القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية وقعت في حب ام لسان طويل البارت 16_17_18_19_20بقلم رندا على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله




وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا على الحبيب 💙

البارت السادس عشر

بقلمي / Randa Ali 

كيان دخلت تجري علي الاوضه 😂 وقفلت باب الأوضه

سليم بيخبط علي باب الأوضه جامد/وحياة ربنا مهسيبك ي كيان مش كل مره تفتكري انك تهربي مني😂

كيان باستفزاز/انا مغلطش😂😂

سليم بعصبيه/مغلطيش انتي ناقصه تجبلي سكر وكل امراض الدنيا انتي في اي تاني معملتهوش كان ناقص اي دا انتي مو*تي الواد مبقاش في حته سليمه 😂😂😂

كيان ببرود/هو اللي غلط😂

سليم قعد علي الكرسي وحط راسه علي دماغه😂

جت الام بنفاذ صبر/في اي بس صوتكم عالي لي 😂😂

سليم وهو حاطط ايدو علي رأسه/لااا لالا لا يتم هتمو*تني الجامعه كلها اتفرجت علينا

كيان فتحت الباب/الواد هو اللي غلط اللي ماما

سليم قام وجابها من شعر*ها /انا بقي هدخل فيكي السجن

كيان بوجع/سيب شعري يا*ض وربنا افر*مك😂

سليم هو ماسك شعرها وبميلها ويطلعها/يا*ض وافر*مك😂 وحياة ربنا لامو*تك ياكيان الكل*ب جبتي كله الصبر اللي فيا انا مش هسيبك وساب شعرها وراح جاب خرطوم 😂 وكيان بتجري وتستخبي في مامتها 

الام بغضب /باسسسسسسس هتمو*تو*نييييي😂😂😂

سليم بعصبيه/عشان معرفتيش تقصي لسانها😂 وهي صغيره

كيان بعصبيه/قص لما ين*يلك ويوديك ويج*يبك😂

سليم بزعيق/هموووو**وتك 😂

الام بزعيق/يلهوووووي الحقووووني ي ناس😂😂

(قلبي مع طنط 😂)

سليم شد كيان وبقي يضر*بها وكيان تشدو من شعره😂😂 وتعض"و😂😂

الام فتحت البلكونه وضربت بصوت وتشد ف شعرها/يلهوي يلهوووووووي 😂😂الحقوووووني 😂ياناس ي ام احمد اطلبي ياختي إسعاف المجا*نين لولاد ال******😂

ام احمد وجيرانهم/الست اتجن"نت من ولادها😂😂😂

كيان جريت هي وسليم دخلوها من البلكونه 😂

سليم /اي اللي بتعملي دا ي ماما😂

كيان /ناس تقول علينا اي😂

الام مسكتهم هما الاتنين من شعر*هم وبقت تضر*ب راسهم😂 ف بعض جننتو*ني😂 هتمو*توني ومسكت الخرطوم ونز"لت فيهم ضرب كيان وسليم بيجرو وهي تجري وراهم

(والله ي طنط ريتيني لما عملتي كدا 😂)

________________________

معلش البارت صغيره بشويه وهنزل بارت اكبر بس معرفتش اكتب كتير اولا كدا مش هكلم عن التفاعل لان حقيقي فرحت لاقيت روايه علي جوجل ولما كتبت اسم روايه علي فيس لاقيت معظم الجروبات منزلين روايتي فيها حقيقي فرحت جامد وكلام اللي مكتوب عليها وكل ناس اللي بتابعها وناس كتير معجبه بيها شكرا حقيقي للناس اللي بتاخدها وبتنشرها وناس اللي متابعه حبين روايه وبيقولولي كلام حلو عليها شكرا اوي 

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 😍

بحبكم اوي باااااي هاتوحشوووني 😘



وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

البارت السابع عشر

بقلمي / Randa Ali 

سليم ف اوضة قاعد وماسك ظهره من وجع 

كيان ف اوضتها وحاطه أيدها علي راسها وايدها التانيه علي ظهرها وبدموع/ااااه ي ظهري عجزت ي ناس اه ي ايدي اااه ي رجلي 

الام بزعيق/هسمع صوت تاني هقوم اكمل

كيان بخوف / ربنا علي القادر

(ميرسي ي طنط فرحتيني اوي 😂)

