي كارما

لاقيت كرما هتعيط ف ضرب*تها ف رجليها

كارما بتوتر وخوف / ا.اه صح كدا

لاقيت يوسف هيقول....

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

استوب كدا نسيت اقولكم الشخصيات 

(سليم معيد ف الجامعه عندو 27 طويل عريض واسيم جداا عندو لحيه عيونه رمادي بشرته قمحاوي شخصيه جدا وعصبي عندو اخت وحده )


(كيان عندها ٢٠ سنه ف كلية صيدله شاطره جدااا عيونها خضراء رموشها كثيفه شعرها عند خصرها وطويل وناعم اوي ولونه بني محروق جسمها ممشو*ق وقصيره جميله جدا بس لسانها طويل ملهاش ف الحب وكلام دا وتبقي هي وسليم اخوات بيحبو بعض اوي )

يوسف يبقي عندو ٢٦ سنه عصبي جدا بيتعصب بسرعه مش بيحب حد يطول لسانه عليه طويل وعريض عندو عضلات عيونه زتوني بشرته خمريه جذاب جداا )

( كارما خوافه جداااا بتحب سليم اوووي من اول مدخلت الكليه طولها متوسط شعرها عسلي نص خصرها كيرلي عيونها بني فاتح جسمها مظبوط وشاطره معندهاش صحاب)


دي شخصيات باقي شخصيات اللي هتظهر ابقي اعرفها

لو جاب تفاعل هنزل بارت تاني

وقعت في حب ام لسان طويل

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

بقلمي /Randa Ali

بارت التالت



وقعت في حب ام لسان طويل. صلوا على الحبيب المصطفى

يوسف /صح اي وفي وحده ف سنه تانيه بردو مش عارفه مكان الكافتيريا

كيان /توهنا انا جديده وتوهتها

سليم / خلاص ي دكتور يوسف حصل خير 

يوسف / دكتور سليم مينفعش كدا مينفعش الموضوع يعدي كدا 

Randa Ali

سليم / معلش ي دكتور حتي لو كان قصدهم يسمعوني انا مسامحهم 

يوسف / ونا بقي مش هسكت ولازم احولهم ل تحقيق 

كيان / تحقيق ومالوا انت معاك دليل دكتور سليم ذات نفسه مش معاه دليل انت بقي ي دكتور معاك

سليم بغضب / علي محضرتك

كيان / ي دكتور بس

سليم بغضب / علي محضرتك

اخدت كارما ومشيت

Randa Ali.

كيان / بت بطلي عياط اجمدي كدا 😂

كارما / زمانهم هيقولوا علينا اي

كيان / عاااااادتشي ولا يهمني😂😂😂😂

كيان / مروما دكتور سليم كنت مسكت دكتور يوسف وضر*بته

كارما /ونبي تسكتي لو شافك تاني مش هيسيبك غير ونتي واخده رفض

كيان/ وهو يقدر دا انا كنت مو*ته ساعتها 

كارما / ونبي اتني*لي 

كيان / مهم قوليلي انتي بتحبي دكتور سليم بجد .

كارما / اه من سنه اللي فاتت دا علي ضحكه بتنور كل حياتي ولا غمازاته ي كيان بتمو*تني 😂😂🤤

Randa Ali.

كيان / خلاص خلاص ي ختي 😂

كارما / تعرفي لما بشوفه مع وحده ببقي مولعه نا*ر بكون عاوزه امو*تهم

كيان / خلاص تعالي عندي نهردا بليل نقعد سوا ونشرب حاجه ونظبط للموضوع وكمان عملالك مفاجاه😂😂😂

كارما باستغراب/ مفاجأة اي

كيان / لما تيجي هتعرفي المهم دا عنواني 

كارما اخدت الورقه من كيان

كيان /متتاخريش المهم 

كارما / حاضر 

Randa Ali.

ودخلنا المحاضره

لسه هندخل لاقينا دكتور يوسف ف وشنا

يوسف / اتفضلي انتم الاتنين اطلعو برا

كيان / نعم

يوسف / زي ماسمعتي برا انا محدش يدخل ورايا 

كارما بخوف / حاضر ي دكتور يلا ي كيان

كيان بغضب / استني ي كارما

يوسف / خدي صاحبتك واتفضلي برا

كيان / معاد محاضرتك كام

يوسف /١١

Randa Ali.

