القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية المشوهه البارت 16بقلم نهاد محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#آلمـشـوهہ‏‏ة🖤

#الفصل #السادس #عشر🤎

#Nehad #Mohamed ♥


نياار بتاافف نتيجه تاخر سهيلة بالغرفه... مازن هروح اشوفها اتاخرت لي

مازن ببسمه... تمام هاتيها بايدك لانها بارده 

نيار... عيوني

دلفت نيار لغرفه تقي وهيا تنادي باسم سهيلة... سهيلة سوسو فتحت بؤبؤ عينها بصدمه نتيجه ما رات جسد. سهيلة مستلقي ع الارض يحوم حواله دماءؤها... صدمه الجمت لسانها وحركتهاا اقتربت منها وبدات في هز جسدها. سهيلة وهيا تردف بضعف... س سهيله يا سهيلة قومي.. 

لا رد منهاا. 

واخيرا استطاعت اخراج قوتها وبكامل قوتها.... سهههههيللللللللهه

قوميييي سهههههيللللللللهه ياااا ماززززززززم الحقنييي

توقفت صوت الموسيقي والعزف عند سماع الصراخ.. 

جري مازن ناحيه غرفه تقي والكل خلفه.. 

مازن وهو يرا جسده اخته يغرق بدماءه اقترب مازن ببطئ كان الحياة تتدمر نحوه. 

الكل بصدمه وفزع ودموع وخوف.. 

فهد طلع يجري عليها... سهيلة سهيلة 

نيار ببكاء... سهيلة قووميي

عادل... انا طلبت الاسعاف لازم نوقف النزيف

مازن اقترب اكتر وابتسم.... في اي مالكم بطلوووا عياط سهيله كويسه مفهااش حاجه واحتضنها يلا يا سوسو قومي معايا هنرجع البيت وهعملك العشاء ومش هزعق فيكي لانك هتبوظي المطبخ لغايه ما اخلص

فهد بزعيق... سيبها يا مازن خلنيا نلحقها

مازن بدموع وهو يشتدت ع احتضانها.... لااا مش هسيبها مش هسيبها تسيبني زاي اهلي مش هبعدها عنيي سهيلة ردي عليه قوليلو انك مش هتسبيني كفايه اللي حصل اخر مره دخلتي في غيبوبه لسنه كامله ووجعتي قلبي فوقي

اقترب عاصم بوجع قلبه ينهار وهو يرا معشوقته هكذا اشتال سهيلة من بين ايديهم وخرج بها. لحق بيه فهد... رايح فين

عاصم بدموع... هلحقها بدل الدموع عليها 

جري مازن عليهم وركب معاهم العربيه ساق عاصم العربيه ومازن وسهيله بالهلف فتحت سهيله عيونها بضعف 

مازن بدموع... سهيله سهيله خاليكي فايقه

دمعه نزلت من عيون سهيله اردفت بهمس سمعه فقط مازن.... اد ادهمم واغمضت عيونها 

قرا فهد شفتاءها واحتدت عيونه بالظلام

مازن بغضب وعيون حمرا... ادهم

سمع عاصم اسم ادهم واستغراب كذالك ولكن ليس الوقت المناسب 

وصلوا المستشفى ومازن اشتال سهيلة ونزال بيهاا.. 

بعد وقت سهيلة دخلت غرفه العمليات وصلت تقي وعائلتها واخوات فهد.. 

تقي بدموع... سهيلة كويسه 

مازن وهو يبكي ولا يستطيع الرد عليه.. 

فهد بجمود... هتبقاا كويسه ادعولها بس

زهره بدموع وهيا تحضن فهد... سهيلة يا فهد 

فهد وهو يملس ع شعرها... متخافيش يا قلب فهد هتبقا كويسه 

وتقي سكنت حضن عادل وهيا تبكي.. 

نيار وهيا بحضن مراد التي يهداءها... اشش اهدي هتبقاا كويسه 

نيار بدموع... موجوعه اووي عليها متستهالش اللي حصلها

مراد... هتبقاا كويسه انتي عارفه مين سهيلة دي عنديه ادعيلها بس

نيار بدموع... يارب يارب تبقا بخير 

عاصم وهو يقف امام غرفه العمليات بوجع هل سيخسر من دق قلبه لها هل الموت سيخطفها هيا ايضا الا يكفي من خطفه بكي عاصم ع معشوقته التي تواجهه الموت. 

