القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية وقعت في حب ام لسان طويل البارت 21_22بقلم رندا على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

البارت الواحد وعشرون 21_22



بقلمي /Randa Ali

كيان طلعت وهي مبتسمه جامد😂

كارما واقفه واحطه أيدها علي راسها 😂

سليم ..سليم بيبص بصدفه ومره وحده تنح وتصدم ومش عارفه يتحرك ولا يعمل اي

جت كيان بكل ثقه وقعدت علي الكرسي وحطت رجل علي رجل وبتهز رجليها ومبتسمه جامد اوي 


(كانت لابسه بجامه بتاعت سليم ومقطعاها وحاطه عليها بن ومياه عشان شكلها يبقي متوسخ ورافعه كم البنطلون ولابسه شراب ابيض كبير وعامله شعرها منكوش وحاطه كحل والايلاينر علي بعض ف حواجبها وعيونها وحاطه روج بني غامق علي شفايفها جامد اوي ومخلياه كبير اوي وعلي خدها )


الام مسكت في سليم بخوف /مين دي ي سليم

سليم ف صدمه ومش عارفه يرد

محمود العريس بخوف بيبصلها وبصدمه وتوتر/ا..م.امال ف.فين ك.ك.كيان ي س.س..س..سليم

كيان بضحكه وقامت وبتقرب منه وتقدملو العصير /انا ي حبيبي 😂

محمود ايدو بتترعش من نظرت كيان لي وياما كيان ضربته زمان واخد منها العصير

ام محمود/وه دي كيان 😂

كيان بضحكه وبصه حاده تخوف واقربت منها/مالك ي مرات عمي احلويت جامد مش كدا. 😂😂😂

ام محمود بخوف من نظرت وشكل كيان/اااه ي حبيبتي احلويتي اوي اوي اووووي.  😂😂😂😂

سليم فاق من صدمته وبيبص ل كيان بنظره حاده وتوعد

كيان اتجاهلت نظراته وابتسمت ل محمود وبعتلوا بو*سه بشفايفي علي الهوا  وقولت /امته بقي هنقراءه الفاتحه

محمود بتوتر/ه..ه..هاا

كيان بنظره حاده ورفعت حاجبها اللي مليانه كحل والايلاينر/اي خرست ولا اي ؟

محمود وشه حمر جامد وندم أنه طلب يتجوزها

ام محمود بتسرع /طيب يوم تاني يلا ي محمود

محمود مصدق وقام بسرعه  😂😂😂

كيان بتجري وراه وقالت /محمود مودي مودتي استني استني 😂😂

محمود مسك ايد امه وبيجري بيها /اجري بسرعه امشي امشي 

كيان وهي بتجري وراه علي السلم/استني ي حبيبي استني بس متخفش يا*ض.  😂😂

محمود مش بيرد وبيجري وأمه بتجري وراه وكيان بتجري وراهم لغاية مطلعو من العماره. 😂😂😂

كيان بابتسامه /تسلم تفكيرك ي بت ي كيان 😂 وطلعت دخلت الشقه كارما واقفه وبتضحك وبتخبي ضحكتها 

سليم بصلها وقلع الحزام وطلع يجري وراها وكيان بتجري ومسكت كارما وحطتها قدامها/وحياة ربنا لو ايدك دي أتمدت تاني لافرمك ي سليم

سليم /وحياة ربنا لامو*تك فاكره ي كيان لما تطفشي العريس مش هجوزك هجوزك مهما حصل وربنا

كيان/عاوز تخلص مني مانت هتتنيل تجوز وتغور

كارما وهي ف النص وتبتعد عنهم/طيب انا ماما بترن لازم  امشي وطلعت تجري

كيان /اخص علي دي صحوبيه سليم مسكها من شعرها 

راحت كيان عضته ف ايدو

سليم /ي بت العضاضه وربنا لاوريكي

الام مسكتو ووقعتو علي الارض وقعدت عليه/انا عضاضه ي زبا*له تقول علي امك كدا 

كيان سقفت /جدعه ي ماما وقعدت تضرب في سليم هي وامها وكانت حاطه برفن اسانس شاديه وحضنته جامد وهي بتعضه

سليم /اففففف ابعديييي هموو ووت انتي حاطه اي وربنا مهسيبك ي كيان الكل*ب

الباب كان مفتوح يوسف بيدخل وبينادي علي سليم أنصدم من المنظر كيان بتحضنه سليم وبتعضه وسليم بيزعق وبيقولها رحتك وحش ه وشكل كيان اللي يصدم ويخوف والام قاعده علي سليم وبتضربه وتشتمه

كلهم عيونهم جت علي الصوت انصدمو أن يوسف

يوسف بخوف.من المنظر/ا..ا.ن..انا ..جيت ف .وقت غلط وطلع يجري 😂😂😂  كيان قامت بسرعه ..