كيان/ تمام ودلوقتي الا ٦ دقائق ونا جايه قبلك ٦ دقائق مليش ذنب أن حضرتك تدخل قبل المحاضره

واخدت كارما ودخلنا 😂😂😂

يوسف بغيظ/ يلا نبداء

كيان وسط المحاضره/ لسه فاضل ٦ دقائق ي دكتور معاكي مياه ساقعه ي كارما اصل جو حر اوي


المدرج كله ضحك حتي هو بس مكنش بيباين ضحكته ضحكته كانت جميله اوي 😂😂

وجه وقت المحاضره وبداء يشرح ونا برغي مع كارما عن سليم دي طلعت بتمو*ت في

يوسف / انتي ي دكتوره

عملت نفسي مش سامعه 😂😂

يوسف / انتي اللي داخله متاخر

كيان ببرود / قصدك انا  😂

Randa Ali.

يوسف / لا خيالي انا 😂😂

كيان / انا مش داخله متاخر 😂

يوسف / قومي قوليلي كنا بنكلم في اي

كيان ببرود / ف المحاضره ي دكتور 😂

يوسف بغضب/اللي هي اي بقي

كيان بنفس البرود /الكيمياء التحليلية Analytic

يوسف / كملي

كيان قومت وشرحت مكنش يعرف اني دحيحه الدفعه 😂😂

يوسف / اقعدي 

ف قعدت بعدها لاقيته..

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

من بارت جاي هحط صورة غلاف للروايه

وقعت في حب ام لسان طويل

بارت رابع

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

بقلمي /Randa Ali


وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا على الحبيب 💙

البارت الخامس

بقلمي /Randa Ali

لاقيت دكتور يوسف خلص المحاضره

ولقيت سليم بيرن عليا 

كيان بتوتر / الو

سليم بعصبيه / دقيقه و تبقي قدامي وقفل

كيان روحت وركبت العربيه كان وشه زي الون اللاحمر كأنه هيو*لع

كيان / احم 

سليم بيسوق بعضب

كيان بخوف / مكنتش اعرف ان شرحك كدا 😂

سليم بكل غضب / كيان مش عاوز اسمع صوتك 😂

كيان / لي وهو انا عملت اي 😂

سليم بغضب شديد / اه فعلا معملتيش مسمعش نفسك لغاية منوصل احسن اقسم بالله العظيم اقوم اجيبك من شعر*ك 😂😂😂😂😂


كيان كنت هم*وت من الخوف فسكت

وصلنا وطلعت اجري علي فوق وهو كان ورايا طالع دخلت 😂 الشقه لاقيته قفل الباب وقلع الح"زام 😂

سليم بكل عصبيه / اول يوم ف الجامعه وتعملي كل دا

كيان بخوف جامد / اهدي بس ي سليم

سليم بكل غضب/ اهدي ف عي*نك انتي شرش*حتي 😂 الدكتور وصحبتي 😂 علي وحده لا وكمان بتراقبيني ي 😂 بجاح*تك كان ناقص تعملي اي تاني 😂


كيان / اهدي بس هفهمك ثانيا الدكتور هو اللي كان غلطان

سليم طلع يجري وراها بلح*زام وهي طلعت تجري 😂😂

سليم بعصبية وغضب / هو اللي غلطان انتي مس*حتي بي الكليه كلها وغلطان 😂😂😂

Randa Ali.

جريت استخبيت تحت السرير ( تستاهلي عشان لسانك ) 😂

سليم بزعيق / اطلعي ي كيان وحياة ربنا مه*سيبك 😂

كيان/ مش طالعه ي سليم (فكروني بخوخه وتفاحه)😂


سليم بغضب جامد /بقولك اطلعي ي كيان وربنا مهرح*مك 😂😂😂


كيان ببرود /انا مالي انك معيد معايا ف نفس الكليه 😂 تق*رفني كل شويه 😂

Randa Ali.