مازن وهو يدعي ربه ان ينجي اخته فهي لم تذق في حياتها سزا العذاب.. يارب ياااارب نجيهااا مليششش غيرررهاا متستهلششش متعقبنيشش فيهااا قوووملهااليي ياااارب دي دنيتي.. 

نيار وهيا تبكي ع حاله مازن وانهياره تركت حضن مراد وذهبت ناحيته لكي تواسيه... م م مازن 

مازن بصلها بضعف ودموع... سهيلة سهيلة يا نيار هتسيبني يا نيااار اختيييي هتمووووت وتسيبني

نيار وهيا تهداءه.... هتبقاا كويسه سهيلة قويه هتبقاا كويسه 

مازن ببكاء. . اتكسررررت من زمااااااان مبقتشش قووويه يااا قلبيييي

اقترب فهد منه واحضتنه... اهدي يا مازن عشان خاطر سهيلة مش هتحب تشوفك كده 


ادهم بعد ما طعن سهيله بالسكين وهرب لا يعرف الي اين يتجه او يذهب رجع بيت وليد. مره اخري.. 

وليد بغضب... ادهم 

ادهم وهو يزقه.. ادخل احسلك فاهم ومش عاوز اسمع نفس

وليد بعصبيه... لؤي في المستشفى وابوه مش هيرحمك

ادهم... طظظظ فيهممم كلهممم

وليد... هبلغ ابوه دلوقتي  اخلص منك 

ادهم وهو يقرب منه السكين... اقسم بالله اموتك ومش همنهي حاجه 

وليد بخوف... ادهم اعقل

ادهم... تخرسس خالص فاااهممممم

وليد... جيت لي

تاني 

ادهم... معرفتش اروح فين وبعدين بكره هسيبك

وليد... يا شيخ معرفه هباب يووم معرفتك

ادهم. بصله بغضب.. 

وليد بلع ريقه بخوف

ادهم.. لو غدرت صدقني مش هتردد اني اقتلك

وليد... مش هغدر بس تخرج مترجعش تاني 

ادهم... هيحصل غور هاتلي اكل

قعد. ادهم يفكر بماذا هيفعل وكيف يهرب قبل ان يعثر عليه مازن


زبيده رجعت البيت بضيق..... يا زفت ياللي اسمك سلطااان 

سلطان الخادم.. نعم مدرم زبيده 

زبيده.... فين حسن

سلطان... معرفش الاستاذ حسن فين

زبيده بتاافف... افف طيب غور

رن هاتفهاا.. زبيده بعصبيه... ميننن

رجب بضحك... نسيتي صوتي يا زيزو ههههه

زبيده بصدمه... رجببب

رجب.... قلبه

زبيده... عاوز اي

رجب بخبث... ببارك يا عزيزتي

زبيده بعصبيه... متاكده انك السبب في اللي حصل 

ضحك رجب بقوه... يعني بزمتك انا لو حابب متمش الجوازه هعمل كده تؤتؤ دي مش حركاتي انتي عارفه لعبي ازاي اه صحيح قريب اوي هاخد تاار ابني من ابنك تيك توك تيك توك بدات سااعات موووت ابنك تقرب وضحك بصوت عاليي ههههههههههههههههههه

زبيده بفزع وخوف... رجبب ملكش دعوه بابني فاااهم

رجب بصوت غاضب.... ابنككك قتل ابنييي بسبي بنت ملهش ستين لازمه يبقا لازم يموووت زايه وهحرق قلبك زاي ما اتحرق قلبي وخصوصا بعد غدركم كفايه اتغدرت منكم من 36 سنهه

زبيده ببعض الخوف وهيا تتذاكر الماضي... 

رجب بضحك... سكتي ليي مفكراني مش عارف ليي عاوزه تجوزي تقي لابنك هههه لا فاهم حركاتك. كويس حتي لو دخلت بيتك هتفضل اللعبه مستمره بس في تغير بسيط موت ابنك التاني 

زبيده...اتقي شري يا رجب مجرد دخول تقي البيت هتبقا كل حاجه في ايدي

رجب بضحكه... ومالوا مستنيكي تلعبي براحتك وهتعرفي الفواز لمين في الاخر سلام يا زبيده اووبس اقصد. زيزو واغلق المكالمه. 