سليم قام لبس شيك اوي وظبط نفسه وجاي ينزل

الام برفعت حاجب /علي فين كدا متكنش رايح تجوز

سليم بضحكه/هو مش كلمه دي مفروض مراتي تقولها

الام بغضب/يعني انا متحكمش فيك ولا اي ولا اعرف ابني فين ورايح فين ولا جاي منين

سليم مسك أيدها يبوسها/لا خالص تتحكمي زي مانتي عاوزه هو انا كل مهزر تاخديها كدا ولا اي ثانيا عندي مين اعز منك

الام/ثبتني ثبتني يلا روح شوف كنت متن*يل علي فين

سليم بصوت واطي/بحس ان كيان بتكلمني

الام بصوت عالي /بتقول حاجه

سليم /لا ابدا عن اذنك ي ماما ومشي

كيان قاعده بملل 

مسج جالها/بتعملي اي

كيان ردت/ ولا حاجه قاعده تعرف انا هسميك شخصي المخفي

_ضحك😂اشمعنا يعني

كيان /لان بكلم واحد وأصدقاء بس معرفش شكله

_بس انا اعرف عنك كل حاجه

كيان/امته هشوف شكلك بقي نفسي اعرف انت مين

_قريب اوي هتتاكدي

كيان /ماشي وقفلت

سليم ركب العربيه ورن علي كارما

كارما ردت بزعل/نعم

سليم /في حاجه اسمها نعم ي حبيبي

كارما بزعل/نعم ي سليم عاوز اي

سليم /خلاص بقي مكنش قصدي ازعلك انا فعلا تعبت انا ماروما يوسف اخدها كنت هو*لع فيها

كارما/انت زعقتلي وزعلتني وحتي مفكرتش تقولي مكنش قصدي

سليم بحب/حقك عليا ي حبيبتي مش هعملها تاني يلا البسي وانزلي هعدي عليكي 

كارما بفرحه/بجد هلبس علي طول وقفلت 

وراحت تلبس 

ونزلت كان سليم تحت بلعربيه

كارما ركبت العربيه سليم بابتسامه مسك أيدها باسها/وحشتيني اوي 

كارما بخجل /وانت كمان

سليم بحب /ومالك مكسوفه اوي كدا لي وانتي بتقوليها

كارما /بس بقي الله 

سليم فضل يضحك بعدها قال/تحبي نروح نتعشي فين

كارما بحب / نروح ***

سليم ابتسم /ماشي بس قبلها 

كارما بصتله باستغراب 

طلع خاتم غالي اوي وفضه شكله جميله ولبسهولها وباس أيدها/عشان زعلتك مني

كارما فرحت جامد /هعيط والله

سليم ضحك ولمس خدها/لا متعيطيش دي اقل اقل حاجه اقدمهالك ربنا يخليكي ليا متحرمش منك ابدا

كارما بسعاده وحب /ويخليك ليا حلو اوووي الله

سليم ابتسم وراح هو وكارما يتعشي

تسريع الأحداث رجع كارما البيت وراح يسهر مع صحابه

الساعه جت ١٢

مسج جه ل كيان

_افتحي باب شقه هتلاقي حاجه خديها وقفل

كيان /نعم باب اي اللي افتحه وحاجه اي اخدها

كيان /مسج موصلش قفل افتح ولا لاء افرد كداب وعاوز يخطفني ويبيعني واعضا*ييي تتاخد لااا مش هفتح طيب انا هخاف من اي م افتح ولو حاجه هقفل الباب علي طول وراحت طلعت بتبص علي مامتها كانت نايمه راحت بشويش فتحت الباب لاقيت بوكس كبير اوي قدام باب شقه لونه احمر كيان تصدمت وفرحت جامد بعدها قالت/هدخله ازاي دا تقيل ومسكته وفضلت تجر في وقفلت الباب ودخلت اوضتها وصورته وقعدت تصور معاه بعدها جت تفتحه فتحت الفيونكه بتاعت البوكس كيان صوتت لاقيت مره وحده طلع من

_________________________________

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات

باي



وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

البارت الثامن عشر

بقلمي / Randa Ali 

كيان بصويت لاقيت قطه طلعت من البوكس علي طول 😂

الام بنوم / في حاجه ي كيان

كيان بتوتر / ها..لا ي ماما

الام بنوم/مهو انا معرفتش اربي وحده مجنو*نه زيك ونامت

كيان حطت أيدها علي قلبها واخدت نفسها/منك لله ي شخصي المخفي علي دي خضه بس الله وشالتها كيوته اووووي انتي حلوه اوووي وحطتها علي السرير وبتشوف باقي الوبكس لاقيت ميكب كتير ولاقيت دريس احمر سواري جميل اوي ولاقيت صاندل معاه اسود كعب ولاقيت اكسسوارات ولاقيت عروسه لعبه ومعاها شوكولاتات كتير

