القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية وقعت في حب ام لسان طويل البارت 11_12_13_14_15بقلم رندا على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا علي الحبيب 💙

البارت الحادي عشر

بقلمي /Randa Ali

كيان حطت أيدها علي خدها/ ماشي ي سليم وقعدت تغني😂😂 وهي بتعيط/أنا محتاج غيبوبة تعبان😂

مالك يا أخويا ليه قرفان😂

زهقان من غدرك يا زمان الناس😂 فيه غدارة😂

صاحبك خانك ما هو غدار😂

داين تدان دنيتنا دي ثار😂

Randa Ali

زي محطك يوم في النار تنهي😂 حياته بإشارة

بالسلامة غوروا من هنا خذتوا كثير من وقتنا😂

مالكوش بخت في حظنا إنتوا طريقكم سليم واقف هيمو*ت😂 من بيضحك وقرب منها وحضنها جامد/مش هزعلك تاني عشان صوتك دا اللي بيخرم وداني وبيجبلي وجع 😂😂

كيان بنظره حاده / ابعد طيب كدا احنا ملناش كلام سوا😂

سليم هو بيبو*سها ف خدها/حقك عليا بقي اول مره 😂

كيان بزعيق /واخر مره 😂

سليم/ بت متزعقليش😂

كيان/ شوفت اهو😂

سليم/ مشى قصدي بس لسانك دا لو يبطل طولت السان دي

كيان/ وحياة ربنا يوم متم*د ايدك عليا تاني لاشر*شحك يا*ض

سليم بصدمه/ يا*ض وشر*شحك😂 تصدقي انك جز*مه ونا غلطان اني بصالحك😂

كيان/ هعديها بمزاجي صحيح هي مين اللي وحشتك وكنت بتكلمها😂

Randa Ali.

سليم يتغير الموضوع/ مش بكلم حد 😂

كيان بمكر /اها باين من سببك كارما مش عاوزه ترد

سليم وشه تغير/ مكنش قصدي بس هي بتدخل وزعلت ل😂ما كلمت وحده مش هي بتحب واحد تغير بقي عليه وتدخل ف حياته😂

كيان/ مهي مش بتحب😂

سليم بغضب/ نعم😂

كيان بخوف /كنت بهزر ي سطا معاك هي مش بتحب😂

سليم/ قولتي اي....😂

كيان /ثانيا ونت مالك تحب ولا لأ خليك مع بتاعه بتاعتك

سليم بزعيق /يووووه ي كيان مكنتش 😂بكلم حد ولما حسيت انها هتخبط عملت نفسي بكلم عشان شوفها بتغير ولا لا

Randa Ali.

(اللي حرقتلي البارت بتوقعاتها مشوفكيش ف كومنت واحد بتتوقعي )😂


كيان/ اوووو دا انت طلعت😂 واقع😂 اوي علي عموم هي مش بتحب حد كنت بهزر😂

سليم قرب منها /قولتي اي ....😂

كيان بخوف وتبعد/ هزار ي سطا مع بعض اخواااط😂

سليم قرب وم*سكها من شعر*ها وبقي يميلها ويرفعها من😂شعرها وبغضب/ وبتكدبي لي من سببك😂 هي زعلت

كيان بزعيق /سيب شعري يا*ض لاغز*ك😂


( اختي كانت قاعده جنبي وبتقراءه ونا بكتب البارت انصدمت ي جماعه والله من كلمة هغز*ك وقالتلي قلبتي علي شعبي لي 😂😂 ) 


Randa Ali.

سليم وبيضغط علي شعرها/ يا*ض واغز*ك اي يا بت كلامك دا مستحيل تكوني اختي ودي امنيتي😂

كيان بزعيق وجع من شعرها/ عاوز تتبري مني ي معف*ن 

سليم /مهو نصيبي نح*س وقدري انك اختي وربنا لافر*مك😂 ي كيان وكمان كدااابه بقي انا مع*فن😂 وربنا لاور*يكي😂

كيان بخوف ووجع من شعرها/ مانت السبب مدتنيش فرصه اقولك انها بتحبك😂

سليم/ وربنا مهسي...استني قولتي اي😂

كيان بوجع من شعرها /بتت*نيل علي عينها تحبك مش😂 عارفه علي اي

سليم فرح جامد بعدها بصلها بنظره حاده /عارفه لو كنتي😂 بتكدبي وحياة ربنا مهر*حمك😂

كيان بوجع من شعرها /واللهي مبكدب😂

سليم بتوهان وسرح/ طلعت بتحبني كنت حاسس

كيان بزعيق ووجع شعرها /عم المح*ن😂 والاحساس والمشاعر روح اسرح بعيد عني وسيب شعري😂

Randa Ali.

سليم بصلها وزقها وطلع يجري كيان وقعت الأرض وحاطه ايدها علي ظهرها وبتقوم/ منك لله ي كارما انتي وسليم اخويا اشوف فيكم يوم وبعدين😂ضحكت جامد عيله مج*نونه والله ونا منهم ومالوا مجن*ونه بس قمر ياخلاسي 😂علي جمالك ي كوكو والعسل وسكر اللي فيكي قمر ي ناس لو كنت كتاب أنا😂 كنت هبقى كتاب عن الجمال😂

لو في سؤال عن الدلع انا إجابة السؤال😂

لو كنت سكة هكون يمين أنا عمري ما أكون شمال😂

معادلة صعبة وحلها محتاج ألف احتمال😂

لو كنت لعبة كنت هبقى عروسة باربي😂 لابسة بمبمي أما قلبي عمره ما يلعب بيه عيال😂

لو كنت يوم وفات كنت ابقى يوم تلات😂

مش عايز أكون كلام أنا عايز أكون سكات😂

الام بزعيق /العووووض😂 من عندك 😂ياااارب عوض عليا عوض الصابرين معرفتش اربي ي خسارة😂 تعبي خلفت اتنين مجا*نين😂 مجبتش حد نصفني ولا عوضني😂

كيان بخوف / يااااااه كل دا ي ماما عشان بكلم عن جمالي😂 وقرب منها وحضنتها وباست أيدها/ ونا ليا مين بركه غيرك ي ست الكل ست الحبايب ي حبيبه دا انتي ي ماما روحي وقلبي وصحبتي دا انتي حياااااااااااتشي يااغلى من روحي ودمي

Randa Ali.