زبيده بنفسهاا... لااازززم اتصرف لازم مراد. يتجوز تقيي لازم تبقاا في البيت ده عااا مين اللي عمل في سهيله كده اكيد رجب مفيش غيره هيهموا انه يعطل الجوازه بس مش هيحصل اوعدك خلال يوومين هجوزهم وهعرف احمي عاصم منكك يا رجبببب قرب اووي حسابنا


خرجت الممرضه من غرفه العمليات.. محتاجين متبرع بالدم

قام مازن بالم.. هتبرع ليها انا 

الممرضه... فضيله دمك اي 

مازن.. o+

الممرضه... المريضه B-

عاصم..... انا انا نفس الفصيله

الممرضه.... اتفضل معايا

اتبرع عاصم بدمه لسهيله وبعد ساعتان خرجت سهيلة من غرفه العمليات مازن طلع يجري ع الدكتور.. اختي اختيي كويسة 

يوسف ببسمه... الأستاذه سهيله كويسه بس اللي كان معطلنا فصيله دمها نادره لولا الاستاذ عاصم هننقلها اوضه عادية بس محتاجه راحه مازن... اقدر ادخل اطمن عليها 

يوسف... مينفعش انهارده بكره ان شاءلله عن اذنكم

مازن وهو يسجد ع الارض شاكر ربه ع نجاه اخته الصغيره 

تقي اقتربت من يوسف قبل ان يغادر... سهيله كويسه 

يوسف ببسمه لرؤيتها... اه كويسه الحمدلله بس محتاجه لراحه وبعدين مش انهارده كتب كتابك

عادل..... لسا ربنا مارداش انه يتم ان شاءلله هيكون بعد ما تقوم سهيله بالسلامه 

تههللت اسارير يوسف بالسعادة لسماع خبر عدم عقد قران تقي ومراد.. اه اه مبروك 

تقي بأستغراب.. مبروك 

يوسف بتوتر... لا لا اقصد ان شاءلله 

تقي... ان شاءلله 

عادل.. مفيش مشاكل 

تقي.. اقدر اشوفها

يوسف.... مينفعش انهارده بكره 

تقي بايماء... تمام شكرا


مازن اقترب من فهد... خلال اربعه وعشرين ساعه ادهم يبقاا قدامي وملكش دعوه بيه انا اللي هتصرف معاه

فهد بغضب... تؤتؤ اللي يلاقيه الاول يتصرف معاه

مازن بغضب.. فهدددد حق اختي هاخده اناا

فهد بغضب مماثل.... سهيله اختييي انا كمااان واوعدك اني هلاقيه وهواريه العذاب انوووووواع

غادر فهد هو واخواته وهويسب ويلعن ادهم. 

عاصم بص ليهم باستغراب واسغراب بمعرفتهم بادهم واي علاقته بسهيله؟؟ 

مراد لنيار... يلا نمشي احنا كمان ونيجي الصبح

نيار برفض.... لا لا مش هسيب سهيله 

مازن بجمود... امشي دلوقتى وتعالوا الصبح هيا كويسه وكده كده هيا نايمه انا هفضل معاها اتفضلي انتي وعاصم ومراد

عاصم... مش هتحرك من هناا

مازن... مفيش داعي 

عاصم... مش بستاذنك

نيار.... خلاص همشي انا ومراد وهنيجي الصبح

مازن... شكرا ع تعبكم

نيار.. تعب اي بس 

بص مازن ناحيه تقي واقترب منها... انا اسف 

تقي بدموع... اسف علي اي انا خايفه ع سهيله 

مازن بوجع... متاكد انها هتبقاا بخير روحي ارتاحي انتي عشان تجيلها فايقه بكره 

تقي برفض.... لا هفضل معاها 

مازن لعادل... خدها يا عادل مينفعش عشان صحتها

تقي باصرار.... لا مش همشي واسيبها

عادل... معلش يا مازن مش هنقدر نمشي ونسيبكم

غادر نيار ومراد وتبقا تقي وعادل وعاصم ومازن.. 


