القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية وقعت في حب ام لسان طويل البارت 6_7_8_9_10بقلم رندا على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا على الحبيب 💙

البارت السادس 

بقلمي /Randa Ali

كارما بصدمه زي مهي / يعني هو اخوكي بجد 

كيان / اه بس ولا ليا علاقه بي 😂😂😂

كارما ضحكت 😂😂😂

كيان / ي قمر انت علي ضحكتك 😂😂😂

كارما / بس ي مجنونه😂

كيان / مجنونه ومالوا بس عسل وسكر وقمر😂😂

Randa Ali.

( مش بقولكم كيان عندها ثقه عاليه ف نفسها اوي )😂


كارما / اه جدا ونا اقول كان بيدافع عنك ف كل حاجه النهردا لي 

كيان / طبعا مش اخويا 😂 لو مش يدافع عني يدافع عن مين دا انا كنت عملتو شاورما فراخ 😂 مش لحمه لان بحب الفراخ اكتر 😂😂😂😂😂😂

كارما  بضحك / اه طبعا كنتي هتعملي شاورما حتي كنتي من خوفك مستخبيه تحت السرير 😂😂😂🤭😂😂

كيان بحزن / بلاش تعايرني ي سيد 😂😂😂😂

ضحكت كارما 😂😂😂😂

كيان / يلا نقوم نحضر الغداء هتتغدي معانا

كارما بتسرع / لاا مش هقدر

كيان / عوزاني اذاكر من غير اكل كنت ام*وت 😂😂😂 يلا قدامي علي المطبخ

Randa Ali.

و روحنا نجهز الغداء


جت ماما المطبخ/ بتعملي اي

كيان / بجهز الغداء ي ماما نسيت اعرفك كرمله صحبتي 😂 اقصد كارما 😂 صحبتي الجديده ودي  ماما ي كارما وصحبتي مش امي وبس

كارما بابتسامة بحب / ربنا يخليكم لبعض

الام / سلمت علي كارما وحضنتها زي القمر

كارما / ربنا يخليكي ي طنط دي عيونك اللي قمر


وجهزنا الاكل علي السفره

Randa Ali.

كيان بمكر/ خدي ناولي طبق المكرونه دا ل سليم اصل بيحبه اوي ونا بخاف أقرب منه 😂😂😂😂😂😂

سليم بغيظ / لا ي راجل

كيان / لا انا بنت مش راجل 😂😂😂😂

سليم بعصبية / يارب صبرني

كارما مدت أيدها 

سليم ابتسم / واخد الطبق شكرا

كارما ابتسمت

وخلصنا اكل 

دخلنا الاوضه نذاكر

Randa Ali.

كارما / نذاكر مادة دكتور يوسف لان مش ط*ايقك 

كيان بخنقه/ ياااااه حرام عليكي هو انا اخلص منه ارجع البيت اذاكر الماده بتاعته لي كدا 😂😂😂😂

كارما بضحك / لازم نذكرها لان مش ط*ايقك 😂

كيان / ي شيخه اتن*يلي دا تحسي مش ط*ايق نفسه وبيمشي ورايا عشان يمسكلي اي غلطه

كارما / ودي حقيقه ي كوكو

كيان /طيب هروح اعمل نسكافيه عشان نركز 

كارما/ مش عاوزه اتن*يل اشرب اتن*يلي نذاكر

كيان بخنقه / اووووف مش عاوزه اتن*يل أذاكر

كارما/ الحمدلله هتسقطينا 

Randa Ali.

كيان بزعيق / نسقط اي ي ماما احنا لسه اول السنه 😂😂

كارما / لااا كدا كتير انا ماشيه 😂😂😂😂

كيان شدتها / لا استني احنا مش هنذاكر 😂 ف متروحيش

كارما / ي سلام لا والله انا جايه عشان نذاكر ف لو مش هنذاكر هروح

كيان / لا هنتسلي 😂💃

كارما / إزاي

كيان بكل مرح / هنغني 💃💃💃💃💃😂😂😂😂

كارما بصدمه / Watt 😂

كيان / بطلي رخامه بقي يلا واحد اتنين تلاته 😂😂😂💃

كيان /قلبي دق تلات دقات 💃

لما افتكر الذكريات انتي يابت ست البنات 😂😂 منجايه سكرايه ع الواتساب بتقولي قلبي 😂😂😂😂💃

خليك هنا بقا قاعد جنبي 😂 قولت بحبك مهو مش زنبي اصل انتي جوايا 😂😂😂😂😂💃💃💃💃💃💃

Randa Ali .