_______________________________

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 😍

كل سنه وانتم طيبين رمضان كريم 💙🌙✨ 

حقيقي بعتذر علي التأخير هنزل بارت تاني لان خلاص بخلصها اتفاعلو بقي عشان انزل البارت الثاني

قولولي رايكم في البارت

بحبكم اوي باااااي هاتوحشووووني 😘



وقعت في حب ام لسان طويل 😂

صلوا على الحبيب المصطفى 💙

البارت الاثنين وعشرون

بقلمي /Randa Ali

يوسف طلع يجري 😂  كيان بعدت عن سليم علي طول وف صدمه أن يوسف جه وشافهم ف منظر دا  😂

سليم بصدمه طلع بسرعه /دكتور يوسف استني

يوسف كان مشي بسرعه وركب عربيته  

يوسف فضل يضحك /معقول المنظر بجد دا اي ياربي اي العيله دي مجنو*نه معقول تكون دي كيان اللي كان بيقولها حاطه اي ريحتك وحش*ه انا اصدق أنها هي لأنها كانت بتعضه بس اي منظرها دا بقي البت ام عيون خضرا وقمر تبقي كدا لاااا اكيد في حاجه مش معقول بس منظرهم كان يجنن وفضل يضحك طول الطريق  😂😂

😂

كيان دخلت تمسح كل الميكب اللي كانت مبهدله بشرتها وحواجبها ورموشها وعيونها بي ودخلت اخدت شاور ولبست بجامه رقيقه ورجعت كيان الرقيقه الكيوت ام لسان طويل 😂

سليم بيرن علي يوسف

يوسف /الو

سليم مكسوف من المنظر اللي يوسف شافو/دكتور يوسف حقيقي بعتذر علي المنظر اللي شوفته مش عارف بجد زمانك بتقول اي عننا


(بيقول عيله مجنو*نه 😂)


يوسف عاوز يضحك وكاتم ضحكته/لا خالص ي دكتور عيب متقولش كدا بس كنت عاوز اسالك سؤال معلش

سليم بإحراج /اتفضل

يوسف/هي البنت اللي كانت بتحضنك وتعضك دي كيان بجد؟  😂

سليم بإحراج جامد جواه ربنا يكسفك ي كيان/اه ي دكتور هي بس كانت مغيره شكلها بلمنظر دا

يوسف هو كاتم ضحكه/ااه ولي بس عامله كدا ف نفسها

سليم جواه انت حشري كدا لي/اصل جالها عريس ونا كنت موافق وهي كانت عاوزه تطفشو ف عملت ف نفسها كدا

يوسف ف نفسه ولي تعمل ف نفسها كدا كان بس شاف شويه من ضربها أو لسانها كان جري 

سليم /دكتور يوسف روحت فين

يوسف /مع حضرتك ي دكتور

سليم /صح ي دكتور اول مره كنت تيجي عندي غريبه هو في حاجه خير

يوسف/اه صح كان في امتحان كنت هسلمهولك 

سليم/ايوا صح ازاي نسيت معلش ي دكتور تعبتك معايا

يوسف /ولا يهمك عادي هعدي عليك ادهولك 

سليم/لاا متتعبش نفسك انا اجي اخدو

كارما عماله ترن 

سليم/طيب معلش ي دكتور خليك معايا لحظه علي الفون وعلق مكالمة يوسف ورد علي كارما

كارما/سليم تعالي بسرعه عندي

سليم/مش ينفع ي كارما في اي ؟

كارما  بعياط/بقولك تعال بسرعه عوزاك ماما تعبانه ونا لوحدي مش عارفه اعمل اي

سليم بتسرع/اهدي اهدي انا جاي

وقفل مع كارما ورد علي يوسف

سليم/دكتور يوسف حقيقي بعتذر من حضرتك كارما مامتها تعبانه ولازم اروحلها

يوسف/لا ولا يهمك طيب اجيلك اوديكم مستشفي

سليم/لاا ربنا يخليك ي دكتور بس معلش مش هقدر اجي اخد الورق

يوسف/ولا يهمك انا هجبهولك

سليم /معلش هتعبك ي دكتور ماما ف بيت 

يوسف/لا ولا يهمك وقفل

وسليم راح بسرعه بلعربيه عند كارما

يوسف لف ورجع بلعربيه علي طريق بيت سليم

الام/بت ي كيان ي ام لسان انا هاخد شاور ورايحه أنام ف اوضتي وحسابك بكرا معايا عارفه لو سمعتلك صوت اقسم بالله العظيم لأقوم امو*تك