جميله ببكاء... يابا سهيله اه لسا متعرفه عليها امبارح بس دي بنوته جميله اووي

جمال وهو يحاول تهدئها... يا بنتي هتبقاا كويسه دلوقتي وكلهم معاهت دلوقتي 

جميله... مسكينه اوي ومين عمل كده فيها دي طيوبه

جمال... ان شاءلله ربنا هينجيها قومي صلي وادعيلها

جميله بايماء.. حاضر 

رن هاتف جميله.. جميل حبيبي 

جميل ببسمه... وحشتيني ياوجيجي

جميله... وانت كمان والله طمني عليك اخبارك ايه 

جميل.. بخير طول ما تؤمي بخير 

جميله... ربنا يجعلك بخير هتيجي امتا 

جميل... هنزال مصر اخر الاسبوع 

جميله بفرحه... توصل بالسلامة يا حبيبي 

جميل... ان شاءلله قولي بقاا صوتك مالو

جميله بتوتر... مفهوش حاجه 

جميل... جميله قولي في ايه 

جميله بدموع وهياا تذكر منظر سهيلة... صاحبتي حصل معاها حادث

جميل.... ارورا

جميله... لا صديقتي مصريه

جميل.. لديكي اصدقاء بهذه السرعه احكي لي يا فتاه ما حصل

جميلة وهيا تسرد له كل شيء. 

جميل بحزن... ستكون بخير يا عزيزتي

جميلة.. اتمني هذا هيا اذهب لكي اصلي

جميل... تمام يا موزتي سلاموا

جميله بضحك... يديمك ليا يا جميل


في صباح يووم جديد بالمستشفى... 

يوسف وهو يجلب الافطار من اجل تقي واخواتها.. 

يوسف... اتفضلوا الفطار ليكم لانطم مكلتوش حاجة من امبارح 

عادل.... شكرا ليك بس ملناش نفس 

يوسف.. طب عشان اختي اللي تعبانه من امبارح 

تقي وهيا تغلق مصحفها... لا شكرا مليش نفس بجد 

يوسف.. مينفعش حضراتكم كده عشان صحكتم ويريت الاستاذ مازن يفطر عشان يقدر يطمن ع اخته والاستاذ عاصم لانه اتبرع بدم كتيرر امبارح 

مازن... محتاج اطمن ع سهيله 

يوسف... هدخل اكشف وبعدين تقدروا تدخلوا بس يري تفطروا الاول

مازن بتعب.. شكرا بس انا مش جعان

يوسف.. طب بالنسبة للاستاذ عاصم اللي اتبرع لاختك بالدم

مازن لعاصم... افطر يا عاصم واشرب العصير عشان صحتك 

عاصم برفض... شكرا 

يوسف اتنهد بتعب... هدخل اطمن عليها واخرج وتقدروا تدخلوا ليها عن اذنكم

دخل يوسف فحص سهيلة.. 

سهيلة بتعب ودوخه... اناا فين

يوسف ببسمه.. في المستشفي 

سهيلة وهيا بتزاكر ما حصل بدموع.... عاوزه مازن

يوسف بايماء... حاضر بس انتي حاسه بحاجه 

سهيلة.... عاوزه مازن 

يوسف... نطمن عليكي الاول 

سهيلة بزعيق.... عاوزة مازن يااا ماززززن ماززززن

مازن سمع صوت زعيق اخته طلع يجري دخل الاوضه.

سهيلة بدموع... مازن 

اقترب منها واحتضانها جامد...اهدي يا قلبي 

سهيلة ببكاء... اد ادهم يا مازن هو رجع رجع 

مازن... متخافيش يا قلبي كل حاجه هتتحل ومش هتشوفيه تاني 

سهيلة ببكاء وجسدها ينتفض... قتلني دخل السكينه في بطني معرفتش اتكلم مقدرتش جسمي اتشل هو هو رجع 

مازن ودموعه بدات بالنزوال علي حال اخته... اهدي يا حبيبتي هتبقي كويسه معدش هيقرب منك تاني اوعدك اني هاخد حقكك منه

سهيلة ببكاء وخوف... لاا متسبنيش انا خايفه 

مازن وهو يربط ع شعرها متخافيش يا قلب اخوكي هفضل معاكي ومش هسيبك

ارتخت عضلات جسمها وبدات تنام نتيجه تعبهاا.. 

مازن وهيا مازالت بحضنه ليوسف.. هيا كويسه 

يوسف.. اه بس الادويه والبنج ماثرين وان شاءلله هتبقاا احسن بس يستحين بعد ما تخرج من هنا تروح لدكتور نفساني

مازن بوجع ع اخته فهيا تدرس الطب النفسي والان سيجعلها تتعالج. 