ياحنينة وكلك طيبة

يارب يخليكي يا أمي

زمان سهرتي وتعبتي وشلتي من عمري ليالي

ولسه برضه دلوقتي بتحملي الهم بدالي

انام وتسهري وتباتي تفكري بس ي ماما انتي مش بتفكري ولا بتسهري معايا وكمان بحزن بسهر لوحدي وبفكر اكل اي وأسهر اكل لوحدي فين بقي زي مالاغنيه بتقول بتسهري

الام زقتها وبغضب وزعيق/ كدا كتييييير هتمو**وووتوو"ووني العوض وراحه من عندك يارب تعاااال ي بدر شوف ولادك عملوا فيا اي جبولي السكر والضغط معرفتش اربي خسارة تعبي فيكم العوض يارب ودخلت الاوضه ورزعت الباب وراها 

كيان بتفكير/ هي زعلت مني ولا اي ؟

سليم وصل تحت بيت كارما وبيرن عليها 

كارما قاعده  زي مهي علي السرير وبنفس اللبس مغيرتش وقاعده بتعيط/ احزاااااااااني احزااااااااانياي دا اي رقم الغريب الواحد مش 

Randa Ali. 

ناقص قر*ف وجو المعا*كسات بعياط/ الو 😂

سليم برقه وحب/ الو ي كارما😂

كارما ف نفسها وسرحت معقول دا بجد سليم لاااا اكيد متهيالي يعيني عليكي ي كارما بتحبي بدرجه دي أنه بيتهيالك😂

سليم /الووو كارما روحتي فين

كارما /الو مع حضرتك مين وعاوز اي ومتصل لي وجبت رقم دي منين 

سليم /ايييي كل دي أسأله ولسه فاكره تسالي مين انا سليم بسرعه كدا نسيتي صوتي

كارما رمت الفون وقامت وقفت علي السرير/ طلع حقيقي😂 واقع مش سليم متصل اعمل ايييي اعمل ايييي 

سليم/ كارماااا روحتي فين😂😂

كارما/ نعم ي دكتور سليم حضرتك بترن لي عاوز اي

سليم اهدي شويه وانزلي

كارما بزعيق نعمممم انزل فين ثانيا الوقت متأخر عيب ي دكتور

سليم عيب اي في اي ي بنتي انزلي انا تحت بيتك ومفيش حد ف الشارع هكلمك 😂

Randa Ali.

كارما بعناد /لا مش هنزل وبعدين مش زعقتلي وقولتلي ملكيش الحق تدخلي ف حياتي جاي لي بقي

سليم منك لله ي كيان الكل*ب /حقك عليا انا اسف انزلي بس وهنكلم😂

كارما /لا وروح خلي السنيوره بتاعتك تنفعك😂

سليم ضحك جامد علي غيرتها وفرح / هو انتي بتغيري

كارما / ا.لا.لا طبعا

سليم ضحك جامد / غيرتك حلوه مكنتش بكلم حد

كارما / بتكلم بجد احلف 

سليم/ والله لو منزلتي لاسقطك وخليكي تشيلي الماده

كارما بتسرع نزلت

كان قدام الباب الشارع ومشغل اغنيه وحط رجل علي الارض وماسك بوكيه ورد 

كارما واقفه بصدمه 

سليم وبداء يغني

من يوم ما جت عيونه في عينيّ

وشوفت ضحكته الجمبلة ديا

بحلم بيه يوم ما يبقى ليّ وأبقى ليه

وقام مسك أيدها وبقي يرقصو وهو بيغني

وأصحى ألاقيه حبيبي حواليّ

من يوم ما جت عيونه في عينيّ

وشوفت ضحكته الجمبلة ديا

بحلم بيه يوم ما يبقى ليّ وأبقى ليه

وأصحى ألاقيه حبيبي حواليّ

وأدي اللي في خيالي بيحصل قصادي

حبيبي جمبي في حضني الليلة دي

والله وبقيت معاه

نادى الفرح جمعنا بالحب نادى

(أنا وحبيبي وثالثنا السعادة (والحلم فسرناه

وأدي اللي في خيالي بيحصل قصادي

حبيبي جمبي في حضني الليلة دي

والله وبقيت معاه

نادى الفرح جمعنا بالحب نادى

(أنا وحبيبي وثالثنا السعادة (والحلم فسرناه

من قد إيه منايا لو أطولها

كلمة حبيبي يا حبيبي قولها

تهون سنين حياتي جمب الكلمة دي

فرحني قول أمانة طولها

من قد إيه منايا لو أطولها

كلمة حبيبي يا حبيبي قولها

تهون سنين حياتي جمب الكلمة دي

فرحني قول أمانة طولها

وأدي اللي في خيالي بيحصل قصادي

حبيبي جمبي في حضني الليلة دي

والله وبقيت معاه

نادى الفرح جمعنا بالحب نادى

(أنا وحبيبي وثالثنا السعادة (والحلم فسرناه آه

وأدي اللي في خيالي بيحصل قصادي

حبيبي جمبي في حضني الليلة دي

والله وبقيت معاه

نادى الفرح جمعنا بالحب نادى

(أنا وحبيبي وثالثنا السعادة (والحلم فسرناه


كارما بدموع ف عيونها وفرحانه جامد مش متخيله أنه حقيقي 

رجع قعد مكانه وقدملها بوكيه الورد

كارما بصاله ودموع ف عيونها وبتضحك جامد وفرحانه صوتك وحش اوي

سليم كنت متاكد انك هتقولي كدا

كارما ضحكت وبصتله😂

اخد نفس عميق وبصلها بصوت عالي/انا بحبك ي كارما تقبلي تجوزيني وتشاركيني كل حياتي

كارما وشها حمر وحطت أيدها علي وشها وبعدها صوتت😂 جامد/ احلف قول وربنا احلف وبقت تتنطط ف الشارع قول اني سمعت صح سليم فضل يضحك

Randa Ali.