كيان بفرحه / الله بحبها اووووي وبتبص لاقيت برفن وريحتو جميله اوي وبوكيه ورد احمر ولاقت جواب فتحتو بداءت تقراءه

-شوفتك صدفه لاكن مكنتش توقع هحبك كدا كنت حاسس اني دايما مش طايقه مش حابب وجودك بس بداءت احس انك فارقه معايا انك حاجه مقدرش استغني عنها حبيت كل حاجه فيكي بحب عيونك اللي زي شجر بسرح فيها مكنتش بطيقه مكنتش حابك خالص لاكن غيرتي عليكي وحب وجودك دايما حساسني اني مقدرش اعيش من غيرك بفرح اوي لما بشوفك بفضل ابصلك كتير عمري مكنت توقع اني هحبك و هقع ف حب ام لسان طويل بس وقعت في حب ام لسان طويل بحبك اوي ياجمل وحده وأطول لسان وحده شوفتها ف حياتي 😂 كل سنه وانتي معايا كل سنه وانتي ام لسان طويل والسنه الجايه ابقي مرببكي ف بيتنا 😂 كل سنه وانتي ام لسان طويل اللي وقعت في حبها حبيت ابقي اول حد اقولك كدا happy birthday

كيان كأنها راحت عالم تاني وكانت ف سعاده غريبه اوي وحضنت القطه/ ياتري انت مين بس فعلا انا كمان وقعت شكلي ف حبك شخصي المخفي هو مين ي قطتي اكيد تعرفي واخدت نفس عميق بفرحه ومسكت الفون /اول مره افرح كدا

_بجد الحاجات عجبتك

كيان بفرحه/اووووي جدااا جداااا يعني

_الحمد الله انها عجبتك ي حبيبتي

كيان اتكسفت وردت/حبيبتك لا

_لي يعني أنا بحبك اي غلط ف كدا

كيان /بس يبقي حرام لأن من وراه اهلي ونا مش عاوزه كدا

_فرح ورد/ونا محترم دا ودي اكتر حاجه عجبتني فيكي

فضلت كيان سهرانه بتكلم معاه حتي مردتش لا كارما ولا علي اي حد 

تاني يوم صحيت من النوم راحت بسرعه شالت البوكس ف دولاب وبصت للقطه كانت بتنونو كيان بصوت واطي/اسكتي ماما لو شافتك هتو*لع فيا 

الام بتخبط علي الباب/بت ي كيان قافله الباب لي قومي ي بت

كيان/حاضر ي ماما

القطه بتنونو

الام / اي صوت دا احسن يكون اخوكي لما رجع متاخر نسي الباب ودخلت قطه

كيان بتسرع/لااا ي ماما يلا انا بلبس وطالعه لبست بنطلون جينز وتيشرت رماضي نص وسابت شعرها وحطت ميكب خفيف وكوشتي اسود وشنطه سودا كانت جميله اوي وجابت اكل للقطه وحطتها تحت السرير والأكل كيان/اوعي تعملي صوت عشان ماما مش هاخر عليكي وقفلت باب الاوضه وطلعت 

سليم قاعد علي السفره وبياكل 

والام كذالك

كيان قعدت/محدش فاكر حاجه

الام /هنفتكر اي يعني غير طولت لسانك انتي واخوكي

سليم /مالك ي كيان يوم زي اي يوم

كيان سكتت بعدها قالت بزعل/ماشي

سليم / يلا عشان منتاخرش 

كيان / يلا ونزلو راح عدي علي كارما نزلت كارما وركبت

كارما بصت ل كيان/مكنتيش بتردي عليا لي امبارح وفاتحه وتس وسهرانه

كيان /اه مانا كلمت صحبتي ونمت

كارما/هو انتي عندك صحاب غيري

كيان بغيظ /هو تحقيق ي كارما 

كارما اتكسفت/لا مش تحقيق وسكتت...