اوما مازن بهدوء... شكرا ليك

يوسف بود... العفو هاجي اطمن عليها كمان ساعه عن اذنك دلوقتي 

مازن.. تمام 

حرج يوسف من الاوضه.. 

تقي بدموع.. سهيلة كويسه 

يوسف ببسمه... اه الحمدلله بس هيا نامت دلوقتي 

تقي... الحمدلله شكرا شكرا ليك

يوسف... شكرا ع اي ده شغلي عن. اذنكم 

كان كل ما يحدث تحت مراقبه عاصم التي لا يستطيع اخذ سهيلة باحضانه لكي يطمائها ولكن ما يدور براسه ويشغلها ما علاقه سهيلة بادهم وضع عاصم يده علي راسه وهو يبكي فخاف ان يخسرها هيا ايضا لقد. قابل هذا الوجع كثيراً ولن يتحمله بيهاا  وبدات الذكريات تعود له مجددأ ويتذكر ما علاقه ادهم بهااا.. 

Flash back...... 

سيلا بصدمه... مراد

مراد... جيتي بدري

سيلا بتفكير وتفكير واردفت.... اه اصلي يعني بكره عيد ميلادك وكنا بنفكر بمفاجاه اوووبس انا بقول اي اقصد تعبت وكده فجيت

مراد... امم تعبانه 

سيلا... اها حتي شوف كح كح كح

مراد... اه شايف وضحك. علي افعالها 

سيلا بصت لعاصم برجاء لكي لا يخبر مراد علي حقيقه عائلتهم.. عاصم فهم نظراتها لي وسكت.. 

مراد.. انتي كويسه بجد حاسك مش بخير 

سيلا ببسمه... بخير يا حبيبي متخافش

عاصم... يعني هتبقاا مش بخير واحنا معاها

دخلت نيار غرفه سيلا وهيا ترتدي ملابس رياضيه... عااا يااض يا عاصم الجيم بتاعك باااظ

عاصم.. جيممم؟؟!!! 

نيار بغباء.. الادوات اللي بتدرب عليها والاحهزه باظت

عاصم وقد بداء يغضب... ومين اللي بوظه

نيار ببراءة... هو اللي بوظ نفسه

عاصم بغضب..... لا والله


وصلت جودي وعماد للعنوان اللي قالها فريد عليه وطلعت. للشقه المطلوبه.. 

فتح رجل بالاربعين من عمره... نعمم

جودي ببسمه حضرتك سعد عبده

الراجل... اه انا في اي

جودي.... انا تبع فريد وهو بيقولك بامراه اخر عمليه ونيلوا

سعد بصلها.. تمام اتفضلي جوا 

دخلت جودي وعماد.. 

سعد... عاوزه اي

جودي... الامانه اللي معاك 

سعد... اممم هدهالك بس  المقابل اي

جودي ببسمه.... فريد مش هيجيب سيرتك في اي حاجه وهتبقا بعيد يعني مفيش عليك مشاكل واظن ده مقابل كويس 

سعد بايماء ودخل غرفته وخرج وهو يحمل ظرف صغير.... اتفضلي

جودي ببسمه... شكرا وبصت لعماد... يلا

ومشوا سوا وهيا بالطريق فونها رن.. 

الووو اي في اي يا سوو ادهم مالوا ادهم يا ادهم سيبها ادهممممم وصرخت ببكاء لعماد بسرعه بسرررررعههه 

عماد بتوتر... في اي

جودي ببكاء... ادهم شكلوا بيحاول يعتدي علي بت عمي نره تانيه

عماد بغضب وساق العربيه بسرعه. 


مراد... اطفال يا ناس

عاصم... اه طفل وهيا رزله 

نيار لسا هترد. رن هاتف عاصم. 