ومره وحده لقيت سليم فتح الباب ودخل


سليم بزعيق /حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ي كيان 😂😂😂 صوتك ي قر*ف 😂😂  يقر*ف صوتك وح*ش 😂😂 وحش*ش*شش 😂😂😂😂😂😂

كيان بغضب / ايييييي انف*جرت وح*ش 😂 وح*ش ثانيا مش انا ورميت علي كارما المشط 

كيان ببراءه/ دي كارما مش انا 😂😂😂😂

كارما بصدمه / لا لا لا والله مانا دي هي وربنا 

سليم بغضب وزعيق / بسسس 😂 انا رايح اكمل شغلي انتم الاتنين وربنا لو سمعت نفس لوحده منكم لاخليها تسقط وتعيد السنه طول العمر 😂😂😂😂😂😂😂

وطلع 

كيان بغيظ  / ربنا علي المفتري 😂

كارما بخوف / الحقي هو بجد كلامه 😂😂😂

كيان بمرح / لا هزار هتجبولي شلل 😂😂😂

كارما  بغيظ/ انتي اخته انا ايش دخلني 😂😂😂

كيان / بكرا تبقي مراته 😂😂😂

كارما بفرحه / ياااارب 😂

كيان / واقعه اوي 😂😂😂😂

كارما ض*ربتها ف راسه

Randa Ali.

كيان بمرح وبرود/ احب ابشرلك أنك هتت*نفخي 😂😂

كارما بعياط / حسبي الله ونعم الوكيل فيكم انا مالي بس 😂وكان مالكم بس يلا نذاكر 😂😂

كيان / امري ل الله يلا نذاكر 😂


وقعدنا متنحين احنا الاتنين 😂😂😂😂😂😂

كيان / انا مش فاهمه حاجه خالص

كارما / مش الاخت بردو دحيحه 😂 وبتطلع من الاوائل بردو

Randa Ali.

كيان / ايوا بس فعلا مش فاهمه حاجه 

كارما / بصراحه ونا كمان حاسه اني مت*خلفه شويه 😂😂

كيان بجديه / خلصانه هو الواحد بيروح لي اي ف مواقف دي 😂😂😂😂😂😂😂😂

كارما بخوف / اوعي تقوليلي 😂😂😂😂😂😂😂

كيان / سوسو حبيب اخته 😂 بس مره دي انتي اللي 😂 هتروحي تخبطي زي الحلوه علي اوضته لان هو حالفلي ومش طاي*قني 😂😂😂😂😂


🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 

وشكرا اووووي علي تفاعل ي قمراتي حقيقي فرحني 💙💙

بقلمي / Randa Ali.

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

بااااي توحشوني 😘



وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا علي الحبيب 💙

البارت السابع

بقلمي / Randa Ali.

كارما بخوف / الله وانا مالي وبعدين انتي اللي اخته مش انا

كيان/ هو لو شافني هيقتل*ني يلا ي كرمله

كارما بتسرع / لا وبعدين اتكسف

كيان بعفويه / هتتكسفي من اي ونبي يلا وحياة ولادك

كارما بعياط / هو انا اتجوزت وخلفت ونا معرفش ولا اي

كيان بنفاذ صبر / يلا بلاش الغ*باء دا بالله عليكي

وزقتها علي برا بلكتب وراحت بهدوء وخوف عند باب اوضة سليم وخبطت علي اوضه مفيش كام دقيقه ولاقيتها راجعه بخوف

وباب سليم اترزع 

كيان ها

Randa Ali.

كارما بفرحه / حل السؤال يلا بقي نذاكر

وقعدنا تاني ومفهمناش اي حاجه

كيان بكل برود / يلا روحي

كارما / لا

كيان / ي بت اخلصي هيق*تلني لو شافني خليكي وح*ش ف نفسك يلا عاااش ي وح*ش انت ي جامد

 قامت كارما وراحتله وشويه لاقيت صوت كرمله اقصد كارما وسليم طالع ورحت اشوف لاقيت كرمله وسليم وراها 

سليم بعصبيه / انتم الاتنين هقعد اشرحلكم بس وحياة ربنا اللي هلاقيها مش مركزه هول*ع فيها

كارما وكيان  ف صوت واحد/ تمام

وقعد يشرحلنا وفهمنا منه 

بعد وقت طويل

سليم. بنفاذ صبر / اممم فهمتو

كارما بحب جامد / ميرسي اوي ي دكتور حقيقي مش عارفه اقولك اي

Randa Ali.