سليم كان ساكت ووصلوا نزلوا من العربيه

كارما دخلت كيان وراها شدتها/استني بس في مكنش قصدي

كارما بزعل/لا ي كيان عادي كلمي اللي تعوزي ودخلت المحاضره يوسف بداء يشرح هو مش طايق كيان 

كيان/ردي عليا ي كارما مكنش قصدي

كارما/انتي متغيره معايا

يوسف بصلهم وبكل غضب

كيان اتجاهلت/كارما مش متغيره كنت نازله زعلانه اهلي اول مره ينسو عيد ميلادي

كارما /امال مين كنتي بكلمي امبارح

كيان ابتسمت/اسكووووووتي مش شخص اللي بيكلمني علي وتس جبلي هديه وكنت بكلمه

كارما بصوت عالي وفرحه/الحفي

كيان بصوت عالي /واللهي وجبلي قطه

كل المحاضره ضحكت

يوسف بكل غضب بصلها 

كارما بصوت واطي /هو هياكلنا ي كيان ولا اي

كيان بخوف وبتتصنع الجراءه/مش عارفه دا بيقرب مننا بصي نظراته ومره وحده

__________________________________

وهوبا اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 😍

باي هاتوحشووووووني 😘



وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

البارت التاسع عشر

بقلمي / Randa Ali 

مره وحده مسكها من التيشرت بتاعها 

كيان بزعيق/عيب كدا ي دكتور

يوسف هو ماسكها من التيشرت بتاعها وشادتها جامد/انتي اييييي😂 كل محاضره كدا انتي لسانك مش بيتس*د ابدااااا وصلتيني لدرجه اني هقدم استقالتي من سببك

كيان بفرحه/بجد ي دكتور دا احلي خبر 

يوسف بغضب جامد/وحياة ربنا مهسيبك انتي جبتي أخري

كان صوتهم عالي اوي من حظهم كان العميد موجود

كيان لمحت بعنيها العميد جاي

بصوت عالي وتمثيل الطيبه والخوف/عيب ي دكتور يوووسف انا كنت بعتبرك زي اخويا عيب كدا عاوز تتحر*ش  بيا دا انا طالبه عندك

يوسف اتصدم وواقف فاتح بوقه ومصدوم

كيان بصوت عالي/لالالا ي دكتور عيب كدا حرام عليك

دخل العميد بعصبيه/اي اللي انت عاوز تعمل ي دكتور يوسف دا انت ف جامعه محترمه 

يوسف مش بينطق وواقف مصدوم وفاتح بوقه

كيان بابتسامه الانتصار وصوت واطي/اقفل بوقك ل د*بانه تدخل في

يوسف فاق من صدمة وبعصبيه/هو اللي انا اللي عملته كلهم عندك اهو اسالهم انا معملتلهاش حاجه

كيان بصتله بتمثيل الحزن وطيبه

العميد بغضب/قدامي علي المكتب ي دكتور يوسف لان هتتحول علي التحقيق 

يوسف وشه كان زي النا ر وبصلها بتوعد ومشي والعميد مشي وراه

سليم كان جه من الصوت العالي

بصلها ومشي وراه يوسف

كارما/يخرب يتك اي اللي انتي هببتي دا

كيان /هو اللي غلط بردو

كارما/انتي عارفه دا ممكن ياخد رفض ومستحيل يتحط ف مكان تاني دا دكتور صيدلي مش حد وخلاص ي كيان

كيان بعصبيه/هو انا كنت بكلم مع مين يعني ما معاكي

كارما/خلاص اهدي أن شاء الله تعدي علي خير يلا نطلع

كيان/يلا

كارما ماشيه بتضحكي جامد

كيان /بتضحكي علي اي

كارما/بصراحه كل مفتكر هو ماسكك من التيشرت وانتي تزعقي تقولي بيتحر*ش بفصل ضحك

كيان فضلت تضحك بعدها قالت/مش انتي كنتي بتقولي صح وحرام يترفض

كارما/اهو صعب عليا لاكن لو ترفض قدر ومكتوب

كيان فضلت تضحك

جوه عند العميد

دخل سليم

العميد /خير ي دكتور سليم ف حاجه

سليم/ي دكتور انا كنت موجود هو كان بيزعقلها لان كانت بتكلم وهو بيشرح

يوسف واقف ووشه محمر جامد

العميد /هيتحول علي التحقيق 

يوسف/هتحر*ش بيها ازاي واحنا ف محاضره وفي طالبه وتفضل حضرتك شوف الكاميرات

العميد/بس مش من حقك عشان طالب يتكلم تعمل كدا تحوله علي تحقيق

سليم حس أنه ف مصي به ي اخته هتترفض ي يوسف هيترفض

دخل كذا دكتور وفضلوا يكلمو مع دكتور لان كان عاوز يرفض كيان من الجامعه ومن ١٢ الظهر لغاية العصر ف اخر وافق بس لو حصل اي حاجه تانيه منهم يبقي رفض ليهم هما الاتنين