 جامد وقام/ انا بحبك وعاوز اتجوزك 

كارما بدموع وضحك جامد وبتتنطط/ عااوز يتجوزني سمعت صح وحضنته جامد واخدت البوكيه وطلعت تجري ي ماااماااا سليم عاوز يتجوزني 

سليم بصدمه الناس سمعتنا ياربي اخلص من كيان المجن*ونه اقع ق كارما وضحك جامد مج*نونه😂 بس قمر وبعشقها حبتها امته بس ي سليم مش عارف


___________________________________

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات

بقلمي /Randa Ali

بااااي توحشوني 😘



وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا علي الحبيب 💙

البارت التاني عشر

بقلمي /Randa Ali

كيان داخله الاوضه وبتغني/ انا في حاجه هتجنني ليه😂😂 بضحك وانا بقرأ كلامنا😂😂😂

ولو انا وانتي بنتخاصم ضحكتك بتنسي زعلنا😂😂😂😂😂

بنوتي ياست الكل انا وانتي احسن كابل في الدنيا😂😂😂😂😂😂😂

كل لما اتصور صورة لازم بتبان في دبلتنا😂😂😂😂😂

حبيتك قلبي ليكي لفيته في هدية😂😂

Randa Ali.

ضحكتك بتهون احزاني عليا😂😂

ياكيوتة انتي بس اللي مالية عنيا😂😂😂😂😂

بسكوتة احلي حاجه فيكي الحنية😂😂😂😂😂

ميال للعود القتال الي بيعمل زلزال😂😂😂😂

وبدوب من رنة خلخالك يابرنسيسة الجمال😂😂

غيورة ومطرطشة حبة بس في حقيقتها كيوتة😂😂😂

Randa Ali.

مجنونة وبحب جنانها جوا في قلبي دي مربوطة😂

وعلي الفنان الفوتوسيشن حوحه وايدر قلب😂😂😂

الام من اوضتها بزعيق/ ورحمت ابوكي ي كيان لو صوتك😂😂😂😂 المع*زه😂 دا م سكت لأقوم اوري*كي

كيان قفلت الباب وقعدت علي السرير/انا بت*هزق 😂😂جامد اوي في البيت دا 😂

مسج جالها بتبص 

Randa Ali.

_عامله اي😂

كيان / دا لو طلعت انت نفس شخص اللي بيدخلي😂 وربنا😂 لاشر*شحك 😂واخدت نفس عميق وكتبت / مين ؟😂

_قولتلك مش هسيبك ف حالك وهدخل مهما تعملي بلوك😂

كيان/انت معندكش دم فعلا غو*ر روح لاي وحده وهتلاقي😂 الف حد يكلمك

_قولتلك عاوزك انتي بحبك انتي 😂😂

Randa Ali.

كيان ضحكت بعدها كتبت/ اشمعنا انا😂😂😂

_ اهو من حظي الم*نيل اني اقع ف حب ام لسان طويل 😂😂😂

كيان بغيظ بتكتب/ ام لسان طويل😂 لما يط*لع عينك ي شيخ😂 واي رايك بقي هعملك بلوك😂

_اعملي مش بيهمني هدخل من رقم تاني😂

كيان /هو انت معاك كام رقم بس فهمني😂

_عشانك اجيب خطوط العالم كله😂

كيان / لا ي راجل خطوط العالم لي كنت نجيب ساويرس😂 ونا معرفش😂

Randa Ali.

_هو لسانك😂 دا مش بيبطل طولت لسان ابدا😂

كيان/اتلم والله هعمل بلوك جبت رقمي منين😂

_هيهمك السؤال دا ؟

كيان / جداااااا

_حد قريب منك اوي😂

كيان بتفتكير معنديش حد قريب غير كارما وماما وسليم😂😂😂 وبعدها كتبت/انت اسمك اي وشوفتني فين ومين الحد دا😂😂

_اي كل الاسئله دي مش هقدر اقولك مين اللي ادهولي ثانيا بشوفك دايما وعمري مكنتش اتخيل اني احبك😂😂

كيان/لي أنشاء الله وانت تطول تحب وحده زي

Randa Ali.

_لا طبعا وحده لسانها طول متر قدام😂

كيان / طيب تصدق بقي بمين هعملك بلوك😂

_هدخل تاني 

كيان / يوووووه هتخلص وتقول مين ولا لا😂

_خلاص اهدي هقول😂

كيان / هااا

_قلبك ي قمر وأبو ولادك😂

كيان/ قلبك لما ياخد*ك😂 ولادك لما عينك تطل*ع 😂بلوك وعملت بلوك😂

كيان نامت علي السرير وبسرحان /يتري مين😂

ف مكان تاني😂

_ياااااا ي*****لدرجه دي حياتك توصل انك تقع ف حب ام😂 لسان طويل حبتها امته بس وفضل سرحان فيها لغاية منام

Randa Ali.

ف مكان تاني 

سليم ف العربيه وفرحان جدا وبيسوق العربيه سليم /شوفي ازاي جميلة

وانتي كده رايقة وبتحلوي حتى لو متضايقة

يا نجمة مسكت فيها وانا مستقتل عليها

ف مكان تاني

كارما طالعه بتجري

كارما بفرحه / مامااااااااااا😂

الام / اي في اي😂

كارما وهي بتحضنها/دكتور سليم اللي في الجامعه بتاعتي😂😂 واخو كيان عاوز يتجوزني😂

الام بفرحه / بجد ي كارما مبروك حبيبتي

نسبهم ف الفرحه

وصل سليم وطلع ودخل الشقه وبيخبط علي باب 😂😂

الام / ادخل 😂

سليم داخل فرحان وبيبوس أيدها/عامله اي ي ست الكل😂😂

Randa Ali.