سليم بجديه / ولا يهمك انتي تلميذتي زي كيان مهي تلميذتي بردو وراح بص ل كيان من فوق ل تحت بكل غضب

كيان اتجاهلت نظراته

كارما / طيب عن اذنكم بقي لان الوقت تأخر ولازم امشي

كيان بتسرع / استني ي كرمله لان الوقت اتاخر سليم هيوصلك ولا اي ي سوستي 

سليم هيطق من الغيظ/ اه طبعا دقيقه وحده

كارما بابتسامه / لا متتعبش حضرتك

سليم بغيظ / لا ولا تعب ولا حاجه دا واجبي والوقت اتاخر بدل متتخطفي ووتدب*حي وياخدو أعضا*ئك ويبعوها 😂

كارما بخوف / ي ساتر يارب بعد الشر ي دكتور اي المو*ته الوح*شه دي إذا كان كدا يبقي تمام هستناك تحت ي دكتور باي ي كوكو ونزلت  كارما تستناه تحت 

سليم بغضب / ين*تقم منك ربنا ي كيان وراح جاب مفاتيح وقفل الباب علي كيان وونزل ل كارما 

فتح العربيه

Randa Ali.

سليم / اتفضلي اركبي

كارما بخجل وحب / ميرسي وركب العربيه

سليم ابتسم وركب وبداء يسوق ويبص عليها هي كانت بتتكسف وتحود وشها 

راح مشغل اغنيه وبداء يغني معاها

ساموراي رحال


وقالولي محال دي الدنيا في حال😂


وحبيبتي في حال عندها جناحات😂


هامسكها تطير غاوية الترحال😂


وانا نفسي طويل جمالها رهيب😂


ولما تغيب تسونامي رعد وبرق وجو بيبقا غريب😘


بس انا مش خايف انا ساموراي بدل السيف انا بعزف ناي😂


راكب اوبر من طوكيو وجاي ترفضني ازاي وانا الساموراي😂


وهفضل الف الف الف وراكي هلف هلف هلف😂😂😂


والدنيا تاخدني تلف تلف لحد ماشيب او عقلي يخف


وهفضل الف الف الف وراكي هلف هلف هلف


مهما الدنيا تاخدني هلف انا مجنون مش عايز اخف


كارما كانت هت*موت وتضحك/صوتك حلو اوي ي دكتور

سليم بضحكه / شوفتي بقي مش صوت كيان اللي زي الم*عزه

كارما ف نفسها انت واختك صوت واحد 😂

سليم / حضرتك بتقولي حاجه ي دكتوره كارما

كارما بتسرع وماسكه ضحك / لا ي دكتور لا بقول فعلا صوتك جميل اوووي

سليم بضحكه جامده / والله كلامك كسفني معنها الحقيقه

Randa Ali.

(مطلعتش كيان بس اللي عندها ثقه طلعت العيله كلها 😂)


كيان دخلت اوضتها بعد م سليم مشي  سمعت صوت الفون

كيان / اي دا ؟ طلع فون سليم نسي الفون وراحت ترد

كيان / الو

يوسف / الو مش دا رقم دكتور سليم

كيان / ايوا هو مين معايا

يوسف / انا دكتور يوسف صاحبه ف الجامعه ممكن أكلمه

كيان بصدمه وغضب / دكتور يوسف يلهو*وووي يلهوو*ي هو انا اخلص منك ف الكليه تطلعلي هنا ف البيت امته بس هرتاح منك

يوسف حاسس ان صوت دا سمعه قبل كدا وقال /اي انتي مين 

كيان بتسرع /لا لا

يوسف / لا اي انتي مين

كيان راحت متخنه صوتها وعملت صوتها تخين وقالت وبهدوء وقالت/ انا الهواااا وانت مسمعتش ولا حاجه نيهانيها  نينينيني وراحت قفلت ف وشه السكه 😂😂😂

وضحكت جامد وروحت علي السرير واتغطيت ونمت ولا كأنه في حاجه ااه ط*ظ امال اقر*ف نفسي 

Randa Ali.

___________________________

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات وشكرا علي كلامكم وتفاعلكم حقيقي فرحتوني

ادعولي ياريت فضلا

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

بقلمي /Randa Ali

باااااي هتوحشوني 😘



بارت تاني اهو عشان فانزاتي القمرات ميزعلوش💙

وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا على الحبيب 💙

البارت الثامن

بقلمي /Randa Ali

 تاني يوم صحيت ورحت الكليه انا وسليم وطبعا خطتي نجحت طول الوقت كان بيسأل عن  كارما وصلنا كليه جت كارما

كارما بابتسامه / زيك ي كيان وحضنتها

كيان بدلتها نفس الحضن

كارما نظراتها علي سليم شها محمر / ازيك ي دكتور 😂

سليم بنظرات علي كارما وباتسمامه حب / الحمد الله وانتي عامله اي 😂

Randa Ali.