جودي ببكاء.. عاصم

عاصم بفزع.... جودي في اي مالك 

جودي.... انا في المستشفي 

عاصم بخوف.... اي مستشفى مستشفى اي مالك في اي

جودي ببكاء... انا في مستشفى ****محتاجالك

عاصم بخوف... خمس دقايق وهكون عندك

نيار... في اي مالها جودي

عاصم.... مش عارفه هيا بالمستشفى 

سيلا... هاجي معاكم

عاصم.... لا يا جودي مينفعش تتحركي انتي تعبانه 

مراد... تعبانه 

اسيل... اه اصل العلاج تعبها انهارده روح انت

مراد بشك... علاج امم

عاصم... طب همشي انا

نيار.. جايه معاك

عاصم... طب غيري هدومك بسرعه

نيارر وهيا تتحرك... دقيقه وهبقا قدامك

وبعد وقت وصل عاصم ونيار المستشفى.. 

جودي ببكاء وانهياار... اااااه ااااه يااقلبيييي

نيار وهيا تقترب منها بخوف... مالك مالك في اي

جودي ببكاء... اخوياااا كسررررنييي كسرررنييي

نيار بعدم فهم... في اي بس اهدي حصل اي

عماد وهو بيحاول يهديها... اهدي يا جودي هيا بالعمليات دلوقتي وهتبقاا كويسه سو هتبقاا كويسه متاكد

جودي بضعف وهيا تحضتن عماد وتبكي بانيهار.. سه سه ولم تكمل كلامها واغما عليها حملها عماد وناظا الدكتور ليسعافها

عاصم اقترب من عماد... جودي مالها

عماد بدموع... اخوها جاب اتنين صحابه واغتصبوا بنت عمه

نيار بصدمه ووجع نتيجه ما سمعت وخرج صوتها بصعوبه... ليي عمل كده دي شرفه بنت عمه

عماد.... لانه غبي غبييي وبينتقم من مفيش من خيالاته المريضه

عاصم.... مش فاهم مش فاهم حاجه 

عماد... مليش حق اني اتكلم بالي حصل بس كل اللي اعرف انه ادهم مريض نفسي  ومحتاج يتعالج 

نيار بصراخ... يتعالج ده محتاج يتعدم في ميدان عام علي اللي عملوا في بنت عمه

عماد... هو فاهم الموضوع غلط مع اني حاولنا نفهموا

عاصم بغضب... موضوع اي

عماد.. موضوع موت اهله مفكر انه بنفس الوقت خرج الدكتور من غرفه العمليات طلع يحري عماد يطمن.. 

الدكتوره باسف... للاسف المريضة دخلت في غيبوبه نتيجة الاغتصاب ونزيف جامد واضح انها مش متقبله انها تفوق نهائيا وكمان قلبها وقف تلات بالعمليه

عماد بحزن ودموع... تمام شكرا ليك


تاني يووم صباحا فاقت جودي.. 

نيار.. جودي جودي انتي كويسه 

جودي وهيا تتذكر ما حدث لابنه عمها من اخيها ونظرات لعماد.. 

عماد بدموع واسف ونكز راسه لاسفل. 

جودي بدموع وهيا تحاول ان تقف...عماد حصلها اي  اي قولي حصل فيها اي

عماد بدموع... دخلت في غيبوبه 

صرخه خرجت من جودي.... اااااااااااااههههه

عاصم بدموع وهو يقترب.... جودي جودي اهدي هتبقاا كويسه اهدي انتي

جودي بلطم وبكاء.... اااه يا عميييي محفظتش علي امانتك يا عمييييي محفظتش عليهاااا محفظتشش علي الامانه يا ماززززن سهيلللللللللههههههههه

عاصم وهو يحتضنها تحت غيره عماد ولكن ليس الان.. اهدي يا جودي 

جودي بدموع... حققققق بنت عميييي 

نيار بدموع... اهدي يا جودي 

جودي لعاصم.... انت سلمت اخويا امبارح عاوزه اقساا عقوبه ليه عاوزك تمسك قضيته

عاصم بايماء.... حاضر حاضر 

جودي وهيا تمسح دموعها... وحياتك عندي لجيب حقككك من كل اللي اذوكيي يا سهيله ورحمه ابويا لدفعك تمن اللي عملتوا يا ادهم في اختييي

نيار وهيا تحضنها... اهدي وعاصم موجود متأكد انه هيجبلها حقها

جودي بدموع... هواجه اخوها ازاي هقولوا اي معرفتش احافظ عليها معرفتش اصون الامانه وبدات بلطم معرفتش احافظظظظظ عليكييي ضيعتككككك ضيعتككككك صغيرهه ااه يا قلبييي منكككك لله منككك لله يا ادهم مش مسامحاك بدات.. 