الام بنفاذ صبر/في اي عاوز اي😂

سليم/ في اي بس ي ماما وحشاني😂

الام/ مش عليا الكلام دا عاوز اي😂

سليم/ مش كنتي عوزاني اتجوز😂

الام/ له ورافض وقاعد علي قلبي انت واختك لغاية مامو*ت😂😂 منكم

سليم بيحضنها/ بعد الشر عليكي هو احنا لينا مين غيرك ربنا يخليكي لينا يارب انتي كل حاجه عندنا ي ماما علي عموم هخلصك مني وهتجوز😂😂😂😂

كيان دخلت و........😂😂😂


_____________________

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 💙

بعتذر بجد علي تأخير

ومرسي لكل بنوته سألت عليا وعلي كلامكم القمر زيكم  💙

هنزل بارت تاني دلوقتي

بقلمي /Randa Ali.



وقعت ف حب ام لسان طويل 😂

صلوا علي الحبيب💙

كيان بزعيق وبتزغرط/وعندنا عريس بقاااااا 😂

الام بتزغرط/ اخيراااا هخلص من حد منكم 😂

سليم/اهدوو لسه هنتقدم بكرا 😂

الام/امال مين العروسه صح 😂

كيان بصتله بمكر 😂

حود وشه سليم/تبقي كارما 😂

كيان عملت نفسه انصدمت/معقووول 😂 لااااا مش مصدقه😂 كارما صحبتي طيب دا انا اختك 😂😂 كنت تقولي😂

Randa Ali.

الام/ بقي صحبت اختك وتخبي عنها اخص عليك ي سليم 😂

كيان بتمثيل الحزن/ شوفتي ي ماما 😂 بيعاملني ازاي كاني غريبه ونا زي اله*بله 😂

سليم مصدوم وقام مسك*ها من شعرها/مش هتبطلي ي بت انتي كدب ابداا  😂

كيان زقته ووقفت وراه امها/ انا كدابه ي خب*يث ي بتاع كرمله حاسب لاتغرقك كرمله نيهاهااااهاااا 😂

سليم طلع يجري وراها / والله مهسيبك 😂 ي كيان لانك😂 متربتيش😂

كيان وهي بتجري/بيغلط فيكي ي ماما😂 وبيقول انك مش يتعرفي تربي😂

الام مسكته من تيشرته/ بقي انا علي اخر الزمن تقولي😂 معرفتش خسارة تربيتي فيك😂

وكيان من وراه امها/ بترقص وتغيظه 😂

سليم بغيظ وبنظره لكيان/مش قصدي والله ي ماما بس😂😂😂 اتتي طول الوقت بتقوليلها😂

الام بزعيق/غور**وووو 😂انتم الاتنين من وش😂ي طلعو يجرو 

Randa Ali.

كيان جريت علي الاوضه بتاعتها وقفلتها 😂

سليم / ماشي ي كيان والله لاو*ريكي😂

كيان من وراه الباب/ مهو انت واحد واط*ي بدل متشكرني😂 عرفتك علي كرمله

سليم / لسانك دا وحياة ربنا هخليني ف يوم اعملك كباب لان بحب الكباب اكتر😂

كيان فتحت الباب / طيب متطلبلنا كيلو كباب مشوي😂😂

سليم/تصدقي فكره انا بردو جعان هو انتي مش لسه واكله😂

Randa Ali

كيان/ اي البيت دا بيحسدني علي الاكل😂

تاني يوم ف الكليه 

كيان دخلت الكليه قابلت كارما وحضنتها ودخلوا المحاضر يوسف بصلها حودت وشها وقعدو😂

كارما بفرحه/اسكتي ي كيان سليم عاوز يتجوزني

كيان/ايوا عرفت وجاين نتقدم النهرد😂

يوسف بعصبيه / مش عاوز كلام ونا بشرح😂

سكتو بعدها بدقيقه😂

كارما بصوت عالي/ اسكووووووتي 😂غنالي ورقصنا ف شارع وجيلي ورد😂

كيان بردح/الم*عفن 😂اللي عمره معبرني بورده وحده

كارما بثقه/اكيد طبعا لي يجبلك😂

كيان بردح وصوت عالي/نعاااااام ي عينا😂 اي يجبلي بتاع اي😂

المخاضره كلها ضحكوا😂

Randa Ali.

يوسف بغضب /براااا انتي وهي ووبوكيه 😂ورد ومع اللي غني  احنا مش ف سوق هنا دي محاضر😂

كارما طالعه بخوف كيان طالعه بكل ثقه وبرود وهي خارجه/كدا كدا انا مش طا*يقه 😂محاضره دي سبحان الله دمها تقيل كدا علي قلبي ي كرملتي😂

المحاضره كلها ضحكت جامد 😂

يوسف بغضب/اوعدكم هتشيلوا الماده😂

كيان ببرود/مش فاهمه بتزعل لي ي دكتور كل واحد حر ف رأيه عن اذنك ومشيت😂

يوسف بغضب وصوت عالي/مش عاااااوز صوت😂

كارما نازله ضحك/ يخرب*يتك هم*وت😂من ضحك دا مو*لع جوه😂

كيان ببرود/الهي يو*لع😂

كارما بخوف/تفتكري هيسقطنا😂

كيان ببرود/فكك منه بعدها مسكتها من تيشرت جامد/بقي انا تقوليلي جوه كدا😂

كارما بخوف جامد/بهزر ي كوكو لي ي روحي بتاخدي كل😂 حاجه جد😂

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

كيان/ناس مجيش غير بلعين الحمراء 😂 ايوا صح نسيت اقولك وطلعت الفون بصي 

كارما بضحك/هو معندوش يأس😂

كيان ضحكت/لي بس نفسي اعرف😂 مين حد قريب مني دا

كارما وشها تغير /مش عارفه

كيان بصتلها بصه غريبه

كارما/مالك ي كيان بتبصيلي كدا لي

كيان  /مفيش

تسريع الأحداث راحو اتقدمو والخطوبه هتكون بكرا


________________________

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات

وقعت في حب ام لسان طويل

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

اهو نزلت بارت تاني

البارت الثالث عشر

بقلمي /Randa Ali.