كارما بحب وخجل / الحمد الله تعالي يلا ي كيان 😂

 واخدتني من ايدي

 وجه بعدها يوسف اخد سليم 

يوسف بغيره واضحه وعصبيه / بقي كدا 😂 ي دكتور سليم ونا اللي بقول لي بدافع عن الطالبه  😂 دي كدا لي انا شوفتك وانت جاي معاها ونزلت من عربيتك 😂 وهي اللي ردت عليا امبارح مكنش 😂 العش دي طالبه ولسه صغيره ل تعمل كدا فين اخلاقك 😂

Randa Ali.

سليم /اهدي بس فون اي وحوار اي 

يوسف بغضب / امبارح اتصلت عليك ووحده هي اللي ردت عليا وغلطت 😂😂😂 ف الكلام وعرفت انها طالبه عندك ونهردا شوفتها وهي نازله من عندك بجد ثقتي فينك نزلت أما بقي بنت دي انا هوريها 😂😂 ازاي تضحك عليك وتعمل كدا

سليم / اهدي بس كيان تبقي اختي 😂

يوسف بصدمه / نعم 😂

Randa Ali.

سليم / بظبط كدا زي محضرتك سمعتني دي اختي

يوسف بغيظ / ولي مخبي أنها اختك

سليم بخنقه / لأنها زي مانت شايف 😂 كدا جيبالي كل المص*ايب 

ولسانها اطول منها   وغير كدا ذاكيه ودحيحه ونا نح*س 😂😂😂 لو نجحت هيقولوا مش عشان ذاكرت لا عشان اخوها نجحت بكوسه اني انا اللي مطلعها ومش بس كدا انا زهقت منها😂 وناوي اتبري منها لانها مطلعه عيني 

Randa Ali.

يوسف بداء يهدي لما عرف انها اخته /يعني هي اختك بجد

سليم بغيظ / امال هدافع عنها واخاف عليها كدا لي لأنها 😂😂😂 قدري ف دنيا للاسف😂

سليم فرح وارتاح لما عرف انها اخته / انا بعتذر بجد علي سوء الظن فيك وفيها بجد بعتذر اسف 😂

سليم / ولا يهمك اي حد مكانك كان عمل كدا 

يوسف بابتسامه / انا هروح اعتذرلها

سليم بتسرع / لاااا ي دكتور يوسف عاملها انها مش اختي هز*قها 😂😂 وبهدلها وياريت ي دكتور محدش يعرف انها اختي حتي هي ماشي ي دكتور 😂😂😂

يوسف / تحت امرك

Randa Ali.

عند كيان وكارما


كارما بضحكه / اسكتي ي كيان اخوكي 😂 شغلي اغنية كايروكي عندها جناحات 😂 هامسكها تطير غاوية الترحال وانا نفسي طويل جماله رهيب 😂


كيان فضلت تضحك 😂😂😂

كارما بضحكه / كنت هم*وت من الضحك وصوته وح*ش اوووي زيك ياربي همو*ت 😂

بصتلها كيان بقر*ف / متتعدلي ي بت صوت مين اللي وح*ش انتي مش شايفه صوتك الم*عزه 😂

كارما بضحكه بتخبيها / مش قصدي ي كوكو بهزر 

كيان بصتلها بعدم ثقه 

كارما / بهزر قولت اكملك وراح فتحلي باب العربيه كمان عارفه قلبي كان عمال يدق اوووي 😂

كيان بضحكه /  ياااه فتحلك باب العربيه دا معف*ن مش بيعملها معايا 

Randa Ali.

كارما بثقه / اكيد طبعا 😂

كيان/ تصدقي انك واحده واط*يه 😂 دا انا اللي مظبطالك الموضوع 😂😂😂😂

كارما /وهو انا اقدر استغني عنك وطول الليل اغني اغنيه وافتكر صوته امو*ت من الضحك 

كيان/ تصدقي انك وحده جز*مه 

كارما /بهزر وضحكت

كيان/ يلا ي كارما عندها محاضره ربنا يهديكي واخدتها من أيدها ودخلنا كنا متأخرين خمس دقائق 

يوسف بعصبية / اتفضلي انتي وهي برا 

كيان ببرود اعصاب / ي دكتور بس 

Randa Ali.