كيان بضحك/ربنا علي القادر

الام /هتسكتي ولا اجيلك

كيان بتسرع/نوم الهنا ي ماما انا هنام

الام دخلت تنام

كيان كانت واقفه قدام المرايا بتحط مرطب لبشرتها مكان كل الميكب اللي بهدل وشها وبتسرح شعرها ونشفتو وسابتو وكانت جميله اوي ورقيقه خالص بعيدنا عن لسانها. 😂

راحت جابت من المطبخ الاكل للقطه وقعدت جنبها وحطت الاكل ليها وقعدت جنب القطه وهي بتاكل جرس الباب رن

كيان/يوووه دايما كدا سليم ينزل وينسي المفاتيح وراحت تفتح والقطه راحت وراها 

كيان وهي بتفتح/سليم دايما كدا بتنسي المفتاح

يوسف ابتسم /انا مش سليم وبعدها بصلها أنصدم من شكلها فرق كبير بينها وهي حاحا وتفاحه 😂 ومنظرها وهي كدا 

كيان نسيت أنها بلابجامه كدا /د.دكت.دكتور يوسف

يوسف سرح فيها وف رقتها وشكلها واول مره تقول اسمه برقه من غير خنا*ق

يوسف من غير وعي/عيونه

كيان وشها حمر /نعم؟

يوسف اتكسف/اقصد .. اقصد.

كيان /في اي ي دكتور خير

يوسف/اقصد الورق دا مهم جدا ابقي ادي ل سليم ومشي

كيان استغربت واخدت الورق ولسه هتقفل يوسف رجعلها

يوسف/صحيح ابقي متفتحيش تاني مره وانتي كدا ومشي علي طول

كيان/مال المجنو*ن دا مالي وبتبص ل نفسها يلهووووي ازاي فتحت كدا وقفلت الباب ودخلت

كيان بندم وبتبص للقطه وبتكلمها/ازاي نسيت وفتحت ونا كدا بس انا كنت افتكر والله سليم يلا بقي هعمل اي يتفلق بس احلو اوي عن الاول 😂 علي كدا قال اي عني لما شافني لما كنت بتخانق مع سليم وبشكلي كدا يلا يتفلق هعملوا اي وبداءت تنام

يوسف هو بيسوق/ياربي معقول دي اللي شوفتها من شويه علي قد مانا مش بطيقها ولسانها عاوز يتقص بس قمر بطريقه غير عاديه شعرها الطويل عيونها الخضراءه كلها علي بعضها جميل اوي ورقيقه شكلها م يدلش علي لسانها خالص

ووصل بيته


سليم راح بسرعه ل كارما كان مامتها مغمي عليها وكارما منهاره من العياط سليم طلب الإسعاف وف المستشفي


سليم ماسك ايد كارما وبيهديها وبعد عشر دقايق الدكتور طلع

سليم /خير ي دكتور طمنا

الدكتور/اي دا دكتور سليم هي المريضه تقربلك

سليم /اهلا ي دكتور اه حماتي

الدكتور ابتسم /الف مبروك

سليم بخوف عليها ابتسم وبقلق/الله يبارك فيك ي دكتور خير طمني

الدكتور/متقلقش لغبطت ف الاكل ف سكر علي عندها هي دلوقت فاقت وكويسه تقدرو تاخدوها وتمشو وروشته دي فيها العلاج واسماء الأكل اللي تنفع بس تاكلها وبانتظام وحضرتك دكتور صيدلي واكيد فاهم

سليم /اه طبعا تمام شكرا ي دكتور 

الدكتور/العفو ي دكتور سليم ومشي

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

اشوفكم ف بارت جديد ي قمرات 😍

شكرا حقيقي علي تعليقات وكلامكم الجميل اللي فرحني انا متابعه الكومنتات حقيقي كلامكم فرحني اووي اووي اوي بحبكم جااامد 🥺💙💙💙 

باااااي هاتوحشووووني 😘


تكملة الروايه من هنااااااا


 

تعليقات

التنقل السريع