باااااي هاتوحشووووني 😘



وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا علي الحبيب 💙

البارت الرابع عشر

تاني يوم صحيت كيان كان الجمعه راحت اتوضت وصلت فرضها بعدها راحت نزلت راحت ل كارما وراحو علي البيوتي 

كارما / اي دا 😂😂

كيان بخوف/طالعه وحش*ه صح انا مش بحب احط ميكب

كارما بابتسامه /وحش*ه اي بس مشوفتش حد بجمال دا طالعه زي القمر ي روحي

كيان بابتسامه/مفيش والله اجمل منك طالعه جميله اوي

كارما بتحضنها جامد/بجد ي كوكي طالعه حلوه

كيان بتحضنها/طالعه جميله اوي والله

كارما بفرحه جامده/تعرفي فرحانه اوووووووووي مش مصدقه أن انا وسليم لبعض

كيان بابتسامه/ي روحي ربنا يسعدك ويفرحكم معن مش عارفه طاي*قه ازاي اخويا دا 😂😂😂😂😂

كارما / انا بردو مستغربه كل وقت دا من غير طولت لسان😂😂😂😂😂😂😂

كيان بصتلها وقربت منها جامد/انا لساني طويل😂😂😂

كارما/ لا خاااالص 😂😂😂😂😂

كيان / همسك نفسي واراعي😂😂 بس انك عروسه ومش عاوزه اشوه*ك😂😂😂😂

كارما بخوف وتغير موضوع/يلا ي كيان نلبس عشان هنتاخر😂😂😂😂😂

كيان بنظره حاده/يلا ودخلوا يلبسو

طلعت كيان كانت لابسه دريس رقيق سواري ولابسه كعب وسايبه شعرها بعد خصرها 

وكارما طلعت كانت كانت لابسه دريس رقيق وطالعه وسايبه شعرها كارما /أوبا اي الجمدان دا العرسان تكون عليكي

كيان بضحك/والله انتي طالعه قمر اوي

كارما/دي عيونك قلبي

سليم بيرن

كارما برقه/الو 

سليم بحب/ايوا ي حبيبتي

كارما/انت قولت اي

سليم بحب/حبيبتي

كارما تكسفت وفرحت

كيان بصوت عالي/وه وه بقيت ي شعبان 😂😂😂تعرف تقول كلام حلو اهو وانت ي جعفر بقيت تكسف😂😂😂😂😂😂😂😂😂

سليم/هي بت دي مش بتتلم😂😂 ابدا دايما بتحشر نفسها ف كل  حاجه 😂😂😂

كارما/ نصيبنا كدا 😂😂😂

كيان بردح/نصيبك اي ي عنيا 😂😂نسيتي ي بت لما كنت بظبطك لي  كارما بتحط أيدها علي بوق كيان وبصوت واطي بتقولها/يخربيت*ك هتفض*حيني 😂😂😂😂

سليم/اي دا اي دا اي دا كنتي بتحبيني من الاول ومخبيه😂😂😂😂

كارما ف نفسها حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ي كيان😂😂😂😂

سليم بضحكه/كنتي بقي بتحاولي توقعيني😂😂😂😂

كارما بتغير الموضوع/طيب يلا بقي عشان احنا جهزنا سلام وقفلت😂😂😂😂😂😂😂

سليم فضل يضحك😂😂😂

كارما بعصبيه/انتي اي اللي عملتي دا😂😂😂

كيان ببرود/ونا مالي😂😂😂😂

يوسف لبس بدله شيك اوي لونها كحلي وعمله شعره بطريقه حلوه اوي وحط برفن المميز الخاص بتاعه


سليم لبس بدله حلوه اوي لونها سودا وعمله شعره بطريقه جميله وحط برفن مميزه بتاعه وتصل علي يوسف

يوسف/اهلا بعريس

سليم بضحكه/طبعا عريس تتخيل اني هتخطب لا وكمان مش تتخيل مين العروسه

يوسف / لي مين يعني

سليم / هسبهالك مفاجاه 

يوسف ضحك/ماشي لما نشوفها

سليم / اوعي تتأخر

يوسف/لا متقلقش مش هتاخر

وقفل

سليم راح البيوتي يجيب كارما وكيان

سليم واقف بصلها وكان ماسك بوكيه ورد وبصصلها بابتسامه جذابه/معقول القمر دا حقيقي

كارما بفرحه وكسوف/ دي عيونك

كيان بضيق / كفايه مح*ن حقيقي خنقني 😂😂😂

سليم بصلها/وانا اقول لي لسانك😂 مطلعش لغاية دلوقت وبصلها اي دا اي دا دي مين دي😂

كيان / لي أن شاء الله مالي طول عمري قمر😂

سليم /الصوت دا غريب عليا😂

كيان /مالك يا*ض إياك مش عرفني

سليم قرب منها/معقول دي اختي 😂

كيان بثقه/طبعا ي بني 😂

سليم مسكها من كتفها/يا*ض تاني هزعلك

كيان /ااااه هنبداء طولت لسان😂

كارما/بس بقي دي خطوبتي😂

كيان بصتلها بقرف/جاتكم القر*ف ف محنكم😂

سليم حط ايدو ف أيدها واخدت الورد وطلعو

وصلوا الخطوبه

وسليم وكارما قاعدين وبيهزرو ويكلمو وناس قاعده

يوسف راح يسلم علي سليم وهو بيحضنه/الف الف مبروك

سليم هو بيحضنه /الله يبارك عقبالك

ابتسم يوسف ولسه يسلم علي العروسه/اي دا...