يوسف بغضب / اتفضلي برا انتي وهي

كارما بخوف / ي دكتور احنا تأخرنا خمس دقايق بس

يوسف بغضب / سمعتي قولت اي انتي وهي اتفضلي برا😂

كيان ببرود / اسكتي ي كرمله 😂 اه سمعت 😂 وسمعت حلو اوي يلا ي 😂 كرمله انا اصلا مش عاوزه احضر 😂 المحاضر دي بذااااات دمها تقيل علي قلبي

يوسف بغيظ وغضب / قولتي اي 

كيان ببرود/ انا حره 😂 ي دكتور ف رأيي وجهة نظري طلما مش بغلط ف حضرتك 

يوسف بعصبيه / طيب اتفضلي بقي انتي وهي اقعدي ف المحاضره اللي دمها تقيل اتفضلي 😂

Randa Ali.

روحت دخلت انا وكرمله نقعد

لاقيت  كارما كتبالي علي ورقه

كارما يخربيتك دا دخلنا وبتضكك 😂

كيان بثقه / عيب ي ماما 😂 انا عارفه بعمل اي كويس 😂😂فكرني ب سليم اخويا لما ابقي عاوزه حاجه ويرفضها اعمل نفسي 😂 مش عوزاها وكرهتها ف يعملها عند فيا

كارما / ذكيه فعلا ركزي بقي بدل منلاقي ابو الف*قر 😂 نطلنا 😂

كيان بضحكه / يلهوي ف*قر فصلتيني 😂

وكملنا المحاضره وطبعا طول المحاضره دكتور يوسف بيبصلي باحتق*ار ونا متجاهله نظراته وبعدها 😂


🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 😍

بقلمي / Randa Ali.



وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا علي الحبيب  💙

البارت التاسع 

بقلمي /Randa Ali

وبعدها خلصت المحاضره وجيت اطلع برا أنا وكارما

_ انسه 

بصيت ل كارما باستغراب

كارما / دا عليكي

كيان بصتله باستغراب /نعم

_ أنا مروان

كيان بعصبيه/ افندم يعني عاوز اي

مروان برقه /أنا آسف مش قصدي بس اننا اصدقاء ف قاطعته 😂

كيان بردح / نعم ي عنيا 😂 نعم ي روح طنط 😂 نعم ي عسل 😂 نعم ي نغه 😂

Randa Ali.

مروان واقف مصدوم/ اهدي ايييي انا بس عرفت انك 😂 دحيحه دفعه ومنتظمه ف كنت غايب ومحتاج انقل محاضرة امبارح من عند حضرتك مش اكتر من كدا😂

كارما واقفه هتم*وت من الضحك😂

كيان داست علي رجلها 😂

كيان وبصتله/ اتفضل بس عارف وربنا لو اخرت عليا😂 ومجبتش الدفتر بكرا انت حر 😂وانت متعرفش كيان لما تقلب علي حد😂

مروان كاتم الضحك/ لا اكيد يكون عندك😂

يوسف بغيره/ خير في اي😂

Randa Ali.

كيان بصتله /خير ي دكتور ف حاجه😂

يوسف بغيظ / لا بس صوتكم عالي خير ي مروان عاوز اي

مروان وعيونه علي كيان/ ابدا ي دكتور كنت بس باخد دفتر من كيان انقل المحاضره

يوسف بعصبية/ لما تكلمني عينك تبقي بصالي وبعدين انت هنقصك ف درجات عشان تغيب منها تاني😂

وراح  واخد منه الدفتر😂

يوسف بغيره  اتفضلي ومتديش حد حاجه تاني واخد الدفتر من كارما اتفضل ابقي انقل من هنا😂

كارما بصتله😂

يوسف ابتسم / هينقل ويرجعهولك😂

كارما بغيظ / ولا يهمك😂

كيان/ واي فرق يعني😂

يوسف بغيره / صوتك بيعلي😂تاني اتفضل ي مروان ومشي وبصلها يوسف ومشي 😂

Randa Ali.

كيان بعصبيه / دا مج*نون😂

كارما بضحكه / هو يغير عليكي😂

كيان ضحكت جامد/ دا لو قدر يخفيني من العالم عشان😂😂 ميشوفنيش هيعملها😂

كارما/ امال عمل كدا لي 😂

كيان /مش عارفه😂

سليم جه/ واقفين لي

كيان/ لسه خارجين من المحاضره وهنروح

سليم /طيب يلا انا كمان مروح😂

كارما/ طيب عن اذنكم 😂

سليم بتسرع /لا انا هوصلك اقصد احنا انا وكيان😂

Randa Ali.