End flash back.... 

بدات دموع عاصم بالنزوال وشهقاته تزيد فاذا هذه هيا سهيلة التي تعرضت للاغتصاب من قبل ابن عمهاا هيا التي عانت عام كامل بالغيبوبه بدات شهقاته تزيد وينهار بالبكاء التفت له تقي بفزع. 

اقتراب  عادل منه... في اي مالك تعباان

عاصم وهو مستمر بالبكاء لا يستطيع الرد عليه

بنفس الوقت وصلت نيار عندما رات عاصم بهذه الحاله اقتربت منه بسرعه واحضتنه وبكت معه.... مالك فيك اي يا قلب اختك

عاصم مستمر بالبكاء... سه سه سهيلة 

نيار فهمت سبب بكاء عاصم فهو قد تذكر من تكون هيا سهيلة اغمضت عيونها بوجع فهيا تتذكر قضيتها جيدا امسكت يد عاصم وخرجت به خارج المشفي.. 

وصلوا لمكان جودي المفضل.. 

نيار وهيا تنظر لعيونه... اصرخ يا عاصم اصرخ عارفة انك حبيت سهيلة وعشقتها بس مش ذنبهاا اللي حصل 

عاصم بصلها بتفاجاء

نيار بوجع.. انا مسكت قضيه سهيله مع نسر لو فاكر وقتها شوفتها ان كل اللي همك جودي وقتهاا بس صدقني بذلنا جهدنا عشان يتعاقب بس هرب دلوقتي  

عاصم بدموع.. هو هو اللي حاول يقتلها 

نيار بصدمه وحزن ودموع ع صديقتها الا يكفي ما جرا لها منه جاء ليكمل انتقامه التي مهموم به... ادهم

عاثم بايماء... ايوا وديني ما اعبده لجيبوا لغايه رجليها واخليه يندم

نيار... يعني هتكمل مع سهيله 

عاصم... اكيد وعمري ما هسيبها

نيار وهيا تحضنه... متسبهاش أبداً هيا ملهاش ذنب

عاصم... عمري ما كنتي هسيبها بس مش هقرب غير لما اخد حقهاا كامل 

نيار بيسمه... هتبقاا بخير انا متاكده لازم تقف معاها وتشجعها سهيله بتحبك عشان كده بتعاند فيك وتتخانق معاك عشان متتعلقش فيك لانها مفكره انها منبوذه بسبب اللي حصل

عيون عاصم اتحولت... اقسم بالله اللي هياذيها بكلمه هتكون نهايته علي ايدي وانا هفضل معاها بارداتها او لاا

نيار ببسمه... الحمل بيتقل بس متاكده انه ربنا هيكفائنا

عاصم... يارب يا نيار يارب لاني تعبت 

نيار... يارب يا عاصم يارب 

نظر لها عاصم بحب وللمكان.. جودي بتحب المكان ده اوي

نيار... فعلاً 

عاصم.. في الاول فكرت سهيله بتفكرني بجودي بسبي الشبه بينهم بعدين اتاكدت اني بحب سهيله سهيلة الهبله

نيار... باذن الله هتكون نصيبك

عاصم... يارب تكون من نصيبي هتبقاا اكبر فرحه بحياتي

نيار... يلا عشان نرجع المستشفى الكل استغرب اننا مشينا

عاصم... يلا


بالمشفي وصل فهد واخواته ونهاد.. 

زهره... سهيله كويسه 

تقي بايماء.... اه هيا نايمه دلوقتي 

زينه... الحمدلله الحمدلله انها بخير 

وصل يوسف وابتسم لتقي بحب.. 

نهاد بصتله واستغربت نظراته ولكن تجاهلتها.. 

يوسف... هدخل اطمن على  سهيله 

تقي... ابقاا طمني. عليها

يوسف بايماء... حاضر 

دخل يوسف الاوضه كانت سهيله ومازن فاقوا.. 

يوسف ببسمه.. سلام عليكم 

مازن... وعليكم السلام 

يوسف... محتاج اني اكشف عليها مقدرتش افحصها لما فاقت بسبب صراخها

مازن... اه طبعاً اتفضل 

سهيله هزت راسها برفض واتشبدت بمازن اكتر... لاا لااا 

مازن بهدوء.. حبيبتي هيفحصك وانا معاكي 

سهيله ببكاء... لاا لا وبظاء جسمها ينتفض

يوسف باحراج هبعتلكم الدكتوره اميره تكشف عليها.. 