يوسف طالع متعصب اول مره يبقي ف موقف دا

سليم طلع وراه/دكتور يوسف لحظه

يوسف/نعم 

سليم/بعتذر علي كل حاجه حصلت

يوسف وشه محمر/دكتور سليم اول مره في حياتي اتحط ف موقف دا وانت معايا كل سنين دي وعارفني كويس عمري مكنت ف موقف دا

سليم/انا بعتذر حقيقي حقك عليا

يوسف/حصل خير عن اذنك ومشي

سليم /اعمل فيها اي يارب اقت لها ولا اعمل اي خلاص مابقتش قادر علي كل دا كل المص ايب عملتها ناقض اي تاني تعمله قعد يفكر بعدها بعشر دقائق.../هو دا احسن حل انا هجوزهاله هو بردو ابن عمي وهيصونها وطلبها كتير ونا كنت برفض بس خلاص دا احسن حل وطلع فون يكلمه يقوله موافق

__________________________________

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 😍

الكاتبه/ randa Ali.

انتظرووووني ف البارت الجاي مفاجاه بجد 😂

باي هاتوحشووووووني 😘


وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

البارت العشرون

بقلمي /Randa Ali

اتصل سليم علي محمود 

محمود/الو اخيرا سليم بيرن والله مصدقتش لما شوفت رقمك

سليم/لي بس كدا والله انشغال والشغل انت عارف بقي مش بكون فاضي

محمود/ربنا يوفقك ي حبيبي بردو لسه رافض اتجوز كيان

سليم /انت بتحب كيان لسه

محمود/هي لسانها طويل اينعم 😂وبتا*كل اللي قدامها اينعم 😂ومش متربيه اينعم 😂

سليم بعصبيه/في اي احترم نفسك لازعلك وربنا انا وبس اللي اقول كدا 

محمود /متبقاش بتقفش اوي كدا بس اينعم بحبها

سليم/تمام انا موافق 

محمود بصوت عالي/احلف اخيراااا وفقت قول الله

سليم ف سره علي اي مستعجل دا انت هتشوف ايام اسو*د منك/ايوا والله موافق

محمود/خلاص موافق انا هجيب عمك ومرات عمك ونكون عندك النهردا 

سليم /تمام وقفل 

وراح يروح

دخل الشقه 

كيان كانت خايفه جدا وحاسه أنه هيمو"تها

دخل سليم واتجاهلها وقعد علي الكرسي وأمه قاعده بتتفرج علي التلفزيون

كيان استغربت دي مش عادت سليم ؟

كيان بخوف وتمثل القوه/سليم اعملك قهوه ؟

سليم بصلها بغيظ/لا مش عاوز

كيان /سليم انت زعلان مني

سليم/لاء خالص وهزعل لي

كيان/عشان اللي حصل النهردا

سليم/لا هو في حد يزعل من العروسه

كيان باستغراب جامد/عروسه؟

الام/عروسة اي

سليم /جهزي البيت عشان ابن عمك محمود وعمك ومراته جاين النهردا

كيان بخوف/قصدك اي

الام/غريبه محدش منهم كان بيجي عندنا ولا عمك عمره سألنا من لما ابوك مات عاملين اي

سليم بجمود/جاين عشان محمود هيتجوز كيان

الام وكيان بصوت واحد/ايييييي

سليم/زي مانا قولت

كيان /لا طبعا محمود مين دا اللي اتجوزه انا مقعدتش اتعلم كل السنين وابقي دكتوره عشان اتجوز واحد مش متعلم

سليم ضربها بلق*لم/كياااان واحنا من امته بنعيش حياتنا بالاسلوب دا من امته بنفرق بين متعلم ومش متعلم من امته ودا اسلوبك

كيان حطت أيدها علي خدها دموعها نزلت/صح كلامك بس انا مش بحبه ولا بط*يقه ولا امه بتحبني مستحيل اتجوزو 

سليم بعصبيه/هتجوزي يعني تجوزي

كيان بعياط/مش هتجوزه وبابا لو كان عايش مكنش هيسمحلك تعمل كل دا فيا ولا كان يسمحلك تمد ايدك عليا