كارما /لا معلش مش هتعبكم معايا هوقف تاكسي واروح😂

سليم /لا طبعا مش هسيبك تروحي لوحدك هنوصلك ف😂😂 طريقنا😂

كيان واقفه متنحه ف نص

سليم ض*ربها ف رجليها 😂

يلا وراحو يركبه

سليم راح بسرعه وركب كارما جنبه😂

كيان بعصبيه / علي فكره دا مكاني😂

سليم /عندك مكان وراه احنا مش ف الحضانه عشان مكاني😂

كارما فرحت اوي😂

كيان بغيظ / بقي كدا ماااااشي وركب😂

ركب سليم وشغل اغنية وهو بيسوق 😂

راهنت عليك وحبيتك وكلمة حب دي شويه😂

😂😂😂وكل الناس قالولي بلاش قلت ده روحي وعينيا

وجالك قلب تخدعني حرام تعمل كده فيا😂

عايزه اهرب من الناس والدنيا انا تعبانه خلاص😂

انا مش لاقيه امان حوليا غريبه في وسط الناس😂

انا مش اول واحده تحب ويخونها 😂الاحساس😂

كارما هتم*وت من الضحك وماسكه نفسها😂

كيان/ عم الاحساس 😂😂ي غريب ف وسط😂 الناس اهرب بعيد😂عني بس بعد متوصلني😂

طفي الاغنيه وبصلها😂

Randa Ali.

كيان خافت/ تعرف صوتك حلو اوي😂😂😂

كارما فضلت تضحك😂

سليم /هو صوتي مش عاجبك😂

كارما بحب / احلي صوت سمعته😂

كيان/يااااا علي دا زمن امال مين كان بيقول صبح كارما😂 راحت بصتلها

سليم كمل سواقه ووصل كارما

كارما / شكرا اوي ي دكتور تعبت حضرتك

سليم بحب/ تعبك راحه😂

كارما/ باي ي كوكو😂😂

كيان/ كويس انك فكراني😂

كارما /مقدرش انساكي طبعا ونزلت😂

بصتله بخبث

Randa Ali.

تجاهل نظراتها ووصل البيت وطلعو

دخلت كيان اخدت شاور ولبست وقعدت علي فون 

لقيت رقم غريب داخلها وتس

_ازيك عامله اي ي كيان

كيان/ مين

_ مش لازم تعرفي 

كيان /لا والله

_ حد بيحبك وعاوزك 

كيان ضحكت 😂

_ ضحكتك حلوه

كيان/ متتعدل يا*ض😂

_ اه يداءنا ف طولت لسان😂

كيان / لا انت لسه مشوفتش طولت اللسان بص ي عسل لو مقولتش انت مين هعملك بلوك😂

_ قولتلك بحبك مش لازم مين

كيان /حبك بر*ص😂 وعشره خر*س😂 ياخد*ك بلوووووك

وعملت بلوك😂

كيان /حب قال ومحن😂 فاكرني مراهقه😂 زيه بس عرف اسمي ورقمي ازاي😂

Randa Ali.

بعدها  سليم دخل بابتسامه ومعاه شوكولاته /خدي ي كوكو😂

كيان بصدمه /دا اي دا شوكولاته معقول 😂

سليم/ هو انا عندي كام كيان بس😂

كيان/ معقول ي سليم وبعدها بصتله بمكر عاوز اي😂

سليم/ نيتك وح*شه اوي من نحيتي😂

كيان أنجز يا*ض😂

قام شد ش*عرها يا*ض 😂ف عي*نك بقي😂 انا جاي بذوق وانتي تشت*مي😂

كيان/ اهدي ي سطا بس مش قصدي بهزر😂

بعد عنها /هي هي كارما مرتبطه😂

كيان بزعيق / قوووول كدا ي مامااااااا سليم عاوز😂

Randa Ali

قام يجري وراها وشدها 😂من قف*اها اهمدي ي خربي*تك لسه بسال😂

كيان/ لا مش مرتبطه نزلني بقي😂

سليم /ولا بتحب😂

كيان/ دي بتعشق مش بتحب بس بعيد عنك 😂هو مش شايفها 😂

سليم نزلها ووشه احمر ومسك الحز*ام😂 وطلع يجري وراه كيان وربنا كيان مهسيبك😂

كيان بزعيق / ونا مالي أنها بتحب ي بو*ز الأخ*ص😂😂

سليم بعصبيه / بقي أنا بو*ز الأخ*ص 😂ي ام لسان طويل😂

الام بتصوت /معرفتش اربي صبرني ياربي😂

كيان وهي بترقص/ عشان خلفتي عيل نص*اب😂

سليم /لا وانتي صادقه عشان خلفت وحده زيك لسانها طويل عشره متر قدام 😂

باب الجرس عمال يرن راحت الام تفتح

Randa Ali.