سليم ضحك / مفاجأة صح انها كارما😂

يوسف بعدم صدق/دا فعلا كارما حقيقيه

كارما ف نفسها يخربي*تك 😂 طالع قمر ي بختها/اه والله ي دكتور😂😂😂😂

يوسف ضحك/كنت حاسس😂 والله الف مبروك

كارما / الله يبارك فيك ي دكتور عقبالك

مسج اتبعت ل كيان علي وتس فتحت كيان الفون

_تعرفي انك طالعه زي القمر جميله اوي 

كيان / انت بتاع كل مره صح😂

_ضحك 😂 حفظتيني شطوره بس دريس بتاعك عريان اوي كدا لي

كيان/نعم ي حبيبي 😂 وانت ايش حشرك أن شاء الله😂

_اه مانا مستغرب بردو لسانك لي مطولش لغاية دلوقتي بس حبيبك طالعه جميله اوي 😂

كيان/انت واحد....استني انت عرفت منين فستاني

_ضحك جامد لسه فاكره تسالي 😂

كيان / لا حقيقي انت بجد هنا 😂

_اه طالعه جميله اوي 

كيان/طيب متوريني شكلك 😂

_ لا 😂

كيان /لي يعني طيب لابس اي😂

_بصي كدا حد قمر اوي والبنات كلها عماله تشاور عليه😂

كيان /ي سلام على ثقه وانت ف حقيقه اكيد***😂

_هحترم نفسي ومش هكلم😂

كيان ماشيه وهي بكلمه وبدور علي اي شخص ماسك الفون

ومره وحده خبطت ف شخص 😂

كيان بغيظ / مش تحاسب ي غب*ي 

يوسف / انا بردو اللي غب*ي ولا انتي اللي غبي*ه وماشيه

 مشغوله ف فونك 😂

كيان بصتله ولسه هت*شتم / اي دا دكتور يوسف هو انا اخلص منك ف كليه تطلعلي هنا 😂

يوسف بصلها /صوت دا مش غريب عليا 😂

كيان بغيظ جامد/لي أن شاء الله لدرجه شكلي متغير مش😂 عارفني

يوسف /لا عارف طولت اللسان دي بتاعت😂 طالبه شايفه نفسها عندي 😂

كيان بغضب لسه هتبهدله😂 قاطعها يوسف وقال/لاكن الشكل لا بصراحه معرفش حد ف حياتي بجمال دا

كيان وشها اتغير وتكسفت

يوسف هو بيبصلها /انتي زي البنات😂 وشك بيحمر

كيان بصتله بعيونها 

يوسف سرح ف جمال عيونها بعدها ميل ومسك الفون وبص ف شات

كيان بغيظ وبتشد الفون/ عيب كدا هات فون

يوسف بغيظ / دا حبيبك 

كيان بغيظ/ ميخصكش هات الفون 😂

يوسف شد الفون وهي مسكاه ف اتخبطت في وبقت قريبه منه جامد بصتله

يوسف لمس خدها وبصلها لمدة دقيقه ف صمت

بعدها كيان بإحراج اخدت الفون ولسه هتمشي

يوسف / علي فكره انا بهزر ي كيان وانتي طالعه زي القمر كلعاده

كيان حست بإحساس غريب وابتسمت/ميرسي ي دكتور ومشيت

يوسف اي الغب*اء دا اللي انا عملته مكنش ينفع اقولها كدا

كارما شدتها

كيان /ف حد يشد حد كدا😂

كارما بتغمزها / كان بيقولك اي واي كل النظرات دي وقعتي ولا اي 😂

كيان / وقعت اي انتي مجنو*نه دا دكتور يوسف متخيله اكتر حد لا انا بط*يقه ولا هو طا*يقني 😂

كارما / اممم باين اوي بس طالع قمر 😂 اوي بصي البنات بتبصله ازاي 😂

كيان /سليييم😂

سليم /نعم ي كيان😂

كارما بتسرع / ولا حاجه تعال😂 نرقص واخدتو وراحو يرقصو وكل كابلز طلع يرقصو

كيان مسج جالها

_اي روحتي فين كل دا ف الرد

كيان /الفون وقع مني بتبص يوسف قدامها ومقدملها أيدو/تقبلي نرقص سوا

كيان واقفت بس بعدها استغربت أنها واقفت ترقص معاه

يوسف مسك أيدها وراح يرقصو يوسف حطت ايدو علي خصرها وشدها عليه وقالها/حطي ايدك عليا 

كيان بصتله ووشها حمر اوي وحطت أيدها الاتنين حاولين رقبته وكانو بيرقصو علي اغنية

سمعني نبضك دفيني بنار حضنك

ابيك الليلة وحدك اليا تكون

قرب عليا حس النار اللي فيا

ابي ايديك بايديا نلف الكون


انا وش اقول وانت معايا

وش اقول انسى هوايا

وش اقول انت غلاي


يا فرح عمري معاك الوقت يجري

من شوفك ليه مدري تدوب الروح

انسى اللى فيني من حضنك بين ايديني

يا حبي وكل سنيني فداك الروح


كل شي نسيته معاك عمري بديته 


كيان كانت حاطه راسها علي صدره وبترقص معاه وكأنها ف دنيا تانيه وناسيه أنه الدكتور اللي علي طول خن*اق 😂سوا ويوسف كان حضنها جامد وبيرقص معاها ونظراته علي عيونها بطريقه غير كل مره

كارما كانت حاطه راسها علي صدره وهو حضنها وبيرقصو

سليم /لغاية دلوقت مش مصدق اننا سوا

كارما /تعرف ي سليم حاسه انه حلم لغاية دلوقت مش متخيله أننا مع بعض بنسبالي حلم اننا نكون سوا وحلم اتحول لواقع وبقينا سوا

سليم / مكنتش متخيلها وشوفتك صدفه مع كيان كأنها اول مره معن سنه اللي فاتت مخدتش بالي منك خالص بس كانت احلي صدفه واحلي حاجه حصلت من كيان

كارما / كان احلي حاجه فعلا منها هي اللي كانت بتخطط وترقبنا لبعض

سليم / دا بجد هي كانت بتعمل كدا 

كارما / ايوا والله بحبها جدا

سليم / هي مص*يبه ف حياتي 😂بس بحسها بنتي مش اختي

كارما / ونا

سليم / انتي اجمل حاجه بحبك اوي

كارما / انا اكتر

الاغنيه خلصت كيان نزلت أيدها وابتسمت بكسوف/عن اذنك

يوسف بابتسامه/اتفضلي

كيان طول الوقت بتفكر ف اللي حصل وخلصت الخطوبه وكل واحد روح اوضته تاني يوم ف الجامعه و......