مازن.. تمام متاخرش

جات اميره وفحصتها... اميره... تمام اوي كل المؤاشرات كويسة بس بسبب حركتها الزياده محتاجين نغير ع الجرح هتيجي الممرضه دلوقتي ونغير عليه

مازن بايماء... الحمدلله وقرب وباس راس سهيله.. انتي كويسه 

سهيله بدموع.. اه

بعد وقت غيروا ليها ع الجرح وخرج يوسف واميره والممرضه.. 

فهد.. هيا كويسه 

يوسف.. اه الحمدلله تقدروا تدخلوا تطمنوا عليها

فهد... شكرا ليك

يوسف وهو عيونه علي تقي... لا مفيش مشاكل عن اذنكم

نهاد بصتله بشك ودخلت الاوضه خلفهم.. 

تقي وهيا تقترب من سهيله بدموع.. سهيله 

سهيلة بصتلها... تقي

تقي اقتربت من واخضتنتها... انتي كويسة 

سهيلة بايماء... الحمدلله انا انا اسفه 

تقي.. انا اللي اسفه ليكي اكيد حرامي دخل البيت وسط الزحمه وانتي اتاخدي غدر بسبينا

سهيله بدموع اتلوم صديقتها نفسها... 

تقي متعيطيش.. 

سهيله... انتي كويسه 

تقي.. انتي حاسه بحاجه 

سهيله... لا الحمدلله 

زهره بصووت عااليييي.. سهيلللللللللههههههههه 

سهيلة اتنفضت... اي في اي

زهرة.... يخربيتك يا بعيدة اضربتي بسكينه وفيظتييي

سهيله... وانتي كنتي عاوزه اكتر من كده اي

زهره... يخيبتي عليكي ده نهاد خدتلها طلقه في راسها ولسا مطلعتش

نهاد..  الله اكبي الله اكبي

سهيلة بضحك... طب دي واحده مستقويه

نهاد... يخربيت حسدكم

زينه وهيا تقترب من سهيله... انا عارفه لو سبتهم يتكلموا من هنخلص من هنا لبكره

سهيله ببسمه... اه والله 

زينه وهيا تعطي لها بوكيه ورد.. ده عشانك يا قمر الف سلامة عليكي 

سهيله ببسمه... الله يسلمك الله ورد احمر تسلميلي يا زوزو

زينة ببسمه... يا بت يا هبله ده بفلوس فهد 

فهد بصلها بحب... انتي كويسه 

سهيله... الحمدلله شكرا ع وقفتكم معايا 

فهد بصلها بغضب

سهيله بلعت ريقها... مكنش ينفع يعني المفروض كنتوا تقعدوا وكده 

نهاد وهيا تاتي لها بكيسين.. اتفضلي ده ليا وده ليكي

سهيلة باستغراب... اي ده

نهاد.... ده ممبار

سهيله... اقسم بالله الوحيدة الي بتقدري قد اي الواحد تعبان يلا بسم الله 

تقي بصدمه... ممبار اي انتي لسا واخداللك سكينه وبطنك متخيطه

سهيلة... مهو عشان كده هاكل

تقي.. يخربيتك هتتعبي

سهيله... يا بنتي انا مريضه من حقي اكل

قبل مازن جبينها... اللي عاوزه اعمليه المهم تبقي بخير 

سهيلة بحب... بخير الحمدلله

رحمه... حمدالله ع سلامتك بلاش سكاكين تانى 

سهيلة... والله موضه السكاكيت قدمت يا بنتي هشوف حاجه غيرها

رحمه.. اه عاوزين نغير

سهيله ةهيا بتبص ناحية نهاد.. نونه

نهاد وها بتاكل... خير 

سهيلة... ممكن تضربي العيال دي وتطرديهم وتطردي نفسك. معاهم

نهاد باستفزاز... ممكن اضربك انتي كمان 

سهيلة بصت لمازن...طلع العيال دي برررا المراره

بنفس الوقت عاصم وصل.... 


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

                       ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


قولولي توقعاتكم اي يا قمرات 💙

تكملة الروايه من هناااااا


 

تعليقات

التنقل السريع