سليم لسه هيض*رب كيان وهي تض*ربه 😂

كارما /ازيك ي طنط وبتبص اي دا باين اني دايما باجي ف وقت غير مناسب😂

سليم بعد بسرعه عن كيان ولسه هيقول


🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

اولا كدا بقي روايه بتاعتي منشوره ف جروب تاني بصوره تانيه ومن غير اسمي لا وكمان شايله حاجات من روايه ونشرتها علي دماغها بكل اداب وذوق روايه تكون باسمي ي هنزل اسكرينات وهوقف روايه فتره وكلام دا للناس اللي سرقاها أما ناس بتنشرها باسمي ومن غير تغير دول بجد حاجه تانيه لان مقدرين تعب الكاتبه.💙💙

شوفكم ف بارت جديد ي قمرات

اهو بارت اظن اطول من كل مره وبكرا هطوله اكتر 

بقلمي/Randa Ali

بااااي هتوحشوني😘



وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا علي الحبيب 💙

البارت العاشر 

بقلمي /Randa Ali

سليم بغيره / كارما اهلا بحضرتك 😂😂😂

كارما مستغراب / دكتور هو في حاجه 

سليم / لا ابدا 

وراح دخل اوضته

كيان / الحمدلله دايما بتيجي ف الوقت المناسب 😂 تعالي ندخل اوضتي

كارما بتفكير / كيان هو مالوا دكتور سليم 

كيان يتغير الموضوع / مالوا مهو زي النح*س اهو 😂

Randa Ali.

كارما بغيظ / نح*س ف عينك متقوليش كدا 😂😂😂

كيان / عي*نك ف نن 😂 عينك لما يط*لع أن شاء الله انا ات*شتم 😂

كارما بترجع لوراه من الخوف / كوكو مالك ي حبيبتي بهزر اكيد مقصدش ي روح قلبي 😂

كيان بعدم ثقه وبتبصلها

كارما قربت وبستها بخوف / بهزر ي روحي

كيان سكتت بعدها بضحكه / اسكتي نسيت احكيلك

كارما / اي في احكي قولي سليم عاوز يتجوزني صح 😂

كيان / هو مخك دا مفهوش غير سليم وبس 😂

كارما بحزن / امال اي

Randa Ali.

كيان طلعت الفون وفتحت الوتس / بصي الغب*ي دا دخلي شوفي عملت اي في

كارما فضلت تقراءه وهي عماله تضحك😂

كارما / يلهوو*وي ي كيان انتي لسانك 😂مش سايب حد كدا ابدا😂

كيان بتقرب منها / قصدك 😂اني لساني طويل 😂صح كدا

كارما بترجع لوراه وبخوف / تعرفي😂 أنه يستاهل عشان😂ميدخلش ل بنات الناس تاني 😂

كيان قعدت / ايوا كد اتعدلي😂

كارما بشك / هو جاب رقمك منين ميكنش مروان لان دايما عيونه عليكي😂

كيان بتأكيد / لا طبعا هو هيجيب رقمي منين مش هو 

كارما / يلا نذاكر بقي احسن بو*مة الف*قر 😂عندنا بكرا وعملنا امتحان وهو مبيصدق يمسكلك😂 علي غلطه 

كيان بضحك جامد / انتي كل شويه تطلعي عليه اسم 😂😂

كارما بضحك / yes😂 بس تعرفي أنه قمر😂 بس أسلوبه دا اللي بيخليني😂 اطلع عليه الاسماء دي

كيان / اممم قمر وسليم حلو اوووي الكلام😂

كارما بتسرع / اقصد الشكل بس والله لاكن سليم دا كل حاجه جميله عندي😂

Randa Ali.