______________________________

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 😍

 ومحدش يقولي بارت صغير اهو البارت كبير غير كل مره 😂  واهو غيرتلكم وعملته رومانسي غير كل مره 😂 رايكم بقي ليا عاوزه اسمعه وبعتذر علي تاخير جدااا ولغبطه ف مواعيد غصب عني والله كنت تعبانه ومش بعرف ارد علي حد

بقلمي /Randa Ali

باااااي هاتوحشووووني 😘 بحبكم كتير



وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا علي الحبيب

البارت الخامس عشر

بقلمي /Randa Ali

كيان وهي بتنام عماله تفكر في يوسف ازاي هي رقصت معاه وكانت ف عالم تاني

يوسف فضل يفكر ازاي طلب منها يرقصو سوا لغاية منام

أما كارما 

كانت سهرانه بتكلم سليم لغاية منامت

وعدي اليوم علي أبطالنا اللي بيحب واللي بيفكر 


تاني يوم صحيت كيان اخدت شاور وتوضت وصلت فرضها ولبست دريس رقيق لونه كشميري ولبست كوتشي ابيض وشنطه بيضاء

كيان بابتسامه/احلي صباح علي ست الكل 😂

الام برفعت حاجب/في اي😂

كيان باستغراب/في ي ست الحبايب بس😂

الام/مستحيل تكوني كيان من غير خنا*ق😂 أو مشاكل😂

كيان / دايما ظلماني والله😂

الام/اوووي اقعدي يلا افطري 

قعدت كيان تفطر وسليم صحي وكان جاهز وقعد يفطر معاهم

صلوا على الحبيب المصطفى


كيان برفعت حاجب/صباح الخير ي عريس مال تحت عيونك سواد لي مكنتش نايم ولا اي😂

سليم / ي فتاح ي عليم ي رزاق ي كريم 😂

كيان لاستفزاز/ي حول الله

الام /وحياة ربنا حد هيكلم تاني يبقي يومه اسو*د 😂معايا


(طنط دي صعبانه عليا اوي معاهم)😂


كيان اخدت نفس عميق وسكت 

سليم بغيظ / يلا عشان منتاخرش😂

ونزلو راحو عند كارما ورن عليها

كارما/الو ي سليم

سليم بحب / انا تحت العماره يلا انزلي

كارما / حاضر

وقفلت

 Randa Ali.

سليم / انزلي اركبي وراه😂

كيان بصتله/ دا لي أن شاء الله ومن امته

سليم/يلا ي كيان عشان كارما هتركب هنا😂😂

كيان بابستفزاز / هنزل😂

كارما نزلت 

وفتحت الباب لقت كيان/كيان ممكن تنزلي

كيان بنفس عميق/متركبي وراه😂

كارما بغيظ/توتو بحب اركب جنب سليم😂

كيان /محن ذياده 😂 بيتعبني قولتلك ومش هنزل

كارما بصت ل سليم

سليم/كيان انزلي معلش اركبي وراه

كيان زعلت / ونزلت ركبت وراه

طول طريق مش بكلمهم

وصلوا الجامعه


دخلت كيان من غير متكلمهم


صلوا على الحبيب المصطفى


كارما / هي زعلت

سليم /علي ماظن

كارما دخلت شدتها من أيدها / في اي ي كيان مش بتردي لي

كيان / مالي انا كويسه اهو وسابتها ودخلت

يوسف كان واقف وفاضل دقايق علي بداء المحاضره

 دخلت المحاضره قعدت دخلت كارما وقعدت جنبها / تفضلي كدا مش تكلميني

كيان مش بترد😂

Randa Ali.

مسج جالها

_مالك في اي

كيان / انت تاني 😂

_قولتلك مش هسيبك مالك في اي😂

كيان / انت عرفت منين اني مدايقه😂

_قلبي حس بيكي😂

كيان/ضحكت 😂

_علي فكره بكلمك بجد😂

كيان/اه...استني انت لي رفضت توريني شكلك امبارح

_كدا..صح انتي روحتي رقصتي مع واحد لي

كيان /وانت مالك😂

_بردو طولت لسان مفيش فايده.😂

كيان /اااه واضح بلوك وحشك😂

_عادي هجيب خط تاني😂

كيان / انت مش بتزهق😂

_لا عشانك مزهقش ابدا😂

كيان حست بفرحه ...وسكت😂

_نتفق طيب علي حاجه


صلوا على الحبيب المصطفى


كيان / اي هي ؟

_ انبقي صحاب

كيان /اممم..بشرط

-اي هو 

كيان / نبقي بكل احترام صحاب مش اكتر كلمه كدا أو كدا هيتعمل بلوك حتي لو دخلت من ألف رقم

_اممم موافق

كيان / تمام

كارما شدت الفون / بكلمي مين

كيان شدت فون منها / هاتي كدا

يوسف بعصبيه/الناس اللي بتكلم ياريت تسكت 😂

Randa Ali.

كيان بصتله ببرود 😂

كارما بزعل / ماشي ي كيان وقعدو ف المحاضر

كيان ببرود./ماشي ف عينك 😂

يوسف بعصبيه/يعني هو مفيش احترام خالص ونا بشرح ولسه هيكمل ويقول احنا ف سوق راحت كيان قطعته ف الكلام وقالت وهي بتقلدو/هو احنا ف سوق مفيش اي احترام 😂

كل المحاضره ضحكت😂

كارما بتضحك جامد

يوسف بغضب جامد لسه يكلم قاطعته كيان وقالت/براااا انتي وهي 😂

يوسف بغضب جامد./براااا انتي وهي والماده هتخليكي هنا طول عمرك

كارما خافت أما كيان طلعت ببرود وهي بتغني/انا لو تبقي معايا بيترج القلب ويتهز😂

انا لو تاخد عيني يا نور عيني عيني ما تتعز 😂😂😂

انا خايف من العين يا حبيبي اللي يغير ويجز😂😂

عارف انت الحظ اهو انت الحظ يا حظ يوسف كان كاتم😂 ضحكه كل محاضره بتضحك😂😂

طلعت وقفت برا😂

ويوسف بعصبيه /اي حد يضحك يكون برا وشايل الماده😂

كارما اول مطلعت مات*ت من الضحك/فصلتيني ضحك هو انتي وهو علي طول كدا 😂

كيان بزهق /خلي يغو*ر

كارما /تفتكري ممكن نس*قط😂

كيان ضحكت جامد /تعالي نقعد ف الكافتيريا وراحو😂


صلوا على الحبيب المصطفى


مسج جه ل كيان

-كل سنه وانتي معايا

كيان انصدمت😂

كارما /في اي مالك😂

-في اي بكرا عيد ميلادك وحبيت اكون اول حد اقولهالك

كيان بصدمه/عرفت ازاي

-مش مهم 😂

كارما /يابنتي في اي😂😂

كيان بصت للفون كارما بصت وفضلت تضحك😂😂

كارما /منه الله كنت مستنيا ساعه 12 واقولهالك انا😂

كيان بصتلها /انتي عرفتي ازاي

كارما /اكيد من سليم

-كتبلها /روحتي فين مش بتردي لي

كيان كتبتله/انت عرفت ازاي لا لازم اعرف 😂

-قولتلك مش لازم انا هقفل دلوقتي خلي بالك من نفسك اوي ومتقعديش ف كافتيريا كتير عشان ف شباب وقفل

Randa Ali.