ودخلت اوضة وقفلت الباب عليها ومسكت القطه بتاعتها شالتها وحضنتها وفضلت تعيط

مسج جالها

_زعلانه لي 

كيان بصت للفون ومسكته وكتبت/عرفت ازاي ؟

_حاسس بيكي 

كيان /لا بجد عرفت ازاي ؟

_قولتلك حاسس بيكي في اي مالك

كيان/اخويا عاوزني اتجوز ابن عمي بالعافيه

_نعاااااام ازاي يعني تجوزي ابن عمك

كيان /مش عوزاه مش عارفه اعمل اي

كارما دخلت عليها 

كيان/خمسه وكلمك وقفلت الفون وحضنت كارما جامد

كارما/بطلي عياط كل حاجه هتتحل والله هو اكيد متغاظ منك من سبب اللي حصل

كيان بعياط/ دا ضرب*ني بالقلم بس والله ماشي ي سليم لاوريك 

كارما بزعيق /قطططه قطططه قطططططه 😂😂😂😂

كيان /يخربيتك وطي صوتك

دخلت الام وسليم علي الصوت

سليم /في اي

الام /ايييي دي مين جابها هنا

كيان /دي ....دي....

الام بزعيق/دييي ايييي

كيان بخوف وهي بتحضن قطتها/دي قطتي

سليم /وجبتيها امته أن شاء الله

كيان بتتجاهله/صحبتي جبتهالي عشان عيد ميلادي النهردا

الام/صحبتك مين

سليم/جت امته ومن امته وانتي عندك صحاب غير كارما

كيان بغيظ/هو تحقيق جبتهالي نهردا كفايه أنها افتكرتني وافتكرت أنه عيد ميلادي

سليم طلع وآلام طلعت ومسكت سليم

الام/انا مش معني اني مكلمتش أنه اللي بتعملوا صح مرضتش بس ابهدلك قدامها لاكن ورحمت ابوك ي سليم يوم متمد ايدك علي اختك تاني يبقي  يومك مش فايت

سليم/بنتك صح ؟ انا طول عمري من لما بابا مات كنت أنا اللي مخلي بالي من كيان وهي كانت عيله انا اللي كنت بوديها المدرسه واجيبها انا اللي كنت بذاكرلها انا اللي كنت متابعها ف كل حاجه كانت بنتي مش اختي ودلوقتي تقوليلي كدا ومشي

كيان/يخربيتك اي اللي انتي عملتي دا كنت هتفضح

كارما/اعملك اي خوفت منها

كيان هي بتحضن قطتها/ دي قمر وكيوت ف حد يخاف من دي 

كارما /شخصك المخفي هو اللي جابها

كيان فضلت تضحك/ايوا هو استني اوريكي جبلي وقامت تطلع الدريس وكل حاجه جبهالها

كارما /الله ي كيان باين بيحبك اوي

كيان ابتسمت/نفسي اعرف هو مين

كارما بتغير الموضوع /قوليلي بقي هتعملي اي ف عريس ابن عمك

كيان بتكشيره/بتفكريني لي 

كارما/مهو جاي جاي هتعملي اي بقي

كيان قعدت /جتلي فكري

كارما / اي هي ؟

كيان /هتشوفي 

وقامت كيان تجهز للعريس بعد ربع ساعه./اي رايك.

كارما بصدمه وفاتحه بوقها 

سليم جه وبيخبط 

سليم/عمك جه كلهم برا يلا

كيان /حاضر..... هتفضلي ي كارما فاتحه بوقك كدا

فتحت الباب تخرج

كارما شدتها/نهار اسو*د لو حد شافك كدا

كيان /ابعدي ي بت احسن اضر*بك وطلعت 

وكانت الصدمه 😂😂😂

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 😍

اولا كدا كل سنه وانتم طيبين ي قمرات

حقيقي والله بعتذر علي تأخير بس ضغط امتحانات ودخول المراجعه ف حقيقي مكنتش عارفه افتح

روايه هنزلها نهردا وبكرا وحاول اخلصها ممكن لو طولت تخلص علي أول يوم رمضان أو تاني يوم بلكتير اوي بس مظنش لان انا عاوزه اخلصها قبل دخول رمضان لان رمضان شهر العباده

بارت واحد وعشرين تحفه بجد مضحك جامد انتظرووووني 😂💙💙💙💙💙💙

باااااي هاتوحشووووني 😘😘

تكملة الروايه من هنااااااا






 

تعليقات

التنقل السريع