كيان بقرف / عم المحن😂 خف شويه ويلا نذاكر😂

كارما / لما نشوف حضرتك لما تحبي هتبقي اي😂

كيان بثقه / مش انا اللي بتاعت الكلام العيال دا


( متعرفش أنها هتبقي اكتر من كارما ف الحب )


كارما / لا والله كلام عيال ماااااااشي لما نشوفك انتي و.. ولا😂 بلاش يلا نذاكر

وبدأنا نذاكر 😂 ومتنحين بردو😂

كيان / يلا ي حلوه علي سليم 😂

كارما / لا مش كل مره ثانيا هو مش طاي*قني 😂

كيان بضحكه بمكر / لا متقلقيش روحي يلا😂

كارما / قولتلك هو مش طاي*قني 😂

كيان / روحي بس ونتي ليكي عندي خبر هيفرحك اوي😂😂

كارما / احلفي قولي هو اي هاااا اكلمي 😂

كيان / يخرب*يتك ويخربي*ت سنينك اتهدي مش هقولك غير لما تروحي😂

Randa Ali.

كارما / ماشي بس اتفقنا هتقولي واخدت الكتاب وراحتله اوضته خبطت علي الباب 

سليم ماسك الفون وبيكلم / ادخل😂

دخلت كارما 

سليم ف الفون / ماشي ي حبيبتي هلبس وهعدي عليكي لانك وحشتيني اوي اوي اوي وعاوز اشوفك😂

كارما بغيره ودموع محبوسه وعصبيه / دا اي ان شاء الله دا ومين دي اللي بكلمها😂

سليم / طيب ي حبيبتي هقفل وهكلمك وقت تاني وقفل😂😂

سليم بعصبيه / انتي ازاي تكلميني كدا اصلا وبتاع اي تسالي ليكي الحق ف اي متكونيش خطيبتي

كارما حست بوجع جامد وأنها اتج*رحت من كلامه دموعها نزلت 

Randa Ali.

كارما بدموع / ا.ن.انا اسفه فعلا مليش الحق والكتاب وقع منها وطلعت تجري علي الباب ومشيت 

كيان قامت تجري / كارما استني استني سليم في اي حصل ولي صوتكم كان عالي كدا

سليم بعصبيه وقرب من كيان / شغل الاس*تهبال دا مش عليا انا هي جيالك انتي ملهاش الحق تدخل ف حياتي ولا تدخلي اوضتي

كيان بصتله / انت بتزعق كدا لي ليا اصلا وهي بس عشان انت الدكتور ف الجامعه كانت جايه توريك مسأله

سليم بزعيق / انتي تح*ترمي نفسك معايا وصوتك دا ميعلاش عليا وتل*مي نفسك وتح*ترمي نفسك معايا

كيان بعصبيه / انا مح*ترمه غ*صب عن عينك

سليم ض*ربها ب لقلم جامد ودي اول مره يمد ايدو عليها

كيان حطت أيدها علي خدها ودموعها نزلت وبصتله ودخلت أوضتها وقفلتها ونامت علي السرير وفضلت تعيط جامد

Randa Ali.

سليم بزعل جامد / غبي غبي ازاي تعمل كدا 

رقم غريب دخل ل كيان 

_ زعلانه لي 

كيان قامت وهي بتعيط لما سمعت صوت المسج فكرتها كارما 

كيان / مين تاني

_ قولتلك مش لازم تعرفي حد بيحبك وبس 

كيان / اااه هو انت تاني بلوك هينور تاني

_ استني قلبي حاسس انك زعلانه قوليلي لي 

كيان ف نفسها / هو حس ازاي وضحكت ( رغم أنها بتعيط )

كيان / ميخصكش ولو مقولتش  مين هتاخد احلي بلوك

_ هفضل ادخلك ومش هسيبك لاني بحبك

كيان / بجد طيب ماشي هابي بلووووك وعملت بلوك

كيان / ي تري هو مين وتصلت علي كارما فضلت تكنسل عليها

سليم فتح الباب ودخل


_________________________________

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 😍

اهو بارت طويل غير كل مره وحبيت انكد غير كل مره 😂😂😂 الناس بتعلق من غير تفاعل هموت واعرف ليييييييييي 

قولولي رايكم في البارت زي تري مين شخص اللي كل شويه بيدخل ل كيان ؟

وسليم فعلا مطلعش عاوز كارما وبيكلم وحده تانيه ؟ 

وكارما هتعمل اي ؟

قولولي توقعاتكم 

هل من امل فعلا تفاعلها مش حلو ي جماعه

اتمني لاي حد يدعيلي نهردا بعد المغرب وهكون مشكوره بجد💙

كاتبة المستقبل

بقلمي /Randa Ali.

باااااي هاتوحشووووني 😘


تكملة الروايه من هناااااااااا


 

تعليقات

التنقل السريع