كيان فتحت بوقها وتصدمت

كارما فضلت تضحك😂😂😂

كيان /بتضحكي علي اي دا حد كدا معايا ف كل مكان😂

كارما /ونا ايش عرفني انا بضحك علي شكلك😂

مروان جه /صباح الخير

كيان شكت في وبصتله بس قلبها مش حاسس/صباح الخير

مروان ابتسم هو عيونه علي كيان /مبروك ي كارما سمعت انك اتخطبتي لدكتور سليم

كارما وهي بتبصله وملاحظه نظراته ل كيان/الله يبارك فيك

مروان /ممكن اقعد معاكم

كيان بردح /نعااااااااام ي عن*يا 😂 تقعد مع مين😂 سمعني تاني 😂

كارما ف نفسها هتاكلك تستاهل 😂😂😂😂😂

مروان بخوف من كيان /انا مقصدش حاجه بس زمايل مش اكتر😂😂

كيان ببرود/اها لا معلشي اصلي وحده معقده😂😂 مش بصاحب شباب 😂😂😂😂

كارما ماسكه ضحكتها بالعافيه😂😂

مروان جر الكرسي وقعد معاهم😂😂😂

كيان بصتله/لو مقومتش هتزعل مني اوي😂😂😂

مروان / عاوز ازعل واحد ومعجب بوحده قمر زيك معن😂 لسانها اطول مني 😂😂😂😂

كيان اخدت نفس عميق وقامت😂😂

كارما خافت وقالت ف نفسها هتمو*تك 😂😂😂

كيان بنظره حاده /يعني مش هتقوم

مروان /لا مش هقوم ازاي ابقي قاعد مع 😂😂وحده جا*مده اوي كدا زيك وأقوم ومسك أيدها /انتي حلوه كدا ازاي انا بحب البنات القويه اللي زيك 😂😂😂


(اتشاهد علي نفسك 😂)


كيان اخدت نفس عميق وبكل غضب شدتو 😂وضر*بتو برجليها ف بطنه 😂وقع علي الارض😂😂 وقعدت علي بطنه كيان بغضب😂 وهي بتضربه /عشان تاني مره تتعلم😂😂 ازاي تسيب بنات الناس ف حالها ي حيوا*ن هو كلام بالعافيه عندك الف وحده غيري😂😂😂😂

مروان مرخينه بجيب د*م وخايف من كيان😂😂😂😂

كارما واقفه مش عارفه تحوش عماله تضحك😂😂😂

كل الجامعه بتضحك جامد 😂😂😂


صلوا على الحبيب المصطفى


يوسف جه هو وسليم علي صوت علي الصوت ولمت الجامعه

سليم بصدمه حط ايدو علي وشو 😂😂😂😂

يوسف جري وشالها عن مروان

كيان بصوت عالي/نزلني يا*ض لازم اضر*به😂😂😂

يوسف هو شايلها/يا*ض ف عي*نك واسكتي خالص😂😂

كارما واقفه بتضحك وبس 😂😂😂

وسليم واقف هيعيط 😂😂😂😂😂😂😂😂

مروان قام وهو ماسك بطنو بو*جع ومرخينه بتنز*ف😂😂😂

يوسف نزلها بعيد خالص وبصلها😂😂😂😂

كيان ببرود بتظبط شعرها وبتاخد نفسها😂😂😂

يوسف بغضب جامد/انتي ازاي تعملي كدا انتي عارفه لو كان العميد طلع كان زمانك واخده رفض 

كيان /متزعقليش كدا ثانيا هو استفزني😂😂😂😂

يوسف بصلها /استفزك تعملي في كدا

كيان ببرود/ هو خلاني اعمل كدا انا مالي😂😂😂

يوسف بغيظ وغضب/يعيني صعبتي عليا😂😂

كيان / شوفت ازاي بقي كنت ظالمني😂

يوسف / اممم فعلا😂😂

Randa Ali .

سليم بص ل كارما واقفه بتضحك وبغضب قال/كارما اسكتي خالص بتضحكي علي اي ان جامعه كلها اتفرجت علينا

كارما بزعل وعنها دمعت/مكنش قصدي اكيد

سليم هو متعصب/قدامي يلا

وراحو كيان 

يوسف عارف ان سليم مش عاوز يعرف كيان أنه عارف انهم اخوات ف اول م شاف سليم جاي /طيب صحبتك اهي جايه عشان تروحي ومشي كارما راحت ل كيان يوسف قال ل سليم/اهدي حصل خير 

سليم بغضب/خير هو فين خير دي الجامعه كلها اتفرجت علينا😂😂😂

يوسف / معلش اهدي بس احمد ربنا أن العميد مطلعش كان زمانها فيها رفض

سليم /الحمدلله

يوسف / انا همشي بقي ومشي وسليم راحلهم/يلا

كيان خافت من شكله وراحت تركب عربيه هي وكارما

سليم وصل كارما ومشي اول م وصل كيان طلعت علي فوق سليم طلع وراها يجري 😂😂😂😂😂😂


_______________________

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 😍

انتظروني في بارت بكرا هيبقي جامد اخر جمدان😂💙

بقلمي /Randa Ali

باااااي هاتوحشووووني 😘


تكملة الروايه من هناااااا





 

تعليقات

التنقل السريع