سليم بعصبيه /اقرف*ك وربنا ي كيان لاهنف*خك النهردا 😂 احمدي ربنا مروما انا كان زمانك واخده رفد ورحمت ابوكي مهس*يبك ي كيان اخرجي ي بت 😂😂


كيان/ اللهي يارب متجوز طول حياتك مهطلع 😂😂😂

سليم /ماشي ماشي ورحمت ابوكي مطالع خليكي كدا تحت السرير وادي قاعده ي انا ي انتي نهردا 😂😂


بعدها باب الجرس رن

Randa Ali.

فرحت اوي كارما اكيد اللي جت هتنقذني

قام سليم ي فتح 

قومت بشويش اسمعهم


سليم /انتي ؟ انتي بتعملي اي هنا 

كارما بخوف /ا.ان.انا ا.ي.دا دكتور

سليم / انتي متوتره كدا علي طول بتعملي اي هنا

كارما/ هو انا غلطت ف العنوان صح

سليم بغضب وزعيق /كيااان وربنا مهس*يبك النهردا 😂😂😂😂 لاور*يكي 😂😂😂

Randa Ali.

 ( هيمو*تك ي كيان كنتي عسوله والله ومضحكه الله يرحم )

😂😂😂😂😂😂😂😂


طلعت اجري تاني تحت السرير 😂😂

سليم / اطلعي بقولك اطلعي 😂😂

كارما بعدم فهم /اي دا انتم عايشين مع بعض ازاي شكلي جيت ف وقت  😂 غير مناسب 😂(فهمت غلط )😂😂


كيان بتسرع / استني ي خربيت*ك احنا اخوات لو مشيتي هيف*رمني 😂😂😂😂

سليم /دا انا هوريكي وربنا 😂😂😂

كارما بصدمه / اي اي اي دا اخوكي يعني اي 😂

كيان/ وربنا اخوات تتخيلي القمر الكويت انا يبقي اخوها 😂 ألبو*مه دا 😂😂😂

Randa Ali.

( الثقه عاليه ف نفسها ) 😂😂


سليم بغضب / انا بو*مه 😂 ورحمت ابوكي مهس*يبك بردو


كارما من الصدمه صوتت / اخوات ينهار اس*ود 😂😂

كيان /اهدي ي خربي*تك اخوااااااط 😂 وربنا انتي فاهمه هاا 😂😂😂😂

سليم/ انا هطلع بس عشان صاحبتك لاكن وربنا مهعدي كل المص*ايب دي

وخرج 😂😂

Randa Ali.

كيان/ احلفي أنه خرج

كارما/ والله خرج

كيان/ طيب اقفلي الباب بلمفتاح وتعالي نقعد 

كارما راحت قفلته ونا طلعت من تحت السرير


كيان بوجع والم / حسبي الله ونعم الوكيل فيك ظهري اتك*سر 😂😂😂😂


كارما بصالها بصدمه 😂😂😂( الصدمه وحشه علي البت) 😂😂😂😂

Randa Ali.

كيان / متتصدميش وتبصيلي كدا انا هفهمك احنا اخوات بس محدش يعرف وبكل ثقه/ اصلي بلا فخر ذاكيه وشاطره 😂 وهو مش عاوز حد يقول اني بنجح بالكو*سه 😂 وكدا ومتخفيش ي سطا 😂 ميعرفش انك بتحبي ونتي بقي كدا زي الحلوه تيجي كل يوم عندي وهو بقي يت*نيل ويدبس 😂 فيكي وهوبا بحبك 😂 وهوبا يخطبك 😂 وهوبا يت*نيل  😂😂😂 يتجوز واخلص من قرف*ه وتحكمه ومن خوفك وز*نك وعياطك 😂😂😂

Randa Ali.

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

نزلت بارت تاني عشان التفاعل القمر زيكم فرحني اوي

قولولي اغير صورة الغلاف ولا حلوه هو نزلتها هي هي لان بصراحه ملقتش صور حلوه او تدل علي بطله مجنونه زي كيان

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات💙

بنوتات اللي بعتالي طلب صداقه من جروب ياريت تبعتلي مسج عشان اقبلها

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

يااااارب هاتوحشوووني😘

تكملة الروايه من هنااااااااا







 

تعليقات

التنقل السريع